NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Pol
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Pol » za 24 feb 2018, 15:06

CazNEC schreef:
za 24 feb 2018, 13:40
Ik begrijp oprecht niet dat sommigen hier zo positief kunnen zijn; ik heb nog elke wedstrijd dit seizoen bezocht en heb niet het idee dat er een (licht) stijgende lijn te ontdekken is. Mijn excuses voor het genuil, maar ik kijk alweer met angst uit naar RKC. Voordeel is wel dat ik snel thuis ben om daar uit te huilen. Gisteravond was toch niet om aan te gluren? En Delle, kom op man.
Eens. We staan er nog goed voor maar dat is alleen omdat de rest er ook niks van kan.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » za 24 feb 2018, 15:28

Pol schreef:
za 24 feb 2018, 15:06
CazNEC schreef:
Ik begrijp oprecht niet dat sommigen hier zo positief kunnen zijn; ik heb nog elke wedstrijd dit seizoen bezocht en heb niet het idee dat er een (licht) stijgende lijn te ontdekken is. Mijn excuses voor het genuil, maar ik kijk alweer met angst uit naar RKC. Voordeel is wel dat ik snel thuis ben om daar uit te huilen. Gisteravond was toch niet om aan te gluren? En Delle, kom op man.
Eens. We staan er nog goed voor maar dat is alleen omdat de rest er ook niks van kan.
Nee. In de JL zijn de krachtsverschillen klein. Iedereen kan van iedereen winnen en wij staan er goed voor vanwege onze brede selectie.

DR
Contacteer:

Bericht door DR » za 24 feb 2018, 16:08

Jeffry74 schreef:
za 24 feb 2018, 11:24
Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Sorry maar in jouw stijl te blijven. Fortuna was ook kut. Meer balbezit maar veel tikjes breed en terug. De nr 6 (Smeets) was irritant, de nr 5 (Ospitalieri) nog slechter dan de slechtste bij ons. Stokkers heeft niets laten zien en ook de portugezen vielen zwaar door de mand. Ze creeerden zelf ook nauwelijks kansen, hadden een blunder van ons nodig om te scoren. In ieder geval scoorden wij nog uit een goede aanval.

Gijscoman
Contacteer:

Bericht door Gijscoman » za 24 feb 2018, 16:34

DR schreef:
za 24 feb 2018, 16:08
Jeffry74 schreef:
za 24 feb 2018, 11:24
Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Sorry maar in jouw stijl te blijven. Fortuna was ook kut. Meer balbezit maar veel tikjes breed en terug. De nr 6 (Smeets) was irritant, de nr 5 (Ospitalieri) nog slechter dan de slechtste bij ons. Stokkers heeft niets laten zien en ook de portugezen vielen zwaar door de mand. Ze creeerden zelf ook nauwelijks kansen, hadden een blunder van ons nodig om te scoren. In ieder geval scoorden wij nog uit een goede aanval.
Het enige wat die nummer 5 nog enigszins overeind deed blijven was het feit dat al zijn overtredingen ongestraft bleven, maar zijn schwalbes wel beloond werden. Betreft de arbitrage: die ene grensrechter aan de kant van de Gofferttribune was nog zwakker dan de slechtste speler op het veld. Die heeft er vaak volledig naast gezeten...

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » za 24 feb 2018, 18:16

Het was verschrikkelijk slecht. Er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg. Golla en Sturing zijn redelijke mandekkers, maar ze kunnen niet vooruit verdedigen of indribbelen. Joppen en Verdonk zijn verdedigend slecht en aanvallend waardeloos. Dijkstra en Breinburg komen nooit in de 16 van de tegenpartij en schieten gemiddeled 0 keer per wedstrijd op doel: een garantie voor 0 doelpunten per seizoen. Kadioglu is uit vorm. Braken en Langil zijn technisch ontzettend slecht. Hou je alleen Groeneveld over... en Achahbar... die moet natuurlijk altijd spelen.

Iedereen was positief, ik ook, maar de selectie is gewoon veel minder goed dan we dachten en dan sommigen nog steeds denken. Oversier heeft er een potje van gemaakt. De enige reden dat we nog kans maken om te promoveren is dat de rest even ruk is, maar die hebben dan ook minder dan de helft van ons budget.

Wim1970

Bericht door Wim1970 » za 24 feb 2018, 20:31

DJTEEF! schreef:
za 24 feb 2018, 18:16
Het was verschrikkelijk slecht. Er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg. Golla en Sturing zijn redelijke mandekkers, maar ze kunnen niet vooruit verdedigen of indribbelen. Joppen en Verdonk zijn verdedigend slecht en aanvallend waardeloos. Dijkstra en Breinburg komen nooit in de 16 van de tegenpartij en schieten gemiddeled 0 keer per wedstrijd op doel: een garantie voor 0 doelpunten per seizoen. Kadioglu is uit vorm. Braken en Langil zijn technisch ontzettend slecht. Hou je alleen Groeneveld over... en Achahbar... die moet natuurlijk altijd spelen.

Iedereen was positief, ik ook, maar de selectie is gewoon veel minder goed dan we dachten en dan sommigen nog steeds denken. Oversier heeft er een potje van gemaakt. De enige reden dat we nog kans maken om te promoveren is dat de rest even ruk is, maar die hebben dan ook minder dan de helft van ons budget.
Dus Oversier heeft gefaald!!!!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » za 24 feb 2018, 21:00

Tiel schreef:
za 24 feb 2018, 13:13
NECvooralles schreef:
za 24 feb 2018, 12:31
Ik ben veel positiever, in de zin dat er verbetering komt. Er werd nu wel strijd geleverd en samengewerkt.

Verder idd met Mschr eens dat de voorhoede niet in vorm is, en je daarom weinig scoort momenteel.
Verder staan onze tegenstanders heel compact achterin, daar hebben we nog geen antwoord op.
Denk je dar er ook maar iemand is die vindt dat de voorhoede wel in vorm is?

Ik zou geen een speler kunnen noemen die in vorm is.

Heinloth viel goed in het enige positieve.
Sturing speelde goed, Dijkstra was belangrijk.

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » za 24 feb 2018, 21:49

Wim1970 schreef:
za 24 feb 2018, 20:31
DJTEEF! schreef:
za 24 feb 2018, 18:16

Dus Oversier heeft gefaald!!!!!!!
Ik neig steeds meer naar die conclusie, ja.

En Lijnders’ geëxperimenteer helpt ook niet. Op de middellijn verdedigen met Golla en van de Pavert: hoe verzin je het?

Special Guest
Contacteer:

Bericht door Special Guest » zo 25 feb 2018, 10:20

CazNEC schreef:
Precies dit. Ik zie die positieve punten ook niet hoor. Uit kunnen we van iedereen verliezen. En thuis winnen is ook al niet meer vanzelfsprekend. Als deze resultaten zo doorsukkelen kan het je zomaar promotie gaan kosten. Telstar komt eraan, Emmen komt eraan. Nog 1 of 2 keer zo de bietenbrug opgaan en ze staan er helemaal bij. Tijd voor Boogers!

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » ma 26 feb 2018, 08:26

Volgens de rapportcijfers in De Gelderlander is Golla man of the match. Hij krijgt een 7. Eervolle vermeldingen zijn er verder voor Sturing en Groeneveld (6,5). Kadioglu is voldoende (6) en de rest van het middenveld gaat met de hakken over de sloot over (5,5). Joppen, Verdonk, Langil, Braken zijn niet veel soeps (5), terwijl Delle huilen met de pet op is (3).

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » wo 04 apr 2018, 09:27

Wim is een beetje schizofreen?
Eens(Y)

Plaats reactie