Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.
Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
Re: Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
Carnavalsstunt misschien 

Het overkomt wel vooral mensen met hele verstandige opvattingen, valt me op.Jota schreef: ↑vr 01 mar 2019, 07:13Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.
Gijscoman schreef: ↑vr 01 mar 2019, 19:52Het overkomt wel vooral mensen met hele verstandige opvattingen, valt me op.Jota schreef: ↑vr 01 mar 2019, 07:13Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.

- Legendario
- Contacteer:
Dan maak ik me voorlopig geen zorgen.Gijscoman schreef: ↑vr 01 mar 2019, 19:52Het overkomt wel vooral mensen met hele verstandige opvattingen, valt me op.Jota schreef: ↑vr 01 mar 2019, 07:13Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.
Legendario schreef: ↑vr 01 mar 2019, 20:37Dan maak ik me voorlopig geen zorgen.Gijscoman schreef: ↑vr 01 mar 2019, 19:52Het overkomt wel vooral mensen met hele verstandige opvattingen, valt me op.Jota schreef: ↑vr 01 mar 2019, 07:13Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.

Eens(Y)
- jackkreta
- Contacteer:
bertje schreef: ↑vr 08 mar 2019, 09:38Legendario schreef: ↑vr 01 mar 2019, 20:37Dan maak ik me voorlopig geen zorgen.Gijscoman schreef: ↑vr 01 mar 2019, 19:52Het overkomt wel vooral mensen met hele verstandige opvattingen, valt me op.Jota schreef: ↑vr 01 mar 2019, 07:13Ik had gisteren precies hetzelfde. Ban is overigens weer van de baan nu.Gijscoman schreef: ↑vr 22 feb 2019, 15:12Nogal eens log ik in op het forum met mijn mobiel. Raar genoeg krijg ik nu echter te horen dat ik op dat IP-adres permanent geband ben. Doordat ik in de trein zit, kan ik via het internet van de NS en dus, zo vermoed ik, op een ander IP-adres op dit forum, maar weet iemand hoezo het komt dat ik een permaban heb? Of snap ik het functioneren van IP-adressen gewoon niet goed? Of heb ik iets misdaan? Ik heb gisteren wel gedronken, maar volgens mij ben ik daarna niet het forum opgegaan om iedereen uit te schelden, Vitesse te prijzen of Fomitschow te propageren.![]()

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Mark Ariaans
- Moderator
- Contacteer:
Pffff, 60+ spam accounts in drie dagen tijd. Wat is er aan de hand joh? Lamme pols van het verwijderen.
- jackkreta
- Contacteer:
O, daarvan.Mark Ariaans schreef: ↑vr 26 jul 2019, 12:40Pffff, 60+ spam accounts in drie dagen tijd. Wat is er aan de hand joh? Lamme pols van het verwijderen.

Tijdje geen update gedaan en nu weer vatbaar?
De button meld dit bericht werkt overigs niet.
Het zal me reet oxideren.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik ken al die oudspelers helemaal niet.Mark Ariaans schreef: ↑vr 26 jul 2019, 12:40Pffff, 60+ spam accounts in drie dagen tijd. Wat is er aan de hand joh? Lamme pols van het verwijderen.
Het giert wel volledig uit de klauwen met die kut accounts, jezus wat een irritante lui..
Eens(Y)
Pols inmiddels weer bruikbaar voor andere zaken? 

Help! Mijn mooie avatar van Wimke Meijers is niet meer zichtbaar op het forum...
- Mark Ariaans
- Moderator
- Contacteer:
Sinds de laatste update zijn de avatar formaat criteria veranderd. Je avatar mag nu nog maar maximaal 90 x 90 pixels groot zijn. Dus even je Wimke verkleinen (koud water?) en dan opnieuw uploaden.
- jackkreta
- Contacteer:
Het zal hier ongetwijfeld eerder gevraagd zijn maar kunnen “de laatste 20 berichten” niet terugkeren?
kan de troll account wallgirl verwijderd worden?
Engelstalig promo geval + nutteloos reageren op meerdere oude topics die zo omhoog komen
Engelstalig promo geval + nutteloos reageren op meerdere oude topics die zo omhoog komen
- Kanchelskis
- Contacteer:
- jackkreta
- Contacteer:
Jeuuuuu, Neccie is terug.