Computer troubles
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Computer troubles
Bottendaal schreef: ↑vr 27 nov 2020, 16:32![]()

- De Kletskop
- Contacteer:
Iets meer uitgegeven dan eerst de bedoeling wasDe Kletskop schreef: ↑za 28 nov 2020, 14:00Haha. Sonos arc+sub gen3. En een one voor in de keuken.

Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
Dat zou goed kunnen. Na het terugbrengen natuurlijk nooit meer in verdiept. Kan ook goed zijn dat jij net geluk hebt gehad, ik zou in ieder geval willen adviseren hem goed op de proef stellen de eerste 30 dagen en verschillende afwisselende connecties te testen voor de zekerheid.Tiel schreef: ↑do 26 nov 2020, 12:37?? nog nooit last van gehad. er kunnen natuurlijk updates zijn geweest ondertussen ik heb hem nog niet zo lang.ARoelofs schreef: ↑do 26 nov 2020, 11:10Ik kan in ieder geval de Citation lijn afraden. Wat een ellende is dat met de verbinding. Niet alleen bij mij, maar ook bij bekende en overal op het internet. Als je hem al geïnstalleerd hebt kan je er daarna zeker vanuit gaan dat je iedere maand opnieuw bezig bent omdat hij de connectie is verloren.De Kletskop schreef: ↑wo 25 nov 2020, 11:55Zet t maar ff hier.
Iemand ervaring met verschillende home cinema sets? Ik twijfel tussen sonos en harman kardon.
Dat ding kon niet eens geïnstalleerd worden aangezien dat met de Google Home app moest en de soundbar dus geen connectie kon maken met de app. Ik heb hem heel snel terug gebracht en een Bose Soundbar 700 gehaald. Binnen 3 minuten alles geregeld en geïnstalleerd en daarna nooit ellende gehad met de connectie.
Gezien de zeer vele goede beoordelingen en het feit dat mensen bij een slecht product eerder beoordelen maak ik mij geen zorgen. Ik heb hem trouwens al 3 maanden.ARoelofs schreef: ↑za 28 nov 2020, 17:09Dat zou goed kunnen. Na het terugbrengen natuurlijk nooit meer in verdiept. Kan ook goed zijn dat jij net geluk hebt gehad, ik zou in ieder geval willen adviseren hem goed op de proef stellen de eerste 30 dagen en verschillende afwisselende connecties te testen voor de zekerheid.Tiel schreef: ↑do 26 nov 2020, 12:37?? nog nooit last van gehad. er kunnen natuurlijk updates zijn geweest ondertussen ik heb hem nog niet zo lang.ARoelofs schreef: ↑do 26 nov 2020, 11:10Ik kan in ieder geval de Citation lijn afraden. Wat een ellende is dat met de verbinding. Niet alleen bij mij, maar ook bij bekende en overal op het internet. Als je hem al geïnstalleerd hebt kan je er daarna zeker vanuit gaan dat je iedere maand opnieuw bezig bent omdat hij de connectie is verloren.De Kletskop schreef: ↑wo 25 nov 2020, 11:55Zet t maar ff hier.
Iemand ervaring met verschillende home cinema sets? Ik twijfel tussen sonos en harman kardon.
Dat ding kon niet eens geïnstalleerd worden aangezien dat met de Google Home app moest en de soundbar dus geen connectie kon maken met de app. Ik heb hem heel snel terug gebracht en een Bose Soundbar 700 gehaald. Binnen 3 minuten alles geregeld en geïnstalleerd en daarna nooit ellende gehad met de connectie.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dat zeker. Maar allerjezus wat een geluid zeg