Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Kanchelskis
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Kanchelskis »

Schreeuwert uut L schreef:
ma 25 mar 2019, 12:43
Kanchelskis schreef:
ma 25 mar 2019, 11:45
Jij was het anders eens met het ontslag van Lijnders en vond een paar maanden geleden nog dat De Gier een kans moest krijgen en NEC niet weer een trainer moet ontslaan. Sorry man.. als ik het allemaal niet meer volg, maar je schreeuwt een hoop inconsistentie.

En Bogers mocht destijds niet het stokje overnemen, maar moest de rug dekken van Lijnders en hem niet laten vallen? En is nu wel goed genoeg om het stokje over te nemen? Leg dat eens uit.
Ten tijde van het ontslag van Lijnders was ik hier niet eens actief en De Gier vond ik al vrij snel een waardeloze trainer en dat heb ik hier altijd ook zo geuit. Dus hou op met mij nog meer woorden in de mond te leggen.

Daarnaast ben ik hier niemand en jou zeker, geen enkele uitleg verschuldigd. Get a life!
Oh, je bent zeker geen uitleg verschuldigd. Maar in 2 topics spreek je je vandaag tegen, en overal roep je maar net hoe bij jou de vlag hangt. En als je daar op gewezen word ben je op je vagina getrapt.

Maar goed..Lijnders had meer steun moeten krijgen van Bogers, maar paste totaal niet bij NEC (goed gezien van Bogers?). Aan Jack lag het niet, want zelfs Guardiola zou hier geen potten breken. En wederom om de kop van Jut gaan roepen draagt niks bij, maar daarna roep jij om de kop van Jut. Groetjes xx
di 22 jan 2019, 10:36
Lijnders is een talentvolle trainer, maar pastte absoluut niet bij NEC en kon moeilijk omgaan met de druk die bij het spelen om promotie kwam kijken. Daar had hij de ervaring niet voor, daarnaast kraamde Lijnders bijna net zoveel onzin uit voor de camera als De Gier.

NEC heeft een nuchtere ervaren trainer nodig, die de spelers op waarde in weet te schatten en tactisch zo speelt, dat er punten worden gepakt. In plaats van veels te aanvallend willen voetballen, terwijl je laatste linie brandhout is.
ma 05 nov 2018, 23:24
Nee, dat gaat niet lukken! Gaat 'm gewoon simpelweg niet worden! Ik leg me neer bij nog een jaartje kut keuken divisie. Scheelt veel gezeik als meer supporters dat gaan inzien, want deze selectie is te beperkt. Hier promoveert zelfs Pep Guardiola niet mee.
wo 31 okt 2018, 20:26
Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 08:39
Wat een gejank toch weer. Een paar maanden terug stond iedereen op de banken voor Jack. En Oversier, die had me toch goed werk geleverd zeg met Vd Berg en Van Eijden, Wauw wat een vent.

Het zit weer even tegen en wat krijgen we nu. De paniek roep van de achterban om maar weer iedereen er uit te flikkeren. Het is maar goed dat de supporters het beleid niet bepalen. Dat zou me toch een schizofrene situatie opleveren. Kotsen op Hyballa, Bogers en Lijnders. Inmiddels verlangen mensen ineens weer terug naar deze trainers. Maak nou eens een keuze.

Ik denk dat Jack een prima trainer is voor N.E.C. en Oversier doet wat hij kan met de middelen die er zijn. De instelling van de spelers is gewoon kut en door het continue gewissel in de selectie en aan trainers onstaat er nooit synergie. Dat heeft tijd nodig. Geef ze die tijd.
:withstupid:

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim »

Jack een prima trainer vinden... Geef hem de tijd,man, het seizoen is bijna afgelopen en hij heeft alles gekregen wat hij wilde,ervaring,Overtoom,Darri,al zijn wensen zijn vervuld.En dan je rechter-rijtje eerste divisie.

albatros
Contacteer:

Bericht door albatros »

Het totale gebrek aan ambities die de man uitstraalt. Gisteren vond ie een 11e plek voldoende. "Dan blijf je door zo'n extra ronde in de nacompetitie lekker in je ritme". Treurig allemaal. En dat wisselbeleid was gisteren ook weer om te janken. Pas in de 88e minuut extra aanvallende impuls inbrengen. Hebben wij met z'n allen minder voetbalverstand?

