Met hangen en wurgen tegen hekkensluiter Dordrecht. We hadden zes punten meer gehad en riant bovenaan gestaan als we de 1-0 tegen GAE en de 2-0 tegen PSV2 en Cambuur hadden vastgehouden.bertje schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:00Want dat is nog niet gebeurd tot dusver?Tiel schreef: ↑do 11 okt 2018, 14:55Ik wel als we daar de voorsprong is wel een keer mee over de streep trekken thuis.De Kletskop schreef: ↑do 11 okt 2018, 14:42Ik wordt niet vrolijk van die opstelling.
Aanvallend veels te karig, en een veels te degelijk middenveld. Dat wordt tikkie terug voetbal.
NEC-FC Eindhoven
Re: NEC-FC Eindhoven
Streep Jansen nou maar weg,die is niet meer in beeld.Sturing is niet optimaal nee maar je hebt in ieder geval een middenveld wat niet meer wordt overlopen.eniesee-elst schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:02Ik juich het toe dat er meer zekerheid wordt ingebouwd, maar Sturing op het middenveld bevalt me minder. Hij speelde daar dramatisch tegen Excelsior. Zou het echt zo slecht gesteld zijn met Jansen?
Ik zou graag Sabak eens zien in plaats van Overtoom.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dan ligt het dus aan het wisselbeleid.Pol schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:18Met hangen en wurgen tegen hekkensluiter Dordrecht. We hadden zes punten meer gehad en riant bovenaan gestaan als we de 1-0 tegen GAE en de 2-0 tegen PSV2 en Cambuur hadden vastgehouden.bertje schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:00Want dat is nog niet gebeurd tot dusver?Tiel schreef: ↑do 11 okt 2018, 14:55Ik wel als we daar de voorsprong is wel een keer mee over de streep trekken thuis.De Kletskop schreef: ↑do 11 okt 2018, 14:42Ik wordt niet vrolijk van die opstelling.
Aanvallend veels te karig, en een veels te degelijk middenveld. Dat wordt tikkie terug voetbal.
We kwamen wel op 1-0 en 2-0 voorsprong, en het voetbal was vermakelijk.
Gewoon bij een voorsprong meer zekerheid inbouwen dus.
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Iedere opstelling zonder Kvida is niet serieus te nemen.
In de opstelling waarmee we morgen spelen, is Overtoom na Achahbar je beste man. In de opstelling van morgen, had ik Overtoom liever op de plek van Sturing gezien en Sabak op de plek van Overtoom, dat wel.zuurpruim schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:23Streep Jansen nou maar weg,die is niet meer in beeld.Sturing is niet optimaal nee maar je hebt in ieder geval een middenveld wat niet meer wordt overlopen.eniesee-elst schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:02Ik juich het toe dat er meer zekerheid wordt ingebouwd, maar Sturing op het middenveld bevalt me minder. Hij speelde daar dramatisch tegen Excelsior. Zou het echt zo slecht gesteld zijn met Jansen?
Verder helemaal eens met de roep op Kvida hierboven. Dat is je beste verdediger en je beste opbouwer.
Sturing speelde helemaal niet slecht tegen Excelsior.eniesee-elst schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:02Ik juich het toe dat er meer zekerheid wordt ingebouwd, maar Sturing op het middenveld bevalt me minder. Hij speelde daar dramatisch tegen Excelsior. Zou het echt zo slecht gesteld zijn met Jansen?
- Demtsjenko
- Contacteer:
Waarom dan niet een keer:
Van Duin
Sanniez-Van Eijden-Bossaerts-Labylle
Kvida
Dijkstra-Overtoom
Achahbar
Okita-Braken
Van Duin
Kvida
Dijkstra-Overtoom
Achahbar
Okita-Braken
- eniesee-elst
- Contacteer:
DJTEEF! schreef: ↑do 11 okt 2018, 20:22In de opstelling waarmee we morgen spelen, is Overtoom na Achahbar je beste man. In de opstelling van morgen, had ik Overtoom liever op de plek van Sturing gezien en Sabak op de plek van Overtoom, dat wel.zuurpruim schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:23Streep Jansen nou maar weg,die is niet meer in beeld.Sturing is niet optimaal nee maar je hebt in ieder geval een middenveld wat niet meer wordt overlopen.eniesee-elst schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:02Ik juich het toe dat er meer zekerheid wordt ingebouwd, maar Sturing op het middenveld bevalt me minder. Hij speelde daar dramatisch tegen Excelsior. Zou het echt zo slecht gesteld zijn met Jansen?
Verder helemaal eens met de roep op Kvida hierboven. Dat is je beste verdediger en je beste opbouwer.

