Jong AZ-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
When Wilco talks, people listen!

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door RO »

Ook erg tevreden met name in agressiviteit en het hood druk zetten. Zelfs rens schoof vaak goed door. MAAR het ligt ook aan je tegenstander. Als er compact gespeeld wordt en niet vooruit zoals veel ploegen, wordt het ook voor nec lastig. Liefst hangen we wat achterover ipv spelmaken. Onze snelheid zit in omschakeling en niet in spelmaken.
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door pjottr »

Als me tante kloten had was het mijn oome geweest.
Het is zuur maar niet het einde van de wereld.
Gewoon vooruit kijken nu.
Ik denk dat je met deze ploeg graafschap nac en almere onder je moet kunnen houden.
En dan wordt het opeens interessant.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door BennyT »

Gerard Lopez schreef:
ma 23 nov 2020, 20:53
hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
4de moet haalbaar zijn.

Gebruikersavatar
Janseuh
Berichten: 916
Lid geworden op: wo 18 jul 2007, 13:37
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Janseuh »

Janseuh schreef:
ma 23 nov 2020, 09:56
Brabander schreef:
ma 23 nov 2020, 09:24
Ik heb er ook geen vertrouwen in vanavond.
Ik zou Beekman weer laten spelen, die heeft bewezen een neusje voor de goal te hebben!
Niet eens met het eerste, wel eens met het 2e...
Beekman moet in dit soort wedstrijden spelen. Tavsan en Sellouf samen op het veld is onverantwoord. Jong AZ zal derhalve met een echt jong elftal spelen verwacht ik, geen spelers van het eerste dus een goede kans op een mooi resultaat.
Wat een kenner is die man
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door DJTEEF! »

Janseuh schreef:
ma 23 nov 2020, 21:05
Janseuh schreef:
ma 23 nov 2020, 09:56
Brabander schreef:
ma 23 nov 2020, 09:24
Ik heb er ook geen vertrouwen in vanavond.
Ik zou Beekman weer laten spelen, die heeft bewezen een neusje voor de goal te hebben!
Niet eens met het eerste, wel eens met het 2e...
Beekman moet in dit soort wedstrijden spelen. Tavsan en Sellouf samen op het veld is onverantwoord. Jong AZ zal derhalve met een echt jong elftal spelen verwacht ik, geen spelers van het eerste dus een goede kans op een mooi resultaat.
Wat een kenner is die man
Haha.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7330
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Qua tactiek en teamdiscipline absoluut de beste wedstrijd van het seizoen. Gevoetbald waar het kon, geen moment in de problemen gekomen en de wedstrijd uiteindelijk zeer volwassen en professioneel doodgemaakt. Dat laatste is iets waar het dit seizoen nog wel eens aan ontbreekt, en in dat perspectief blijven die 4 verliespunten tegen Helmond en Roda enorm zonde, want pak je die doe je echt zeer serieus mee. Nu kan je nog wel aanhaken als je de lijn van vanavond enigszins doortrekt (dat elke week doen is niet realistisch) want je krijgt nu 4 wedstrijden die je eigenlijk allemaal gewoon moet winnen en dan sta je er gewoon bij. Maar je kan de klok er bijna op gelijk zetten dat er in Den Bosch of Dordrecht weer met 1-1 gelijk wordt gespeeld ofzo.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

Gerard Lopez schreef:
ma 23 nov 2020, 20:53
hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
Niet als ze een stunt uithalen in de winterstop zoals het huren van Druijf. Als je dat voor elkaar krijgt... Ik weet niet of jullie zijn na de match interview hebben gezien.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door noviomagum »

Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 21:33
Gerard Lopez schreef:
ma 23 nov 2020, 20:53
hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
Niet als ze een stunt uithalen in de winterstop zoals het huren van Druijf. Als je dat voor elkaar krijgt... Ik weet niet of jullie zijn na de match interview hebben gezien.
Nee ,wat zei die dan?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Is niet blij met z’n situatie, omdat hij niet speelt. Leek het oprecht leuk te vinden de spelers van NEC weer te zien.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

noviomagum schreef:
ma 23 nov 2020, 21:40
Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 21:33
Gerard Lopez schreef:
ma 23 nov 2020, 20:53
hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
Niet als ze een stunt uithalen in de winterstop zoals het huren van Druijf. Als je dat voor elkaar krijgt... Ik weet niet of jullie zijn na de match interview hebben gezien.
Nee ,wat zei die dan?
Dat hij niet aan spelen kwam en dat dit wel besproken moet worden. Toen hem gevraagd werd of hij open stond voor verhuur reageerde hij diplomatiek ‘nog veel wedstrijden te gaan/is nog geen winterstop ‘ maar hij zei ook dat ze in gesprek gingen. Voor dit onderwerp ter sprake kwam vertelde hij ook hoe leuk het was de NEC spelers weer te zien etc.