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 25 mar 2019, 14:31
Jack een prima trainer vinden... Geef hem de tijd,man, het seizoen is bijna afgelopen en hij heeft alles gekregen wat hij wilde,ervaring,Overtoom,Darri,al zijn wensen zijn vervuld.En dan je rechter-rijtje eerste divisie.
Jack zou ik nog uitlachen als hij trainer van ons aller SCE 4 zou zijn (al zal hij mij minimaal net zo hard uitlachen om mijn beperkte cq niet aanwezige voetballende vermogens). Die moet toch gewoon door de selectie uitgelachen worden zodra hij zich omdraait met zijn domme geraaskal.
Eens(Y)

Schreeuwert uut L
Contacteer:

Bericht door Schreeuwert uut L »

zuurpruim schreef:
Kanchelskis haalt woorden van mij naar boven uit oktober. (wat een kut leven moet die jongen toch hebben). Ondertussen van mening veranderen is ook echt not done in zijn beperkte belevingswereld. (er is ten slotte ook zo weinig gebeurd in de tussentijd: afgezakt naar 15e plaats van KKD)

Ik vond in oktober 2018 inderdaad dat we geen overhaaste beslissing moesten maken met het wegsturen van De Gier. Daarna heeft Jack het seizoen wel zo gigantisch verkloot, dat ik van mening ben veranderd, dat Jack wegsturen wel degelijk beter is voor onze club. (wat een schande zeg, shame on me)
Dat ik vervolgens Guardiola als willekeurig voorbeeld noem in een reactie op het belabberde spel van onze spelers zegt vervolgens de belevingswereld van Kanchelskis weer dat ik De Gier toch weer een geweldige trainer zou vinden (volgen jullie dit onsamenhangende gezwets nog?)

En wat Lijnders betreft, prima dat hij is ontslagen. Er was al zoveel onvrede over hem en het mislopen van promotie, dus dat was toch niets meer geworden hier met hem. Dat niemand van de technische staf (ook Bogers) hem van ruggespraak heeft voorzien destijds vind ik zwak/slap, zoals mschr eerder zei.

Nu hou ik er mee op voor vandaag. Morgen weer verder dat geouwehoer over NEC! Fijne dag iedereen.
:bier:

Kanchelskis
Contacteer:

Bericht door Kanchelskis »

ma 25 mar 2019, 15:21
zuurpruim schreef:
Kanchelskis haalt woorden van mij naar boven uit oktober. (wat een kut leven moet die jongen toch hebben). Ondertussen van mening veranderen is ook echt not done in zijn beperkte belevingswereld. (er is ten slotte ook zo weinig gebeurd in de tussentijd: afgezakt naar 15e plaats van KKD)

Ik vond in oktober 2018 inderdaad dat we geen overhaaste beslissing moesten maken met het wegsturen van De Gier. Daarna heeft Jack het seizoen wel zo gigantisch verkloot, dat ik van mening ben veranderd, dat Jack wegsturen wel degelijk beter is voor onze club. (wat een schande zeg, shame on me)
Dat ik vervolgens Guardiola als willekeurig voorbeeld noem in een reactie op het belabberde spel van onze spelers zegt vervolgens de belevingswereld van Kanchelskis weer dat ik De Gier toch weer een geweldige trainer zou vinden (volgen jullie dit onsamenhangende gezwets nog?)

En wat Lijnders betreft, prima dat hij is ontslagen. Er was al zoveel onvrede over hem en het mislopen van promotie, dus dat was toch niets meer geworden hier met hem. Dat niemand van de technische staf (ook Bogers) hem van ruggespraak heeft voorzien destijds vind ik zwak/slap, zoals mschr eerder zei.

Nu hou ik er mee op voor vandaag. Morgen weer verder dat geouwehoer over NEC! Fijne dag iedereen.
Je spreekt jezelf gewoon tegen en je probeert recht te lullen wat krom is. Dan kun je wel gaan schoppen als een kleuter en keer op keer persoonlijk worden. En dan begrijp ik dat je Mschr snapt, want die is net zo wispelturig met meningen over mensen/spelers.

