Arek Radomski

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Arek Radomski

Bericht door Frans »

N.E.C. is in hoofdlijnen akkoord met de 31-jarige centrale middenvelder Arek Radomski. De technische staf heeft groen licht gegeven voor de komst van de 30-voudig Pools international die de laatste twee dagen meetrainde met het team van hoofdtrainer Mario Been. Aanstaande maandag zal de medische staf van N.E.C, Radomski nog aan een medische keuring onderwerpen, waarna de Pool bij goedkeuring een 2-jarige overeenkomst kan tekenen.

De speler begint dan na BV Veendam en SC Heerenveen aan zijn 3e profclub in Nederland, waar hij in totaal al meer dan 300 wedstrijden betaald voetbal speelde.

http://www.nec-nijmegen.nl :sjaal:
NECTheBest

jbnmgn

Re: Arek Radomski

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:N.E.C. is in hoofdlijnen akkoord met de 31-jarige centrale middenvelder Arek Radomski. De technische staf heeft groen licht gegeven voor de komst van de 30-voudig Pools international die de laatste twee dagen meetrainde met het team van hoofdtrainer Mario Been. Aanstaande maandag zal de medische staf van N.E.C, Radomski nog aan een medische keuring onderwerpen, waarna de Pool bij goedkeuring een 2-jarige overeenkomst kan tekenen.

De speler begint dan na BV Veendam en SC Heerenveen aan zijn 3e profclub in Nederland, waar hij in totaal al meer dan 300 wedstrijden betaald voetbal speelde.

http://www.nec-nijmegen.nl :sjaal:
Te laat Frans, ik was 1 minuut eerder bij de topic over nieuwe spelers :mrgreen:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door BIESKE »

Op basis van hoe ik hem ken uit zijn Heerenveen-tijd, ben ik voorlopig blij met deze speler.

WO-UT
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 22:18
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door WO-UT »

ik ook goede middenvelder, brengt een schat van ervaring met zich mee! :sjaal:
2 Oktober, een dag om Nooit te vergeten!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jomano »

BIESKE schreef:Op basis van hoe ik hem ken uit zijn Heerenveen-tijd, ben ik voorlopig blij met deze speler.
Ik ook. :tu:

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Del Piero »

Goeie speler met de nodige ervaring die we zeker kunnen gebruiken op het middenveld. Mocht ie goed door de keuring komen dat hebben de heren van het technisch platform het netjes gedaan.

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Arek Radomski

Bericht door waalkade »

Ik ook, nu onze notoire azijnzeiker nog :mrgreen:
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door jacojans »

BIESKE schreef:Op basis van hoe ik hem ken uit zijn Heerenveen-tijd, ben ik voorlopig blij met deze speler.
:withstupid:

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Arek Radomski

Bericht door Steven »

Jomano schreef:
BIESKE schreef:Op basis van hoe ik hem ken uit zijn Heerenveen-tijd, ben ik voorlopig blij met deze speler.
Ik ook. :tu:
:withstupid: :thumbsup:
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Bert »

Steven schreef:
Jomano schreef:
BIESKE schreef:Op basis van hoe ik hem ken uit zijn Heerenveen-tijd, ben ik voorlopig blij met deze speler.
Ik ook. :tu:
:withstupid: :thumbsup:

:withstupid:

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door RZG »

:tu: Welkom!
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
thulsen
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:35
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door thulsen »

Welkom! :sjaal:

Even wat gegevens:
Wikipedia schreef: Arkadiusz (Arek) Radomski (Gniezno, 27 juni 1977) is een Poolse voetballer.

In Polen speelde de middenvelder voor amateurclub Miesko Gniezno en het tweede team van Lech Poznan. Een Poolse schooldirecteur had hem getipt om in Nederland te spelen waardoor eerste divisionist BV Veendam hem op 16-jarige leeftijd uitnodigde voor een stage. Na drie seizoenen voor deze club uit te zijn gekomen stapte hij over naar Eredivisionist sc Heerenveen. Sinds het seizoen 2005/06 speelt hij voor Austria Wien. In 2006 behaalde Arek met Austria de dubbel: Oostenrijks kampioen en bekerwinnaar.

Radomski maakte zijn debuut in het Pools voetbalelftal op 12 februari 2003 tegen Kroatië. Hij maakte deel uit van de Poolse selectie voor het WK voetbal 2006, waar hij 3 maal aan spelen toekwam.

Tot en met 16 april 2007 speelde hij 29 interlands, waarin hij niet tot scoren kwam.

Carrière
seizoen club land competitie wed. goals
1993-1994 Mieszko Gniezno Polen
1993-1994 Lech Poznań Polen Ekstraklasa 2 0
1994-1995 BV Veendam Nederland Eerste divisie 29 2
1995-1996 BV Veendam Nederland Eerste divisie 34 5
1996-1997 BV Veendam Nederland Eerste divisie 28 7
1997-1998 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 22 0
1998-1999 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 26 0
1999-2000 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 27 2
2000-2001 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 25 2
2001-2002 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 30 1
2002-2003 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 31 0
2003-2004 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 28 0
2004-2005 sc Heerenveen Nederland Eredivisie 27 0
2005-2006 Austria Wien Oostenrijk Bundesliga 25 0
2006-2007 Austria Wien Oostenrijk Bundesliga 15 0
Bijgewerkt 15-07-2007

