ROODZWARTGROEN.nl - HET NEC-muziekstation

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

Muziek, voetbal en informatie !

INTERNETRADIO: 24 uur per dag de grootste hits uit de jaren 70, 80, 90, 2000, nederpop, HITS.
Professionele ROODZWARTGROEN jingles, en ieder uur het Novum-nieuws.

Shownieuws (het laatste shownieuws)
Voetbalnieuws (het laatste nieuws van alle Eredivisieclubs + Eerstedivisie clubs)
Regionieuws (het laatste nieuws uit de regio Nijmegen)

verder:
programma Eredivisie
actuele stand Eredivisie
"links" naar alle eredivisieclubs, eerstedivisieclubs, clubs uit de regio, Nec-fansites, etc.

.....en (binnenkort) nog veel meer ! <<< website >>>

Veel plezier !!!!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Laatst gewijzigd door roodzwartgroen op di 12 jun 2007, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Bleum »

Leuk hoor internetradio, is ook mijn droom ;)
Maar in het begin werd er gezegd dat er ook NEC nieuws zou zijn, ik heb uren geluisterd, maar 0 keer NEC nieuws.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door zimmy »

Keigoed station heb het nu ook weer aanstaan!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door NEC4EVER »

Bleum schreef:Maar in het begin werd er gezegd dat er ook NEC nieuws zou zijn, ik heb uren geluisterd, maar 0 keer NEC nieuws.
:withstupid: snap ook niet wat dit met NEC te maken heeft? Tussen liedjes door, hoor je af en toe NEC of Nijmegen, maar meer niet.
Maar goed verder best goed uit te houden.. maar geef mij toch maar gewoon Eska!

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

Bleum schreef:Leuk hoor internetradio, is ook mijn droom ;)
Maar in het begin werd er gezegd dat er ook NEC nieuws zou zijn, ik heb uren geluisterd, maar 0 keer NEC nieuws.
Laatst gewijzigd door roodzwartgroen op di 12 jun 2007, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

roodzwartgroen schreef:
Bleum schreef:Leuk hoor internetradio, is ook mijn droom ;)
Maar in het begin werd er gezegd dat er ook NEC nieuws zou zijn, ik heb uren geluisterd, maar 0 keer NEC nieuws.
Geduld is een schone zaak..... als je de roodzwartgroen <<< website >>> ziet...zie je NEC.....

Een onderdeel van het concept is ons internetstation, wat in de toekomst (lees: z.s.m.) uitgebreid gaat worden met live gepresenteerde programma's en diverse items waaronder bijvoorbeeld het NEC-nieuws, ook voor deze reeds geplande items liggen de jingles al klaar. We gaan pas met live gepresenteerde programma's van start als we hiervoor voldoende goede radio DJ's aangetrokken hebben. We proberen hiervoor DJ's aan te trekken welke in het verleden bij 1 van de (3) grote piratenzenders in Nijmegen, smaakmakende programma's hebben gemaakt. In de tussentijd zijn we op zoek naar een geschikte locatie voor onze radiostudio, dit ivm deze uitbreidingen. Tot die tijd hoor je alvast lekkere non-stop muziek in een roodzwartgroen (NEC) jasje. Kortom ik zou willen vragen om geduld te hebben, wij zijn serieus bezig iets moois op te bouwen !!

Op de open dag van NEC staan we ook op het supportersplein, daar kan ik je natuurlijk ook persoonlijk te woord staan ! :tu:
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Bleum »

roodzwartgroen schreef:
roodzwartgroen schreef:
Bleum schreef:Leuk hoor internetradio, is ook mijn droom ;)
Maar in het begin werd er gezegd dat er ook NEC nieuws zou zijn, ik heb uren geluisterd, maar 0 keer NEC nieuws.
Geduld is een schone zaak..... als je de roodzwartgroen <<< website >>> ziet...zie je NEC.....