Maar wat moet het voor 'je wijf' toch enerverend zijn om met jou samen te wonen. Want als je thuis komt en het eten op tafel staat roep je dat je zin hebt in spruiten terwijl het rode bieten is dat de pot schaft. "Verrast" ze je de dag erna met spruiten, kom jij aan kakken dat je bonen wilt, want de spruitjes wilde je gisteren. En dat ze er maar niks over zegt, want het ligt volledig aan haar belevingswereld bla bla.. Smakelijk voor zo meteen, het zal wel zure kool zijn vandaag.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
ma 25 mar 2019, 11:34
Nummer 11 schreef:
ma 25 mar 2019, 10:51
bertje schreef:
ma 25 mar 2019, 10:41
Kanchelskis schreef:
ma 25 mar 2019, 10:34
ma 25 mar 2019, 10:16
Brabander schreef:
ma 25 mar 2019, 09:08
Laat Jack het dit seizoen maar afmaken. Volgend heeft hij " een nieuwe uitdaging".
Dan kunnen we met eigen jeugd en goed samengestelde selectie aan de slag met een trainer die ook echt achter een beleid gaat staan.
(Helaas is het nog steeds wachten op het bestuur waar ze volgens zichzelf al jaren bezig zijn met het opstellen van een meerjarenplan :angryfire: )
Waarom wachten tot volgend seizoen? Optiefen met De Gier en laat Bogers dit ramp seizoen maar afmaken en ga nu al op zoek naar die geschikte trainer.
Bogers? Zou het niet netjes zijn als die Jack steunt en hem niet laat vallen als een baksteen?
Van mij mag hij zich dan solidair verklaren hoor, al zal ik hem wel missen als boegbeeld van de club..
Wie moet er dan de cultuur gaan bewaken? Bogers moet blijven, als hij hart voor de club heeft!
Oja, cultuurbewaker was het. Echt te gek voor woorden dat de beste man is aangesteld om de cultuur te bewaken terwijl hij 0,0 met de club had..
De hele aanstelling van de man was ridicuul, rook naar vriendjes politiek en doet mijn bloed nog steeds koken.

Rotturdam
Contacteer:

Bericht door Rotturdam »

De Kletskop schreef:
ma 25 mar 2019, 17:33
bertje schreef:
Nummer 11 schreef:
bertje schreef:
Kanchelskis schreef:

Waarom wachten tot volgend seizoen? Optiefen met De Gier en laat Bogers dit ramp seizoen maar afmaken en ga nu al op zoek naar die geschikte trainer.
Bogers? Zou het niet netjes zijn als die Jack steunt en hem niet laat vallen als een baksteen?
Van mij mag hij zich dan solidair verklaren hoor, al zal ik hem wel missen als boegbeeld van de club..
Wie moet er dan de cultuur gaan bewaken? Bogers moet blijven, als hij hart voor de club heeft!
Oja, cultuurbewaker was het. Echt te gek voor woorden dat de beste man is aangesteld om de cultuur te bewaken terwijl hij 0,0 met de club had..
De hele aanstelling van de man was ridicuul, rook naar vriendjes politiek en doet mijn bloed nog steeds koken.
:withstupid:

Napoleon
Contacteer:

Bericht door Napoleon »

De Kletskop schreef:
bertje schreef:
Nummer 11 schreef:
bertje schreef:
Kanchelskis schreef:

Je hebt het wel over de meest succesvolle trainer na Ruud Brood.
''Gosh! You freakin' idiot!''

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen »

hij zal toch wel solidair zijn met Pothuizen ...
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! »

flipsen schreef:
di 26 mar 2019, 16:59
Ik hoop het, maar ik denk het niet.

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

DJTEEF! schreef:
di 26 mar 2019, 17:06
flipsen schreef:
in De Fuik vast wel :biggrin:

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
flipsen schreef:
Jack is geen Vd Gaag, die gaat vol voor de afkoopsom.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Napoleon schreef:
di 26 mar 2019, 12:40
De Kletskop schreef:
bertje schreef:
Nummer 11 schreef:
bertje schreef:
Kanchelskis schreef:

Je hebt het wel over de meest succesvolle trainer na Ruud Brood.
Dat was Faber.

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander »

Volgens mij waren Mario Been en Johan Neeskens de beste trainers die we hier hier hebben gehad!

eniesee12
Contacteer:

Bericht door eniesee12 »

Brabander schreef:
wo 27 mar 2019, 10:42
Volgens mij waren Mario Been en Johan Neeskens de beste trainers die we hier hier hebben gehad!
Ow dan heb ik wat gemist de laatste jaren....

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario »

Brabander schreef:
wo 27 mar 2019, 10:42
Ik las het eerst ook anders. Maar het gaat om de tijd na Ruud Brood vermoed ik.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

Mcel
Contacteer:

Bericht door Mcel »

Jack blijft...

