Anass Achahbar

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
bertje
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje » wo 16 jan 2019, 08:40

Tiel schreef:
wo 16 jan 2019, 08:36
bertje schreef:
wo 16 jan 2019, 08:16
Tiel schreef:
di 15 jan 2019, 19:04
Kanchelskis schreef:
di 15 jan 2019, 19:02
Tiel schreef:
di 15 jan 2019, 18:50
Waren de trainers bij HSV, Fulham en Ajax net zo slecht als de Gier dan?
De aanleiding is hier anders. Bij de clubs die jij noemt waren de spelers gewoon fit, daar werd waakzaam mee omgegaan. Daar werkte de beste man als een kniebeschermer, hier komt die als een pleister op een bebloede knie. Of noem het maar gewoon een flink verband.
Dat is natuurlijk een kip of het ei verhaal.
Dus jij wil stellen dat bij elke club zonder een Lindeman de spelers zo'n beroerde conditie en fitheid hebben als hier?
Nee, maar een conditie trainer is tegenwoordig heel normaal. Die hebben wij al eerder gehad in het verleden. Dus ik zie nu het probleem niet. Jij viel mij nog aan toen ik na 1 wedstrijd al zag dat de Gier er niets van begreep. Neem mij niet kwalijk dat hij er nog zit.
Klopt, maar bij ons wordt hij aangesteld omdat de conditie (itt bij veel andere trainers) katsberoerd is.
En nogmaals, ik vind het niet meer dan normaal om een trainer iets meer dan 1 wedstrijd te geven voor hij be-/veroordeeld wordt. Dat mogen we van jou bij een speler nooit, dus het verbaast me wel enigszins dat dat blijkbaar bij een trainer wel mag..
Ik was overigens voor zijn aanstelling al sceptisch, maar dat blijf ik niet herhalen.
Eens(Y)

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » wo 16 jan 2019, 10:06

bertje schreef:
wo 16 jan 2019, 08:40
Tiel schreef:
wo 16 jan 2019, 08:36
bertje schreef:
wo 16 jan 2019, 08:16
Tiel schreef:
di 15 jan 2019, 19:04
Kanchelskis schreef:
di 15 jan 2019, 19:02
Tiel schreef:
di 15 jan 2019, 18:50
Waren de trainers bij HSV, Fulham en Ajax net zo slecht als de Gier dan?
De aanleiding is hier anders. Bij de clubs die jij noemt waren de spelers gewoon fit, daar werd waakzaam mee omgegaan. Daar werkte de beste man als een kniebeschermer, hier komt die als een pleister op een bebloede knie. Of noem het maar gewoon een flink verband.
Dat is natuurlijk een kip of het ei verhaal.
Dus jij wil stellen dat bij elke club zonder een Lindeman de spelers zo'n beroerde conditie en fitheid hebben als hier?
Nee, maar een conditie trainer is tegenwoordig heel normaal. Die hebben wij al eerder gehad in het verleden. Dus ik zie nu het probleem niet. Jij viel mij nog aan toen ik na 1 wedstrijd al zag dat de Gier er niets van begreep. Neem mij niet kwalijk dat hij er nog zit.
Klopt, maar bij ons wordt hij aangesteld omdat de conditie (itt bij veel andere trainers) katsberoerd is.
En nogmaals, ik vind het niet meer dan normaal om een trainer iets meer dan 1 wedstrijd te geven voor hij be-/veroordeeld wordt. Dat mogen we van jou bij een speler nooit, dus het verbaast me wel enigszins dat dat blijkbaar bij een trainer wel mag..
Ik was overigens voor zijn aanstelling al sceptisch, maar dat blijf ik niet herhalen.
Nu doe je het toch! :biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Midas
Contacteer:

Bericht door Midas » vr 18 jan 2019, 08:34

‘Achahbar en Darri scholden trainer NEC uit in het Marokkaans’
Anass Achahbar en Brahim Darri zijn verbannen naar Jong NEC, omdat beiden afgelopen weekeinde in het Marokkaans Jack de Gier uitscholden, zo schrijft de Gelderlander vrijdag. Volgens de regionale krant liepen de emoties in de kleedkamer in de rust van het uitduel met FC Eindhoven (3-2 verlies) hoog op. De oefenmeester van de nummer vijftien van de Keuken Kampioen Divisie koos ervoor om het tweetal in de onderbreking uit het elftal te halen. “Het was onacceptabel.”

