Opmerkelijk nieuws (deel 2)
- Vak-O-Side
- Contacteer:
Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)
Je hebt ook van die mensen, weet niet of Mark dat ook doet hoor, die roepen: 99% van de Marokkanen wil vooruit in de maatschappij, meedoen, meedraaien. Terwijl uit alles blijkt dat dat voor een zorgwekkend hoog percentage niet geldt. Knuffelracisme, overbescherming ---> feitenverdraaiing.
Initiatiefnemer biersmilie 

Tis maar een voorbeeld van niets maar toch:De Kletskop schreef:Wedden van niet?Tiel schreef:Ja natuurlijk dat komt iedereen die gezocht wordt en verdacht is. Als ze niet meer gezocht worden komt er weer een balkje.Goffert schreef:Komen de Marokkanen nu ook in vol ornaat, zonder balkje voor hun ogen op de websites van de politie, opsporing verzocht en lokale media?Tiel schreef:Toch vreemd dat het bij Nederlandse clubs altijd door de provocatie van de politie komt en ik dat nu helemaal nergens lees. Zou dat nu helemaal niet het geval zijn geweest?
Nogmaals ik keur het enorm af maar dan niet enkel van Marokkanen.
.
http://www.telegraaf.nl/video/1239099/h ... ankstation
Heb jij een voorbeeld? Het liefste een gezochte pedofiel met een balkje waar daar hebben ze het altijd over.
- De Kletskop
- Contacteer:
je zegt het zelf al.....Tiel schreef:Tis maar een voorbeeld van niets maar toch:De Kletskop schreef:Wedden van niet?Tiel schreef:Ja natuurlijk dat komt iedereen die gezocht wordt en verdacht is. Als ze niet meer gezocht worden komt er weer een balkje.Goffert schreef:Komen de Marokkanen nu ook in vol ornaat, zonder balkje voor hun ogen op de websites van de politie, opsporing verzocht en lokale media?Tiel schreef:Toch vreemd dat het bij Nederlandse clubs altijd door de provocatie van de politie komt en ik dat nu helemaal nergens lees. Zou dat nu helemaal niet het geval zijn geweest?
.
.
Geef jij maar een voorbeeld, ik weet zeker dat iemand die gezocht wordt als dader NOOIT een balkje heeft.De Kletskop schreef:je zegt het zelf al.....Tiel schreef:Tis maar een voorbeeld van niets maar toch:De Kletskop schreef:Wedden van niet?Tiel schreef:Ja natuurlijk dat komt iedereen die gezocht wordt en verdacht is. Als ze niet meer gezocht worden komt er weer een balkje.Goffert schreef:Komen de Marokkanen nu ook in vol ornaat, zonder balkje voor hun ogen op de websites van de politie, opsporing verzocht en lokale media?Tiel schreef:Toch vreemd dat het bij Nederlandse clubs altijd door de provocatie van de politie komt en ik dat nu helemaal nergens lees. Zou dat nu helemaal niet het geval zijn geweest?
.
.
Waarom heeft bovenstaande geen balkje?
- De Kletskop
- Contacteer:
Mij gaat her erom dat er van dit marokkaanse tuig niemand vol in beeld op de website van de politie gaat komen, of van de media.Tiel schreef: Geef jij maar een voorbeeld, ik weet zeker dat iemand die gezocht wordt als dader NOOIT een balkje heeft.
Als ze beelden hebben van mensen die echt iets doen wat niet mag lijkt het mij van wel. Waarom niet?De Kletskop schreef:Mij gaat her erom dat er van dit marokkaanse tuig niemand vol in beeld op de website van de politie gaat komen, of van de media.Tiel schreef: Geef jij maar een voorbeeld, ik weet zeker dat iemand die gezocht wordt als dader NOOIT een balkje heeft.
Op het nieuws zag je beelden genoeg van stenengooiende relschoppers. De politie gebruikt camera's op hun outfits en dienstwagens / ME busjes. Ik zie ze nog niet staan. Jij wel?
Uit Brussel of uit Nederland?Goffert schreef:Op het nieuws zag je beelden genoeg van stenengooiende relschoppers. De politie gebruikt camera's op hun outfits en dienstwagens / ME busjes. Ik zie ze nog niet staan. Jij wel?
En daarbij gaat dat altijd zo snel of gaat er eerst onderzoek aan vooraf met vaak ook nog een tijd om zichzelf te melden?
Nederland.Tiel schreef:Uit Brussel of uit Nederland?Goffert schreef:Op het nieuws zag je beelden genoeg van stenengooiende relschoppers. De politie gebruikt camera's op hun outfits en dienstwagens / ME busjes. Ik zie ze nog niet staan. Jij wel?
Graag wel compleet blijven.Goffert schreef:Nederland.Tiel schreef:Uit Brussel of uit Nederland?Goffert schreef:Op het nieuws zag je beelden genoeg van stenengooiende relschoppers. De politie gebruikt camera's op hun outfits en dienstwagens / ME busjes. Ik zie ze nog niet staan. Jij wel?
En daarbij gaat dat altijd zo snel of gaat er eerst onderzoek aan vooraf met vaak ook nog een tijd om zichzelf te melden?
Tja, als je continu je posts blijft wijzigen wordt het heel lastig.Tiel schreef:Graag wel compleet blijven.Goffert schreef:Nederland.Tiel schreef:Uit Brussel of uit Nederland?Goffert schreef:Op het nieuws zag je beelden genoeg van stenengooiende relschoppers. De politie gebruikt camera's op hun outfits en dienstwagens / ME busjes. Ik zie ze nog niet staan. Jij wel?
Oké, eerst onderzoeken en de mogelijkheid geven om zichzelf te melden. Dan kom ik er nog op terug.
Zou grappig zijn als Sarah omvalt en niemand mond op mond beademing durft te doenCurva schreef:https://eenvandaag.avrotros.nl/item/moe ... -misbruik/
We staan in de brand in Rome.
En alweer uitgeschakeld...
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... binnenstad
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... binnenstad
Ik vind het echter geen opmerkelijk nieuws! 

De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Nouja als ze dit geroepen hebben waarom hebben ze zich dan voor lul gezet?Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
Dan is het wel goede actie, zometeen denken die Italianen nog dat alle Nederlanders van die idioten zijn als (heel veel) Feyenoorders.
Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
Dat ze Nederlands zijn wil niet zeggen dat ze geen klootzakken zijn. Feyenoorders zijn klootzakken. Niets mis mee.
Feitelijk 100% juist?Tiel schreef:Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
Dat ze Nederlands zijn wil niet zeggen dat ze geen klootzakken zijn. Feyenoorders zijn klootzakken. Niets mis mee.

In de zwart-wit wereld van Tiel vallen alle Feyenoorders in de verkeerde categorie. Net als Kadioglu, studenten en Legio.Goffert schreef:Feitelijk 100% juist?Tiel schreef:Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
Dan is ie feitelijk juist in 75% van de gevallen. Geen verkeerde score...Pol schreef:In de zwart-wit wereld van Tiel vallen alle Feyenoorders in de verkeerde categorie. Net als Kadioglu, studenten en Legio.Goffert schreef:Feitelijk 100% juist?Tiel schreef:Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
In welke val jij? Of vind je jezelf een apart categorie?mschr schreef:Dan is ie feitelijk juist in 75% van de gevallen. Geen verkeerde score...Pol schreef:In de zwart-wit wereld van Tiel vallen alle Feyenoorders in de verkeerde categorie. Net als Kadioglu, studenten en Legio.Goffert schreef:Feitelijk 100% juist?Tiel schreef:Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.
In de studentencategorie uiteraard.
Pol schreef:In de zwart-wit wereld van Tiel vallen alle Feyenoorders in de verkeerde categorie. Net als Kadioglu, studenten en Legio.Goffert schreef:Feitelijk 100% juist?Tiel schreef:Feitelijk 100% juist.Goffert schreef:De Vitesse supporters hebben zich wederom voor lul gezet: 'Wij zijn Nederlanders, Feyenoorder zijn klootzakken'.Tiel schreef:We staan in de brand in Rome.

Eens(Y)