De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
bertje
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door bertje » do 04 apr 2019, 09:48

De Kletskop schreef:
do 04 apr 2019, 06:39
Bottendaal schreef:
wo 03 apr 2019, 11:25
Brabander schreef:
wo 03 apr 2019, 08:23
Zonder de investeerders waren we als club al lang FC Wageningen achterna gegaan! Dat moeten we ons ook beseffen.
Uiteraard moet de club NEC zich niet laten leiden door de investeerders maar, voor zover ik het weet, wordt er nog steeds gepuzzeld over het te voeren beleid, het stadion, en dus toekomstperspectief.
Als daar geen knopen doorgehakt worden zal het ieder jaar maar weer kijken worden en hopen op succes.
Het enige succes wat we nu hebben is de jeugdopleiding die het erg goed doet, laten we daar dan op gaan bouwen en een beleid opstellen waarin de jeugdopleiding en doorstroming gewaarborgd wordt!
Je slaat de spijker op zijn kop. Dat waar de investeerders zich niet mee bemoeien draait als een zonnetje. Maar hetgeen ze zich wel mee bemoeien is kommer en kwel, een bak ellende en wordt alleen maar erger.
Zonder investeerders waren we Een vitale club geweest die middenmoot ED speelt.
Nu zijn we een wespennest in een kruitvat met een bijzonder kort lontje...j
Wat mij betreft zijn die investeerders vandaag nog weg!
je wordt dus liever een FC Wageningen?
En jij denkt dat als we op de huidige manier door gaan het geen FC Wageningen verhaal wordt? De hele organisatiestructuur deugt van geen kanten meer, en sinds de investeerders in 2014 de macht in handen kregen zijn we 2x gedegradeerd en is er van enig beleid geen sprake meer. Dan kun je beter nog zo'n schimmige Rus hebben die er een organisatie neerzet dan dat zooitje dat bij ons over elkaar heen ligt te rollen en het besturen van een club onmogelijk maakt. Leuk dat ze itt de Russen, Sjeiks en Chinezen van de wereld wel fan zijn, maar ze moeten hun plek wel kennen. Als je echt wil meebepalen moet je in functie treden en het zelf doen, niet je personeel het werken onmogelijk maken zonder enige verantwoordelijkheid.
Eens(Y)

Kanchelskis
Contacteer:

Bericht door Kanchelskis » do 04 apr 2019, 10:16

bertje schreef:
do 04 apr 2019, 09:48
De Kletskop schreef:
do 04 apr 2019, 06:39
Bottendaal schreef:
wo 03 apr 2019, 11:25
Brabander schreef:
wo 03 apr 2019, 08:23
Zonder de investeerders waren we als club al lang FC Wageningen achterna gegaan! Dat moeten we ons ook beseffen.
Uiteraard moet de club NEC zich niet laten leiden door de investeerders maar, voor zover ik het weet, wordt er nog steeds gepuzzeld over het te voeren beleid, het stadion, en dus toekomstperspectief.
Als daar geen knopen doorgehakt worden zal het ieder jaar maar weer kijken worden en hopen op succes.
Het enige succes wat we nu hebben is de jeugdopleiding die het erg goed doet, laten we daar dan op gaan bouwen en een beleid opstellen waarin de jeugdopleiding en doorstroming gewaarborgd wordt!
Je slaat de spijker op zijn kop. Dat waar de investeerders zich niet mee bemoeien draait als een zonnetje. Maar hetgeen ze zich wel mee bemoeien is kommer en kwel, een bak ellende en wordt alleen maar erger.
Zonder investeerders waren we Een vitale club geweest die middenmoot ED speelt.
Nu zijn we een wespennest in een kruitvat met een bijzonder kort lontje...j
Wat mij betreft zijn die investeerders vandaag nog weg!
je wordt dus liever een FC Wageningen?
En jij denkt dat als we op de huidige manier door gaan het geen FC Wageningen verhaal wordt? De hele organisatiestructuur deugt van geen kanten meer, en sinds de investeerders in 2014 de macht in handen kregen zijn we 2x gedegradeerd en is er van enig beleid geen sprake meer. Dan kun je beter nog zo'n schimmige Rus hebben die er een organisatie neerzet dan dat zooitje dat bij ons over elkaar heen ligt te rollen en het besturen van een club onmogelijk maakt. Leuk dat ze itt de Russen, Sjeiks en Chinezen van de wereld wel fan zijn, maar ze moeten hun plek wel kennen. Als je echt wil meebepalen moet je in functie treden en het zelf doen, niet je personeel het werken onmogelijk maken zonder enige verantwoordelijkheid.
:withstupid: En dat ze niet doorhebben dat het geld waar ze zich zo om bekommeren juist op deze manier als sneeuw voor de zon verdwijnt. Of de club wordt bewust tot de fundering afgebroken, om zo voor een prikkie over te kunnen nemen. De logica ontgaat me even.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke » do 04 apr 2019, 19:02

