Mike Trésor Ndayishimiye

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Nijmegen0413 » wo 22 jan 2020, 22:43

Bottendaal schreef:
wo 22 jan 2020, 05:44
Nijmegen0413 schreef:
di 21 jan 2020, 23:16
Juul schreef:
di 21 jan 2020, 17:15
Mcel schreef:
di 21 jan 2020, 17:05
Omdat Willem II anders niet wilde huren.
En dan zeg je in dat geval: dan niet!
En dan?
Met een ongemotiveerde speler zitten, die nergens meer terecht kan en zelfs geen tonnen meer oplevert?
NEC heeft op de aller laatste dag voor de minst slechte optie gekozen.
Dat die jongen het zo ongelofelijk goed doet had niemand verwacht, dat die jongen bovengemiddeld getalenteerd was zag zelf Stevie Wonder.
Maar zullen we niet meer na iedere week 3 pagina’s op zijn topic vol lullen?

Bij voorbaat dank.
De goedkoopste optie was geweest je hoofdtrainer Bogers ontslaan, en iemand aanstellen die MTD bij de hand had genomen, en belangrijk had gemaakt.
Dan had hij je én een goed seizoen, én een hogere transferopbrengst én een doorverkoop percentage opgeleverd. Minimaal 2x meer winst dus.
(Daarnaast nog winst voor ons, want geen seizoen Bogers voetbal...)
Toen was het kwaad al geschied.
Ben het ermee eens hoor dat er blunder zijn gemaakt.
Maar dan eindloze gelul.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » wo 22 jan 2020, 23:41

Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:
di 21 jan 2020, 17:15
Mcel schreef:
di 21 jan 2020, 17:05
Omdat Willem II anders niet wilde huren.
En dan zeg je in dat geval: dan niet!
En dan?
Met een ongemotiveerde speler zitten, die nergens meer terecht kan en zelfs geen tonnen meer oplevert?
Dat die jongen het zo ongelofelijk goed doet had niemand verwacht, dat die jongen bovengemiddeld getalenteerd was zag zelf Stevie Wonder.
Maar zullen we niet meer na iedere week 3 pagina’s op zijn topic vol lullen?

Bij voorbaat dank.
Ik vind dat MTN, oh, wacht............
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » do 23 jan 2020, 09:43

zuurpruim schreef:
wo 22 jan 2020, 17:28
Het is niet alleen mike geweest,we hebben de afgelopen jaren teveel 'moeilijke jongens' gehad.Dat mag je grotendeels Oversier aanrekenen en de man die boven hem stond en het allemaal geaccordeerd heeft.
Maar de man die boven hem stond gaat zich toch niet met het technisch beleid bemoeien? en al helemaal niet als de TD net binnen is.
Een AD die dat zou doen zou enkel voor onrust zorgen.

Of denk jij dat Jorien van den Herik Leo Beenhakker wel eens op de vingers tikte, of voor hem ging liggen?

Wilco gaat echt niet vrijuit, maar hem wordt vaak de zwarte piet toegeschoven over zaken die nergens op slaan.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » do 23 jan 2020, 09:47

De Kletskop schreef:
wo 22 jan 2020, 11:46
Juul schreef:
wo 22 jan 2020, 11:25
Nijmegen0413 schreef:

En dan?
Nou nee...van Schaik heeft op de allerlaatste dag voor de slechtst denkbare optie gekozen. Dat is geen achteraf gelul want dat beweerde ik vlak na de deal al. Die jongen had je een tijdje bij Jong moeten plaatsen totdat hij ging beseffen dat gespeelde demotivatie niet de manier is om hogerop te komen. Werkweigering moet je ook niet belonen met een deal die voor iedereen behalve NEC gunstig is.
Nouja kijk, Bogers is trainer, ziet het niet zitten in Sjimmie, en Sjimmie schijnt naar hem gespuugd te hebben als het gerucht waar is, en duidelijk aangegeven weg te willen. Dan zou ik als trainer zeggen tegen mijn TD, ram deze gozer er maar uit, die verstoord het groepsprocess.

