Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
N-E-C
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door N-E-C » wo 18 jul 2018, 21:00

jallah schreef:
wo 18 jul 2018, 20:56
[quote=Tiel post_id=882603 time=<a href="tel:1531941904">1531941904</a> user_id=133]
[quote=jallah post_id=882592 time=<a href="tel:1531935520">1531935520</a> user_id=1057]
[quote=GIJS post_id=882581 time=<a href="tel:1531932976">1531932976</a> user_id=5364]
[quote=jallah post_id=882573 time=<a href="tel:1531929281">1531929281</a> user_id=1057]
en enoh dan? was toch ook interesse in? ipv dijkstra zou super zijn!
Messi i.p.v Achabar zou ook super zijn, Of Wout Weghorst i.p.v. Braken.
Je hebt Dijkstra en daar zullen we het mee moeten doen. Misschien niet een begaafde technicus, maar wel iemand die zich het snot voor de ogen werkt.
[/quote]
na de transfer van kadioglu is er ercht wel geld voor een vervanger.. enoh zal best te betalen zij.. wil je kampioen worden moet dijkstra er gewoon uit.. dat jij hem leuk vind hoef je mij niet mee lastig te vallen
[/quote]

Kijk naar de statistieken. Met Dijkstra ging het beter dan zonder. Dijkstra was/is de pispaal niet de oorzaak.
[/quote]
ag man.. heb hem het hele jaar in de gaten gehouden in de hoop dat ik hem op een goede wedstrijd kon betrappen.. direct of indirect was ie de oorzaak van de ene na de andere tegengoal of gevaarlijke aanval van de tegenpartij!
[/quote]

:schater:

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » wo 18 jul 2018, 21:16

eniesee-elst schreef:
wo 18 jul 2018, 20:39
Tiel schreef:
wo 18 jul 2018, 20:25
jallah schreef:
wo 18 jul 2018, 18:38
GIJS schreef:
wo 18 jul 2018, 17:56
jallah schreef:
wo 18 jul 2018, 16:54
Je hebt Dijkstra en daar zullen we het mee moeten doen. Misschien niet een begaafde technicus, maar wel iemand die zich het snot voor de ogen werkt.
na de transfer van kadioglu is er ercht wel geld voor een vervanger.. enoh zal best te betalen zij.. wil je kampioen worden moet dijkstra er gewoon uit.. dat jij hem leuk vind hoef je mij niet mee lastig te vallen
Kijk naar de statistieken. Met Dijkstra ging het beter dan zonder. Dijkstra was/is de pispaal niet de oorzaak.
:???: Hij heeft één wedstrijd niet meegedaan
Dan is de vraag eenvoudig: wat was het resultaat van die wedstrijd?
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

eniesee-elst
Contacteer:

Bericht door eniesee-elst » wo 18 jul 2018, 22:07

Legendario schreef:
wo 18 jul 2018, 21:16
eniesee-elst schreef:
wo 18 jul 2018, 20:39
Tiel schreef:
wo 18 jul 2018, 20:25
jallah schreef:
wo 18 jul 2018, 18:38
GIJS schreef:
wo 18 jul 2018, 17:56
jallah schreef:
wo 18 jul 2018, 16:54
:???: Hij heeft één wedstrijd niet meegedaan
Dan is de vraag eenvoudig: wat was het resultaat van die wedstrijd?
3-0 verloren. Ik ga er vanuit dat de eerste naam die Jack op het wedstrijdformulier zet die van Martje Dijkstra is.

Beaker
Contacteer:

Bericht door Beaker » do 19 jul 2018, 06:30

Komen er nu eindelijk eens goede spelers? Ik zit al tijden te wachten. Helemaal niets, andere clubs ook niet maar toch..ik wil leuke spelers voor komend seizoen!
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

hupie
Contacteer:

Bericht door hupie » do 19 jul 2018, 06:47

Beaker schreef:
do 19 jul 2018, 06:30
Komen er nu eindelijk eens goede spelers? Ik zit al tijden te wachten. Helemaal niets, andere clubs ook niet maar toch..ik wil leuke spelers voor komend seizoen!
Dat gaat helaas niet gebeuren. De goede spelers die beschikbaar zijn en in de jl willen spelen, worden nu gekocht door oplichtersbende Twente. Denk dat Oversier iets te lang gewacht heeft om zaken te doen en dat die spelers nu niet meer mogelijk zijn. Wel nog wat jonge huurlingen van de topclubs.

Beaker
Contacteer:

Bericht door Beaker » do 19 jul 2018, 07:13

hupie schreef:
do 19 jul 2018, 06:47
Beaker schreef:
Dat gaat helaas niet gebeuren. De goede spelers die beschikbaar zijn en in de jl willen spelen, worden nu gekocht door oplichtersbende Twente. Denk dat Oversier iets te lang gewacht heeft om zaken te doen en dat die spelers nu niet meer mogelijk zijn. Wel nog wat jonge huurlingen van de topclubs.
Daar ben ik dus ook bang voor. Weer kans gemist Oversier!
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander » do 19 jul 2018, 07:31

Iedere dag weer lees ik de Gelderlander in de hoop te lezen dat er een nieuwe speler is aangetrokken. Helaas nog steeds geen echte versterkingen erbij.
Dat moet nu toch wel echt een keer gaan gebeuren willen we niet meteen op achterstand komen ten opzichte van de concurrenten .
Nu is de hoop dus op spelers die bij de eredivisieclubs op het tweede plan terecht zijn gekomen.....

GIJS
Contacteer:

Bericht door GIJS » do 19 jul 2018, 07:37

Wat een vertrouwen weer in de mensen die er bij gekomen zijn incl. de jeugd.
Iedereen is en wordt al afgebrand voordat er ook maar een bal is getrapt in de competitie. Echt lekker volk hier :zzz: :zzz:

Jota
Contacteer:

Bericht door Jota » do 19 jul 2018, 07:59

hupie schreef:
do 19 jul 2018, 06:47
Beaker schreef:
Onzin. Er is genoeg aanbod van spelers. En inderdaad wanneer je allen in dezelfde vijver vist dan heeft dat gevolgen voor duur en succes van contractonderhandelingen. Mikken op creatieve scouting dan alleen kijken naar reservebank van eredivisie clubs.
Overigens komen er vlak voor einde transferperiode ook genoeg kansen voor spelers die nu niet te halen zijn omdat ze voor hun kans gaan bij hun huidige club.

Beuningen
Contacteer:

Bericht door Beuningen » do 19 jul 2018, 08:13

Waarom krijgt oversier toch van alles de schuld. Waren jullie bij de onderhandelingen of bij het contact leggen van spelers zonet hou dan op met zeuren. Sommige spelers willen niet in de kkd spelen. Sommige voor meer salaris. Sommige willen hogerop. Etc etc etc daar kan oversier toch niks aan doen?

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 19 jul 2018, 08:15

Beuningen schreef:
do 19 jul 2018, 08:13
Waarom krijgt oversier toch van alles de schuld. Waren jullie bij de onderhandelingen of bij het contact leggen van spelers zonet hou dan op met zeuren. Sommige spelers willen niet in de kkd spelen. Sommige voor meer salaris. Sommige willen hogerop. Etc etc etc daar kan oversier toch niks aan doen?
Hij had Emil Hansson van Feijenoord moeten halen , nu naar RKC
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

Beuningen
Contacteer:

Bericht door Beuningen » do 19 jul 2018, 08:17

flipsen schreef:
do 19 jul 2018, 08:15
Beuningen schreef:

Nooit van gehoord. :???:

eniesee12
Contacteer:

Bericht door eniesee12 » do 19 jul 2018, 08:24

Beuningen schreef:
Lijkt me duidelijk na zijn wanprestaties van afgelopen seizoen.

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 19 jul 2018, 08:39

Beuningen schreef:
do 19 jul 2018, 08:17
flipsen schreef:
do 19 jul 2018, 08:15
Beuningen schreef:

Nooit van gehoord. :???:
Ik ook niet :lol:
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 19 jul 2018, 09:16

Beuningen schreef:
Oversier is verantwoordelijk met zijn dwaze trainers aanstellingen dat we,(als we geen hulp krijgen van investeerders) nog jaren gedoemd zijn eerste divisie te spelen.Met alle financiële ellende erbij. Het is niet voor niks dat we alleen maar zinnen lezen als; 'de selectie kunnen we REDELIJk op peil houden.Van iedere club is zo'n beetje bekend wat het spelersbudget is maar bij ons worden nog steeds geen bedragen genoemd.Dit in tegenstelling tot andere jaren.Oversier heeft ons miljoenen gekost,neem alleen al de transfers van Ferdi en Groeneveld die in de eredivisie veel meer waard waren geweest.De man zit er nog steeds omdat de investeerders niet bereidt zijn(de naar verluidt zeer forse afkoopsom)te betalen.

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko » do 19 jul 2018, 10:08

de trainerswissel is ook het enige waar ik hem echt verantwoordelijk voor houd. vind het nog steeds een kapitale blunder om een 'onervaren' hoofdtrainer met een torenhoge spelambitie halverwege de competitie voor de groep te zetten en alle ruimte te geven de 'voorbereiding' nog eens dunnetjes over te doen... na aanpassing van lijnders' kant (op zich te prijzen) bleef een vaal, flets, niet kloppend, halfbakken spelconcept over...

Midas
Contacteer:

Bericht door Midas » do 19 jul 2018, 10:15

Demtsjenko schreef:
do 19 jul 2018, 10:08
de trainerswissel is ook het enige waar ik hem echt verantwoordelijk voor houd. vind het nog steeds een kapitale blunder om een 'onervaren' hoofdtrainer met een torenhoge spelambitie halverwege de competitie voor de groep te zetten en alle ruimte te geven de 'voorbereiding' nog eens dunnetjes over te doen... na aanpassing van lijnders' kant (op zich te prijzen) bleef een vaal, flets, niet kloppend, halfbakken spelconcept over...
Ik vind het vooral kwalijk dat hij hem uiteindelijk de laan uit heeft gestuurd - had hem liever vertrouwen gegeven. Alhoewel ik nu wel blij ben met Jack.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Voorwaarts
Contacteer:

Bericht door Voorwaarts » do 19 jul 2018, 10:19

zuurpruim schreef:
do 19 jul 2018, 09:16
Beuningen schreef:
Oversier is verantwoordelijk met zijn dwaze trainers aanstellingen dat we,(als we geen hulp krijgen van investeerders) nog jaren gedoemd zijn eerste divisie te spelen.Met alle financiële ellende erbij. Het is niet voor niks dat we alleen maar zinnen lezen als; 'de selectie kunnen we REDELIJk op peil houden.Van iedere club is zo'n beetje bekend wat het spelersbudget is maar bij ons worden nog steeds geen bedragen genoemd.Dit in tegenstelling tot andere jaren.Oversier heeft ons miljoenen gekost,neem alleen al de transfers van Ferdi en Groeneveld die in de eredivisie veel meer waard waren geweest.De man zit er nog steeds omdat de investeerders niet bereidt zijn(de naar verluidt zeer forse afkoopsom)te betalen.
Oude koeien weer ...

Oversier is niet schuldig, maar de spelers. De spelers die maar geen team wilde worden oa door de buitenproportionele opgelegde druk van de supporters. En daarbij het negatief benaderen van de spelers.

Maar hoe langer we in de 1steDiv blijven, hoe meer afvallers er komen. Mijn verwachting is dat de grootste negatievelingen als eerste weggaan.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » do 19 jul 2018, 10:27

Demtsjenko schreef:
Maar daar had van Schaijk ook schuld aan.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 19 jul 2018, 10:31

Demtsjenko schreef:
na aanpassing van lijnders' kant (op zich te prijzen) bleef een vaal, flets, niet kloppend, halfbakken spelconcept over...
Dat is wat ik Lijnders kwalijk neem. Zijn principes overboord gooien.

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko » do 19 jul 2018, 10:40

mschr schreef:
do 19 jul 2018, 10:31
Demtsjenko schreef:
na aanpassing van lijnders' kant (op zich te prijzen) bleef een vaal, flets, niet kloppend, halfbakken spelconcept over...
Dat is wat ik Lijnders kwalijk neem. Zijn principes overboord gooien.
deels mee eens, aangezien ik zijn idee wel kan volgen en er achter kan staan, maar zijn principes werkten niet op de korte termijn die hij daarvoor had... de spelersgroep werd negatief gestimuleerd... jij hebt ergens een keer gezegd dat het team dan wel klaar zou zijn voor de nacompetitie en dat daar alles op gezet moest worden... ik vraag me af of het team dan al wel de speelstijl die lijnders voor ogen had op een goede manier had kunnen uitvoeren... ik ben bang van niet, maar dat zullen we nu nooit weten... feit is dat de spelersgroep de stijlverandering niet kon bijbenen en zich daar uitermate ongelukkig bij voelde. de resultaten gaven ook geen aanleiding om er op die manier hard mee door te gaan... ik snap het daarom wel dat hij probeerde aan te sluiten bij wat de spelersgroep wel aan kon/wel wilde... beter was het geweest om helemaal geen interventie te plegen tijdens de winterstop...

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » do 19 jul 2018, 11:08

martijn5 schreef:
wo 18 jul 2018, 15:02
Demtsjenko schreef:
wo 18 jul 2018, 12:27
Heeft iemand uberhaupt het gerucht ergens zien staan behalve die opmerking hier op het forum?
https://twitter.com/zelf_Dirk/status/10 ... 8311286786
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... heen-.html
Eens(Y)

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » do 19 jul 2018, 11:31

bertje schreef:
do 19 jul 2018, 11:08
martijn5 schreef:
Demtsjenko schreef:
Heeft iemand uberhaupt het gerucht ergens zien staan behalve die opmerking hier op het forum?
Die komt dus niet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN » do 19 jul 2018, 12:08

jackkreta schreef:
do 19 jul 2018, 11:31
bertje schreef:
do 19 jul 2018, 11:08
martijn5 schreef:
Demtsjenko schreef:
Die komt dus niet.
maar wie dan nog wel?
De donkere dagen komen er weer aan, geldt dat ook voor NEC? JA DUS!

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 19 jul 2018, 12:34

de heer Darri verteld eerlijk dat hij zichzelf constant in de nesten werkt en heel impulsief is.Je moet toch wel heel erg omhoog zitten als club om dit soort figuren aan te willen trekken.

Plaats reactie