Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nieuwe spelers

Bericht door Frans »

Nieuw topic! Laatste berichten gingen over Gynor Plet.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keezer »

Plet... Ik weet 't niet... Maar ik heb alle vertrouwen in Carlos.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

http://www.nusport.nl/eredivisie/286924 ... t-nec.html

De kans is groot dat Glynor Plet door FC Twente wordt verhuurd aan NEC.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Harold1973
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 08:59
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Harold1973 »

Met Platje en Pletje verdwijnt iedere bal in het netje. :lol:
Ook Brabanders houden van ROOD ZWART en GROEN!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

Heb ook m´n twijfels bij Plet, daarbij vind ik Ten Voorde een speler met meer potentie. Zou het zonde vinden als die plaats moet gaan maken voor een huurspeler die ik persoonlijk niet heel veel beter vind.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keezer »

Keizerstad1994 schreef:Heb ook m´n twijfels bij Plet, daarbij vind ik Ten Voorde een speler met meer potentie. Zou het zonde vinden als die plaats moet gaan maken voor een huurspeler die ik persoonlijk niet heel veel beter vind.
Dat is idd precies wat ik bedoel. Maar goed ik heb Plet niet heel veel zien spelen dus misschien is ie toch wat verder als Ricky?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

Op zich jammer dat Plet gehaald wordt me het oog op ten Voorde.
Maar voor de selectie is het beter aangezien ten Voorde je enige spits was die zich al enigszins bewezen heeft op eredivisie niveau verder zit je met van de Meijaker. En das nog een gok. Dus op zich wel begrijpelijk deze huur.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

Keizerstad1994 schreef:Heb ook m´n twijfels bij Plet, daarbij vind ik Ten Voorde een speler met meer potentie. Zou het zonde vinden als die plaats moet gaan maken voor een huurspeler die ik persoonlijk niet heel veel beter vind.
Totaal niet te vergelijken.
Plet is een aanspeelpunt, Ten Voorde moet meer de ruimte om hem heen opzoeken.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MojoMojo »

4-4-2 met Plet én Ten Voorde een optie? Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor, maar ik heb niet het idee dat de buitenspelers van NEC zoveel nut hebben.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5415
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

Ik hoop maandag op een bericht als; NEC huurt Plet en stuurt Platje naar Zwolle.

:tu:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5415
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

MojoMojo schreef:4-4-2 met Plet én Ten Voorde een optie? Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor, maar ik heb niet het idee dat de buitenspelers van NEC zoveel nut hebben.
Ik wel, met George/Rieks en Foor/vdVelden heb je twee sterke vleugels :tu:

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MojoMojo »

illestyl schreef:Ik wel, met George/Rieks en Foor/vdVelden heb je twee sterke vleugels :tu:
Klopt, op papier zeker. En op het veld is Foor zich ook al aardig aan het bewijzen. Maar George moet het van 2 á 3 wedstrijden per seizoen hebben en van der Velden heeft nou ook nog niet echt een stempel kunnen drukken. Rieks ken ik nog helemaal niet, dus daar kan ik ook nog niks over zeggen. Misschien heb je gelijk.. :tu:
The name's so nice, you say it twice..

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerd »

Plet halen is een goede zet van Carlos. Het is een win win situatie. Twente kan hem nu in de etalage zetten, wij ontvangen een gedreven speler die zijn gelijk wil halen.speelt hij goed dan kan Twente hem verkopen volgend seizoen. Misschien speelt er wel meer. Stel dat Douglas weg gaat bij Twente, en zij melden zich voor Brammetje, dan kan je een mooie deal maken met Plet. Het duurt nog tot 1 september eer de transfer periode ia afgelopen. We hebben dan al een aantal wedstrijden in de competitie gespeeld, ploegen die punten verliezen gaan zich dan op het laatste moment versterken. het zal me niet verbazen als Conboy ook op het laatste moment wordt verkocht

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Super-Simr »

Wat is die Wildschut eigenlijk aan het doen? Gaat die gewoon nog een seizoen voor VVV spelen? Je hoort op de erkende voetbalsites nooit wat over clubs die aan hem gelinkt worden... Tigo meldde ooit hier dat Carlos met hem bezig was, maar daar hoor je nu niks meer van.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door T.I.G.O. »

Super-Simr schreef:Wat is die Wildschut eigenlijk aan het doen? Gaat die gewoon nog een seizoen voor VVV spelen? Je hoort op de erkende voetbalsites nooit wat over clubs die aan hem gelinkt worden... Tigo meldde ooit hier dat Carlos met hem bezig was, maar daar hoor je nu niks meer van.

Er is geinformeerd ja,maar ik heb carlos nooit vernoemd.
Taktiek van carlos is wel de totale windstilte....................

