Een ander logo of het huidige logo behouden?
Re: Een ander logo of het huidige logo behouden?
Soms vraag ik me af waarom we nog in de Goffert zouden blijven? NEC hoort in de Goffert en unieke locatie? Het shirt is al meermalen verkwanseld geweest en nog zijn er tegenstanders van het balkenshirt. Het logo is meermalen verkwanseld geweest. En dat zou dan prima zijn? Ook dat was (is) NEC. Ons unieke shirt en bijpassend historisch logo met unieke locatie.
- De Kletskop
- Contacteer:
E.B schreef: ↑wo 18 jan 2023, 18:10Soms vraag ik me af waarom we nog in de Goffert zouden blijven? NEC hoort in de Goffert en unieke locatie? Het shirt is al meermalen verkwanseld geweest en nog zijn er tegenstanders van het balkenshirt. Het logo is meermalen verkwanseld geweest. En dat zou dan prima zijn? Ook dat was (is) NEC. Ons unieke shirt en bijpassend historisch logo met unieke locatie.

- EnieseeZutphen
- Contacteer:
Misschien wel het lelijkste logo wat ik ooit heb gezien voor een voetbalclub. Misschien overdrijf ik wel, maar het zie er uit als een tandpasta merk of een heel obscure computer winkel die weigert met de tijd mee te gaan.
Dit logo is kut. Het zegt genoeg dat amper iemand dit laat tatoeëren
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Is het niet sowieso een beetje hopeloos om een clublogo te laten zetten?

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik zou dat ook vooral met ons logo niet doen, wat al 5x is veranderd. En waar zou je het tandpasta logo dan plaatsen?

- Bottendaal
- Contacteer:
E.B schreef: ↑do 26 jan 2023, 12:04Ik weet een plek. Dan nog een dom blondje zien te vinden waar je aan wijs kan maken dat ze haar tanden ermee kan poetsen![]()