Cambuur dan? Die bouwen toch gewoon met deze extra kosten?burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
Wie wacht er zo lang, waar ligt het aan dat we niet verder kunnen op dit moment. Alleen aan NEC?
De Gemeente heeft nog steeds geen akkoord gegeven op de geboden prijs voor die bouwval en zeker ook nog geen groen licht voor de plannen van NEC.
En zolang daar geen groen licht voor komt houden we die wachtlijsten.
En zolang er onrealistische plannen met woningbouw op tafel liggen, gaat het echt niet opschieten.
Los daarvan is het waarschijnlijk financieel niet eens meer haalbaar met de gestegen rentes en veel duurdere bouwkosten.
Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Ja zal ook wel wat duurder uit gaan vallen.DRS schreef: ↑vr 12 mei 2023, 17:37Cambuur dan? Die bouwen toch gewoon met deze extra kosten?burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
Wie wacht er zo lang, waar ligt het aan dat we niet verder kunnen op dit moment. Alleen aan NEC?
De Gemeente heeft nog steeds geen akkoord gegeven op de geboden prijs voor die bouwval en zeker ook nog geen groen licht voor de plannen van NEC.
En zolang er onrealistische plannen met woningbouw op tafel liggen, gaat het echt niet opschieten.
Los daarvan is het waarschijnlijk financieel niet eens meer haalbaar met de gestegen rentes en veel duurdere bouwkosten.
Maar die waren dus al even bezig, vanaf 2017 al samen met de gemeente.
https://www.leeuwarden.nl/ruimtelijke-p ... r-stadion/
Hoop afspraken zullen dus al eerder gemaakt zijn.
En is het ook een multifunctioneel gebied, geen park.
Zit uiteraard een covid vertraging bij, maar toch.
Zo'n traject duurt nog jaren als de gemeente aan boord is.
En zover zijn we hier dus nog niet.
Dan is dat einde NEC.burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
Nee hoor, NEC overleeft altijd! Historisch gezien zit dat in het NEC-DNA. Er komen altijd oplossingen!Polleke schreef: ↑vr 12 mei 2023, 23:08Dan is dat einde NEC.burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
Denk dat wij al langer in gesprek zijn met de gemeente dan cambuur..burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 18:59Ja zal ook wel wat duurder uit gaan vallen.DRS schreef: ↑vr 12 mei 2023, 17:37Cambuur dan? Die bouwen toch gewoon met deze extra kosten?burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
In gesprek vast.DRS schreef: ↑za 13 mei 2023, 12:17Denk dat wij al langer in gesprek zijn met de gemeente dan cambuur..burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 18:59Ja zal ook wel wat duurder uit gaan vallen.DRS schreef: ↑vr 12 mei 2023, 17:37Cambuur dan? Die bouwen toch gewoon met deze extra kosten?burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.De Kletskop schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:58Dank voor deze heldere uitleg.JBNMGN schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:49
Maar het gaat er allereerst om dat de gemeente mee is in de plannen.
Zo ver zijn we hier zeker nog niet.
Moet de gemeente niet zo'n achterlijk hoog bedrag vragen. Ze hebben al 20 jaar huur ontvangen.burp schreef: ↑za 13 mei 2023, 19:47In gesprek vast.DRS schreef: ↑za 13 mei 2023, 12:17Denk dat wij al langer in gesprek zijn met de gemeente dan cambuur..burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 18:59Ja zal ook wel wat duurder uit gaan vallen.DRS schreef: ↑vr 12 mei 2023, 17:37Cambuur dan? Die bouwen toch gewoon met deze extra kosten?burp schreef: ↑vr 12 mei 2023, 14:09Tsja de prijs is duidelijk, dat wordt alleen bij lange na niet geboden.
Maar het gaat er allereerst om dat de gemeente mee is in de plannen.
Zo ver zijn we hier zeker nog niet.
Het gaat erom dat we, 20 jaar, bezig zijn met dit onderwerp.
-
- Contacteer:
Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Dat denk ik dus al jaren.... en ik snap het ergens ook. Maar dan moeten we al lang met plan B bezig zijn. Want geen nieuw stadion in De Goffert is simpelweg wel een nieuw stadion elders.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Misschien een gek idee, maar kan NEC niet gewoon vastgoed in het centrum kopen en dat verhuren - kunnen we daarmee passief inkomen opbouwen als club (Nijmegen Eendracht (Woning)Corporatie).
Dan trekken we daarnaast die gracht in de Goffert door en hoeven we ook niet te verhuizen.
Dan trekken we daarnaast die gracht in de Goffert door en hoeven we ook niet te verhuizen.
