Adrie Bogers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Pol
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Pol » wo 03 jan 2018, 20:00

mschr schreef:
Pol schreef:
Go Ahead was in het voorjaar al bezig met Lijnders om hem voor dit seizoen binnen te halen.
Zozo. Om vervolgens een andere laptoptrainer, Vlemmings, te halen en vervolgens voetbalfossiel Jan van Staa te halen. Dan ben ik al met al blij dat we Oversier hebben en niet die prutser in Deventer.
Blij met Boekhoorn bedoel je. Go Ahead kon Lijnders niet betalen.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » wo 03 jan 2018, 20:03

Pol schreef:
mschr schreef:
Pol schreef:
Go Ahead was in het voorjaar al bezig met Lijnders om hem voor dit seizoen binnen te halen.
Zozo. Om vervolgens een andere laptoptrainer, Vlemmings, te halen en vervolgens voetbalfossiel Jan van Staa te halen. Dan ben ik al met al blij dat we Oversier hebben en niet die prutser in Deventer.
Blij met Boekhoorn bedoel je. Go Ahead kon Lijnders niet betalen.
Maar als je de ene laptoptrainer niet kunt krijgen en dan maar Vlemmings haalt, dan ben je geen knip voor de neus waard. Dat heeft allemaal niks met geld te maken.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » do 04 jan 2018, 09:34

Gerard Lopez schreef: Maar dan snap ik niet dat Oversier in Oktober op Forzanec het volgende zegt: "veel supporters lijken Bogers nog steeds als een noodoplossing te zien, maar dat is absoluut niet het geval". Hij moet echt eens ophouden dingen recht te breien die krom zijn. Die supporters hadden gewoon gelijk en dat wist hij zelf ook en dan nog gaat hij ze corrigeren.
:withstupid: AMEN!
Net zo goed als dat A3 nu vervangen wordt omdat het voetbal niet om aan te gluren is, en er geen verbeterpunten zichtbaar zijn.

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol » do 04 jan 2018, 11:48

Gerard Lopez schreef:Maar dan snap ik niet dat Oversier in Oktober op Forzanec het volgende zegt: "veel supporters lijken Bogers nog steeds als een noodoplossing te zien, maar dat is absoluut niet het geval". Hij moet echt eens ophouden dingen recht te breien die krom zijn. Die supporters hadden gewoon gelijk en dat wist hij zelf ook en dan nog gaat hij ze corrigeren.
Dat is voetbalbestuurders eigen. Bart van Ingen deed niet anders.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 04 jan 2018, 11:49

Ik zie geen strijdigheid. Oversier wil continuïteit. Die vindt ie bij Bogers en Lijnders.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » do 04 jan 2018, 11:52

mschr schreef:Ik zie geen strijdigheid. Oversier wil continuïteit. Die vindt ie bij Bogers en Lijnders.
Ik heb je twee keer de citaten gegeven, maar je hebt graag een andere mening.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 04 jan 2018, 11:54

Legendario schreef:
mschr schreef:Ik zie geen strijdigheid. Oversier wil continuïteit. Die vindt ie bij Bogers en Lijnders.
Dat juli-citaat is waanzinnig. Afgezien daarvan zie ik geen tegenstrijdigheden in de uitspraken van Oversier.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » do 04 jan 2018, 12:14

mschr schreef:
Legendario schreef:
Dat juli-citaat is waanzinnig. Afgezien daarvan zie ik geen tegenstrijdigheden in de uitspraken van Oversier.
n Oktober op Forzanec het volgende zegt: "veel supporters lijken Bogers nog steeds als een noodoplossing te zien, maar dat is absoluut niet het geval".

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 04 jan 2018, 12:21

De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:
n Oktober op Forzanec het volgende zegt: "veel supporters lijken Bogers nog steeds als een noodoplossing te zien, maar dat is absoluut niet het geval".
Het is dan ook waar, wat ie zegt. Team-Bogers is evenwichtig en uitgebalanceerd. Maar om in de eredivisie een stap verder te komen heb je iets extra’s nodig in de visie van Oversier.

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol » do 04 jan 2018, 12:41

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:
Het is dan ook waar, wat ie zegt. Team-Bogers is evenwichtig en uitgebalanceerd. Maar om in de eredivisie een stap verder te komen heb je iets extra’s nodig in de visie van Oversier.
We zijn al gepromoveerd?

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 04 jan 2018, 12:51

Pol schreef:
mschr schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:
We zijn al gepromoveerd?
Oversier laat zich niet beïnvloeden door de korte termijn. Hij wil continuïteit. Zijn analyse van de situatie bij NEC was: te veel onrust, te veel kortetermijbeleid, te veel trainerswisselingen, te veel wisselingen in het technsch beleid. Hij ziet zich als de man die NEC weer op de rails moet krijgen waarna vervolgens de NEC-locomotief vooruit tuft.

burp
Contacteer:

Bericht door burp » do 04 jan 2018, 13:05

en hij verder clubhopt naar een club net iets groter.
Tsja, blijft korte termijn werk al wordt het leuk verpakt.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 04 jan 2018, 13:32

Maar Lijnders had hier toch nooit gelopen als we 8 punten los hadden gestaan en we vele wedstrijden hadden gedomineerd?Nee,de heren investeerders zijn een tikkie nerveus geworden en dan weet je wat er gaat gebeuren in Nijmegen.dat heeft niets met een lange termijnvisie van Oversier te maken.

Jeffry74
Contacteer:

Bericht door Jeffry74 » do 04 jan 2018, 13:46

zuurpruim schreef:Nee,de heren investeerders zijn een tikkie nerveus geworden en dan weet je wat er gaat gebeuren in Nijmegen.dat heeft niets met een lange termijnvisie van Oversier te maken.
En dan haal je een nieuwe trainer die nog nooit eindverantwoordelijke voor het 1e elftal geweest is?
Als nervositeit de reden zou zijn had Advocaat of een andere gelouterde trainer hier nu langs de lijn staan schreeuwen. :biggrin:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 04 jan 2018, 13:52

Jeffry74 schreef:
zuurpruim schreef:Nee,de heren investeerders zijn een tikkie nerveus geworden en dan weet je wat er gaat gebeuren in Nijmegen.dat heeft niets met een lange termijnvisie van Oversier te maken.
En dan haal je een nieuwe trainer die nog nooit eindverantwoordelijke voor het 1e elftal geweest is?
Als nervositeit de reden zou zijn had Advocaat of een andere gelouterde trainer hier nu langs de lijn staan schreeuwen. :biggrin:
Nou dat soort trainers,een naam,dat willen de investeerders al heel lang toch?Alleen willen dat soort trainers hier niet werken,een Sparta heeft denk ik toch een iets fatsoenlijkere uitstraling dan wij.Het afbreukrisico voor een grote trainer is veel te groot.

burp
Contacteer:

Bericht door burp » do 04 jan 2018, 14:14

zuurpruim schreef:
Jeffry74 schreef:
Nou dat soort trainers,een naam,dat willen de investeerders al heel lang toch?Alleen willen dat soort trainers hier niet werken,een Sparta heeft denk ik toch een iets fatsoenlijkere uitstraling dan wij.Het afbreukrisico voor een grote trainer is veel te groot.
Advocaat had hier gewoon voor de groep gestaan als Boekhoorn de portemonnee getrokken had.
Geld gaat nog altijd boven fatsoenlijke uitstraling.

Opvallend is wel dat een 'type Hyballa' de investeerders niet afschrok, van nee niet weer.

dolle dries
Contacteer:

Bericht door dolle dries » do 04 jan 2018, 15:05

Gelukkig zitten er bij de investeerders enige mensen die een wat frissere kijk op voetbal hebben.

De zo vaak geprezen Hollandse School (het 433) is allang passe. Dat verklaart de teloorgang van het NL 11tal, en de diverse grotere Nederlandse clubs in de diverse Europese competities.
De kijk van o.a. Klopp, Hyballa, Lijnders en nog een aantal jonge Duitse trainers geeft aan dat dit wellicht de manier van voetballen kan worden voor de komende jaren.
Het verhaaltje dat NEC alleen goed kan presteren vanuit de verdediging WAS waar, maar door het doorselecteren nu de komende 6 maanden krijg je wellicht een spelersgroep die wel met gegenpressung enz. kunnen spelen. Het voordeel dan dat je de komende jaren vooruit ligt op de clubs die Hollandse school of Cattanacio willen/moeten spelen.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 04 jan 2018, 15:15

dolle dries schreef:Gelukkig zitten er bij de investeerders enige mensen die een wat frissere kijk op voetbal hebben.

De zo vaak geprezen Hollandse School (het 433) is allang passe. Dat verklaart de teloorgang van het NL 11tal, en de diverse grotere Nederlandse clubs in de diverse Europese competities.
De kijk van o.a. Klopp, Hyballa, Lijnders en nog een aantal jonge Duitse trainers geeft aan dat dit wellicht de manier van voetballen kan worden voor de komende jaren.
Het verhaaltje dat NEC alleen goed kan presteren vanuit de verdediging WAS waar, maar door het doorselecteren nu de komende 6 maanden krijg je wellicht een spelersgroep die wel met gegenpressung enz. kunnen spelen. Het voordeel dan dat je de komende jaren vooruit ligt op de clubs die Hollandse school of Cattanacio willen/moeten spelen.
Ben het grotendeels met je eens.Toch moeten we Klopp,Tuchel etc. niet teveel bewieroken.Bijna bij alle clubs waar zij gewerkt hebben vielen er behoorlijk wat tegendoelpunten,het is een voetbalvisie die wel grote risico's met zich meebrengt,daarom zal Klopp denk ik nooit kampioen van Engeland worden.ben het met je eens dat als je de visie van Lijnders wil uitvoeren je moet doorselecteren maar dat kan prima omdat veel contracten aflopen.Iemand als Golla die al nerveus wordt van 10 meter in zijn rug zal dit systeem nooit gaan beheersen.Als Pepijn de omschakeling kan maken naar een kleine club dan zie ik het positief in.PSV,Porto,Liverpool,dat is iets anders dan NEC ook al is de functie anders.

Arjan van Hout
Contacteer:

Adrie Bogers

Bericht door Arjan van Hout » do 04 jan 2018, 15:38

burp schreef:
zuurpruim schreef:
Jeffry74 schreef:
Advocaat had hier gewoon voor de groep gestaan als Boekhoorn de portemonnee getrokken had.

Opvallend is wel dat een 'type Hyballa' de investeerders niet afschrok, van nee niet weer.
Wie is een type hyballa ? Onze nieuwe trainer is misschien wel heel gedreven maar in communicatie naar spelers heel anders

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » do 04 jan 2018, 15:39

burp schreef:
zuurpruim schreef:
Jeffry74 schreef:

Is Pep ook zo'n dolle voor de dug-out?

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 04 jan 2018, 16:18

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:
zuurpruim schreef:
Jeffry74 schreef:

Wie is een type hyballa ? Onze nieuwe trainer is misschien wel heel gedreven maar in communicatie naar spelers heel anders
inderdaad,en ik geloof niet dat Lijnders iemand is die alles wil bepalen en het idee heeft dat alleen hij verstand van het spelletje heeft.dat laatste was een van de valkuilen van Hyballa.

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander » vr 05 jan 2018, 08:26

Als ik de interviews van Lijnders zie dan hoor ik een man die uit gaat van voetbal, domineren en pressie zetten.
Wat A3 telkens aangeeft is dat hij speelt met vlakken, een verdedigend blok van 7 a 8 spelers en dan de bal naar voren brengen naar de spitsen.
Bij Lijnders heb ik dan ook meer vertrouwen dat het voetballend allemaal wat beter gaat worden.
Uiteraard moet Lijnders ook rekening houden met het feit dat we bij NEC een iets andere begroting hebben dan Liverpool, Porto of PSV en dat er dus ook mindere spelers bij lopen.......

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » vr 05 jan 2018, 09:11

Brabander schreef:Als ik de interviews van Lijnders zie dan hoor ik een man die uit gaat van voetbal, domineren en pressie zetten.
Wat A3 telkens aangeeft is dat hij speelt met vlakken, een verdedigend blok van 7 a 8 spelers en dan de bal naar voren brengen naar de spitsen.
Bij Lijnders heb ik dan ook meer vertrouwen dat het voetballend allemaal wat beter gaat worden.
Uiteraard moet Lijnders ook rekening houden met het feit dat we bij NEC een iets andere begroting hebben dan Liverpool, Porto of PSV en dat er dus ook mindere spelers bij lopen.......
We hebben nu natuurlijk ook wel te maken met tegenstanders waar hij dat met deze selectie nog zou moeten kunnen toepassen. Als je de tegenstanders nu direct bij de strot pakt kan je die 5-secondenregel makkelijk hanteren..
Eens(Y)

Juul

Bericht door Juul » vr 05 jan 2018, 09:45

zuurpruim schreef:...Toch moeten we Klopp,Tuchel etc. niet teveel bewieroken.Bijna bij alle clubs waar zij gewerkt hebben vielen er behoorlijk wat tegendoelpunten,het is een voetbalvisie die wel grote risico's met zich meebrengt..
Precies! Tuchel propageerde ook aanvallend voetbal met als resultaat een recordaantal tegentreffers voor Dortmund. Laten we niet vergeten dat na het ontslag van Hyballa de algemene mening hier was dat de mythe van de Duitse toptrainer was doorbroken. Gegenpressung kan een ramp zijn met een zwakke verdediging en laat de zwakte bij NEC nou achterin liggen. Dus wat dat betreft heb ik liever het minder risicovolle systeem van Bogers. NEC zit ondanks een paar pijnlijke missers in een flow en dan zou ik niet ineens de boel drastisch om gaan gooien.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » vr 05 jan 2018, 10:47

Juul schreef:
zuurpruim schreef:...Toch moeten we Klopp,Tuchel etc. niet teveel bewieroken.Bijna bij alle clubs waar zij gewerkt hebben vielen er behoorlijk wat tegendoelpunten,het is een voetbalvisie die wel grote risico's met zich meebrengt..
Precies! Tuchel propageerde ook aanvallend voetbal met als resultaat een recordaantal tegentreffers voor Dortmund. Laten we niet vergeten dat na het ontslag van Hyballa de algemene mening hier was dat de mythe van de Duitse toptrainer was doorbroken. Gegenpressung kan een ramp zijn met een zwakke verdediging en laat de zwakte bij NEC nou achterin liggen. Dus wat dat betreft heb ik liever het minder risicovolle systeem van Bogers. NEC zit ondanks een paar pijnlijke missers in een flow en dan zou ik niet ineens de boel drastisch om gaan gooien.
Ben het met je eens. Hyballa probeerde Gegenpressing in de voorbereiding en dat pakte niet best uit, getuige de talloze nederlagen met minimaal vijf tegengoals. Vervolgens kwam hij in de competitie met boerenkoolvoetbal van het ergste soort. Laten we zien waar een Pep toe in staat is. Ik hou mijn hart vast...

Plaats reactie