De investeerders grepen de macht omdat we financieel op sterven na dood waren. Ik word serieus doodmoe van mensen hier die investeerders de schuld geven. Want deze mensen zeggen feitelijk: geef het geld en hou verder je smoelwerk dicht. Waar slaat dat op? Dat doet toch geen mens. Dit zijn geen sponsors! Zij krijgen geen bord ofzo. Ze pompen miljoenen in de club, om de tekorten weg te werken en spelers aan te trekken die meer kosten als NEC kan betalen. Zij bepalen niet wie er komen, zij bepalen wél aan welke spelers ze dat geld willen uitgeven. Logisch toch?

Zonder die investeerders zijn we dood. Omdat we een molensteen hebben betreffende het stadion. Als het stadion geregeld is kan je pas iets doen zonder investeerders. Tot die tijd is dat onmogelijk.

Dus kap met dat gezeik.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal » do 04 apr 2019, 19:29

Polleke schreef:
do 04 apr 2019, 19:02
De investeerders grepen de macht omdat we financieel op sterven na dood waren. Ik word serieus doodmoe van mensen hier die investeerders de schuld geven. Want deze mensen zeggen feitelijk: geef het geld en hou verder je smoelwerk dicht. Waar slaat dat op? Dat doet toch geen mens. Dit zijn geen sponsors! Zij krijgen geen bord ofzo. Ze pompen miljoenen in de club, om de tekorten weg te werken en spelers aan te trekken die meer kosten als NEC kan betalen. Zij bepalen niet wie er komen, zij bepalen wél aan welke spelers ze dat geld willen uitgeven. Logisch toch?

Zonder die investeerders zijn we dood. Omdat we een molensteen hebben betreffende het stadion. Als het stadion geregeld is kan je pas iets doen zonder investeerders. Tot die tijd is dat onmogelijk.

Dus kap met dat gezeik.
Waow, dus als je een andere mening hebt mag je niks zeggen?!
Ik vind het gezeik over dat de investeerders de club redden en dat we door hen uberhaupt bestaansrecht hebben...

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » do 04 apr 2019, 20:30

Polleke schreef:

Dus kap met dat gezeik.
Ik ben het grotendeels met je eens (sommige spelers zijn Oversier wel degelijk door de strot geduwd), maar het zou fijn zijn als de investeerders samen met NEC (wat dat ook nog voorstelt) een plan bedenken waar ze zich aan houden voordat ze als een kip zonder kop actie ondernemen.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » do 04 apr 2019, 20:51

Polleke schreef:
De investeerders grepen de macht omdat we financieel op sterven na dood waren. Ik word serieus doodmoe van mensen hier die investeerders de schuld geven. Want deze mensen zeggen feitelijk: geef het geld en hou verder je smoelwerk dicht. Waar slaat dat op? Dat doet toch geen mens.
Dan is Van Seumeren geen mens, maar iemand van Krypton.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico » do 04 apr 2019, 21:08

Polleke schreef:

Dus kap met dat gezeik.
Echt totale onzin dit. Om te beginnen is het heel normaal dat investeerders zich niet bemoeien met dagelijkse gang van zaken. Ik zie Boekhoorn ook niet even binnenlopen bij die bedrijven op de High Tech campus om ze daar even te vertellen hoe je nou het beste een robot bouwt. Natuurlijk mogen ze zelf bepalen aan welke spelers ze geld uitgeven, maar je krijgt een onwerkbare situatie als ze ook gaan vertellen dat die speler opgesteld moet worden, of juist niet omdat hij toevallig zijn contact niet wil verlengen. Het zijn het ook niet alleen supporters dit dit verhaal komen, vermaar een hele reeks aan mensen in en rond de club.

Ik ben niet tegen investeerders, en ik hoop dat ze betrokken blijven. Maar niet zoals de laatste jaren, dat heeft ervoor gezorgd dat we een onwerkbare paniekclub zijn geworden. Als je dat niet wil inzien in, heb je je hoofd echt metersdiep in het zand.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke » do 04 apr 2019, 21:51

@ Bottendaal:
"Ik vind het gezeik dat de investeerders de club redden en dat we door hen uberhaupt bestaansrecht hebben.." --> Het eerste deel van je opmerking is simpelweg een feit: de investeerders hebben de club gered en tot de dag van vandaag houden ze de club omhoog. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat NEC geen bestaansrecht heeft zonder investeerders, want dat zeg ik nergens. Ik zie ook liever een club die zelf de broek omhoog houdt. Maar dan komen we weer op het aloude stadion-probleem, een probleem wat er voor zorgt dat dit simpelweg onmogelijk is. Dus dan zeg ik tegen jou: wat wil je dan? Dat de investeerders stoppen? Dat houdt in dat diverse salarissen niet gedekt zijn, dat NEC een tekort heeft elk jaar op de begroting, dat als je gaat bezuinigen we mensen moeten ontslaan, dat we nooit de kans hebben het stadion te kopen of een nieuw stadion neer te zetten. Want hoe koop je een stadion als je geen euro-cent te makken hebt. Dat zitten we met een stadion, wat nu al een molensteen op de begroting is en naarmate het onderhoud toe zal nemen door de leeftijd van het stadion alleen maar erger wordt. Jij mag je mening hebben, maar ik ook: en mijn mening is dat als jij zegt dat investeerders moeten stoppen je NEC letterlijk het graf in helpt.

@DJTEEF!:
Helemaal met je eens! Er moet een plan komen. Maar wij hebben wel een verschillend beeld wat investeerders doen. Jij zegt dat ze spelers door de strot heen duwen. Ik begrijp dat niet. Ik denk dat NEC spelers zoekt, dan naar de investeerders gaat en zegt: "dit hebben we nodig". Maar zelfs al is hetgeen wat jij zegt waar, dat investeerders het aankoopbeleid bepalen: dan gebeurd dit buiten de begroting om. NEC beslist zelf of ze die speler willen en of ze hem opstellen. Waarom in godsnaam zou een investeerder een speler halen, die de club niet wilt. Dat is gewoon belachelijk.

@ mschr:
Van Seumeren was 1 persoon, niet een groep. Hij stapte er in en werd feitelijk eigenaar: zette er mensen neer etc. Onze investeerders geven alleen geld en hebben daarna kritiek als er niks uitkomt. Ja, dat snap ik dus heel hoed. Oow.. en Utrecht gaat voor Europees en wij staan 14de. Wij zeiken hier dagelijks over de prestaties van NEC, maar als je er miljoenen inpompt, jaarlijks, moet je dus je mond houden.

@ Zico:
Hoe kom je erbij dat ze vragen dat spelers opgesteld worden? En als dat al zo is, als NEC van tevoren aangeeft: deze speler hebben we nodig, kan jij dit betalen.. en vervolgens speelt deze jongen niet terwijl jij maandelijks je geld overmaakt? Dan mag je toch vragen stellen of niet? Is het dan de schuld van de investeerder die vragen stelt, of de schuld van NEC die voor dat geld een verkeerde speler koopt?

Investeerders zorgen voor onrust binnen de club, helemaal mee eens. Maar ze zorgen voor onrust omdat NEC zonder technisch beleid hun centen bagger gebruikt. En ja, ik vind dat ze dan het recht hebben er wat van te zeggen. Jij noemt het onrust veroorzaken. Ik zeg: als NEC dat extra geld voor de juiste spelers gebruikt, met een idee en de successen die daar bij horen: dan hoor je ze niet. Heb je de investeerders gehoord in dat kampioensjaar: nee. Die selectie stond er ook voor een deel met hun centen, maar dat geld was goed besteedt.

Mijn mening: investeerders stellen extra geld beschikbaar voor aankopen, houden de club tevens overeind. Ze piepen als er niks goeds mee gedaan wordt en dat wordt als druk gezien. Jullie stellen, kappen met investeerders of laat ze hun bekkie houden en stoppen met onrust veroorzaken. Ik stel: gebruik dat geld om er gewoon iets goeds mee te doen, dan heb je al dat gezeik niet en zijn investeerders een plus in je organisatie die zo onder druk staat. Dus NEC maakt zelf de fout door dat geld niet goed te gebruiken. En investeerders, wiens geld het notabene is: mogen hier wat van zeggen.

Zonder investeerders is de club dood, in deze situatie wel. Alleen een stadionplan verlost ons op de lange termijn van de investeerders (binnen het technisch beleid). Het is de enige en ook de enige manier. En Zico: jij noemt het totale onzin wat ik zeg: ik zeg je dat NEC zonder investeerders momenteel niet meer kán bestaan en dat dit jaarlijks erger wordt: opnieuw door dat stadion.

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol » do 04 apr 2019, 22:31

Polleke schreef:
De investeerders grepen de macht omdat we financieel op sterven na dood waren.
De investeerders grepen de macht toen NEC de schulden aan hen niet meer terug kon betalen en niet anders kon dan aandelen en zeggenschap weg geven. Gegokt maar verloren. Dat is geen investeren maar financieren. Met de club als onderpand.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal » do 04 apr 2019, 22:50

Pol schreef:
do 04 apr 2019, 22:31
Polleke schreef:
De investeerders grepen de macht toen NEC de schulden aan hen niet meer terug kon betalen en niet anders kon dan aandelen en zeggenschap weg geven. Gegokt maar verloren. Dat is geen investeren maar financieren. Met de club als onderpand.
:withstupid:
De investeringen zijn welkom, de investeerders niet.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » do 04 apr 2019, 23:02

Beetje klaar met dat geouwehoer over de investeerders.Voor Boekhoorn een standbeeld omdat hij ieder jaar bij mag passen zonder dat hij daar iets terug voor vraagt,behalve de rest van zijn leven een skybox met bitterballen.
Voor de rest zit hij i.t.t. Van Seumeren nog midden in het zakenleven,hij heeft geen tijd om zich inhoudelijk met NEC te bemoeien.
De rest kan me gestolen worden,jarenlang geld pompen in voor NEC begrippen exorbitante salarissen,afkoopsommen bij de vleet etc.
En daarvoor beloond worden met een dusdanig aandelenpakket dat we inmiddels volledig zijn overgeleverd aan de grillen van deze mensen.
Dan vraag ik mij werkelijk af welke Algemeen Directeur deze bende dan wel in bedwang kan houden?
Juist,niemand.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » do 04 apr 2019, 23:20

zuurpruim schreef:
do 04 apr 2019, 23:02
Beetje klaar met dat geouwehoer over de investeerders.
Beetje klaar met de investeerders.

Als in lees dat ze de club in leven hebben gehouden, dan klopt dat wel. Ze hebben namelijk de financiële problemen opgelost. Maar dan wordt wel vergeten dat die problemen ook voor een heel groot deel door hun veroorzaakt zijn.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 05 apr 2019, 06:52

Polleke schreef:
do 04 apr 2019, 21:51
@ Bottendaal:
"Ik vind het gezeik dat de investeerders de club redden en dat we door hen uberhaupt bestaansrecht hebben.." --> Het eerste deel van je opmerking is simpelweg een feit: de investeerders hebben de club gered en tot de dag van vandaag houden ze de club omhoog. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat NEC geen bestaansrecht heeft zonder investeerders, want dat zeg ik nergens. Ik zie ook liever een club die zelf de broek omhoog houdt. Maar dan komen we weer op het aloude stadion-probleem, een probleem wat er voor zorgt dat dit simpelweg onmogelijk is. Dus dan zeg ik tegen jou: wat wil je dan? Dat de investeerders stoppen? Dat houdt in dat diverse salarissen niet gedekt zijn, dat NEC een tekort heeft elk jaar op de begroting, dat als je gaat bezuinigen we mensen moeten ontslaan, dat we nooit de kans hebben het stadion te kopen of een nieuw stadion neer te zetten. Want hoe koop je een stadion als je geen euro-cent te makken hebt. Dat zitten we met een stadion, wat nu al een molensteen op de begroting is en naarmate het onderhoud toe zal nemen door de leeftijd van het stadion alleen maar erger wordt. Jij mag je mening hebben, maar ik ook: en mijn mening is dat als jij zegt dat investeerders moeten stoppen je NEC letterlijk het graf in helpt.

@DJTEEF!:
Helemaal met je eens! Er moet een plan komen. Maar wij hebben wel een verschillend beeld wat investeerders doen. Jij zegt dat ze spelers door de strot heen duwen. Ik begrijp dat niet. Ik denk dat NEC spelers zoekt, dan naar de investeerders gaat en zegt: "dit hebben we nodig". Maar zelfs al is hetgeen wat jij zegt waar, dat investeerders het aankoopbeleid bepalen: dan gebeurd dit buiten de begroting om. NEC beslist zelf of ze die speler willen en of ze hem opstellen. Waarom in godsnaam zou een investeerder een speler halen, die de club niet wilt. Dat is gewoon belachelijk.

@ mschr:
Van Seumeren was 1 persoon, niet een groep. Hij stapte er in en werd feitelijk eigenaar: zette er mensen neer etc. Onze investeerders geven alleen geld en hebben daarna kritiek als er niks uitkomt. Ja, dat snap ik dus heel hoed. Oow.. en Utrecht gaat voor Europees en wij staan 14de. Wij zeiken hier dagelijks over de prestaties van NEC, maar als je er miljoenen inpompt, jaarlijks, moet je dus je mond houden.

@ Zico:
Hoe kom je erbij dat ze vragen dat spelers opgesteld worden? En als dat al zo is, als NEC van tevoren aangeeft: deze speler hebben we nodig, kan jij dit betalen.. en vervolgens speelt deze jongen niet terwijl jij maandelijks je geld overmaakt? Dan mag je toch vragen stellen of niet? Is het dan de schuld van de investeerder die vragen stelt, of de schuld van NEC die voor dat geld een verkeerde speler koopt?

Investeerders zorgen voor onrust binnen de club, helemaal mee eens. Maar ze zorgen voor onrust omdat NEC zonder technisch beleid hun centen bagger gebruikt. En ja, ik vind dat ze dan het recht hebben er wat van te zeggen. Jij noemt het onrust veroorzaken. Ik zeg: als NEC dat extra geld voor de juiste spelers gebruikt, met een idee en de successen die daar bij horen: dan hoor je ze niet. Heb je de investeerders gehoord in dat kampioensjaar: nee. Die selectie stond er ook voor een deel met hun centen, maar dat geld was goed besteedt.

Mijn mening: investeerders stellen extra geld beschikbaar voor aankopen, houden de club tevens overeind. Ze piepen als er niks goeds mee gedaan wordt en dat wordt als druk gezien. Jullie stellen, kappen met investeerders of laat ze hun bekkie houden en stoppen met onrust veroorzaken. Ik stel: gebruik dat geld om er gewoon iets goeds mee te doen, dan heb je al dat gezeik niet en zijn investeerders een plus in je organisatie die zo onder druk staat. Dus NEC maakt zelf de fout door dat geld niet goed te gebruiken. En investeerders, wiens geld het notabene is: mogen hier wat van zeggen.

Zonder investeerders is de club dood, in deze situatie wel. Alleen een stadionplan verlost ons op de lange termijn van de investeerders (binnen het technisch beleid). Het is de enige en ook de enige manier. En Zico: jij noemt het totale onzin wat ik zeg: ik zeg je dat NEC zonder investeerders momenteel niet meer kán bestaan en dat dit jaarlijks erger wordt: opnieuw door dat stadion.
Wat ik zeg is waar. Ik heb van verschillende kanten gehoord dat de afgelopen transferperiode verschillende spelers door Oversiers strot geduwd zijn (wellicht met medewerking van de Gier/ Looijen). Dat kan natuurlijk niet.

Dat NEC vervolgens zou kunnen beslissen die spelers niet op te stellen is een simplistische gedachte.

Dat een lid van de RvC de zaakwaarnemer van de trainer is en dat hij bij slechte resultaten de baas van de trainer wipt, is het bewijs dat bij NEC alles kan.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke » vr 05 apr 2019, 08:23

Bottendaal schreef:
do 04 apr 2019, 22:50
Pol schreef:
Polleke schreef:
Ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen, zo onrealistisch is deze opmerking.....

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke » vr 05 apr 2019, 08:24

Legendario schreef:
do 04 apr 2019, 23:20
zuurpruim schreef:
do 04 apr 2019, 23:02
Beetje klaar met dat geouwehoer over de investeerders.
Beetje klaar met de investeerders.

Als in lees dat ze de club in leven hebben gehouden, dan klopt dat wel. Ze hebben namelijk de financiële problemen opgelost. Maar dan wordt wel vergeten dat die problemen ook voor een heel groot deel door hun veroorzaakt zijn.
En hoe kom je tot deze conclusie?

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke » vr 05 apr 2019, 08:27

DJTEEF! schreef:
vr 05 apr 2019, 06:52
Wat ik zeg is waar. Ik heb van verschillende kanten gehoord dat de afgelopen transferperiode verschillende spelers door Oversiers strot geduwd zijn (wellicht met medewerking van de Gier/ Looijen). Dat kan natuurlijk niet.

Dat NEC vervolgens zou kunnen beslissen die spelers niet op te stellen is een simplistische gedachte.

Dat een lid van de RvC de zaakwaarnemer van de trainer is en dat hij bij slechte resultaten de baas van de trainer wipt, is het bewijs dat bij NEC alles kan.
Jij zegt dat er een speler is die de trainer en het RVC lid technische zaken graag wilde, maar de TD niet, dat deze er daarom erdoorheen is geduwd. Dat verhaal heb je bovendien van ''verschillende kanten gehoord'.

En NEC bepaald idd niet de opstelling. Daarom zijn jongens als Overtoom bv wel eens gepasseerd, speelt Anass in de jeugdopleiding en zal iemand als Ron de Groot idd iemand opstellen die hij niet wilt.

Jij kan helemaal niks ook maar een ienieminiebeetje bewijzen.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » vr 05 apr 2019, 08:36

Polleke schreef:
vr 05 apr 2019, 08:23
Bottendaal schreef:
do 04 apr 2019, 22:50
Pol schreef:
Polleke schreef:
Ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen, zo onrealistisch is deze opmerking.....
Ik vind jouw beeld van investeerders eerder nogal onrealistisch. Het zou toch wat zijn dat je aan het werk bent en er een investeerder/aandeelhouder constant over jouw schouder mee zit te gluren hoe je te werk gaat en je constant aanwijzingen te geven dat het anders moet, niet geremd door enige kennis van zaken..

Zo'n Boekhoorn bijvoorbeeld, denk je dat hij bij alle organisaties waar hij in investeert dat ooit zou doen? Neen. Hij zoekt een paar goede mensen waar hij vertrouwen in heeft, zet die op belangrijke plekken en zal regelmatig met hen overleg hebben over de vorderingen. Dat zou ik een hele normale en gezonde gang van zaken vinden.

Nu is het bij ons ook nog eens dat het niet één investeerders is, maar een hele groep. Dat is toch op geen enkele manier werkbaar? De onrust en resultaten van de laatste jaren tonen dat ook wel uitstekend aan. Van een stabiele middenmotor afgegleden naar de nummer 15 van de KKD. Er is afgelopen jaren echt geen club zo hard afgegleden als wij, dat is de keiharde realiteit.
Eens(Y)

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » vr 05 apr 2019, 08:53

@Polleke :withstupid:

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 05 apr 2019, 09:15

Polleke schreef:
vr 05 apr 2019, 08:27
DJTEEF! schreef:

Jij zegt dat er een speler is die de trainer en het RVC lid technische zaken graag wilde, maar de TD niet, dat deze er daarom erdoorheen is geduwd. Dat verhaal heb je bovendien van ''verschillende kanten gehoord'.

En NEC bepaald idd niet de opstelling. Daarom zijn jongens als Overtoom bv wel eens gepasseerd, speelt Anass in de jeugdopleiding en zal iemand als Ron de Groot idd iemand opstellen die hij niet wilt.

Maar nu ben je "Tieleriaans" bezig Polleke. Supporters hoeven helemaal niets te bewijzen en voor de zoveelste keer,NEC leest gewoon mee.Als ik hier zeg hoe ik weet dat Looijen zakelijke belangen heeft/had in De Gier dan heeft diegene een heel groot probleem.En verder vind ik je vrij naïef.Een El Hadoutti en een Musaba zullen zolang Okita hier speelt zijn plek nooit innemen.Ook volgend seizoen niet.Daarvoor is de investering te groot geweest.Ik snap ook wel dat Wilco dat eerste bod niet heeft geaccepteerd. Okita is eigenlijk onbetaalbaar voor ons,die speelt altijd.Rens speelde voor zijn blessure de ene dramatische wedstrijd na de andere maar bleef gewoon staan.Joey vd Berg levert alleen maar ellende op,blijft gewoon staan.Bij NEC spelen de dure aankopen tegenwoordig altijd tenzij er blessures/schorsingen zijn.Daar hoef je helemaal geen bewijslast voor te leveren.

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 05 apr 2019, 09:24

Polleke schreef:
DJTEEF! schreef:

Dat jij niet gelooft dat Oversier spelers door de strot zijn geduwd, boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik geloof mijn bronnen; heb ik alle reden toe.

Wb Overtoom en Achahbar: Overtoom was gewoon een bekende van de Gier en Achahbar is een jaar geleden al gehaald door Oversier, dus dat zij af en toe moeten banken/ in het tweede moeten spelen, zegt niks.

Dat Aalbers in een interview aangeeft dat de situatie bij NEC onwerkbaar is voor een TD vanwege alle stromingen rondom de club en dat van Schaik recent iets soortgelijks aangeeft, negeer je gemakshalve ook maar even.

Ik ben helemaal voor investeerders, net als jij, maar hoe het ging, werkt niet. Het moet helemaal anders.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op vr 05 apr 2019, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! » vr 05 apr 2019, 09:25

zuurpruim schreef:
vr 05 apr 2019, 09:15
Polleke schreef:
DJTEEF! schreef:

Maar nu ben je "Tieleriaans" bezig Polleke. Supporters hoeven helemaal niets te bewijzen en voor de zoveelste keer,NEC leest gewoon mee.Als ik hier zeg hoe ik weet dat Looijen zakelijke belangen heeft/had in De Gier dan heeft diegene een heel groot probleem.En verder vind ik je vrij naïef.Een El Hadoutti en een Musaba zullen zolang Okita hier speelt zijn plek nooit innemen.Ook volgend seizoen niet.Daarvoor is de investering te groot geweest.Ik snap ook wel dat Wilco dat eerste bod niet heeft geaccepteerd. Okita is eigenlijk onbetaalbaar voor ons,die speelt altijd.Rens speelde voor zijn blessure de ene dramatische wedstrijd na de andere maar bleef gewoon staan.Joey vd Berg levert alleen maar ellende op,blijft gewoon staan.Bij NEC spelen de dure aankopen tegenwoordig altijd tenzij er blessures/schorsingen zijn.Daar hoef je helemaal geen bewijslast voor te leveren.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » vr 05 apr 2019, 09:38

Maar het is inmiddels toch wel algemeen bekend dat het voor een club extreem slecht is als investeerders/sponsoren het voor het zeggen krijgen. Kijk naar ons, NAC, Heerenveen. Allemaal kommer en kwel omdat een groep sponsoren het voor het zeggen heeft. Alleen maar organisatorische onrust, en ook beroerde resultaten. Ik ken verder ook werkelijk geen organisatie waar investeerders continu de dagelijkse gang van zaken probeert te beïnvloeden. Maar goed ook, het leidt alleen maar tot een bak ellende..
Eens(Y)

Kanchelskis
Contacteer:

Bericht door Kanchelskis » vr 05 apr 2019, 09:59

Het zou gewoon wenselijk zijn als Boekhoorn de boel overneemt. Voor een lucratief bedrag, waarbij de kosten voor het aankopen en renoveren van de stadion voor zijn rekening komt. Er hoeven hier geen spelers a la Tadic te komen ballen. Maar wanneer hij de juiste mensen op de juiste plek weet te zetten en die hun werk laat doen, kom je best een eind. Investeer in de jeugd, pluk daar de vruchten van. Dan kun je gewoon weer een stabiele middenmotor worden met een uitschieter naar boven.

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 05 apr 2019, 10:01

DJTEEF! schreef:
vr 05 apr 2019, 09:25
zuurpruim schreef:
vr 05 apr 2019, 09:15
Polleke schreef:
DJTEEF! schreef:

Tja dan ben je dus alleen maar dom aan het roeptoeteren.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » vr 05 apr 2019, 10:03

bertje schreef:
vr 05 apr 2019, 09:38
Maar het is inmiddels toch wel algemeen bekend dat het voor een club extreem slecht is als investeerders/sponsoren het voor het zeggen krijgen. Kijk naar ons, NAC, Heerenveen. Allemaal kommer en kwel omdat een groep sponsoren het voor het zeggen heeft. Alleen maar organisatorische onrust, en ook beroerde resultaten. Ik ken verder ook werkelijk geen organisatie waar investeerders continu de dagelijkse gang van zaken probeert te beïnvloeden. Maar goed ook, het leidt alleen maar tot een bak ellende..
Natuurlijk is dat zo.mensen als Vd Velde,Smit en ook Vd Herik zijn een zeldzaamheid.En als van Delft zijn ambities iets had aangepast en minder risico's had genomen hadden we ook nog steeds eredivisie gespeeld.
Het probleem is gewoon dat onze investeerders een grote binding hebben met de stad en daar bijna dagelijks te vinden zijn.Als het dan niet loopt krijgen ze dat iedere keer weer te horen en raken ze weer gefrustreerd.Met alle gevolgen van dien.Het is emotie management, van begin tot het eind.En dat moet Wilco allemaal in goede banen leiden.

Plaats reactie