De Gier verzekert dat hij geen andere keus had dan Achahbar, die naar verluidt het hoogste woord voerde, en Darri terug te zetten naar de beloften van NEC. “Liever doe ik dat niet. Maar ik had geen andere keuze. Er is voor hen wel altijd een weg terug naar de selectie.” Broer en zaakwaarnemer Karim Achahbar ontkent dat er is gescholden en geeft aan dat er elke wedstrijd wel een woordenwisseling in de rust is. “Dit was niet anders dan anders. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dit is één van die sprongen.”

“Anass neemt dat NEC niet kwalijk. Hij vecht voor zijn positie en wil snel weer terugkomen. Hij heeft nog steeds de ambitie te promoveren met NEC.” Ali Bouali, zaakwaarnemer van Darri en beter bekend als rapper Ali B, weet eveneens nergens van. Hij houdt het erop dat er ‘gediscussieerd is’. “Wij vinden dat je nooit het gezag van de trainer mag ondermijnen. Dan geef je eigenlijk groen licht aan iedereen om dat te doen. Zoiets doe je één-op-één. Brahim kijkt in de spiegel.”

Darri kwam afgelopen zomer transfervrij over van Heracles Almelo. De buitenspeler kwam dit seizoen in vijftien competitiewedstrijden tot vier goals en twee assists. Achahbar staat onder contract bij PEC Zwolle, maar speelt sinds vorig seizoen op huurbasis in Nijmegen. Hij staat op zeven doelpunten en drie assists in twintig competitieduels. NEC kent een zeer teleurstellend seizoen in de Keuken Kampioen Divisie, met slechts 25 punten na 20 duels. De volgende wedstrijd van NEC is in eigen huis tegen Telstar.
Stuur maar lekker terug naar PEC die Achabar.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva » vr 18 jan 2019, 08:39

Midas schreef:
vr 18 jan 2019, 08:34
‘Achahbar en Darri scholden trainer NEC uit in het Marokkaans’
Anass Achahbar en Brahim Darri zijn verbannen naar Jong NEC, omdat beiden afgelopen weekeinde in het Marokkaans Jack de Gier uitscholden, zo schrijft de Gelderlander vrijdag. Volgens de regionale krant liepen de emoties in de kleedkamer in de rust van het uitduel met FC Eindhoven (3-2 verlies) hoog op. De oefenmeester van de nummer vijftien van de Keuken Kampioen Divisie koos ervoor om het tweetal in de onderbreking uit het elftal te halen. “Het was onacceptabel.”

De Gier verzekert dat hij geen andere keus had dan Achahbar, die naar verluidt het hoogste woord voerde, en Darri terug te zetten naar de beloften van NEC. “Liever doe ik dat niet. Maar ik had geen andere keuze. Er is voor hen wel altijd een weg terug naar de selectie.” Broer en zaakwaarnemer Karim Achahbar ontkent dat er is gescholden en geeft aan dat er elke wedstrijd wel een woordenwisseling in de rust is. “Dit was niet anders dan anders. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dit is één van die sprongen.”

“Anass neemt dat NEC niet kwalijk. Hij vecht voor zijn positie en wil snel weer terugkomen. Hij heeft nog steeds de ambitie te promoveren met NEC.” Ali Bouali, zaakwaarnemer van Darri en beter bekend als rapper Ali B, weet eveneens nergens van. Hij houdt het erop dat er ‘gediscussieerd is’. “Wij vinden dat je nooit het gezag van de trainer mag ondermijnen. Dan geef je eigenlijk groen licht aan iedereen om dat te doen. Zoiets doe je één-op-één. Brahim kijkt in de spiegel.”

Darri kwam afgelopen zomer transfervrij over van Heracles Almelo. De buitenspeler kwam dit seizoen in vijftien competitiewedstrijden tot vier goals en twee assists. Achahbar staat onder contract bij PEC Zwolle, maar speelt sinds vorig seizoen op huurbasis in Nijmegen. Hij staat op zeven doelpunten en drie assists in twintig competitieduels. NEC kent een zeer teleurstellend seizoen in de Keuken Kampioen Divisie, met slechts 25 punten na 20 duels. De volgende wedstrijd van NEC is in eigen huis tegen Telstar.
Stuur maar lekker terug naar PEC die Achabar.
zitten we nu ook al aan tafel met voormalig crimineel Ali B.?....mijn god.....wat is er van mijn cluppie geworden :redface:

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » vr 18 jan 2019, 09:05

Ochjee, dat was natuurlijk ook nog niet uitgelekt :zzz:
Eens(Y)

Gijscoman
Contacteer:

Bericht door Gijscoman » vr 18 jan 2019, 09:25

Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva » vr 18 jan 2019, 09:38

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
waarom zou je tegen de trainer in het berbers praten in de kleedkamer?

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva » vr 18 jan 2019, 09:38

bertje schreef:
vr 18 jan 2019, 09:05
ik hoor het nu voor het eerst....(wellicht heb ik onder een steen geleefd)

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 18 jan 2019, 09:42

Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 09:38
bertje schreef:
Jip. Maar dat doet iedereen weleens. Zo vond ik recent uit dat horeca staat voor hotel, restaurant, café. En dat je met een blikopener in de zijkant van een blik moet snijden, niet in de bovenkant, dat ook.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal » vr 18 jan 2019, 09:54

DJTEEF! schreef:
vr 18 jan 2019, 09:42
Curva schreef:
bertje schreef:
Jip. Maar dat doet iedereen weleens. Zo vond ik recent uit dat horeca staat voor hotel, restaurant, café. En dat je met een blikopener in de zijkant van een blik moet snijden, niet in de bovenkant, dat ook.
Bedankt voor de tip :tu:

Gijscoman
Contacteer:

Bericht door Gijscoman » vr 18 jan 2019, 10:10

Curva schreef:
Gijscoman schreef:
Maar zou het gebruik van Berbers überhaupt er al niet op duiden dat ze met elkaar spraken?
DJTEEF! schreef:
Curva schreef:
bertje schreef:
Wat?!

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol » vr 18 jan 2019, 10:14

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 10:10
Curva schreef:
Gijscoman schreef:
Maar zou het gebruik van Berbers überhaupt er al niet op duiden dat ze met elkaar spraken?
DJTEEF! schreef:
Curva schreef:
bertje schreef:
Wat?!
Veel interessantere discussie dan deze pannenkoek, die zo snel mogelijk terug naar Zwolle moet (waar ze m ook niet motten).

Nee! Was een hype op Twitter maar de ouderwetse bovenkant manier is veel praktischer, zeker als je het blik wil bewaren. De scherpe randjes blijven.

bbq
Contacteer:

Bericht door bbq » vr 18 jan 2019, 10:16

Minder minder

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 18 jan 2019, 10:39

bbq schreef:
vr 18 jan 2019, 10:16
Minder minder
Onruststokers?

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 18 jan 2019, 10:40

Pol schreef:
vr 18 jan 2019, 10:14
Gijscoman schreef:
Curva schreef:
Gijscoman schreef:
DJTEEF! schreef:
Curva schreef:
bertje schreef:
Wat?!
Veel interessantere discussie dan deze pannenkoek, die zo snel mogelijk terug naar Zwolle moet (waar ze m ook niet motten).

Nee! Was een hype op Twitter maar de ouderwetse bovenkant manier is veel praktischer, zeker als je het blik wil bewaren. De scherpe randjes blijven.
Als je het blik wilt bewaren misschien wel, anders niet: als je in de zijkant snijdt, kan je de bovenkant er zo af tillen en hoef je niet met je vingers het rondje in je bonen te drukken en is het risico op sneetjes kleiner.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 18 jan 2019, 10:42

Waarschijnlijk hebben ze geroepen,'Allah zal je straffen'. Nou als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren door de profeet stem ik de rest van mijn leven op DENK,hahaha!

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 18 jan 2019, 10:43

DJTEEF! schreef:
vr 18 jan 2019, 10:40
Pol schreef:
vr 18 jan 2019, 10:14
Gijscoman schreef:
Curva schreef:
Gijscoman schreef:
DJTEEF! schreef:
Curva schreef:
bertje schreef:
Wat?!

Als je het blik wilt bewaren misschien wel, anders niet: als je in de zijkant snijdt, kan je de bovenkant er zo af tillen en hoef je niet met je vingers het rondje in je bonen te drukken en is het risico op sneetjes kleiner.
Binnenkort koken met DJ Teef op NEC Tv?

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 18 jan 2019, 11:01

Gijscoman schreef:
Ze zullen ongetwijfeld schuimbekkend van woede voor hem hebben gestaan.Ik denk niet dat ze gezegd hebben,'Jack we hebben vanmiddag geluncht bij Bikkels en het lamsvlees in de tajine was niet helemaal gaar en de couscous mag volgende keer ook wat langer gestoomd'.

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva » vr 18 jan 2019, 11:01

Gijscoman schreef:
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.

pjottr
Contacteer:

Bericht door pjottr » vr 18 jan 2019, 11:10

mij verbaasd bij Jack niets meer.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 18 jan 2019, 11:15

Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 11:01
Gijscoman schreef:
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.
Lijkt mij dat het sowieso afspraak is dat ze dat niet met elkaar spreken in de kleedkamer, denk je niet. Gewoon een vorm van fatsoen.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 18 jan 2019, 11:17

pjottr schreef:
vr 18 jan 2019, 11:10
Nee maar bij Achahbar eigenlijk ook niet meer.Zo'n fantastische voetballer die overal maar niet wil slagen,echt heel jammer.Je kan er nu wel vanuit gaan dat die optie niet wordt gelicht aan het einde van het seizoen.En te duur voor nog een jaar KKD en veel teveel incidenten.En zo'n Darri voedt dat allemaal. Ze hadden Anass toch redelijk onder controle,Darri komt en het gezeik begint weer.En er waren bij NEC al zoveel twijfels over Darri maar meneer De Gier wilde het perse,nou je ziet het.En je zal zien,beide heren bieden straks hun excuses aan en staan weer vrolijk in de basis.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 18 jan 2019, 11:18

zuurpruim schreef:
vr 18 jan 2019, 11:17
pjottr schreef:
vr 18 jan 2019, 11:10
Nee maar bij Achahbar eigenlijk ook niet meer.Zo'n fantastische voetballer die overal maar niet wil slagen,echt heel jammer.Je kan er nu wel vanuit gaan dat die optie niet wordt gelicht aan het einde van het seizoen.En te duur voor nog een jaar KKD en veel teveel incidenten.En zo'n Darri voedt dat allemaal. Ze hadden Anass toch redelijk onder controle,Darri komt en het gezeik begint weer.En er waren bij NEC al zoveel twijfels over Darri maar meneer De Gier wilde het perse,nou je ziet het.En je zal zien,beide heren bieden straks hun excuses aan en staan weer vrolijk in de basis.
Die zitten vanaf maandag in de selectie, dat lees je tussen de regels door in de Gelderlander.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Napoleon
Contacteer:

Bericht door Napoleon » vr 18 jan 2019, 11:20

Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 11:01
Gijscoman schreef:
Ik neem Achabar meer serieus dan De Gier.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b7bcc8ff/
''Gosh! You freakin' idiot!''

nathan3gb
Contacteer:

Bericht door nathan3gb » vr 18 jan 2019, 11:46

Achahbar is de zwakke schakel. Is geen middenvelder en loopt de kantjes er vanaf. Bovendien is hij ± 10 kg te zwaar.

Plaats reactie