Een onderdeel van het concept is ons internetstation, wat in de toekomst (lees: z.s.m.) uitgebreid gaat worden met live gepresenteerde programma's en diverse items waaronder bijvoorbeeld het NEC-nieuws, ook voor deze reeds geplande items liggen de jingles al klaar. We gaan pas met live gepresenteerde programma's van start als we hiervoor voldoende goede radio DJ's aangetrokken hebben. We proberen hiervoor DJ's aan te trekken welke in het verleden bij 1 van de (3) grote piratenzenders in Nijmegen, smaakmakende programma's hebben gemaakt. In de tussentijd zijn we op zoek naar een geschikte locatie voor onze radiostudio, dit ivm deze uitbreidingen. Tot die tijd hoor je alvast lekkere non-stop muziek in een roodzwartgroen (NEC) jasje. Kortom ik zou willen vragen om geduld te hebben, wij zijn serieus bezig iets moois op te bouwen !!

Op de open dag van NEC staan we ook op het supportersplein, daar kan ik je natuurlijk ook persoonlijk te woord staan ! :tu:
Ik ook, kunnen we babbelen. De kleuren zijn inderdaad rood zwart en groen op de website, maar het gaat natuurlijk om het rood groen zwarte gehalte dat te beluisteren is. Op de jingles na is dat eigenlijk niks. Zelfs NEC songs hoor ik nooit. En live programma's zijn leuk, het liefste natuurlijk met een DJ met een goede microfoonstem, maar vereiste nummer 1 lijkt mij kennis over en affiniteit met NEC als radiomaker bij een NEC internetradiostation. Maar goed, dit is geen kritiek of zo, vind het een leuk initiatief en ik ben ook heel benieuwd naar de uitbreidingen, maar tot nu toe is het voor mij een doorsnee internetradiostation. Niks mis mee, maar ik hoop dat het wat meer NEC internetradio gaat worden.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

Deze wens komt dus zoals gezegd, zo spoedig mogelijk uit !
Wij zijn zeer serieus in ons concept, en hebben het goed doordacht opgezet.....(kosten nog moeite gespaard)

Zodra wij een geschikte(re) studiolocatie hebben + voldoende gepresenteerde programma's in kunnen vullen (lees: geschikte DJ's aangetrokken hebben), volgt de rest!

We zullen er i.i.g. alvast voor zorgen dat we op korte termijn elk uur bijvoorbeeld 1 plaat in de programmering opnemen, welke gerelateerd is aan NEC en/of voetbal in het algemeen. Suggesties hiervoor zijn welkom. (per e-mail)

Op de hoofdpagina van onze website, en via de nieuwsbrief informeren we iedereen over deze -en andere ontwikkelingen!
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Gebruikersavatar
satwijchen
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:17
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door satwijchen »

Ik zag zojuist op deze site dat ze ook veel leuke foto`s van het nec publiek hebben.
Bijvoorbeeld van de treffers-nec http://www.roodzwartgroen.nl/afbeelding ... s-NEC.html
Toch leuk die foto afdeling.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door jpnec »

Lekker mokkel op de voorpagina

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Harold Bastiaans »

Ach, wat zal ik zeggen, veel herrie op de opendag, weinig NEC, veel NEC kleuren thats is.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Frans »

Inderdaad, waar blijven die N.E.C. programma's en interviews??
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ach, wat zal ik zeggen, veel herrie op de opendag, weinig NEC, veel NEC kleuren thats is.
maar wel goede foto's :tu:

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

Geloof me Frans, wij willen zelf niets liever dan hiermee z.s.m. te komen !
Al onze (vrije) tijd .............(snipperdagen, 's-avonds en in het weekend besteden wij eraan !)

We hebben in de tussentijd niet stilgezeten:
- We zijn onlangs naar onze nieuwe radiostudio verhuist. (inrichting, nieuwe internetverbindingen, telefoonaansluitingen, ontvangst-ruimte, etc)
- We hebben voor deze nieuwe studio nieuwe professionele software aangeschaft, waar we ons in hebben moeten verdiepen: (carmenserver)
(wij zijn zeer tevreden over deze software: vele mogelijkheden, klinkt als een klok en is zeer stabiel.
- We hebben reeds een aantal DJ's aangetrokken.

We zijn op dit moment nog bezig met:
- Opschonen muziek-database ("bagger" eruit, de hele lekkere platen erin.....inclusief NEC-muziek)
- Optimaliseren van het uurformat
- Bedenken van programmanamen
- Bedenken van programma-items (naast de items welke we reeds hebben, zoals: Voetbalnieuws (met name NEC), Interviews, Regionieuws, Shownieuws)

Daarna gaan we:
- Programmering samenstellen
- Jingels, promospotjes laten maken

En dan:
KNALLEN !!!!!!

Wij vertrouwen op het geduld van iedereen........... we doen onze uiterste best om z.s.m. met de live gepresenteerde programma's te kunnen starten.
We zullen iedereen binnenkort ook via onze website, en onze gratis nieuwsbrief op de hoogte stellen. (inclusief foto's van de studio, etc.)

Via onze website kun je je gratis aanmelden voor de nieuwsbrief.

--- Erwin ---
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Danish Dynamite »

:tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Frans »

We wachten af! :tu:
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Bleum »

Blauw Wit 7 schreef::tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:
Mee eens. Alleen het probleem is denk ik dat het zo wel gebracht werd vanaf het begin. Er werd meteen gesproken over ieder uur NEC nieuws en dat het een echt NEC internetradiostation zou zijn. In de praktijk is het (op de jingles na) een "standaard" internetradiostation. Niks mis mee, maar het voldoet, zoals Erwin zelf ook aangeeft, nog niet aan de verwachtingen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Harold Bastiaans »

Blauw Wit 7 schreef::tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:
Als je mij hiermee ook bedoelt, ik hou me alleen bij de feiten.


Verder zie ik bij elke amateur club zo'n flyer hangen van RGZ, niks mis mee, zij het dat het alleen de kleuren zijn, verder niks NEC. Lijkt een beetje op continuradio uit de jaren 80....beetje nonstop plaatjes draaien.

Verder voor BW7 nog effe het volgende, toen andere NEC sites in de lucht kwamen stond er( hoe goed of slecht ook) NEC nieuws, iets wat ik van dit internet radio station nog niet kan zeggen. Dus je vergelijk slaat als een tang op een varken....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door roodzwartgroen »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Blauw Wit 7 schreef::tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:
Als je mij hiermee ook bedoelt, ik hou me alleen bij de feiten.


Verder zie ik bij elke amateur club zo'n flyer hangen van RGZ, niks mis mee, zij het dat het alleen de kleuren zijn, verder niks NEC. Lijkt een beetje op continuradio uit de jaren 80....beetje nonstop plaatjes draaien.

Verder voor BW7 nog effe het volgende, toen andere NEC sites in de lucht kwamen stond er( hoe goed of slecht ook) NEC nieuws, iets wat ik van dit internet radio station nog niet kan zeggen. Dus je vergelijk slaat als een tang op een varken....

....Een eenmalig commentaar hierop:
Gezien je reactie heb je mijn vorige bericht waarschijnlijk maar half gelezen.
Ik denk dat niemand zit te wachten op jouw commentaar........allemaal lucht.
Wij zijn er om NEC positief te ondersteunen......het enige wat jij doet is dom lullen en de boel afzeiken !

Gasten als jij proberen het "NEC positief ondersteunen" de kop in te drukken.......ik noem dat goedkoop !

Het betreft hier niet alleen een internet-radiostation maar ook een informatieve website, wat je aan je reactie te zien geheel ontgaan is. Er staat niet alleen het laatste NEC nieuws op, maar zelfs het laatste nieuws van alle ere -en eerstedivisie clubs....... betreffende de inhoud van ons internet-station verwijs ik je naar mijn vorige bericht. (en nu goed lezen a.u.b.)

Wij zullen ons vanaf nu niet meer aan jou uitlatingen storen, en gaan er vanuit dat ons werk door anderen wel gewaardeerd wordt.

prettig weekend,
Erwin

(ik ben voor iedere thuiswedstrijd in de Eendracht......kom je hart eens luchten !)
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Jeroen »

Ik denk dat de fout is dat het te commercieel uit ziet. Het wordt met veel bombarie aangekondigd, groot uitgepakt op de Open Dag, voorzichtig gezegd komt het een beetje een tikkeltje arrogant over. Ik wil hiermee niet zeggen dat dit zo is.

Over het product zelf. Mbt radio, degene die dit via internet beluisteren hebben zo hun zenders al. Je moet dus een toegevoegde waarde hebben. Dat is in dit geval de NEC-muziek, maar laat dat voor veel mensen geen toegevoegde waarde hebben. En over voetbalnieuws. Dit wordt gewoon ingeladen van andere pagina's (rss feeds). Als je dan naar NEC-nieuws gaat, zie je bijvoorbeeld nieuwsberichten over Stekelenburg... De foto's is het enige nieuws-gerelateerde wat wel echt is.

Zie dit niet als kritiek, maar als een onderbouwde mening.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Harold Bastiaans »

roodzwartgroen schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Blauw Wit 7 schreef::tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:
Als je mij hiermee ook bedoelt, ik hou me alleen bij de feiten.


Verder zie ik bij elke amateur club zo'n flyer hangen van RGZ, niks mis mee, zij het dat het alleen de kleuren zijn, verder niks NEC. Lijkt een beetje op continuradio uit de jaren 80....beetje nonstop plaatjes draaien.

Verder voor BW7 nog effe het volgende, toen andere NEC sites in de lucht kwamen stond er( hoe goed of slecht ook) NEC nieuws, iets wat ik van dit internet radio station nog niet kan zeggen. Dus je vergelijk slaat als een tang op een varken....

....Een eenmalig commentaar hierop:
Gezien je reactie heb je mijn vorige bericht waarschijnlijk maar half gelezen.
Ik denk dat niemand zit te wachten op jouw commentaar........allemaal lucht.
Wij zijn er om NEC positief te ondersteunen......het enige wat jij doet is dom lullen en de boel afzeiken !

Gasten als jij proberen het "NEC positief ondersteunen" de kop in te drukken.......ik noem dat goedkoop !

Het betreft hier niet alleen een internet-radiostation maar ook een informatieve website, wat je aan je reactie te zien geheel ontgaan is. Er staat niet alleen het laatste NEC nieuws op, maar zelfs het laatste nieuws van alle ere -en eerstedivisie clubs....... betreffende de inhoud van ons internet-station verwijs ik je naar mijn vorige bericht. (en nu goed lezen a.u.b.)

Wij zullen ons vanaf nu niet meer aan jou uitlatingen storen, en gaan er vanuit dat ons werk door anderen wel gewaardeerd wordt.

prettig weekend,
Erwin

(ik ben voor iedere thuiswedstrijd in de Eendracht......kom je hart eens luchten !)
Sterk de indruk dat je het forum niet begrijpt, ik heb niks tegen jou en je ROOD ZWART GROENE radio gebeuren op internet. Maar voor als jij mij denkt te kennen, en dat mag ik verwachten naar aanleiding van je reactie die je hier geeft, denk ik dat je de plank aardig misslaat. Elk supporters initiatief word door mij gewaardeerd, ook dat gebeuren van jou, de quote op BW7 was een reactie op hem en niet op jou stuk daarna, dus hou je aub wel aan de forum regels alvorens mij te gaan beledigen. Verder wens ik je heel veel succes met internet radio gebeuren, en ik hoop dat de feiten die ik opnoem snel tot het verleden behoren.

Succes, en by the way ook ik ben elke wedstrijd bij NEC, dus ook jij mag je hart luchten indien gewenst.......
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
roodzwartgroen schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Blauw Wit 7 schreef::tu: Ik snap de commentaren hier dan ook niet zo.
Alsof degenen die het meeste commentaar leveren zelf meteen een perfecte site hadden toen ze ermee online kwamen....... :roll:
Als je mij hiermee ook bedoelt, ik hou me alleen bij de feiten.


Verder zie ik bij elke amateur club zo'n flyer hangen van RGZ, niks mis mee, zij het dat het alleen de kleuren zijn, verder niks NEC. Lijkt een beetje op continuradio uit de jaren 80....beetje nonstop plaatjes draaien.

Verder voor BW7 nog effe het volgende, toen andere NEC sites in de lucht kwamen stond er( hoe goed of slecht ook) NEC nieuws, iets wat ik van dit internet radio station nog niet kan zeggen. Dus je vergelijk slaat als een tang op een varken....

....Een eenmalig commentaar hierop:
Gezien je reactie heb je mijn vorige bericht waarschijnlijk maar half gelezen.
Ik denk dat niemand zit te wachten op jouw commentaar........allemaal lucht.
Wij zijn er om NEC positief te ondersteunen......het enige wat jij doet is dom lullen en de boel afzeiken !

Gasten als jij proberen het "NEC positief ondersteunen" de kop in te drukken.......ik noem dat goedkoop !

Het betreft hier niet alleen een internet-radiostation maar ook een informatieve website, wat je aan je reactie te zien geheel ontgaan is. Er staat niet alleen het laatste NEC nieuws op, maar zelfs het laatste nieuws van alle ere -en eerstedivisie clubs....... betreffende de inhoud van ons internet-station verwijs ik je naar mijn vorige bericht. (en nu goed lezen a.u.b.)

Wij zullen ons vanaf nu niet meer aan jou uitlatingen storen, en gaan er vanuit dat ons werk door anderen wel gewaardeerd wordt.

prettig weekend,
Erwin

(ik ben voor iedere thuiswedstrijd in de Eendracht......kom je hart eens luchten !)
Sterk de indruk dat je het forum niet begrijpt, ik heb niks tegen jou en je ROOD ZWART GROENE radio gebeuren op internet. Maar voor als jij mij denkt te kennen, en dat mag ik verwachten naar aanleiding van je reactie die je hier geeft, denk ik dat je de plank aardig misslaat. Elk supporters initiatief word door mij gewaardeerd, ook dat gebeuren van jou, de quote op BW7 was een reactie op hem en niet op jou stuk daarna, dus hou je aub wel aan de forum regels alvorens mij te gaan beledigen. Verder wens ik je heel veel succes met internet radio gebeuren, en ik hoop dat de feiten die ik opnoem snel tot het verleden behoren.

Succes, en by the way ook ik ben elke wedstrijd bij NEC, dus ook jij mag je hart luchten indien gewenst.......
ik zie je anders bijna nooit in de eendracht ;)

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Harold Bastiaans »

Zeg ik dat dan..... ;)
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

vak-M
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 23:53
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door vak-M »

Zijn er trouwens uberhaubt wel mensen die naar dit station luisteren ? Tis maar een vraagje hoor. Ik zelf heb ook een internet radio station gehad, maar heb daar weinig bekentheid mee gemaakt. als ik dan zie hoeveel luisteraars ik krijg, dan steek ik daar niet veel moeite meer in . En als ik internet opga, ga ik egt niet zo`n station opzoeken. Wat voor nieuws kunnen jullie sneller bieden , als b.v forza en de trouwehonden? Natuurlijk is dit een goed iets, maar ik heb hier mijn twijfels over. Ga gewoon zo door jongens waar jullie mee bezig zijn, en hou N.E.C hoog.
:tu:

Waarom geen fm ? Leuk voor de bouwgasten onder ons.
En idd ook fm is mij bekent, en ook de regeltjes.


Mijn mening.

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl (internetradio)

Bericht door Del Piero »

Een goed initiatief, maar zoals altijd de vraag wanneer je het online gooit? Doe je dat zo snel mogelijk, dan is het nadeel dat het "product" nog niet klaar is (zoals nu). Voordeel is wel dat je al naamsbekendheid krijgt. Wacht je pas tot alles klaar is en werkend, dan ben je weer een hele tijd verder en heeft niemand nog nooit van Roodzwartgroen.nl gehoord.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten