Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
jallah
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jallah » za 12 jan 2019, 16:20

GIJS schreef:
za 12 jan 2019, 15:52
jallah schreef:
za 12 jan 2019, 00:32
GIJS schreef:
vr 11 jan 2019, 23:39
Gerd schreef:
vr 11 jan 2019, 16:35
burp schreef:
vr 11 jan 2019, 14:28
die zit prima bij Rapid Wien.
En vd Vaart en de geblindeerde busjes, daar hoeven we nu ook niet meer mee aan te komen.

Sowieso moeten er eerst nog maar eens wat onrendabele spelers weg voordat er überhaupt nieuwe nodig zijn.
De Mart Dijkstra's bij NEC gaan echt niet weg. Raak je aan de straatstenen niet kwijt. Ongelofelijk dat je als zeer beperkte voetballer ( Mart) nog geld verdient. Die denkt elke maand "kassa, voor een beetje rond draven als een kip zonder kop". :crazy2:
Beter een kip zonder kop dan een supporter zonder verstand :biggrin:
wat is de definitie van een supporter zonder verstand? ben het volledig met gerd eens.. ik neem aan dat een verstandig mens als jij dat ook is, anders ben ik bang dat je over jezelf praat..
Getuigd het van verstand dan dat je dergelijke uitlatingen doet? wat is je eigen bijdrage aan de maatschappij?
de reden dat forums bestaan is toch om er reacties op te plaatsen? en of jij het er mee eens bent of niet, het heeft niks te maken met mijn bijdrage aan de maatschappij.. maar aan je reactie te lezen heb je jezelf erg hoog zitten.. hoger dan anderen die net zoveel recht hebben om reacties te posten als jou.. als je zoveel geld verdient om tegen een bal een te trappen, mogen mensen daar in mijn ogen best iets van vinden.. succes met je maatschappij in je elektrische auto
Laatst gewijzigd door jallah op za 12 jan 2019, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

The BOSS
Contacteer:

Bericht door The BOSS » za 12 jan 2019, 16:45

Een reactie op het spel van spelers maken is ok ,maar spelers uitmaken en belachelijk maken is gewoon toonaangevend hoe sommige hun niveau zelf is,moet je maar is zien op SMOELENBOOK wat voor reacties daar ook gepost worden, oa.die stoere jongens met hun zonnebril op en maar negatief liggen lullen :2up: die moeten het gewoon in de spelers hun gezicht zeggen face to face maar dat durven die schijters niet ,een grote bek online maar in rechtreekse ontmoeting dikke nul :td: :td: ,idem die pippo's die met bierbekertjes naar hun eigen spelers gooien , hetzelfde soort sukkels ,een grote mond in groep maar zet ze voor de spelers en er komt geen woord uit ,dan kan je van een heel laag niveau spreken :sjaal: :sjaal:

GIJS
Contacteer:

Bericht door GIJS » za 12 jan 2019, 18:41

jallah schreef:
za 12 jan 2019, 16:20
GIJS schreef:
jallah schreef:
GIJS schreef:
Gerd schreef:
burp schreef:
vr 11 jan 2019, 14:28
die zit prima bij Rapid Wien.
En vd Vaart en de geblindeerde busjes, daar hoeven we nu ook niet meer mee aan te komen.