Kijk, die gozer kan makkelijk eredivisie aan. Maar spelen bij een club onderin de eredivisie lijkt me niet slim voor hem, de afstand tot de goal is dan zo groot. Dan vraag ik me af waarom hij niet open zou staan voor ons: hij kent de club, was happy hier, veel speeltijd, tandem met Jordi.... ik zou het gewoon eens proberen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
ma 23 nov 2020, 19:47
JBNMGN schreef:
ma 23 nov 2020, 19:46
1e helft: GENOTEN!
Lekker druk op de bal zetten en daardoor veel balbezit, goede aanvallen en verdedigend best aardig op kleine foutjes na.
Als de 2e helft net zo aantrekkelijk wordt dan heb ik in ieder geval geen spijt van het nemen van een abonnement op FOX
Het is op Fox1 zonder abonnement te zien :biggrin:
Ja zag ik ook, maar boeien, heb het abonnement toch met 50% korting :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door JBNMGN »

vak Oost schreef:
ma 23 nov 2020, 20:03
Gerher schreef:
ma 23 nov 2020, 19:59
jackkreta schreef:
ma 23 nov 2020, 19:27
Gerher schreef:
ma 23 nov 2020, 19:24
Zo zonde dat die Druijf niet hogerop in de pikorde komt bij AZ en zo jammer dat hij niet eerste spits bij ons is.
Misschien in de wintertransferperiode nog eens proberen?
Weinig kans denk ik.
Als er nou eens een investeerder zou zijn die geld wil verdienen........
Als ze geld willen verdienen verleng dan de contracten van de talentvolle jonkies.
Helemaal mee eens, van de jongelingen (talenten) de contracten opengooien en verlengen met minimaal 2 jaar. Dan hou je of de ploeg bij elkaar of je kunt er verkopen voor veel geld.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door vak Oost »

JBNMGN schreef:
ma 23 nov 2020, 22:19
vak Oost schreef:
ma 23 nov 2020, 20:03
Gerher schreef:
ma 23 nov 2020, 19:59
jackkreta schreef:
ma 23 nov 2020, 19:27
Gerher schreef:
ma 23 nov 2020, 19:24
Zo zonde dat die Druijf niet hogerop in de pikorde komt bij AZ en zo jammer dat hij niet eerste spits bij ons is.
Misschien in de wintertransferperiode nog eens proberen?
Weinig kans denk ik.
Als er nou eens een investeerder zou zijn die geld wil verdienen........
Als ze geld willen verdienen verleng dan de contracten van de talentvolle jonkies.
Helemaal mee eens, van de jongelingen (talenten) de contracten opengooien en verlengen met minimaal 2 jaar.
Dan hou je of de ploeg bij elkaar of je kunt er verkopen voor veel geld.
Geef alle jonkies een contract tot 2025, dan kan je nog meer cashen :tu:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 22:00
noviomagum schreef:
ma 23 nov 2020, 21:40
Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 21:33
Gerard Lopez schreef:
ma 23 nov 2020, 20:53
hoMer schreef:
ma 23 nov 2020, 20:52
Ik zit toch nog steeds te tellen hoeveel punten we onder plek 2 (directe promotie) staan, maar dat moet ik loslaten he?
Ja! Laat het los, we worden vijfde.
Niet als ze een stunt uithalen in de winterstop zoals het huren van Druijf. Als je dat voor elkaar krijgt... Ik weet niet of jullie zijn na de match interview hebben gezien.
Nee ,wat zei die dan?
Dat hij niet aan spelen kwam en dat dit wel besproken moet worden. Toen hem gevraagd werd of hij open stond voor verhuur reageerde hij diplomatiek ‘nog veel wedstrijden te gaan/is nog geen winterstop ‘ maar hij zei ook dat ze in gesprek gingen. Voor dit onderwerp ter sprake kwam vertelde hij ook hoe leuk het was de NEC spelers weer te zien etc.

Kijk, die gozer kan makkelijk eredivisie aan. Maar spelen bij een club onderin de eredivisie lijkt me niet slim voor hem, de afstand tot de goal is dan zo groot. Dan vraag ik me af waarom hij niet open zou staan voor ons: hij kent de club, was happy hier, veel speeltijd, tandem met Jordi.... ik zou het gewoon eens proberen.
Heb je wel heel veel spitsen in de selectie... maar goed... druijff is buitencategorie...

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Ron Delgado »

Demtsjenko schreef:
ma 23 nov 2020, 21:59
Leek het oprecht leuk te vinden de spelers van NEC weer te zien.
Hij deed vooral voor de gezelligheid mee, leek het. Lekker chillen met z'n oude maatjes.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

Demtsjenko schreef:
ma 23 nov 2020, 22:31
Heb je wel heel veel spitsen in de selectie... maar goed... druijff is buitencategorie...
Daarom.... en laten we weer eens naar de cijfertjes kijken: tegengoals: prima. Inmiddels dwingen we ook, in de laatste wedstrijden genoeg kansen af. Neem nou eens deze selectie + de progressie en dan de gegarandeerde doelpunten van Ferdi erbij. We hebben veel spitsen: maar alle drie scoren amper en missen veel kansen. De beste kansenafmaker is Beekman.

De vraag is: wat heeft deze selectie nodig om ipv top 5 te kunnen dromen van 1 of 2. En het antwoord is: Ferdi.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door mschr »

We dwongen niks af thuis tegen Roda.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
ma 23 nov 2020, 23:00
We dwongen niks af thuis tegen Roda.
Kom op mschr... je kan wel de hele tijd lopen zeiken. Maar ga jij me nu serieus vertellen dat jij Ferdi niet als een giga versterking ziet?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 23:21
mschr schreef:
ma 23 nov 2020, 23:00
We dwongen niks af thuis tegen Roda.
Kom op mschr... je kan wel de hele tijd lopen zeiken. Maar ga jij me nu serieus vertellen dat jij Ferdi niet als een giga versterking ziet?
Ik zie Messi ook als een versterking. Maar het is allemaal niet echt realistisch.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 802
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Balletje mayo »

Kan me de vorige wedstrijd niet meer herinneren dat nec zo goed speelde. Maar deze wedstrijd was gewoon goed , alles gezien wat ik wilde zien. Als ze zo voetballen en ze zouden verliezen, kan gebeuren. Heb ik in ieder geval leuk voetbal gezien. Laat dit de maatstaf zijn. Maar we hebben het vaker gezien de ene wedstrijd speel je goed , de week erna onherkenbaar slecht. Maar nogmaals deze was goed, en ga vooral hiermee door!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door gladiator »

Ach ach we leven echt in een zielige mensen maatschappij
Voetbal humor.....de homo's van vites. Zelf ook nooit meegezongen zeker?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door BennyT »

Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 22:42
Demtsjenko schreef:
ma 23 nov 2020, 22:31
Heb je wel heel veel spitsen in de selectie... maar goed... druijff is buitencategorie...
Daarom.... en laten we weer eens naar de cijfertjes kijken: tegengoals: prima. Inmiddels dwingen we ook, in de laatste wedstrijden genoeg kansen af. Neem nou eens deze selectie + de progressie en dan de gegarandeerde doelpunten van Ferdi erbij. We hebben veel spitsen: maar alle drie scoren amper en missen veel kansen. De beste kansenafmaker is Beekman.

De vraag is: wat heeft deze selectie nodig om ipv top 5 te kunnen dromen van 1 of 2. En het antwoord is: Ferdi.
Die Ferdi gaat nooit komen. Sommigen onder ons snappen dit niet.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door BertNEC »

Mooie wedstrijd, prima gespeeld en nu dit blijven volhouden!
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

BennyT schreef:
di 24 nov 2020, 06:15
Polleke schreef:
ma 23 nov 2020, 22:42
Demtsjenko schreef:
ma 23 nov 2020, 22:31
Heb je wel heel veel spitsen in de selectie... maar goed... druijff is buitencategorie...
Daarom.... en laten we weer eens naar de cijfertjes kijken: tegengoals: prima. Inmiddels dwingen we ook, in de laatste wedstrijden genoeg kansen af. Neem nou eens deze selectie + de progressie en dan de gegarandeerde doelpunten van Ferdi erbij. We hebben veel spitsen: maar alle drie scoren amper en missen veel kansen. De beste kansenafmaker is Beekman.

De vraag is: wat heeft deze selectie nodig om ipv top 5 te kunnen dromen van 1 of 2. En het antwoord is: Ferdi.
Die Ferdi gaat nooit komen. Sommigen onder ons snappen dit niet.
Ik heb even een pagina of 10 teruggelezen..... er is niemand die zegt dat hij komt. Ik denk overigens dat het niet volledig onrealistisch is. Maar we zullen zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Basjeje, Maikel en 78 gasten