Ferdi Kadioglu

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
pjottr
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door pjottr » wo 11 okt 2017, 14:40

Welke oom ? Erdinc ?

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » wo 11 okt 2017, 15:11

zuurpruim schreef:
bertje schreef:En weer een goal en een assist tegen Slovenië -19. Zou toch geweldig zijn als hij zijn contract zou verlengen..
Ik zeg promoveren en dan gelijk voor een hele goede prijs verkopen.Ik ben ervan overtuigd dat hij nu geen clausule in zijn oude contract heeft staan.Het ligt natuurlijk ook aan de interesse maar die lijkt mij de afgelopen weken alleen maar toegenomen.En ik vlak Vitesse ook nog niet uit,het zou mij niet verbazen als die in de winterstop weer langskomen.
Het kan natuurlijk ook dat Ferdi merkt (nu hij echt belangrijk wordt en een dragende kracht wordt) dat hij hier in deze fase van zijn carrière op de goede plek is, daarnaast zal zijn salaris dan wel flink verhoogd worden. En ik neem aan dat Oversier er wel voor zorgt dat er geen ridicule clausules in zijn contract komen..
NECvooralles schreef:Op twitter tweet de oom van Ferdi dat het morgen een belangrijke dag is voor Ferdi en NEC.
Toch contractverlenging cq verbetering?
Zou geweldig nieuws zijn!
Laatst gewijzigd door bertje op wo 11 okt 2017, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens(Y)

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » wo 11 okt 2017, 15:12

Recep kadioglu

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » wo 11 okt 2017, 15:14

NECvooralles schreef:Recep kadioglu
https://twitter.com/recepkadioglu
Eens(Y)

zuurpruim
Contacteer:

Bericht door zuurpruim » wo 11 okt 2017, 16:49

Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 » wo 11 okt 2017, 17:17

Is een creatieve middenvelder die uit het niets een wedstrijd kan beslissen. Daar zijn er maar weinig van in het Nederlandse voetbal. Heeft met vlagen laten zien dit in de eredivisie bij een degradant te kunnen en gaat komend seizoen waarschijnlijk gewoon qua doelpunten en qua assist in de dubbele cijfers eindigen. Tel daarbij op dat hij de absolute vedette is bij Oranje O19 en pas net 18 is en het is niet eens zo gek om te denken dat Ferdi oranje gaat halen.

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » wo 11 okt 2017, 17:28

bertje schreef:
NECvooralles schreef:Recep kadioglu
https://twitter.com/recepkadioglu
Tweet is verwijderd inmiddels.

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » wo 11 okt 2017, 19:10

zuurpruim schreef:Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Dat zou toch mooi zijn? NEC promoveert en Ferdi een droomtransfer. Denk dat een contractverlenging nu een win win is voor zowel NEC als Ferdi. Nu is hij net 18, kan veel speelminuten maken en zich nog een jaar ontwikkelen en verder in de kijkerd spelen. En waarschijnlijk bij contractvernieuwing wss bij het hoogste salaris van de selectie incl auto.

Nog steeds de speler waar ik het meest van geniet met zijn creativiteit en erg populair bij onze jeugd.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 » wo 11 okt 2017, 20:01

NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Dat zou toch mooi zijn? NEC promoveert en Ferdi een droomtransfer. Denk dat een contractverlenging nu een win win is voor zowel NEC als Ferdi. Nu is hij net 18, kan veel speelminuten maken en zich nog een jaar ontwikkelen en verder in de kijkerd spelen. En waarschijnlijk bij contractvernieuwing wss bij het hoogste salaris van de selectie incl auto.

Nog steeds de speler waar ik het meest van geniet met zijn creativiteit en erg populair bij onze jeugd.
:withstupid:

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » do 12 okt 2017, 08:05

Nijmegen0413 schreef:
NECvooralles schreef:

:withstupid:
Niet alleen bij de jeugd hoor. Ik als 27-jarige kan ook genieten hoe hij kerels van mijn leeftijd voor lul zet en strooit met briljante pasjes.. :biggrin:
Eens(Y)

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario » vr 13 okt 2017, 20:53

Gaat volgens de heren van N1 zo een nieuw contract tot 2021 ondertekenen.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta » vr 13 okt 2017, 20:58

Legendario schreef:Gaat volgens de heren van N1 zo een nieuw contract tot 2021 ondertekenen.
Als dat waar is :tu: :hail:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN » vr 13 okt 2017, 21:17

Legendario schreef:Gaat volgens de heren van N1 zo een nieuw contract tot 2021 ondertekenen.
Eerst zien dan geloven. Maar ik hoop het wel, ondanks dat hij vandaag niet helemaal in goede doen was. Maar dat komt waarschijnlijk door de interlands zullen we maar zeggen.
Met nog max 4 wedstrijden te gaan is dit seizoen voor ons gedaan.

Sjaakie

Bericht door Sjaakie » vr 13 okt 2017, 21:23

Done deal :tu:

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN » vr 13 okt 2017, 21:24

Sjaakie schreef:Done deal :tu:
Zie het net op facebook. Echt top gehandeld van NEC
Met nog max 4 wedstrijden te gaan is dit seizoen voor ons gedaan.

H-Zenkamp
Contacteer:

Bericht door H-Zenkamp » vr 13 okt 2017, 21:27

Beste nieuws van de dag :tu:
★★

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko » vr 13 okt 2017, 21:28

Nice!

pjottr
Contacteer:

Bericht door pjottr » vr 13 okt 2017, 21:33

Hoogtepunt vd avond :hail:

Mark Ariaans
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mark Ariaans » vr 13 okt 2017, 21:39

Wow, super nieuws.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 » vr 13 okt 2017, 21:40

Lekker NEC richting de eredivisie loodsen en dan voor een absolute record som vertrekken. Top. :tu:

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » vr 13 okt 2017, 21:57

Beste nieuws van de avond!

Goffert
Contacteer:

Bericht door Goffert » vr 13 okt 2017, 21:59

Nijmegen0413 schreef:Lekker NEC richting de eredivisie loodsen en dan voor een absolute record som vertrekken. Top. :tu:
Laat hem nou nog 2 jaar blijven. NEC de Eredivisie in loodsen en vervolgens om de Play-offs gaan spelen. Dan kan je met die bagage met een gerust hart naar Heerenveen, Utrecht of AZ.

NECvooralles
Contacteer:

Bericht door NECvooralles » vr 13 okt 2017, 22:02

NECvooralles schreef:Op twitter tweet de oom van Ferdi dat het morgen een belangrijke dag is voor Ferdi en NEC.
Toch contractverlenging cq verbetering?
Had ik toch gelijk. :biggrin:

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » vr 13 okt 2017, 22:03

Goffert schreef:
Nijmegen0413 schreef:Lekker NEC richting de eredivisie loodsen en dan voor een absolute record som vertrekken. Top. :tu:
Laat hem nou nog 2 jaar blijven. NEC de Eredivisie in loodsen en vervolgens om de Play-offs gaan spelen. Dan kan je met die bagage met een gerust hart naar Heerenveen, Utrecht of AZ.
Welkom bij NEC we moeten nog promoveren (dat gaat wel lukken) maar daarna direct weer voor de play-offs. Of bedoel je promotie degradatie play-offs.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Goffert
Contacteer:

Bericht door Goffert » vr 13 okt 2017, 22:06

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Welkom bij NEC we moeten nog promoveren (dat gaat wel lukken) maar daarna direct weer voor de play-offs. Of bedoel je promotie degradatie play-offs.
Het jaar na promotie 3 jaar geleden deden we ook mee om de play-offs. Jammer genoeg redden we het toen niet, maar dat was natuurlijk een prima jaar voor ons. Als Ferdi ons daar weer in kan meenemen dan is 'ie klaar voor de volgende stap!

Plaats reactie