NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Tiel
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Tiel » zo 10 feb 2019, 20:00

Voorwaarts schreef:
zo 10 feb 2019, 18:19
jetipo schreef:
zo 10 feb 2019, 17:02
Nijmegen0413 schreef:
zo 10 feb 2019, 14:22
zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 12:01
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:32
Hoe zijn de trainingen van Rogier Meijer?
Sorry maar als ik die ook nog ga bekijken wordt Tiel helemaal gek en heb ik hier geen leven meer :jestera:
Het is me ook te vroeg ,werk vaak vanaf de middag tot begin van de nacht.
Dan is 08.30 mij iets te vroeg.
Maar ik hoor goede verhalen over hem en als ik de O19 zie spelen dan voetbalt hij ook realistisch, kan weleens een jongen voor de toekomst zijn.

Overigens zijn Proper en Van Ottele na de winterstop toegevoegd aan de O19, beide zijn nog 16 geloof ik.
Ze wilde eerst zeker zijn dat de O17 de kampioenspoule zou halen, dat is gelukt waardoor deze jongens nu een stap overslaan.
Verstandig beleid.
Zeer verstandig beleid inderdaad. :tu:

Meijer doet mij persoonlijk denken aan een Simeone.
Spelers met individuele klasse alle ruimte geven om te excelleren en verder is vooral het collectief belangrijk.
Verder spelen de jongens met het mes tussen de tanden.
Erg gecharmeerd van Meijer!
:withstupid:

Goed om dit te lezen. De jeugd heeft/is toch de toekomst. Beter dan door Russen gehuurde vreemdelingen die de eigen jeugd geen kans geven.
Moeten we niet zoveel spelers meer huren en kopen, dan krijgt de jeugd echt een kans. En moet je een trainer hebben die voor ontwikkelen parallel aan resultaat gaat.
Vreemd gedachte je kunt iemand van O19 opstellen maar geen 4 in een team. Als ze zo goed zouden zijn waren ze al weg geweest.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » zo 10 feb 2019, 20:22

Tiel schreef:
zo 10 feb 2019, 20:00
Voorwaarts schreef:
zo 10 feb 2019, 18:19
jetipo schreef:
zo 10 feb 2019, 17:02
Nijmegen0413 schreef:
zo 10 feb 2019, 14:22
zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 12:01
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:32
Hoe zijn de trainingen van Rogier Meijer?
Sorry maar als ik die ook nog ga bekijken wordt Tiel helemaal gek en heb ik hier geen leven meer :jestera:
Het is me ook te vroeg ,werk vaak vanaf de middag tot begin van de nacht.
Dan is 08.30 mij iets te vroeg.
Maar ik hoor goede verhalen over hem en als ik de O19 zie spelen dan voetbalt hij ook realistisch, kan weleens een jongen voor de toekomst zijn.

Overigens zijn Proper en Van Ottele na de winterstop toegevoegd aan de O19, beide zijn nog 16 geloof ik.
Ze wilde eerst zeker zijn dat de O17 de kampioenspoule zou halen, dat is gelukt waardoor deze jongens nu een stap overslaan.
Verstandig beleid.
Zeer verstandig beleid inderdaad. :tu:

Meijer doet mij persoonlijk denken aan een Simeone.
Spelers met individuele klasse alle ruimte geven om te excelleren en verder is vooral het collectief belangrijk.
Verder spelen de jongens met het mes tussen de tanden.
Erg gecharmeerd van Meijer!

Goed om dit te lezen. De jeugd heeft/is toch de toekomst. Beter dan door Russen gehuurde vreemdelingen die de eigen jeugd geen kans geven.
Moeten we niet zoveel spelers meer huren en kopen, dan krijgt de jeugd echt een kans. En moet je een trainer hebben die voor ontwikkelen parallel aan resultaat gaat.
Vreemd gedachte je kunt iemand van O19 opstellen maar geen 4 in een team. Als ze zo goed zouden zijn waren ze al weg geweest.
Onder die bouttrainer van ons? Lamenielache..
Eens(Y)

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » zo 10 feb 2019, 20:58

We hebben een prima toekomst voor ons met de jeugd..De een zal het halen, de ander niet maar de vijver is nu toch wel rijkelijk gevuld.

Maar het is volgend jaar wel zaak dat de echt talentvolle jongens doorstromen of in ieder geval zien dat andere jongens de kans krijgen in het eerste, daar is Jack niet echt de trainer naar. En al helemaal niet in de overlevingsmodus waarin hij nu al weken verkeert.

Overigens is het echt onzin wat Tiel beweert over dat als je echt goed bent je hier niet speelt.
PSV heeft al meerdere pogingen ondernomen Proper aan zich te binden en voor Van Ottele is er de laatste jaren ook ruime belangstelling geweest.
Beide spelen nog steeds hier en worden altijd opgeroepen voor alle Oranje selecties.
Maar ik vraag mij af of Tiel ze überhaupt kent , laat staan ze ooit heeft zien spelen, waarschijnlijk niet.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 » zo 10 feb 2019, 21:48

zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 20:58
We hebben een prima toekomst voor ons met de jeugd..De een zal het halen, de ander niet maar de vijver is nu toch wel rijkelijk gevuld.

Maar het is volgend jaar wel zaak dat de echt talentvolle jongens doorstromen of in ieder geval zien dat andere jongens de kans krijgen in het eerste, daar is Jack niet echt de trainer naar. En al helemaal niet in de overlevingsmodus waarin hij nu al weken verkeert.

Overigens is het echt onzin wat Tiel beweert over dat als je echt goed bent je hier niet speelt.
PSV heeft al meerdere pogingen ondernomen Proper aan zich te binden en voor Van Ottele is er de laatste jaren ook ruime belangstelling geweest.
Beide spelen nog steeds hier en worden altijd opgeroepen voor alle Oranje selecties.
Maar ik vraag mij af of Tiel ze überhaupt kent , laat staan ze ooit heeft zien spelen, waarschijnlijk niet.
Voor zowel Propper als van Ottele is zelfs buitenlandse interesse (geweest).

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » za 16 feb 2019, 13:48

En ook de O17 laat weer een prima prestatie zien, zonder de 'sterspelers 'die naar de O19 zijn vertrokken gewoon winnen van Ajax O17 met 1-0.
Vanmiddag speelt de O19 in Amsterdam.

bbq
Contacteer:

Bericht door bbq » za 16 feb 2019, 15:20

Tot nu toe goede pot met 2 mes scherpen counters waarvan 1 raak!

0-1 Trots op onze jeugd

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » za 16 feb 2019, 16:26

3-1
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie