Jack de Gier

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Brabander
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander » zo 16 jun 2019, 08:56

Ik hoop voor GAE dat ze daar een assistent trainer hebben die wel van inzet en forse trainingen houdt. Bij NEC heeft hij, in combinatie met Pothuizen, er met de pet naar gegooid en maar gehoopt dat het allemaal in elkaar zou vallen.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » zo 16 jun 2019, 09:31

Brabander schreef:
zo 16 jun 2019, 08:56
Ik hoop voor GAE dat ze daar een assistent trainer hebben die wel van inzet en forse trainingen houdt. Bij NEC heeft hij, in combinatie met Pothuizen, er met de pet naar gegooid en maar gehoopt dat het allemaal in elkaar zou vallen.
Die Marco Heering schijnt wel goed te zijn,misschien is dat zijn redding.
Hij wil laten zien dat Almere geen toeval was,wat een gelul.

Ik heb het nog even nagekeken,Almere heeft dit jaar 10 punten meer gepakt dan Jack in de 2 jaar ervoor.62 om 52.Twee plekken hoger. En dat allemaal in een competitie met 3,4 teams die eigenlijk eredivisie zijn.Kortom,dat hele Almere verhaal kan van mij ook de prullenbak in.En de media nemen het allemaal gretig over.Heering moet Jack gaan redden anders is het heel snel afgelopen.

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen » zo 16 jun 2019, 16:06

burp schreef:
za 15 jun 2019, 14:38
Toch vind ik het wel gewoon leuk voor Jack.
Oh ja? Ik vind het vooral leuk als Jack daar geweldig op zijn bek gaat, nog erger dan bij ons. Ben nog steeds kwaad over zijn lamlendigheid en zijn wanprestatie die zich 3/4 seizoen voortsleepte. Maar ja, in de tijd dat Jack hier als spits glorieerde heb ik NEC ook niet van dichtbij gevolgd.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » zo 16 jun 2019, 16:14

Boer Janssen schreef:
zo 16 jun 2019, 16:06
burp schreef:
Oh ja? Ik vind het vooral leuk als Jack daar geweldig op zijn bek gaat, nog erger dan bij ons. Ben nog steeds kwaad over zijn lamlendigheid en zijn wanprestatie die zich 3/4 seizoen voortsleepte. Maar ja, in de tijd dat Jack hier als spits glorieerde heb ik NEC ook niet van dichtbij gevolgd.
Maakt niets uit, hij heeft zijn krediet als speler vergooid als lamlendige trainer.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » zo 16 jun 2019, 16:26

jackkreta schreef:
zo 16 jun 2019, 16:14
Boer Janssen schreef:
zo 16 jun 2019, 16:06
burp schreef:
Maakt niets uit, hij heeft zijn krediet als speler vergooid als lamlendige trainer.
Afdeling Nijmegen en omstreken denkt duidelijk anders dan de fanclub uit Griekenland.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Plaats reactie