Ik zie niet de logica er van om je beste CV op het middenveld te zetten. Kvida hoort gewoon te spelen in plaats van Bossaerts.Demtsjenko schreef: ↑do 11 okt 2018, 20:56Waarom dan niet een keer:
Van Duin
Kvida
Dijkstra-Overtoom
Achahbar
Okita-Braken
Vond je? Hij had voetballend helemaal niets in te brengen. Verdedigend stond hij wel zijn mannetje.mschr schreef: ↑do 11 okt 2018, 20:34Sturing speelde helemaal niet slecht tegen Excelsior.eniesee-elst schreef: ↑do 11 okt 2018, 15:02Ik juich het toe dat er meer zekerheid wordt ingebouwd, maar Sturing op het middenveld bevalt me minder. Hij speelde daar dramatisch tegen Excelsior. Zou het echt zo slecht gesteld zijn met Jansen?
''Gosh! You freakin' idiot!''
Kvida heeft het waarschijnlijk met de vrouw van Jack gedaan. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.Nijmegen0413 schreef: ↑do 11 okt 2018, 20:17Iedere opstelling zonder Kvida is niet serieus te nemen.
''Gosh! You freakin' idiot!''
Ik ben het eens dat Kvida goed heeft gespeeld tot nu toe. Maar we moeten niet doorslaan in de roep naar Kvida. Alsof Bossaerts er helemaal niks van kan.

Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
-
- Contacteer:
Dan haal je van Eijden eruit.
Je beste verdediger + je enige opbouwer + je enige linkspoot niet opstellen is te zot voor woorden.

Als Kvida weer gepasseerd wordt overweeg ik serieus een boycot voor deze wedstrijd.
- De Kletskop
- Contacteer:
Hij zal starten met Rens en Matthias, die niet voor niets Belgie heeft afgezegd.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Wordt het niet eens tijd voor Mike Trésor Ndayishimiye om wat speelminuten te gaan maken?
Denk dat hij wel eens gevaarlijker zou kunnen zijn dan Ole Romeny !!
Mikey is op alle posities voor inzetbaar, zou ook als middenvelder kunnen spelen!
Tsja, dat zou ik wel eens willen zien en tegen FC Eindhoven moet dat toch zeker kunnen lukken?
Denk dat hij wel eens gevaarlijker zou kunnen zijn dan Ole Romeny !!
Mikey is op alle posities voor inzetbaar, zou ook als middenvelder kunnen spelen!
Tsja, dat zou ik wel eens willen zien en tegen FC Eindhoven moet dat toch zeker kunnen lukken?
2-1
Braken en Dijkstra
Braken en Dijkstra
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
Van Eijden is gewoon minder dan Kvida. Die moet dus wijken maar ja dat gebeurd dan weer niet he....Nijmegen0413 schreef: ↑vr 12 okt 2018, 06:41Dan haal je van Eijden eruit.
Je beste verdediger + je enige opbouwer + je enige linkspoot niet opstellen is te zot voor woorden.
Vermoedelijke opstelling:
Van Duin; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Sturing, Overtoom, Dijkstra; Achahbar, Braken, Okita.
Hoe zit het met die nieuwe keeper
Waarom Kvida niet in de basis.
Waarim wordt Mike Tresor ************ niet opgesteld
Van Duin; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Sturing, Overtoom, Dijkstra; Achahbar, Braken, Okita.
Hoe zit het met die nieuwe keeper
Waarom Kvida niet in de basis.
Waarim wordt Mike Tresor ************ niet opgesteld
wordt 2019 een beter jaar voor NEC? We zullen het zien!
Omdat er maar 11 mogen spelen