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door JapapaBertus »

Keizerstad1994 schreef:Heb ook m´n twijfels bij Plet, daarbij vind ik Ten Voorde een speler met meer potentie. Zou het zonde vinden als die plaats moet gaan maken voor een huurspeler die ik persoonlijk niet heel veel beter vind.
Helemaal gelijk in! Laat Ten Voorde net als een Zeefuik dan een heel seizoen spelen ook al scoort hij de eerste 20 duels niet!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

Iemand iets van Cabral gehoord die kwam een tijdje terug ook een aantal keer voorbij als naam.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

Op Transferboulevard, ja.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

Mark Ariaans schreef:Op Transferboulevard, ja.
O oke, weet alleen dat het hier een aantal keer voorbij kwam verder niet.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ApophisEire »

Glynor Plet zal de overstap maken van FC Twente naar NEC, zodra zijn club zich heeft verzekerd van Luc Castaignos. Dat schrijft het doorgaans goed ingevoerde TC Tubantia zaterdag. De regionale krant weet dat FC Twente zijn aanvaller een seizoen lang zal verhuren aan NEC, de nummer acht van vorig seizoen. Hem verkopen lijkt niet aan de orde.

De keuze om Plet te verhuren is vrij opmerkelijk. FC Twente verkocht een half jaar geleden Marc Janko aan FC Porto en haalde Plet in zijn plaats. Met tien doelpunten in zeventien duels voor 'buurman' Heracles Almelo deed hij het voor de winterstop uitstekend. Toch kreeg hij weinig kansen in Enschede: drie duels als basisspeler en tien als invaller.

Al met al scoorde Plet nog twee keer, maar na de transfer van Luuk de Jong ging Steve McClaren toch op zoek naar liefst twee alternatieven. Die vond hij in Dmitry Bulykin en Castaignos. NEC neemt Plet nu een seizoen van FC Twente over: de club raakte met Lasse Schøne (elf goals), Género Zeefuik (zes) en John Goossens (drie) wat productiviteit kwijt voorin en kan Plet dus goed gebruiken.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sanne »

ApophisEire schreef:
Glynor Plet zal de overstap maken van FC Twente naar NEC, zodra zijn club zich heeft verzekerd van Luc Castaignos. Dat schrijft het doorgaans goed ingevoerde TC Tubantia zaterdag. De regionale krant weet dat FC Twente zijn aanvaller een seizoen lang zal verhuren aan NEC, de nummer acht van vorig seizoen. Hem verkopen lijkt niet aan de orde.

De keuze om Plet te verhuren is vrij opmerkelijk. FC Twente verkocht een half jaar geleden Marc Janko aan FC Porto en haalde Plet in zijn plaats. Met tien doelpunten in zeventien duels voor 'buurman' Heracles Almelo deed hij het voor de winterstop uitstekend. Toch kreeg hij weinig kansen in Enschede: drie duels als basisspeler en tien als invaller.

Al met al scoorde Plet nog twee keer, maar na de transfer van Luuk de Jong ging Steve McClaren toch op zoek naar liefst twee alternatieven. Die vond hij in Dmitry Bulykin en Castaignos. NEC neemt Plet nu een seizoen van FC Twente over: de club raakte met Lasse Schøne (elf goals), Género Zeefuik (zes) en John Goossens (drie) wat productiviteit kwijt voorin en kan Plet dus goed gebruiken.
Echt joh?
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Polleke »

illestyl schreef:Ik hoop maandag op een bericht als; NEC huurt Plet en stuurt Platje naar Zwolle.

:tu:
Platje hoeft niet weg.... je moet hem slimmer en beter gebruiken. NEC moet 442 gaan spelen met veel beweging rondom de spits. Dáár hebben we de spelers voor.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ApophisEire »

Sanne schreef:
ApophisEire schreef:
Glynor Plet zal de overstap maken van FC Twente naar NEC, zodra zijn club zich heeft verzekerd van Luc Castaignos. Dat schrijft het doorgaans goed ingevoerde TC Tubantia zaterdag. De regionale krant weet dat FC Twente zijn aanvaller een seizoen lang zal verhuren aan NEC, de nummer acht van vorig seizoen. Hem verkopen lijkt niet aan de orde.

De keuze om Plet te verhuren is vrij opmerkelijk. FC Twente verkocht een half jaar geleden Marc Janko aan FC Porto en haalde Plet in zijn plaats. Met tien doelpunten in zeventien duels voor 'buurman' Heracles Almelo deed hij het voor de winterstop uitstekend. Toch kreeg hij weinig kansen in Enschede: drie duels als basisspeler en tien als invaller.

Al met al scoorde Plet nog twee keer, maar na de transfer van Luuk de Jong ging Steve McClaren toch op zoek naar liefst twee alternatieven. Die vond hij in Dmitry Bulykin en Castaignos. NEC neemt Plet nu een seizoen van FC Twente over: de club raakte met Lasse Schøne (elf goals), Género Zeefuik (zes) en John Goossens (drie) wat productiviteit kwijt voorin en kan Plet dus goed gebruiken.
Echt joh?
nee

ik heb de vorige dicussie gemist en ik las dit vandaag op voetbalzone dus ik denk aangezien er een discussie is dat ik het hier post, maar ik zal voortaan eeerst ff met jou checken goed? :tu:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sanne »

Gewoon een stukje naar boven scrollen kan ook :wink:
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ApophisEire »

Sanne schreef:Gewoon een stukje naar boven scrollen kan ook :wink:
klopt dan kan ik een geheel andere artikel lezen
dit was wat uitgebreider dus vond ik het wel relevant
vandaar de post
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten