Roda JC - NEC
Roda JC - NEC
Info kaartverkoop Roda JC - N.E.C.
Zaterdag 12 september om 18.30 uur. Er zijn in totaal 1000 kaarten beschikbaar voor het bezoekersvak. Deze wedstrijd is alleen te bezoeken met de, door N.E.C. georganiseerde, auto- of buscombi.
Foto
Zowel de vervoersregeling als de vertrektijden van de bussen zijn echter nog onder voorbehoud, dus houdt de website in de gaten voor de meest actuele reisinformatie. De bussen vertrekken zaterdag 12 september vanaf 15.30 uur vanaf het Goffertstadion.
De verkoop loopt van zaterdag 22 augustus 9.00 uur tot donderdag 10 september 14.00 uur via de Online Ticketshop en bij de stadionreceptie (op werkdagen 10.00-17.00 uur geopend). De toegangsprijs is € 18,00 (auto) en €23,40 (bus). Op een N.E.C. (S)CC inclusief uitkaart kan er 1 kaart gekocht worden.
Prijsopbouw
Auto
€ 14,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 18,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
Omwissellocatie: Het omwisselen van de kaarten vindt plaats op parkeerplaats Tankstation Hoogvonderen tussen 16.30 uur en 17.00 uur. Gezien het aantal beschikbare parkeerplaatsen/ aantal autokaarten dient met minimaal 3 en maximaal 5 personen in een auto te reizen.
Bus
€ 8,40 kaartprijs
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 23,40 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
Let op! Bezit van uitkaart en legitimatiebewijs verplicht. Op de wedstrijddag zullen de kassa's in Kerkrade gesloten zijn voor N.E.C. supporters.
Vol uitvak!
Zaterdag 12 september om 18.30 uur. Er zijn in totaal 1000 kaarten beschikbaar voor het bezoekersvak. Deze wedstrijd is alleen te bezoeken met de, door N.E.C. georganiseerde, auto- of buscombi.
Foto
Zowel de vervoersregeling als de vertrektijden van de bussen zijn echter nog onder voorbehoud, dus houdt de website in de gaten voor de meest actuele reisinformatie. De bussen vertrekken zaterdag 12 september vanaf 15.30 uur vanaf het Goffertstadion.
De verkoop loopt van zaterdag 22 augustus 9.00 uur tot donderdag 10 september 14.00 uur via de Online Ticketshop en bij de stadionreceptie (op werkdagen 10.00-17.00 uur geopend). De toegangsprijs is € 18,00 (auto) en €23,40 (bus). Op een N.E.C. (S)CC inclusief uitkaart kan er 1 kaart gekocht worden.
Prijsopbouw
Auto
€ 14,00 kaartprijs
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 18,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
Omwissellocatie: Het omwisselen van de kaarten vindt plaats op parkeerplaats Tankstation Hoogvonderen tussen 16.30 uur en 17.00 uur. Gezien het aantal beschikbare parkeerplaatsen/ aantal autokaarten dient met minimaal 3 en maximaal 5 personen in een auto te reizen.
Bus
€ 8,40 kaartprijs
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 23,40 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
Let op! Bezit van uitkaart en legitimatiebewijs verplicht. Op de wedstrijddag zullen de kassa's in Kerkrade gesloten zijn voor N.E.C. supporters.
Vol uitvak!
ENIESEE NIJMEGEN
Re: Roda JC - NEC
Pffff Roda uit. Zo'n wedstrijd waar ik elk jaar van zeg dat ik daar niet meer naar toe ga en toch altijd weer in het uitvak sta.
Gelukkig kan ik dit jaar ook echt niet
Bjorn
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Veel plezier alvast in het uitvak!MarcoNMGN schreef:Pffff Roda uit. Zo'n wedstrijd waar ik elk jaar van zeg dat ik daar niet meer naar toe ga en toch altijd weer in het uitvak sta.
MarcoNMGN schreef:Pffff Roda uit. Zo'n wedstrijd waar ik elk jaar van zeg dat ik daar niet meer naar toe ga en toch altijd weer in het uitvak sta.
wij zijn er sowieso bij!!
Samen met De Graafschap thuis de 2 belangrijkste wedstrijden nog voor de winterstop.druten schreef:wij zijn er sowieso bij!!
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
---------------------------------Hannes
Kane/Appiah-------Van Eijden-------Golla-------Buysse/Woudenberg
----------------------------------Bikel
--------------------Foor---------------------Ritzmaier
Sleegers/Rayhi----------------Roman--------------------------Limbome
Zonder nog echt veel gezien te hebben van de nieuwe aanwinsten, ziet dit er toch wel eredivisiewaardig uit :).kingetje schreef:---------------------------------Hannes
We hebben ook nog Lundholm joh, is geld voor betaald dus neem aan dat ie dit seizoen niet gaat banken.
ENIESEE NIJMEGEN
En kijkend naar de prestaties van Sleegers en Rayhi tot nu toe (en daarmee wil die twee alles behalve afschrijven, want Rayhi is een deel van de tijd geblesseerd geweest en Sleegers zit er pas net bij), zou ik Lundholm wel een kans willen geven in de basis.nec4n schreef:We hebben ook nog Lundholm joh, is geld voor betaald dus neem aan dat ie dit seizoen niet gaat banken.
Klopt! LB, RB en rechtsvoor ben ik er nog niet helemaal uit wie ik zou opstellen. Lundholm kan daar nog bij inderdaad. Was me even ontschoten.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Baal er wel van dat die shit ploeg ineens best aardig draait...