Oostenrijks landskampioen: 2006
Oostenrijks bekerwinnaar (ÖFB Pokal): 2006

Interlands
WK voetbal 2006 | Polen Austria Wien Middenvelder 3 0 1 0 0 1 0 0
Stats: http://nec.eredivisiestats.nl
Headlinez: http://nec.headlinez.nl
Twitter: @nec_headlinez

vak-M
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 23:53
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door vak-M »

Samen met sibum. Netjes. :tu:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Strooper »

Net even wat Friezen gesproken op een verjaardag en die waren louter positief over Arek :thumbsup:
Volgens hen is het een speler met een goed spelinzicht en goede passing.
Mocht de medische keuring goed verlopen: welkom :sjaal:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door arie1 »

welkom!!!!!!!!! Hopelijk is hij snelweer de "oude' qua spel en conditie. Nu de rest nog die we nodig hebben!! :thumbsup:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Harold Bastiaans »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:N.E.C. is in hoofdlijnen akkoord met de 31-jarige centrale middenvelder Arek Radomski. De technische staf heeft groen licht gegeven voor de komst van de 30-voudig Pools international die de laatste twee dagen meetrainde met het team van hoofdtrainer Mario Been. Aanstaande maandag zal de medische staf van N.E.C, Radomski nog aan een medische keuring onderwerpen, waarna de Pool bij goedkeuring een 2-jarige overeenkomst kan tekenen.

De speler begint dan na BV Veendam en SC Heerenveen aan zijn 3e profclub in Nederland, waar hij in totaal al meer dan 300 wedstrijden betaald voetbal speelde.

http://www.nec-nijmegen.nl :sjaal:
Te laat Frans, ik was 1 minuut eerder bij de topic over nieuwe spelers :mrgreen:
En ik was nog eerder.... :tong:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door T.I.G.O. »

:tu: Maar in oktober mogen we hem pas echt beoordelen.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door DR »

Het is een goede aanwinst voor NEC. Overigens heeft hij volgens mij wel eens een rode kaart in de Goffert gekregen. Dat was dezelfde wedstrijd toen Hristov rood kreeg vanwege de wel erg opzichtelijke kopstoot tegen Klompe. :)

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Mariodona »

Langzaam, oud, weinig scorend, niet creactief, blessuregevoelig, Type Sibum dus overbodig.

Oftewel slechte domme aankoop!! Zonder Vadocz en met Radomski ga je er 3 klasse op achter uit.


Ja de Heerenveen supporters zijn gek van hem . Helaas speelt hij daar al jaren niet meer en heeft hij sinds zijn tijd daar zelden een balletje getrapt.
Can we win? Yes we can!

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Yep »

Mariodona schreef:Langzaam, oud, weinig scorend, niet creactief, blessuregevoelig, Type Sibum dus overbodig.

Oftewel slechte domme aankoop!! Zonder Vadocz en met Radomski ga je er 3 klasse op achter uit.


Ja de Heerenveen supporters zijn gek van hem . Helaas speelt hij daar al jaren niet meer en heeft hij sinds zijn tijd daar zelden een balletje getrapt.

je bent wel erg negatief zeg. Ik heb ook zijn mijn twijfels bij hem (niet door zijn Heerenveen-tijd) maar ik geef hem alle vertrouwen :sjaal:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door ronnyguitar »

welkom en veel succes !!! :sjaal:

Afbeelding
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2650
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Dirk Eijlander »

Mariodona schreef:Langzaam, oud, weinig scorend, niet creactief, blessuregevoelig, Type Sibum dus overbodig.

Oftewel slechte domme aankoop!! Zonder Vadocz en met Radomski ga je er 3 klasse op achter uit.


Ja de Heerenveen supporters zijn gek van hem . Helaas speelt hij daar al jaren niet meer en heeft hij sinds zijn tijd daar zelden een balletje getrapt.
Je hebt weer eens helemaal gelijk Mariodonna, echt een waardeloze aankoop, als ik jou was zou ik mijn seizoenskaart inleveren en per direct stoppen met het supportersforum!! Met zo'n club wil je toch niks te maken hebben ?!?!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

9inch
Berichten: 275
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 10:37
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door 9inch »

:jestera:

Gode tip! Er zijn nog steeds mensen die denken dat we bij de eerste 5 horen. Ik ben ieder jaar weer blij als we er in blijven. Ik hoop komend seizoen op een goede sfeer in het stadion, ook als we een keer achter staan zoals tegen sparta.
Prima aankoop gezien transfervrije status maar zoals altijd afwachten of het klikt.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2650
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Dirk Eijlander »

9inch schreef::jestera:

Gode tip! Er zijn nog steeds mensen die denken dat we bij de eerste 5 horen. Ik ben ieder jaar weer blij als we er in blijven. Ik hoop komend seizoen op een goede sfeer in het stadion, ook als we een keer achter staan zoals tegen sparta.
Prima aankoop gezien transfervrij maar zoals altijd afwachten of het klikt.
Heej ronnyguitar, even een testje hoe lang is hij dan wel niet???:.....9inch ?? ;)
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Sjezus
Berichten: 1495
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Sjezus »

Arek, succes bij ons cluppie! Bloed, zweet en tranen! :sjaal:
"Alles komt goed."

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten