Wat een domme KUT-vraag!
De vraag is hoe fris hij is in zijn koppie!
Wat een domme KUT-vraag!
Genieten dus, zolang t duurt.
Toch maar het vmbo afmaken dan. Moet straks toch brood op de plank komen in huize Peeters junior.TT schreef: ↑do 31 jan 2019, 20:37Voor al die mensen die vonden dat NEC per se Mink Peeters moest halen destijds:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... adrid.html
Dat wordt echt helemaal niks meer met die jongen, lijkt wel.
misschien wil hij nu wel op proef komenBoer Janssen schreef: ↑do 31 jan 2019, 21:32Toch maar het vmbo afmaken dan. Moet straks toch brood op de plank komen in huize Peeters junior.TT schreef: ↑do 31 jan 2019, 20:37Voor al die mensen die vonden dat NEC per se Mink Peeters moest halen destijds:
Dat wordt echt helemaal niks meer met die jongen, lijkt wel.
Nee, wil Oversier niet!burp schreef: ↑do 31 jan 2019, 21:32misschien wil hij nu wel op proef komenBoer Janssen schreef: ↑do 31 jan 2019, 21:32Toch maar het vmbo afmaken dan. Moet straks toch brood op de plank komen in huize Peeters junior.TT schreef: ↑do 31 jan 2019, 20:37Voor al die mensen die vonden dat NEC per se Mink Peeters moest halen destijds:
Dat wordt echt helemaal niks meer met die jongen, lijkt wel.![]()
Even serieus, met die herhaaldelijke debiele uitspraken vragen ze er toch gewoon om dat ze de supporters tegen zich in het harnas jagen? Bij Bogers had ik nog wel het idee dat hij met "een bepaald niveau" zich gewoon onhandig uitdrukte, dat "frisse koppen" wordt inmiddels zo vaak erin geslingerd dat ik zenuwtrekken begin te krijgen.TT schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:23Hij zegt het echt: 'Frisse koppen toegevoegd'
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... voegd.html
Ongetwijfeld, maar ik ben helemaal klaar met die gasten. Ik krijg echt het gevoel dat niemand daar de supporters ook maar enigszins serieus neemt met die domme uitspraken die ze constant doen. Door dat domme gelul hoop je gewoon bijna dat Jong FC Utrecht ze een draai om de oren geeft vanavond, alleen staan wij als supporters dan weer extra voor lul..Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Het zou ook zomaar niet kunnen gaan lopen...Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Ach welnee! Vanavond is de ommekeer. De weg omhoog is ingezet. Cambuur en de Eagles mogen op hun tellen passen.De Kletskop schreef: ↑vr 01 feb 2019, 17:24Het zou ook zomaar niet kunnen gaan lopen...Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Het had ook gekunnen dat je nu bovenaan had gestaan en dat het dan plotseling niet meer was gaan lopen...............De Kletskop schreef: ↑vr 01 feb 2019, 17:24Het zou ook zomaar niet kunnen gaan lopen...Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Tiel schreef: ↑vr 01 feb 2019, 18:27Het had ook gekunnen dat je nu bovenaan had gestaan en dat het dan plotseling niet meer was gaan lopen...............De Kletskop schreef: ↑vr 01 feb 2019, 17:24Het zou ook zomaar niet kunnen gaan lopen...Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Half leeg half vol.
Ik vraag mij echt af hoe een hoop mensen hier met hun kinderen omgaan als ze thuis komen met een minder rapport dan verwacht.![]()
mschr schreef: ↑vr 01 feb 2019, 18:21Ach welnee! Vanavond is de ommekeer. De weg omhoog is ingezet. Cambuur en de Eagles mogen op hun tellen passen.De Kletskop schreef: ↑vr 01 feb 2019, 17:24Het zou ook zomaar niet kunnen gaan lopen...Demtsjenko schreef: ↑vr 01 feb 2019, 16:50en toch zou het zomaar kunnen dat het alsnog gaat lopen bij NEC...
Drie nieuwe namen en ene Randy Wolters zorgen in ieder geval voor een nieuw elan, dus zo raar is die opmerking niet.Gerard Lopez schreef: ↑vr 01 feb 2019, 23:38Tjonge, het kan niet op! We hadden al zoveel frisse koppies en nu spreekt Van Schaik ook nog over "we hebben frisse koppen toegevoegd in deze transferwinter"
Azouzzi en Vloet niet halen, de rest wel.
Gebruikers op dit forum: Kanchelskis, MarcoNMGN en 6 gasten