Gewonnen van Heracles, vooraf zeg je. Dat kan, nu is dat wel knapper.. maar was thuis. Vervolgens hebben ze met 3-0 op de broek gekregen in arnhem volgens mij en nog van De Graafschap gewonnen.Demtsjenko schreef:Baal er wel van dat die shit ploeg ineens best aardig draait...
AZ was gisteren heel zwak, maar het blijft knap dat ze daar winnen en zeker dat ze op 9 punten staan uit 4 wedstrijden.
ENIESEE NIJMEGEN
Heracles was de eerste wedstrijd geen schim van de wedstrijden daarna. Wij hebben ze in het zadel geholpen zeg maar.nec4n schreef:Gewonnen van Heracles, vooraf zeg je. Dat kan, nu is dat wel knapper.. maar was thuis. Vervolgens hebben ze met 3-0 op de broek gekregen in arnhem volgens mij en nog van De Graafschap gewonnen.Demtsjenko schreef:Baal er wel van dat die shit ploeg ineens best aardig draait...
AZ was gisteren heel zwak, maar het blijft knap dat ze daar winnen en zeker dat ze op 9 punten staan uit 4 wedstrijden.
De Graafschap had Roda zelfs onder druk op een gegeven moment, ze kwamen goed weg.
In Arnhem was het 3-0 en gisteren hadden ze helemaal geen tegenstander.
Valt allemaal best mee, het zit ze weer alles behalve tegen.
Heb zo'n schijthekel aan die club dat ik alle wedstrijden weer gezien heb.
Maar dan heb je ook gezien dat ze tot nog toe veel meer kansen creëren.
AZ verdedigde niet in de 2e helft. Andere wedstrijden viel dat wel mee hoor.mschr schreef:Maar dan heb je ook gezien dat ze tot nog toe veel meer kansen creëren.
Ik blijf erbij dat ik niks tegen Roda heb. Trouwe aanhang, ook na degradatie, die hard werken en strijd bij spelers zoekt. Tevens een mooie historie. Heb er eigenlijk wel sympathie voor. Zitten natuurlijk een paar nare trekjes aan, maar heb een stuk minder met ploegen als Twente en Utrecht.
In zekere zin lijkt Roda in een aantal opzichten ook wel op NEC. Zelfs dit seizoen; verdediging en middenveld zijn sterk, maar de aanval is tot nu toe zwak. Roda heeft een versterking binnen en wij met Roman straks ook. De wedstrijd gaat, zo verwacht ik, heel lelijk worden zonder goed voetbal, maar wel met strijd.
In zekere zin lijkt Roda in een aantal opzichten ook wel op NEC. Zelfs dit seizoen; verdediging en middenveld zijn sterk, maar de aanval is tot nu toe zwak. Roda heeft een versterking binnen en wij met Roman straks ook. De wedstrijd gaat, zo verwacht ik, heel lelijk worden zonder goed voetbal, maar wel met strijd.
een mooi schijt stadion met een semi halve duitse carnavalske schlager sausje publiek ... erger dan erg bestaat bijna nietMark Ariaans schreef:Veel plezier alvast in het uitvak!MarcoNMGN schreef:Pffff Roda uit. Zo'n wedstrijd waar ik elk jaar van zeg dat ik daar niet meer naar toe ga en toch altijd weer in het uitvak sta.
Alles komt goed !!
Tja er zijn ook mensen die voor het Duitse voetbalelftal zijn.Gijscoman schreef:Ik blijf erbij dat ik niks tegen Roda heb. Trouwe aanhang, ook na degradatie, die hard werken en strijd bij spelers zoekt. Tevens een mooie historie. Heb er eigenlijk wel sympathie voor. Zitten natuurlijk een paar nare trekjes aan, maar heb een stuk minder met ploegen als Twente en Utrecht.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Nare club met al die Duitse en Calimero-trekjes. Hele vervelende uitwedstrijd, blijft toch een angstgegner voor ons. Maar resultaat moet erin zitten, zou me niks verbazen als ze daar nu wat gaan zweven.
'Justice knows every mans number'
Gelijkspel zou daar een goed resultaat zijn... Maar als Roda JC nu denkt dat ze kunnen voetballen is er misschien wel meer te halen...Keizerstad1994 schreef:Nare club met al die Duitse en Calimero-trekjes. Hele vervelende uitwedstrijd, blijft toch een angstgegner voor ons. Maar resultaat moet erin zitten, zou me niks verbazen als ze daar nu wat gaan zweven.
---------------------Halldorsson-------------------
Kane-----van Eijden-----------Golla-----Buijsse
------------Bikel-----------------Foor--------------
---------------------Ritzmaier----------------------
---------Sleegers------------------------------------
----------------------Roman-------------Limbombe
Bank: Kirsten, Appiah, Woudenberg, Leiwakabessy, Breinburg, Lundholm, Rayhi, Emilsson, Santos, Celik.
Toch jammer dat Daemen er niet meer bij is.
Bank: Kirsten, Appiah, Woudenberg, Leiwakabessy, Breinburg, Lundholm, Rayhi, Emilsson, Santos, Celik.
Goede opstelling hoor, er zijn jaren geweest dat we zeker geen beter elftal hadden en toen was de doelstelling nog linkerrijtje..DJTEEF! schreef:---------------------Halldorsson-------------------
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Toch ben ik wel een fan van Rayhi, dat gaat er eentje worden hoor! In ieder geval goede concurrentie voor elke positie! We moeten nu haast toch wel met overtuiging Roda kunnen verslaan..bertje schreef:Goede opstelling hoor, er zijn jaren geweest dat we zeker geen beter elftal hadden en toen was de doelstelling nog linkerrijtje..DJTEEF! schreef:---------------------Halldorsson-------------------
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.