1. Ze hebben de afgelopen maanden voldoende redenen gehad om hem te ontslaan en dat niet gedaan.
2. Als we per (on)geluk promoveren dan is het "een fantastische trainer en mag hij zijn geweldige werk voortzetten in de Eredivisie" ....
3. Als we de nacompetitie halen "is hij toch maar mooi opgeklauterd uit de kelder van de KKD en tja, er kunnen er toch maar max 3 promoveren, hè... Genoeg houvast om een nieuw seizoen in de KKD in te gaan en dan wel succesvol te zijn."
4. Als we de nacompetitie niet halen: zie punt 1.

Helaas.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
di 26 mar 2019, 17:50
DJTEEF! schreef:
flipsen schreef:
Jack is geen Vd Gaag, die gaat vol voor de afkoopsom.
Lees nu eens de laatste zin, en dan weet je dat daar dus ook met geld is geschoven.
https://www.bndestem.nl/nac/van-der-gaa ... ~a2633f78/

Gewoon een manier van naar buiten brengen. S'Morgens nog training geven en als de spelers weg zijn je ontslag indienen. Breda ligt dichter bij de Efteling dan Nijmegen.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Mcel schreef:
wo 27 mar 2019, 17:33
Jack blijft...

1. Ze hebben de afgelopen maanden voldoende redenen gehad om hem te ontslaan en dat niet gedaan.
2. Als we per (on)geluk promoveren dan is het "een fantastische trainer en mag hij zijn geweldige werk voortzetten in de Eredivisie" ....
3. Als we de nacompetitie halen "is hij toch maar mooi opgeklauterd uit de kelder van de KKD en tja, er kunnen er toch maar max 3 promoveren, hè... Genoeg houvast om een nieuw seizoen in de KKD in te gaan en dan wel succesvol te zijn."

Helaas.
Ja ik vrees het ook inmiddels. Alles en iedereen om Jack heen heeft een ontslagbrief gekregen behalve de verantwoordelijke himself. Zitten we straks weer een jaar vast aan die reettrainer, ik heb er alweer zin in volgend seizoen! :party:
Eens(Y)

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
do 28 mar 2019, 10:11
Mcel schreef:
Jack blijft...

Helaas.
Ja ik vrees het ook inmiddels. Alles en iedereen om Jack heen heeft een ontslagbrief gekregen behalve de verantwoordelijke himself. Zitten we straks weer een jaar vast aan die reettrainer, ik heb er alweer zin in volgend seizoen! :party:
Kijk,als hij de NC haalt en dan net niet promoveert heb je kans dat Jack blijft. Maar ik denk nog steeds dat ze na het einde van het seizoen afscheid gaan nemen. Dat is wat netter dan alweer een trainer halverwege of net voor het einde ontslaan.Wat ik begreep van een sponsor een tijdje terug dat Darri echt uit de koker van De Gier komt, dat zal ook niet lekker vallen.Het aanstellen van Lindeman is ook niet echt een pluspunt voor Jack.En zo zijn er nog wel wat dingetjes.En Looijen heeft ook geen onbeperkt krediet, die kan hem niet de hand boven het hoofd blijven houden.Eerlijk gezegd denk ik dat Wilco klaar is met De Gier maar goed we weten inmiddels hoe de hazen lopen in de Goffert dus het blijft afwachten.

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
do 28 mar 2019, 12:35
bertje schreef:
Mcel schreef:
Jack blijft...

Helaas.
Kijk,als hij de NC haalt en dan net niet promoveert heb je kans dat Jack blijft. Maar ik denk nog steeds dat ze na het einde van het seizoen afscheid gaan nemen. Dat is wat netter dan alweer een trainer halverwege of net voor het einde ontslaan.Wat ik begreep van een sponsor een tijdje terug dat Darri echt uit de koker van De Gier komt, dat zal ook niet lekker vallen.Het aanstellen van Lindeman is ook niet echt een pluspunt voor Jack.En zo zijn er nog wel wat dingetjes.En Looijen heeft ook geen onbeperkt krediet, die kan hem niet de hand boven het hoofd blijven houden.Eerlijk gezegd denk ik dat Wilco klaar is met De Gier maar goed we weten inmiddels hoe de hazen lopen in de Goffert dus het blijft afwachten.
kortom een kliek die elkaar het hand boven het hoofd houd en vriendjespolitiek viert hoogtij..
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Mcel schreef:
Jack blijft...

Helaas.
Bert stel mij nu niet teleur, dit hoef ik je toch niet uit te leggen?

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen »

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... n-en-Muslu
die stapt dus ook op als het een flinke vent is..

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel »

flipsen schreef:
do 28 mar 2019, 13:33
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... n-en-Muslu
die stapt dus ook op als het een flinke vent is..
Dat jij het niet begreep had ik wel verwacht.

Plaats reactie