Sowieso moeten er eerst nog maar eens wat onrendabele spelers weg voordat er überhaupt nieuwe nodig zijn.
De Mart Dijkstra's bij NEC gaan echt niet weg. Raak je aan de straatstenen niet kwijt. Ongelofelijk dat je als zeer beperkte voetballer ( Mart) nog geld verdient. Die denkt elke maand "kassa, voor een beetje rond draven als een kip zonder kop". :crazy2:
wat is de definitie van een supporter zonder verstand? ben het volledig met gerd eens.. ik neem aan dat een verstandig mens als jij dat ook is, anders ben ik bang dat je over jezelf praat..
Getuigd het van verstand dan dat je dergelijke uitlatingen doet? wat is je eigen bijdrage aan de maatschappij?
de reden dat forums bestaan is toch om er reacties op te plaatsen? en of jij het er mee eens bent of niet, het heeft niks te maken aan mijn bijdrage aan de maatschappij.. maar aan je reactie te lezen heb je jezelf erg hoog zitten.. hoger dan anderen die net zoveel recht hebben om reacties te posten als jou.. als je zoveel geld verdient om tegen een bal een te trappen, mogen mensen daar in mijn ogen best iets van vinden.. succes met je maatschappij in je elektrische auto
Dank je wel, ik stem vvd u ook? :biggrin:

Heumen
Contacteer:

Bericht door Heumen » za 12 jan 2019, 20:23

GIJS schreef:
za 12 jan 2019, 18:41
jallah schreef:
GIJS schreef:
jallah schreef:
GIJS schreef:
Gerd schreef:

de reden dat forums bestaan is toch om er reacties op te plaatsen? en of jij het er mee eens bent of niet, het heeft niks te maken aan mijn bijdrage aan de maatschappij.. maar aan je reactie te lezen heb je jezelf erg hoog zitten.. hoger dan anderen die net zoveel recht hebben om reacties te posten als jou.. als je zoveel geld verdient om tegen een bal een te trappen, mogen mensen daar in mijn ogen best iets van vinden.. succes met je maatschappij in je elektrische auto
NEE tuurlijk niet.

jallah
Contacteer:

Bericht door jallah » za 12 jan 2019, 21:31

Heumen schreef:
za 12 jan 2019, 20:23
GIJS schreef:
za 12 jan 2019, 18:41
jallah schreef:
GIJS schreef:
jallah schreef:
GIJS schreef:

NEE tuurlijk niet.
daar gaat het mis..

Nimma1
Contacteer:

Bericht door Nimma1 » za 12 jan 2019, 22:25

Kan het over nieuwe spelers gaan?

jallah
Contacteer:

Bericht door jallah » za 12 jan 2019, 23:15

Nimma1 schreef:
za 12 jan 2019, 22:25
zijn die er dan?

BertNEC
Contacteer:

Bericht door BertNEC » zo 13 jan 2019, 07:30

jallah schreef:
za 12 jan 2019, 23:15
Nimma1 schreef:
zijn die er dan?
Ooit :wink: zullen ze gaan komen
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

jallah
Contacteer:

Bericht door jallah » zo 13 jan 2019, 08:58

BertNEC schreef:
zo 13 jan 2019, 07:30
jallah schreef:
Nimma1 schreef:
zijn die er dan?
Ooit :wink: zullen ze gaan komen
ik hoop met jullie mee 😁

hupie
Contacteer:

Bericht door hupie » zo 13 jan 2019, 10:04

Ooit zullen er wel nieuwe spelers komen. maar we zouden nu versterking op het middenveld nodig hebben, en die komen niet. Die van Schaik, de verantwoordelijke, is ook een eersteklas flapdrol.

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » zo 13 jan 2019, 10:33

Ik krijg steeds meer het idee dat NEC dit seizoen laat lopen. En dat lijkt me niet eens onverstandig.

Wessel

Bericht door Wessel » zo 13 jan 2019, 11:01

Van Schaijk heeft het gewoon helemaal verkeerd ingeschat wat betreft de Gier. Hij is er in hoge mate verantwoordelijk voor als we promotie missen. Hij zou dan hieraan ook de conclusie moeten verbinden en op moeten stappen!

AyniL
Contacteer:

Bericht door AyniL » zo 13 jan 2019, 11:02

hupie schreef:
zo 13 jan 2019, 10:04
Ooit zullen er wel nieuwe spelers komen. maar we zouden nu versterking op het middenveld nodig hebben, en die komen niet. Die van Schaik, de verantwoordelijke, is ook een eersteklas flapdrol.
Inderdaad schandalig dat nog geen versterking voor het middenveld is aangetrokken. Terwijl die spelers rijendik staan opgesteld om bij de nummer 12 van de eerste divisie te gaan spelen.
All you need is Lok

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN » zo 13 jan 2019, 11:04

En ja hoor, we zijn nog niet begonnen aan de 2e seizoens helft of we hebben al weer een nieuwe zondebok. Dit keer Wilco v Schaik.
HIJ heeft de Gier aangetrokken?
HIJ heeft de spelers aangetrokken?
HIJ enz.enz.

Who's next?
wordt 2019 een beter jaar voor NEC? We zullen het zien!

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » zo 13 jan 2019, 11:40

JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 11:04
En ja hoor, we zijn nog niet begonnen aan de 2e seizoens helft of we hebben al weer een nieuwe zondebok. Dit keer Wilco v Schaik.
HIJ enz.enz.

Who's next?
Wie houdt de hand boven het hoofd van Jack de Gier? Wilco!

Wessel

Bericht door Wessel » zo 13 jan 2019, 12:07

mschr schreef:
zo 13 jan 2019, 11:40
JBNMGN schreef:
HIJ enz.enz.

Who's next?

Idd. En er is nog wel meer op van Schaijk aan te merken. Het is hoogst discutabel dat deze persoon leiding moet geven aan het saneringsproces bij NEC!

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » zo 13 jan 2019, 12:40

Wessel schreef:
zo 13 jan 2019, 12:07
mschr schreef:
zo 13 jan 2019, 11:40
JBNMGN schreef:
HIJ enz.enz.

Who's next?

Idd. En er is nog wel meer op van Schaijk aan te merken. Het is hoogst discutabel dat deze persoon leiding moet geven aan het saneringsproces bij NEC!
Wilco voert uit wat de investeerders willen.Doe je dat niet of wil je dat niet moet je hier niet komen werken.Ik hoor het hem twee maanden nog zeggen langs de lijn tijdens de training;'niemand heeft onbeperkt krediet,ook Jack niet".Nou,het is alleen maar slechter geworden en hij zit er nog steeds.Er spelen allerlei andere belangen binnen onze club.En dan wordt hij ontslagen en dan?Een Faber,Verbeek worden hier helemaal niet aangetrokken.Een trainer moet ook de belangen van de investeerders in de gaten houden,zo werkt het in de Goffert. Zie Rens,Kvida,Darri etc.

Wessel

Bericht door Wessel » zo 13 jan 2019, 13:24

Ik zou niet weten welk voordeel de investeerders hebben bij het aanblijven van de Gier. Als dat zou zijn omdat hij wél bepaalde spelets opstelt, zijn ze wel erg dom bezig!

druten
Contacteer:

Bericht door druten » zo 13 jan 2019, 13:39

als er volgende week een nieuwe directeur zit dan word die weer afgeschoten,
beleid kan namelijk niet beter zonder middelen en die heeft N.E.C. niet genoeg zonder een investeerder die ere helemaal voor gaat.
helaas ontkom je daar niet aan als je weer een beetje mee wil gaan doen in de eredivisie met aangepast stadion etc.

er zijn vorig jaar foute beslissingen genomen in de winterstop toen je bovenaan stond, toen had de selectie versterkt moeten worden.....dan was je zeker kampioen geworden.

en jaren terug toen je europees overwinterde had je de vruchten moeten plukken, ook een fout.....

dus simpel je blijft gewoon een jupilerclubje als er niet iemand opstaat met een dikke portemonnee.

(droom maar verder dat je alleen met eigen jeugd verder komt, leuk voor die 3000 die dan nog trouw komen maar je komt nooit meer verder, geld is helaas altijd nodig.

Wessel

Bericht door Wessel » zo 13 jan 2019, 13:43

Natuurlijk is van Schaijk HOOGSTPERSOONLIJK medeverantwoordelijk voor het verval van NEC. Een beetje voorzitter met voetbalkennis had nooit toegestaan dat er aan al oudere spelers langer lopende contracten zouden worden gegegeven, dat spelers die al langere tijd niet gespeeld hebben of bij hun clubs nog niets bewezen hadden, zouden worden aangetrokken, had ervoor gezorgd dat er de nodige voetbalknowhow binnen de club zou komen en dan niet een oud TD als Looijen die zelf de club met grote schulden heeft opgezadeld, dat trainer de Gier op zijn prestaties en inzichten t.a.v trainingen en wedstrijden zou worden beoordeeld. Van Schaijk heeft op al deze vlakken medeverantwoordelijkheid gedragen, de verkeerde beslissingen genomen en daarmee aangetoond dat hij niet de persoon is om NEC in beter vaarwater te brengen. En daaraan zou de conclusie moeten worden verbonden dat van Schaijk zijn functie als voorzitter van NEC neerlegt.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » zo 13 jan 2019, 13:50

Wessel schreef:
zo 13 jan 2019, 13:43
Natuurlijk is van Schaijk HOOGSTPERSOONLIJK medeverantwoordelijk voor het verval van NEC. Een beetje voorzitter met voetbalkennis had nooit toegestaan dat er aan al oudere spelers langer lopende contracten zouden worden gegegeven, dat spelers die al langere tijd niet gespeeld hebben of bij hun clubs nog niets bewezen hadden, zouden worden aangetrokken, had ervoor gezorgd dat er de nodige voetbalknowhow binnen de club zou komen en dan niet een oud TD als Looijen die zelf de club met grote schulden heeft opgezadeld, dat trainer de Gier op zijn prestaties en inzichten t.a.v trainingen en wedstrijden zou worden beoordeeld. Van Schaijk heeft op al deze vlakken medeverantwoordelijkheid gedragen, de verkeerde beslissingen genomen en daarmee aangetoond dat hij niet de persoon is om NEC in beter vaarwater te brengen. En daaraan zou de conclusie moeten worden verbonden dat van Schaijk zijn functie als voorzitter van NEC neerlegt.
En dan komt er een nieuwe directeur en die conformeert zich gelijk aan de investeerders.Het aantrekken van Looijen was zo slecht nog niet maar als hij zakelijke belangen heeft in de trainer wordt het bijzonder discutabel.Het lijkt mij verstandiger als er een nieuwe trainer EN lid van de RVC komt.
Maar goed,Looijen is weer vriendjes met Frans Hendriks en ga zo maar door...

karlo
Contacteer:

Bericht door karlo » zo 13 jan 2019, 13:56

druten schreef:
zo 13 jan 2019, 13:39
beleid kan namelijk niet beter zonder middelen en die heeft N.E.C. niet genoeg zonder een investeerder die ere helemaal voor gaat.
helaas ontkom je daar niet aan als je weer een beetje mee wil gaan doen in de eredivisie met aangepast stadion etc.

er zijn vorig jaar foute beslissingen genomen in de winterstop toen je bovenaan stond, toen had de selectie versterkt moeten worden.....dan was je zeker kampioen geworden.

en jaren terug toen je europees overwinterde had je de vruchten moeten plukken, ook een fout.....

dus simpel je blijft gewoon een jupilerclubje als er niet iemand opstaat met een dikke portemonnee.

(droom maar verder dat je alleen met eigen jeugd verder komt, leuk voor die 3000 die dan nog trouw komen maar je komt nooit meer verder, geld is helaas altijd nodig.
:withstupid:
Het blijft toch je club.

NECNijmeguh
Contacteer:

Bericht door NECNijmeguh » zo 13 jan 2019, 13:58

karlo schreef:
zo 13 jan 2019, 13:56
druten schreef:
zo 13 jan 2019, 13:39

karlo
Contacteer:

Bericht door karlo » zo 13 jan 2019, 14:23

jallah schreef:
Nimma1 schreef:
zijn die er dan?