Nijmegen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Tiel
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Tiel » vr 30 nov 2018, 15:06

Curva schreef:
vr 30 nov 2018, 09:55
bertje schreef:
vr 30 nov 2018, 09:35
Tiel schreef:
do 29 nov 2018, 19:28
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ge ... ~a94f30f3/

Ik vind dit echt zo'n enorme flauwekul. Je stemt een keer per 4 jaar en in Nederland krijg je dan het kabinet wat je verdient.
Dit soort mensen. Die willen maar weer allemaal geld toegestopt krijgen en zelf zo min mogelijk doen. Hopeloos..
Dit soort mensen uit het filmpje wel ja, die moeten een trap onder hun hol hebben en een uitkeringsstop. Maar je ziet ook steeds meer mensen die wel werken en toch in armoede leven (gisteren toevallig een item bij pauw), die zitten bijvoorbeeld niet te wachten op verhoging van wegenbelasting en de benzineprijzen om subsidie van 6.000 euro bij de aanschaf van een elektrische auto te kunnen financieren, een nieuwe auto die ze, ook met subsidie, sowieso never nooit niet kunnen betalen. Die gaan dus allemaal braaf meer betalen voor benzine en wegenbelasting om de subsidie voor andermans auto op te hoesten. Dat hieriver onvrede is snap ik heel goed en ik denk dat je die mensen die demonstreren tekort doet door ze onder de noemer "tokkie" of "extremist" te scharen. Vooral die laatste is populair de laatste tijd om elke vorm van discussie bij de wortel af te kappen.
Maar volgens mij dwaal ik af van het topic :biggrin:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2860913 ... rookbommen

Tokkies dus.
Komen weer een hoop sensatie makers op af morgen let maar op.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva » vr 30 nov 2018, 15:23

Tiel schreef:
vr 30 nov 2018, 15:06
Curva schreef:
vr 30 nov 2018, 09:55
bertje schreef:
vr 30 nov 2018, 09:35
Tiel schreef:
do 29 nov 2018, 19:28
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ge ... ~a94f30f3/

Ik vind dit echt zo'n enorme flauwekul. Je stemt een keer per 4 jaar en in Nederland krijg je dan het kabinet wat je verdient.
Dit soort mensen. Die willen maar weer allemaal geld toegestopt krijgen en zelf zo min mogelijk doen. Hopeloos..
Dit soort mensen uit het filmpje wel ja, die moeten een trap onder hun hol hebben en een uitkeringsstop. Maar je ziet ook steeds meer mensen die wel werken en toch in armoede leven (gisteren toevallig een item bij pauw), die zitten bijvoorbeeld niet te wachten op verhoging van wegenbelasting en de benzineprijzen om subsidie van 6.000 euro bij de aanschaf van een elektrische auto te kunnen financieren, een nieuwe auto die ze, ook met subsidie, sowieso never nooit niet kunnen betalen. Die gaan dus allemaal braaf meer betalen voor benzine en wegenbelasting om de subsidie voor andermans auto op te hoesten. Dat hieriver onvrede is snap ik heel goed en ik denk dat je die mensen die demonstreren tekort doet door ze onder de noemer "tokkie" of "extremist" te scharen. Vooral die laatste is populair de laatste tijd om elke vorm van discussie bij de wortel af te kappen.
Maar volgens mij dwaal ik af van het topic :biggrin:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2860913 ... rookbommen

Tokkies dus.
Komen weer een hoop sensatie makers op af morgen let maar op.
Bij zo'n redenering zijn ook alle voetbalsupporters tokkies, daar komen namelijk ook sensatiemakers etc. op af.

burp
Contacteer:

Bericht door burp » vr 30 nov 2018, 18:11

Modetip voor die gele hesjes:

doe daaronder maar geen zwart aan, dat geeft geheid gedoe.

Is kick out geel-zwarte hesjes al opgericht?

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 30 nov 2018, 18:13

burp schreef:
vr 30 nov 2018, 18:11
Modetip voor die gele hesjes:

doe daaronder maar geen zwart aan, dat geeft geheid gedoe.

Is kick out geel-zwarte hesjes al opgericht?
Prachtige punten hebben ze ook: ALLES is te duur, behalve gele hesjes denk ik.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » vr 30 nov 2018, 18:51

Minder belastingen betalen, maar meer geld ontvangen. Je hoeft toch niet heel erg slim te zijn om te begrijpen dat dat niet gaat?
Eens(Y)

Rotturdam
Contacteer:

Bericht door Rotturdam » za 01 dec 2018, 01:28

Curva schreef:
do 22 nov 2018, 08:43
Dat laatste klopt...als je Nijmegen via het station binnenkomt loop je tegen spuglelijke vervallen gebouwen aan maar daar gaan ze in 2019 mee beginnen.
En als je via de wedren de stad binnenkomt loop je ter hoogte van de oranjesingel in een soort resident evil omgeving vol met drugsgebruikende zombies die over straat zwalken en het verkeer in gevaar brengen en openlijk gebruiken.
Dit begint eigenlijk al bij de Wedren waar ze je parkeerkaartjes willen verkopen, dat die opvang voor junks zo op de inloop van de stad zit is onbegrijpelijk, veel gebruik,gedeal,geschreeuw en gebedel, met een beetje pech kom je dat soort gasten in de 2e Walstraat en Van Welderenstraat weer tegen.

Ik werk bij Post NL en bezorg ook wel eens daar, altijd fiets op slot en de fiets niet te ver uit het oog want ze jatten er gewoon pakjes uit, laatst hebben we er nog 1 gevonden daar aan de zijkant, een modem van KPN, pakje was nog compleet, daar konden ze zeker niks mee

burp
Contacteer:

Bericht door burp » wo 05 dec 2018, 12:50

Herbouw donjon in Nijmegen gaat definitief niet door
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/he ... ~a851d971/

:party: :party: :party: :tu: :tu: :bier:

Ramona
Contacteer:

Bericht door Ramona » vr 07 dec 2018, 09:02

Het was een fijn Feest in Roosje... Doornroosje 50 jaar :party: