(Buitenlandse) overname

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Legendario
Contacteer:

Re: (Buitenlandse) overname

Bericht door Legendario » wo 05 dec 2018, 12:52

bertje schreef:
wo 05 dec 2018, 12:05
Janssen schreef:
wo 05 dec 2018, 11:12
bertje schreef:
wo 05 dec 2018, 10:41
Pol schreef:
wo 05 dec 2018, 10:16
Janssen schreef:
wo 05 dec 2018, 08:44
Gijscoman schreef:
di 04 dec 2018, 18:07

Eens; maar dit was een reactie op Janssen, die zegt dat woedende supporters als gevolg van slechte prestaties eenzelfde identiteitsverlies veroorzaken als een overname. Daar was ik het mee oneens. Niet met het idee dat een overname tot identiteitsverlies leidt. Die opvatting deel ik volledig.
Nou; het zal misschien wel kloppen als je het puur op NL beoordeeld maar ik kan me dan niet meer spiegelen/vereenzelvigen met mijn club (oftewel dan haak ik steeds verder af....).
Dus als supporters de bus opwachten kun je je niet vereenzelvigen met de club en dat kan alleen hersteld worden door onder dezelfde licentie in een ander stadion, op een andere locatie, in andere kleuren, met een andere naam en een ander logo successen te gaan boeken?
:withstupid: Dit is een redenatie van niveautje "door het balkenshirt spelen we nu KKD"..
Ik sta nog steeds achter beide stellingen. En beide gevallen is gekomen door een duizend supporters die het voor de rest verzieken/invloed uitoefenen op bestuur...
Tsja, met alle respect, maar dan houdt de discussie wat mij betreft wel een beetje op. Als argumenten op basis van bijgeloof aangevoerd gaan worden dan valt er niet tegenop te discussiëren..
En als het hebben van een andere mening als verzieken wordt gezien al helemaal.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

Plaats reactie