Eens een 'er, altijd een 'er
- Marcelinho04
- Contacteer:
Waar dat neer te zetten.Polleke schreef: ↑zo 14 mei 2023, 22:59Dat denk ik dus al jaren.... en ik snap het ergens ook. Maar dan moeten we al lang met plan B bezig zijn. Want geen nieuw stadion in De Goffert is simpelweg wel een nieuw stadion elders.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Velden van Hatert, langs het kanaal.
Veur lent
Gewoon de Goffert.Marcelinho04 schreef: ↑ma 15 mei 2023, 12:19Waar dat neer te zetten.Polleke schreef: ↑zo 14 mei 2023, 22:59Dat denk ik dus al jaren.... en ik snap het ergens ook. Maar dan moeten we al lang met plan B bezig zijn. Want geen nieuw stadion in De Goffert is simpelweg wel een nieuw stadion elders.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Velden van Hatert, langs het kanaal.
Veur lent
- Super-Simr
- Contacteer:
Zal dan gaan over de (deel)bestemming wonen in het park. Als dat zo is ben ik blij.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Een nieuw voetbalstadion zal toch gewoon mogen?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Jij bent blij als we gaan afzakken omdat we onze eigen broek niet omhoog kunnen houden omdat een voetbalstadion alleen niet rendable is?Super-Simr schreef: ↑ma 15 mei 2023, 14:38Zal dan gaan over de (deel)bestemming wonen in het park. Als dat zo is ben ik blij.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
-
- Contacteer:
Maar is niet rendabel te krijgen.Super-Simr schreef: ↑ma 15 mei 2023, 14:38Zal dan gaan over de (deel)bestemming wonen in het park. Als dat zo is ben ik blij.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
En wie gaat dat betalen?Super-Simr schreef: ↑ma 15 mei 2023, 14:38Zal dan gaan over de (deel)bestemming wonen in het park. Als dat zo is ben ik blij.FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Welke mensen, welke bron, hoe dicht bij.
Blablabla
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Klopt, want RKC, Volendam, Excelsior, Go Ahead en Emmen bestaan allemaal ook niet meer.Polleke schreef: ↑ma 22 mei 2023, 02:15Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
When Wilco talks, people listen!
Maak je niet druk. Die Hilversummer lult maar wat.Polleke schreef: ↑ma 22 mei 2023, 02:15Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
Jij lult gelukkig nooit maar watJBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:40Maak je niet druk. Die Hilversummer lult maar wat.Polleke schreef: ↑ma 22 mei 2023, 02:15Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
Had ik jou wat gevraagd?eniesee12 schreef: ↑do 25 mei 2023, 21:31Jij lult gelukkig nooit maar watJBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:40Maak je niet druk. Die Hilversummer lult maar wat.Polleke schreef: ↑ma 22 mei 2023, 02:15Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
- Bottendaal
- Contacteer:
JBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 22:06Had ik jou wat gevraagd?eniesee12 schreef: ↑do 25 mei 2023, 21:31Jij lult gelukkig nooit maar watJBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:40Maak je niet druk. Die Hilversummer lult maar wat.Polleke schreef: ↑ma 22 mei 2023, 02:15Ik denk dat niemand zich daadwerkelijk realiseert..... een nee tegen het stadion is einde NEC.JBNMGN schreef: ↑ma 15 mei 2023, 19:15Mensen dichtbij de bron?FC Hilversum schreef: ↑zo 14 mei 2023, 21:56Het stadion gaat niet door…. Heb inmiddels wel wat mensen dicht bij de bron gesproken maar bouwen in het park met een overgroot groen links gehalte gaat niet gebeuren
Blablabla
Ik blijf wachten op een uitgebreide update... maar er komen geen echte antwoorden.
Ik neem aan dat de Jarda Podcast met een soort einde-seizoens ding gaat komen waarin mogelijk Wilco aanschuift. Misschien kunnen zij een keer wat kritische vragen stellen en een beetje pushen. Want ik zou verder het niet weten. Kunnen ze meteen vragen of Wilco genoten heeft van de thuisoverwinningen de afgelopen twee seizoenen en of hij vind dat de supporters waar hebben gekregen voor de prijsverhogingen van het afgelopen seizoen.
Ik neem aan dat de Jarda Podcast met een soort einde-seizoens ding gaat komen waarin mogelijk Wilco aanschuift. Misschien kunnen zij een keer wat kritische vragen stellen en een beetje pushen. Want ik zou verder het niet weten. Kunnen ze meteen vragen of Wilco genoten heeft van de thuisoverwinningen de afgelopen twee seizoenen en of hij vind dat de supporters waar hebben gekregen voor de prijsverhogingen van het afgelopen seizoen.