Frank Sturing

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
bertje
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door bertje » di 16 okt 2018, 20:27

De Kletskop schreef:
di 16 okt 2018, 17:05
MojoMojo schreef:
di 16 okt 2018, 12:42
Bottendaal schreef:
vr 12 okt 2018, 22:27
De Kletskop schreef:
vr 12 okt 2018, 22:26
harold schreef:
vr 12 okt 2018, 22:06
Kanchelskis schreef:
vr 12 okt 2018, 22:05

Dan maai de bal weg. Je leert in de D al zo niet uit te verdedigen. Deze jongen heeft je al best wat doelpunten gekost.
Hoj werd aangespeeld terwijl er eentje in zijn rug kwam inlopen he...
Er is niks mis met iemand met een man in de rug inspelen, Overtoom kun je bijvoorbeeld altijd met een man in de rug inspelen.
Als je een betaald voetballer al niet meer met een man in de rug mag aanspelen kunnen we wel ophouden.
Dat ligt er toch gewoon aan of je gecoacht wordt of niet? Rens speelde hem eerder ook al door het midden aan en toen kaatste Sturing direct terug op Van Duin. Nu wilde hij opendraaien. Hij leek dus niet gecoacht te worden door Rens. Prima om een bal door het midden te spelen, maar dan moet je wel coachen dat hij moet kaatsen. Anders had Rens die bal gewoon een pof moeten geven. Ik reken Rens deze goal dan ook aan, daar ik me niet kan voorstellen dat Sturing daadwerkelijk zou opendraaien als hij gecoacht wordt dat er een man in zijn rug zit (of op 2 meter staat).
Een echte middenvelder weet wat er in zijn rug gebeurd.
Overtoom kun je altijd met een man in de rug inspelen, met of zonder coachen.
Sturing is dan ook geen echte middenvelder.
Eens(Y)

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » di 16 okt 2018, 20:35

je kan best concluderen dat Sturing ,na 3 jaar in de selectie te hebben gezeten gewoon tekort komt.Als CV gewoon een reserve speler,als middenvelder volkomen onbruikbaar. Die generatie 19-20 jarigen,die hebben het gewoon niet gered.En bedoel ik voornamelijk achterin,Aktas, Hoogveld, Sturing.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » wo 17 okt 2018, 08:48

zuurpruim schreef:
di 16 okt 2018, 20:35
je kan best concluderen dat Sturing ,na 3 jaar in de selectie te hebben gezeten gewoon tekort komt.Als CV gewoon een reserve speler,als middenvelder volkomen onbruikbaar. Die generatie 19-20 jarigen,die hebben het gewoon niet gered.En bedoel ik voornamelijk achterin,Aktas, Hoogveld, Sturing.
Als Hyballa gebleven was, was ook een Sturing doorgebroken. Hij maakt jonkies beter.

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander » wo 17 okt 2018, 08:53

Laat Frank maar een aantal jaren het proberen bij TOP Oss, dan wellicht weer terughalen.
Hij zal toch echt meer moeten spelen om in de top (???) van de keukendivisie te kunnen meekomen!

DR
Contacteer:

Bericht door DR » wo 17 okt 2018, 10:07

zuurpruim schreef:
Hoogveld deed het altijd prima in de voorbereiding, krijgt echter nooit een kans tijdens de competitie. Kan niet voorstellen dat hij minder is dan Lartey Sanniez.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » wo 17 okt 2018, 11:39

DR schreef:
wo 17 okt 2018, 10:07
zuurpruim schreef:
Hoogveld deed het altijd prima in de voorbereiding, krijgt echter nooit een kans tijdens de competitie. Kan niet voorstellen dat hij minder is dan Lartey Sanniez.
Nou,ik wel .Sanniez moet gewoon erg wennen aan het feit dat NEC een totaal ander spelletje speelt dan Jong Ajax.Is echt geen slechte back alleen erg aanvallend ingesteld. Hoogveld komt gewoon tekort,wellicht wordt hij in de winterstop verhuurd,hijzelf wil dat erg graag en dat kan ik me ook goed voorstellen.

Harry Bierdop
Contacteer:

Bericht door Harry Bierdop » wo 17 okt 2018, 13:38

harold schreef:
vr 12 okt 2018, 22:06
Kanchelskis schreef:
vr 12 okt 2018, 22:05
harold schreef:
vr 12 okt 2018, 22:04
Volgens mij kon hij weinig aan de goal doen. Diegene die hem zo onhandig inspeelde (Rens?) had dat zo niet moeten doen.
Dan maai de bal weg. Je leert in de D al zo niet uit te verdedigen. Deze jongen heeft je al best wat doelpunten gekost.
Hoj werd aangespeeld terwijl er eentje in zijn rug kwam inlopen he...
man man man wat een gelul. Er kwam er echt één van een meter of 10 in de rug aanlopen! Het is niet zo dat ie aangespeeld werd met een speler 1 meter in zn nek. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ie eerst nog de tijd heeft om vooruit te draaien en dan pas de bal te verliezen (door ook nog eens de bal mis te trappen als hij hem wel wil schieten na zijn slechte aanname). Overigens had hij gewoon het driehoekje moeten maken naar Joppen die op de RB positie helemaal vrij stond aan de zijlijn.

Rens was heel slecht vrijdag, waarschijnlijk wel de slechtste van het veld, echter hem kan je deze goal 0,0 aanrekenen.

Plaats reactie