De club zit in een periode dat het gebaat is bij rust in de tent, als TD kun je dan voor 2 kanten partij kiezen, kies je voor Sjimmie dan krijg je onrust en/of moet je Bogers eruit knikkeren en een som geld meegeven, dat geld hebben we niet. Kies je Bogers, dan moet je Sjimmie eruit knikkeren en heb je rust in de tent en kost het je niks.
We kunnen nu achteraf allemaal wel heel mooi roepen dat Wilco geblunderd heeft, en Sjimmie was idd een topper voor NEC naar mijn mening, maar niemand had kunnen voorzien dat hij in de eredivisie zou presteren zoals hij nu doet, en als Wilco Sjimmie had gehouden en Bogers geld mee had gegeven was de wereld te klein geweest, had ie Sjimmie gehouden en de pleuris was uitgebroken was de wereld ook te klein geweest.
Wilco heeft mijn insziens vanuit zijn positie voor de enige juiste (financiële en rust in de tent) oplossing gekozen.

Het is Bogers die we kwalijk moeten nemen dat hij de kwaliteiten van Sjimme verkeerd heeft ingeschat. Bogers is een ramp voor onze club, ik heb he vanaf dag 1 geroepen. Bedankt Remco.
Het is inderdaad 90% Bogers, ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat er door iemand enige moeite in is gestoken om het uit te praten tussen die 2. Met name omdat onze 3 musketiers (met Bogers voorop) het toch niet in hem zagen zitten, na 1 wedstrijd werd hij al meteen geslachtofferd. Ik vind het echt nog steeds ongekend dat hij dan niet minimaal als linksbuiten werd gebruikt..
Eens(Y)

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » do 23 jan 2020, 09:49

De Kletskop schreef:
do 23 jan 2020, 09:43
zuurpruim schreef:
wo 22 jan 2020, 17:28
Het is niet alleen mike geweest,we hebben de afgelopen jaren teveel 'moeilijke jongens' gehad.Dat mag je grotendeels Oversier aanrekenen en de man die boven hem stond en het allemaal geaccordeerd heeft.
Maar de man die boven hem stond gaat zich toch niet met het technisch beleid bemoeien? en al helemaal niet als de TD net binnen is.
Een AD die dat zou doen zou enkel voor onrust zorgen.

Of denk jij dat Jorien van den Herik Leo Beenhakker wel eens op de vingers tikte, of voor hem ging liggen?

Wilco gaat echt niet vrijuit, maar hem wordt vaak de zwarte piet toegeschoven over zaken die nergens op slaan.
Nee meejeens, waar Wilco wel verantwoordelijk voor is is dat Oversier vorig jaar ver over budget heen is gegaan. Ik mag tenminste aannemen dat Oversier een transfer- en salarisbudget krijgt waar hij mee mocht werken, ik kan me nog niet bijna voorstellen dat hij binnen het salarisbudget is gebleven. Daar had hij bij het aantrekken van Joey, Rens, Darri etc. er een hele harde streep door moeten zetten..
Eens(Y)

Vannuilekumphuile
Contacteer:

Bericht door Vannuilekumphuile » vr 24 jan 2020, 17:03

Nou het is beklonken met Willem 2. Nog 1 keer in alle fora mogen lezen wat zij een stelletje sufferds met zijn allen zijn hier in Nijmegen, en dan maar snel over tot de orde van de dag tegen resp. de nummer 1 en 2 van de KKD divisie. 6 punten en de wereld ZOU er weer een stuk mooier uitzien.

noviomagum
Contacteer:

Bericht door noviomagum » vr 24 jan 2020, 17:07

Vannuilekumphuile schreef:
vr 24 jan 2020, 17:03
Nou het is beklonken met Willem 2. Nog 1 keer in alle fora mogen lezen wat zij een stelletje sufferds met zijn allen zijn hier in Nijmegen, en dan maar snel over tot de orde van de dag tegen resp. de nummer 1 en 2 van de KKD divisie. 6 punten en de wereld ZOU er weer een stuk mooier uitzien.
:withstupid: inderdaad kan hier ook eindelijk een :slot: op

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » vr 24 jan 2020, 18:45

Kunnen we een half miljoen bijschrijven. En daarvan gaat helemaal niks naar Anderlecht.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

Jomano
Contacteer:

Bericht door Jomano » vr 24 jan 2020, 18:58

Legendario schreef:
vr 24 jan 2020, 18:45
Kunnen we een half miljoen bijschrijven. En daarvan gaat helemaal niks naar Anderlecht.
Jippie :party: ....even aan van Schaik vragen of we dit nu een recordtransfer na 3 jaar KKD mogen noemen?

Johnvdb
Contacteer:

Bericht door Johnvdb » vr 24 jan 2020, 19:14

En kunnen we nu gewoon ophouden over dit misselijke dwarsliggende Belgje.

burp
Contacteer:

Bericht door burp » vr 24 jan 2020, 19:35

Goed, het bericht wat eigenlijk al een paar maanden bekend was is er nu ook uit.

5 ton, als het klopt want niet officieel bevestigd, is nog wel een prima bedrag. Hoeft inderdaad niks naar Anderlecht, was in de war met Sabak waar wel zo'n constructie bij zit en Sjimmie was zonder contract.

Wel lees ik helemaal niets over een doorverkoop percentage. En juist dat is hier nu wel een hele dure misser.
Dat was toch waar je de hand van Oversier mist, die was wel goed met dat soort dingen.

Tim Janssen
Contacteer:

Bericht door Tim Janssen » vr 24 jan 2020, 20:54

schijnt al 5 miljoen waard te zijn

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » vr 24 jan 2020, 21:25

burp schreef:
vr 24 jan 2020, 19:35
Goed, het bericht wat eigenlijk al een paar maanden bekend was is er nu ook uit.

5 ton, als het klopt want niet officieel bevestigd, is nog wel een prima bedrag. Hoeft inderdaad niks naar Anderlecht, was in de war met Sabak waar wel zo'n constructie bij zit en Sjimmie was zonder contract.

Wel lees ik helemaal niets over een doorverkoop percentage. En juist dat is hier nu wel een hele dure misser.
Dat was toch waar je de hand van Oversier mist, die was wel goed met dat soort dingen.
Het doorverkooppercentage is door van Schaijk bevestigd in de Jarda Podcast.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 24 jan 2020, 22:50

Tim Janssen schreef:
vr 24 jan 2020, 20:54
Mooi, dan komt er nog een zelfde bedrag bij. Dat is dus 1 miljoen, dat hadden wij als KKD ploeg nooit gekregen voor hem.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » vr 24 jan 2020, 22:58

Tiel schreef:
vr 24 jan 2020, 22:50
Tim Janssen schreef:
Mooi, dan komt er nog een zelfde bedrag bij. Dat is dus 1 miljoen, dat hadden wij als KKD ploeg nooit gekregen voor hem.
Dat was ook de theorie van Wilco. Maar dan laat je wel weg dat je dan ook nog een doorverkooppercentage af kunt spreken. Nu pak je een miljoen, anders had je een miljoen plus doorverkoop gepakt.

Groeneveld bijvoorbeeld werd verkocht voor een miljoen plus doorverkoop die nog eens ruim een miljoen opbracht.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 24 jan 2020, 23:04

Legendario schreef:
vr 24 jan 2020, 22:58
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:
Dat was ook de theorie van Wilco. Maar dan laat je wel weg dat je dan ook nog een doorverkooppercentage af kunt spreken. Nu pak je een miljoen, anders had je een miljoen plus doorverkoop gepakt.

Groeneveld bijvoorbeeld werd verkocht voor een miljoen plus doorverkoop die nog eens ruim een miljoen opbracht.
Nogmaals dan ga je er vanuit dat hij hier had laten zien wat hij nu in Tilburg heeft gedaan. In Tilburg speelt een tot op het bot gemotiveerde speler. Hier had iemand gespeeld die vanaf de eerste training weg wilde. Als het al geen Limbombe tavrelen geworden waren,.

karlo
Contacteer:

Bericht door karlo » vr 24 jan 2020, 23:17

Tiel schreef:
vr 24 jan 2020, 23:04
Legendario schreef:
vr 24 jan 2020, 22:58
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:

Nogmaals dan ga je er vanuit dat hij hier had laten zien wat hij nu in Tilburg heeft gedaan. In Tilburg speelt een tot op het bot gemotiveerde speler. Hier had iemand gespeeld die vanaf de eerste training weg wilde. Als het al geen Limbombe tavrelen geworden waren,.
Complete onzin
Hij zegt in een interview vlak daarvoor dat hij het prima naar zijn zin heeft bij nec en zich happy voelt op de 10 positie.
Het trainerstrio heeft gewoon een kapitale blunder gemaakt door zijn kwaliteiten niet op waarde te schatten
In plaats van hem belangrijk te maken, mocht hij op de bank plaats nemen
Omdat hij verdedigend niet genoeg arbeid leverde
Volgens ons trainerstrio
Ze hebben gewoon alle lastige spelers weg gestuurd in plaats van ermee aan de slag te gaan.
Het gevolg daarvan was vanavond pijnlijk zichtbaar
Het blijft toch je club.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico » vr 24 jan 2020, 23:43

Hij zegt het zelf al; :"hier (Willem II) voel ik het vertrouwen van de club en voel ik me helemaal thuis"". Precies de twee aspecten waar NEC het volledig heeft laten afweten met deze jongen.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 24 jan 2020, 23:53

Zico schreef:
vr 24 jan 2020, 23:43
Hij zegt het zelf al; :"hier (Willem II) voel ik het vertrouwen van de club en voel ik me helemaal thuis"". Precies de twee aspecten waar NEC het volledig heeft laten afweten met deze jongen.
Grappig. Als een speler van ons dat zegt lees je altijd dat ze dat voor de Bühne zeggen.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » za 25 jan 2020, 00:01

Inderdaad. Wat een speler zegt over zijn nieuwe werkgever is volledig zonder betekenis. Wat een TD zegt bij het binnenhengelen van een speler heeft wel veel informatiewaarde.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » za 25 jan 2020, 08:59

mschr schreef:
za 25 jan 2020, 00:01
Inderdaad. Wat een speler zegt over zijn nieuwe werkgever is volledig zonder betekenis. Wat een TD zegt bij het binnenhengelen van een speler heeft wel veel informatiewaarde.
Heeft net zo min informatiewaarde die er toe doet.

Kanchelskis
Contacteer:

Bericht door Kanchelskis » za 25 jan 2020, 09:09

De Kletskop schreef:
za 25 jan 2020, 08:59
mschr schreef:
:withstupid: Buitenkansje, blij voor ons gekozen, met vertrouwen samenwerking tegemoet, samen NEC tot een hoger niveau brengen bla bla.. Blauwdrukken liggen al klaar van de persberichten alleen de namen vullen ze anders in. Geldt voor elke club.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico » za 25 jan 2020, 09:13

Tiel schreef:
vr 24 jan 2020, 23:53
Zico schreef:
vr 24 jan 2020, 23:43
Grappig. Als een speler van ons dat zegt lees je altijd dat ze dat voor de Bühne zeggen.
Tenzij deze speler er bij ons verloren rondliep en aan zijn lot werd overgelaten en 0 vertrouwen kreeg. Dan zeggen deze woorden me iets meer dan als hij had gezegd "Willem II is een prachtige club met fantastische supporters ".

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » za 25 jan 2020, 10:11

De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Nou, je wist meteen of een speler slecht was door de woordkeuze van TD Carlos Aalbers. Als hij het woord ‘buitenkansje’ gebruikte, sloeg de aankoop nergens op. Als hij het woord ‘kwaliteitsimpuls’ gebruikte, wist je direct dat de aankoop een over het paard getilde prutser was.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » za 25 jan 2020, 10:55

mschr schreef:
za 25 jan 2020, 10:11
De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Nou, je wist meteen of een speler slecht was door de woordkeuze van TD Carlos Aalbers. Als hij het woord ‘buitenkansje’ gebruikte, sloeg de aankoop nergens op. Als hij het woord ‘kwaliteitsimpuls’ gebruikte, wist je direct dat de aankoop een over het paard getilde prutser was.
Wie was dat buitenkansje? Goulooze?

Plaats reactie