Politiek

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.

Ik heb gestemd op:

VVD
15
15%
PvdA
9
9%
CDA
3
3%
PVV
19
19%
D’66
9
9%
SP
5
5%
GL
6
6%
CU
2
2%
PvdD
6
6%
50+
1
1%
FVD
3
3%
JA21
5
5%
SGP
0
Geen stemmen
Denk
0
Geen stemmen
Anders
15
15%
 
Totaal aantal stemmen: 98

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Politiek

Bericht door flipsen »

Legendario schreef:
ma 16 nov 2020, 10:34
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 10:23
jackkreta schreef:
ma 16 nov 2020, 10:13
Legendario schreef:
zo 15 nov 2020, 23:25
Dat racisme niet uit te roeien is, is geen reden om het maar toe te laten. En als ze iets anders toegeroepen zullen krijgen, is geen reden om dam maar toe te laten dat ze zwarte poet genoemd worden. Net zo min is het feit dat zoveel mensen ervan genieten, een goede reden om racisme dan maar toe te laten (even afgezien van het feit of het zo bedoeld is of niet).

Maar deze hele discussie, wat het inmiddels nauwelijks meer is, gaat niet meer over zwarte piet. Van het tolerante Nederland, waar alles kon en mocht, is nog maar weinig over. En eerlijk gezegd zie ik het ook niet meer gauw terugkomen.
Zwarte poet is ook al niet goed? :biggrin:
Ik doe altijd roetveeg poet, bietje wit bietje swert, anders gaat de belastingdienst piepen.
Bietje wit, bietje swert, dan krijg je grijze poet. En dat mag ook niet.
het mooiste poet is swerte poet...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Curva »

Nog even een ver van m'n bedshowbericht: dit weekend lijken de uitslagen van de verkiezingen in Moldavië weer een mooie kans te bieden voor enkele Navo/EU/VS-oorlogshitsers om een nieuw geweldadig conflict te beginnen in Transnistrie met Rusland.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Nummer 9 »

Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 10:55
Nog even een ver van m'n bedshowbericht: dit weekend lijken de uitslagen van de verkiezingen in Moldavië weer een mooie kans te bieden voor enkele Navo/EU/VS-oorlogshitsers om een nieuw geweldadig conflict te beginnen in Transnistrie met Rusland.
Want het is de schuld van de NAVO, VS en EU als er conflict uitbreekt en niet Rusland? Vertel dat maar eens aan Oekraïeners en Georgiërs. Dat zijn gewoon soevereine landen en behoren niet meer tot de Sovjet-Unie en zelfs voor de Sovjet-Unie waren het eigen landen/koninkrijken met een eigen cultuur en taal.

En trouwens, de laatste conflicten in die landen waren zonder inmenging van EU/VS strijdmachten. De enige soldaten die een ander land binnendrongen en nog steeds illegaal gebied bezetten, zijn Russen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Curva »

Nummer 9 schreef:
ma 16 nov 2020, 11:34
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 10:55
Nog even een ver van m'n bedshowbericht: dit weekend lijken de uitslagen van de verkiezingen in Moldavië weer een mooie kans te bieden voor enkele Navo/EU/VS-oorlogshitsers om een nieuw geweldadig conflict te beginnen in Transnistrie met Rusland.
Want het is de schuld van de NAVO, VS en EU als er conflict uitbreekt en niet Rusland? Vertel dat maar eens aan Oekraïeners en Georgiërs. Dat zijn gewoon soevereine landen en behoren niet meer tot de Sovjet-Unie en zelfs voor de Sovjet-Unie waren het eigen landen/koninkrijken met een eigen cultuur en taal.

En trouwens, de laatste conflicten in die landen waren zonder inmenging van EU/VS strijdmachten. De enige soldaten die een ander land binnendrongen en nog steeds illegaal gebied bezetten, zijn Russen.
Het is in dat gebied al tientallen jaren rustig doordat de bevolking in Transnistrie (voornamelijk etnische Russen) Moldavië niet lastig vallen en vice versa ze hebben zich neergelegd bij de impasse die er nu is. Rusland zal deze niet verstoren. Net zoals Georgië zelf (onze Saakasvili PQ0pdie nu in Zeeland woont) de impasse doorbrak en de aanval inzette en de deksel op z'n neus kreeg.

Er is nu niks aan de hand in het oosten van Moldavië en Rusland zal niet degene zijn die daar gaat lopen rotzooien. Al die voormalige Sovjet Landen hebben een multi-etnische samenstelling. Dus "vraag dat maar aan de Oekraïeners en Georgiërs"....dat ligt er dus helemaal aan welke Oekraïeners en Georgiërs je dit vraagt. De Oost Oekraïeners en die op de Krim zullen totaal het omgekeerde antwoord geven als die in Kiev en West Oekraïene

Officieel is Transnistrie onderdeel van Moldavie en geen enkel land erkent het als zelfstandig land maar ze hebben daar grenscontroles, een eigen munteenheid en een ander schrift dan in Moldavië. Ik zeg alleen dat de mensen daar door de impasse nu in vrede leven en dat door een meer westerse koers hier misbruik van gemaakt kan worden door idioten als verhofstad, van baalen en andere hitsers. Meer zeg ik niet. Zowel Rusland als het Westen hebben boter op hun hoofd.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Polleke »

flipsen schreef:
ma 16 nov 2020, 10:45
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 09:35
Ik voel totaal geen behoefte om tolerant en respectvol te zijn tegenover lieden die in hun eigen hoofd hebben zitten dat een grijze piet racistisch bedoeld is naar een bepaalde groep. Noch heb ik die behoefte naar mensen die hun levensvisie halen uit een voor hun heilig boek waarin staat dat vrouwen minderwaardig zijn, homo's minderwaardig, ongelovigen ondergeschikte apen en varkens zijn. Waarom zou ik 1 greintje respect moeten opbrengen voor lieden waarvan hun levensbeschouwing bestaat uit het minderwaardig vinden van andersdenkenden ergo mijzelf? Want laten we eerlijk zijn, die religieuze boekjes bestaan uit weinig anders dan tirannie tegen alles wat niet in die bepaalde god gelooft of er een andere levensstijl of geaardheid op nahoudt.
En dan kan je het wel gaan hebben of "interpretatie" maar het staat er gewoon letterlijk in. Mein kampf zou je ook kunnen interpreteren en met wat fantasie kunnen stellen dat het niet letterlijk en metaforisch bedoeld is en dat je gematigd bent maar wel mein kampf als leidraad in je leven ziet.
Ik kon me altijd aardig inleven en ik zag ook wel dat een zwarte piet met dikke lippen en een gouden oorbel in een onderdanige positie voor sommigen kwetsend zou zijn. Dat is nu bijna overal aangepast en nog is het niet goed en gaan ze door met drammen (hun goed recht overigens)
Ik zal nooit geweld goedkeuren of mensen beoordelen op hun huidskleur, geaardheid of afkomst maar wel op hun gedrag.
Zo'n petitie 2 dagen nadat een leraar onthoofd is, ondertekend door 120.000 inwoners van Nederlander, zo'n uitspraak van Slob over de homoverklaring op gereformeerde scholen, het gezeik dat grijze pieten ook niet mogen, nogmaals: ik keur geweld en racisme af maar ik heb geen enkel respect of begrip voor dit soort meningen. Ze mogen het van mij allemaal vinden maar bij mij zullen ze geen luisterend oor of enige vorm van empathie vinden. Ik denk namelijk dat dit land beter af zou zijn zonder mensen met dit soort denkbeelden net zoals dit land beter af zou zijn zonder racisme en geweldadige mafklappers.
:tu:
:tu:

Maar zolang er vrijheid van onderwijs is in Nederland en 'integratie' niet verplicht is gaan de problemen alleen maar groter worden. 'Integratie' staat tussen er niet voor niks zo: er is in Nederland geen duidelijkheid wat bedoeld wordt met integratie.\

Er zijn momenten in de geschiedenis geweest waarbij we achteraf denken: "waarom hebben we toen niet ingegrepen, waarom hebben we het laten gebeuren". Hitler begin jaren 30 bv. Ik ben heel bang dat de geschiedenis over 10 jaar zal terugkijken en zeggen: waarom deden ze toen niks. Dit gaat uit de hand lopen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14562
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bottendaal »

Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 10:23
jackkreta schreef:
ma 16 nov 2020, 10:13
Legendario schreef:
zo 15 nov 2020, 23:25
Dat racisme niet uit te roeien is, is geen reden om het maar toe te laten. En als ze iets anders toegeroepen zullen krijgen, is geen reden om dam maar toe te laten dat ze zwarte poet genoemd worden. Net zo min is het feit dat zoveel mensen ervan genieten, een goede reden om racisme dan maar toe te laten (even afgezien van het feit of het zo bedoeld is of niet).

Maar deze hele discussie, wat het inmiddels nauwelijks meer is, gaat niet meer over zwarte piet. Van het tolerante Nederland, waar alles kon en mocht, is nog maar weinig over. En eerlijk gezegd zie ik het ook niet meer gauw terugkomen.
Zwarte poet is ook al niet goed? :biggrin:
Ik doe altijd roetveeg poet, bietje wit bietje swert, anders gaat de belastingdienst piepen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Nummer 9 »

Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 12:11
Nummer 9 schreef:
ma 16 nov 2020, 11:34
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 10:55
Nog even een ver van m'n bedshowbericht: dit weekend lijken de uitslagen van de verkiezingen in Moldavië weer een mooie kans te bieden voor enkele Navo/EU/VS-oorlogshitsers om een nieuw geweldadig conflict te beginnen in Transnistrie met Rusland.
Want het is de schuld van de NAVO, VS en EU als er conflict uitbreekt en niet Rusland? Vertel dat maar eens aan Oekraïeners en Georgiërs. Dat zijn gewoon soevereine landen en behoren niet meer tot de Sovjet-Unie en zelfs voor de Sovjet-Unie waren het eigen landen/koninkrijken met een eigen cultuur en taal.

En trouwens, de laatste conflicten in die landen waren zonder inmenging van EU/VS strijdmachten. De enige soldaten die een ander land binnendrongen en nog steeds illegaal gebied bezetten, zijn Russen.
Het is in dat gebied al tientallen jaren rustig doordat de bevolking in Transnistrie (voornamelijk etnische Russen) Moldavië niet lastig vallen en vice versa ze hebben zich neergelegd bij de impasse die er nu is. Rusland zal deze niet verstoren. Net zoals Georgië zelf (onze Saakasvili PQ0pdie nu in Zeeland woont) de impasse doorbrak en de aanval inzette en de deksel op z'n neus kreeg.

Er is nu niks aan de hand in het oosten van Moldavië en Rusland zal niet degene zijn die daar gaat lopen rotzooien. Al die voormalige Sovjet Landen hebben een multi-etnische samenstelling. Dus "vraag dat maar aan de Oekraïeners en Georgiërs"....dat ligt er dus helemaal aan welke Oekraïeners en Georgiërs je dit vraagt. De Oost Oekraïeners en die op de Krim zullen totaal het omgekeerde antwoord geven als die in Kiev en West Oekraïene

Officieel is Transnistrie onderdeel van Moldavie en geen enkel land erkent het als zelfstandig land maar ze hebben daar grenscontroles, een eigen munteenheid en een ander schrift dan in Moldavië. Ik zeg alleen dat de mensen daar door de impasse nu in vrede leven en dat door een meer westerse koers hier misbruik van gemaakt kan worden door idioten als verhofstad, van baalen en andere hitsers. Meer zeg ik niet. Zowel Rusland als het Westen hebben boter op hun hoofd.
Dat er etnische Russen wonen betekend niet dat Rusland de baas is over die stukken grond of dat het bij Rusland hoort. Het is een minderheid die in die gedeeltes van het land wonen dankzij de grote (gedwongen) volksverhuizingen en -zuiveringen die tijdens de Sovjet-Unie plaatsvonden. De etnische Russen zijn bijvoorbeeld niet de originele bewoners aldaar, dat zijn de Tartaren die in door de Sovjet-Unie onder Stalin zijn gedeporteerd. Of wat te denken van de Oekraïense hongersnood of de moorden in Kalingrad die door Stalin zijn toegepast om de originele bevolking te verjagen.

Het is niets voor niets dat de Baltische staten als de dood zijn dat Rusland ook daar even binnenvalt (onder het mom van bescherming van eigen bevolking). Het is daarom ook logisch dat die landen lid zijn of lid willen worden van de NAVO. De enige die de democratie in die landen ondermijnt is Rusland zelf en niet Amerika/Europa zoals jij in de eerste post beweerd. Als de meerderheid bij Europa wil horen, dan hebben de Russen er niets over te zeggen. Dat Rusland dus binnenvalt is ondermijning van de rechtstaat.

Dat Van Baalen en Vanhofstad op uitnodiging van de mensen daar iets komen zeggen, heeft het conflict niet doen laten ontstaan. Dat was toen al maandenlang bezig. Dat is dus totaal irrelevant voor de Russische invasie die in het land is gekomen. Rusland moet juist naar zichzelf kijken waarom de bevolking het spuugzat is om met ze samen te werken, in plaats van landen met geweld proberen te dwingen tot weer een nieuwe Sovjet Unie te komen. Als het zo geweldig was, zou de bevolking toch juist kiezen voor een pro-Russische leider?
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Curva »

Heel veel dingen gaan nu door elkaar maar ik zeg alleen dat er partijen zijn die belang hebben bij instabiliteit in Moldavië. Die partijen zijn niet de etnische Russen die daar wonen of de rest van de bevolking van Moldavië. Nu er een meer pro westerse leiding in het land komt is de kans groter geworden dat deze partijen makkelijker een ingang vinden waardoor die wellicht een kans ruiken. Onrust die er de afgelopen decennia niet is geweest. Dus wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat de regering van Moldavië zich niet laat meeslepen in een burgeroorlog met aan de ene kant de Europees georiënteerde en anderzijds het pro-Russische Transnistrie maar gewoon doet wat het beste is voor de veiligheid en stabiliteit van het land.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Nummer 9 »

Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 17:06
Heel veel dingen gaan nu door elkaar maar ik zeg alleen dat er partijen zijn die belang hebben bij instabiliteit in Moldavië. Die partijen zijn niet de etnische Russen die daar wonen of de rest van de bevolking van Moldavië. Nu er een meer pro westerse leiding in het land komt is de kans groter geworden dat deze partijen makkelijker een ingang vinden waardoor die wellicht een kans ruiken. Onrust die er de afgelopen decennia niet is geweest. Dus wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat de regering van Moldavië zich niet laat meeslepen in een burgeroorlog met aan de ene kant de Europees georiënteerde en anderzijds het pro-Russische Transnistrie maar gewoon doet wat het beste is voor de veiligheid en stabiliteit van het land.
Kijk, zijn we het toch eens. :wink: Helaas is dat op dit moment op veel plaatsen in de wereld. Of je nu naar Wit-Rusland, Peru of Hong Kong kijkt.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Curva »

Nummer 9 schreef:
ma 16 nov 2020, 18:13
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 17:06
Heel veel dingen gaan nu door elkaar maar ik zeg alleen dat er partijen zijn die belang hebben bij instabiliteit in Moldavië. Die partijen zijn niet de etnische Russen die daar wonen of de rest van de bevolking van Moldavië. Nu er een meer pro westerse leiding in het land komt is de kans groter geworden dat deze partijen makkelijker een ingang vinden waardoor die wellicht een kans ruiken. Onrust die er de afgelopen decennia niet is geweest. Dus wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat de regering van Moldavië zich niet laat meeslepen in een burgeroorlog met aan de ene kant de Europees georiënteerde en anderzijds het pro-Russische Transnistrie maar gewoon doet wat het beste is voor de veiligheid en stabiliteit van het land.
Kijk, zijn we het toch eens. :wink: Helaas is dat op dit moment op veel plaatsen in de wereld. Of je nu naar Wit-Rusland, Peru of Hong Kong kijkt.
Kijk, zo lossen we wereldproblemen op, de burgeroorlogen in in de voormalige Sovjetrepublieken, de hongersnoden in de wereld, genocides, het gelijkspel tegen Helmond Sport....

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14562
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bottendaal »

Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 19:05
Nummer 9 schreef:
ma 16 nov 2020, 18:13
Curva schreef:
ma 16 nov 2020, 17:06
Heel veel dingen gaan nu door elkaar maar ik zeg alleen dat er partijen zijn die belang hebben bij instabiliteit in Moldavië. Die partijen zijn niet de etnische Russen die daar wonen of de rest van de bevolking van Moldavië. Nu er een meer pro westerse leiding in het land komt is de kans groter geworden dat deze partijen makkelijker een ingang vinden waardoor die wellicht een kans ruiken. Onrust die er de afgelopen decennia niet is geweest. Dus wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat de regering van Moldavië zich niet laat meeslepen in een burgeroorlog met aan de ene kant de Europees georiënteerde en anderzijds het pro-Russische Transnistrie maar gewoon doet wat het beste is voor de veiligheid en stabiliteit van het land.
Kijk, zijn we het toch eens. :wink: Helaas is dat op dit moment op veel plaatsen in de wereld. Of je nu naar Wit-Rusland, Peru of Hong Kong kijkt.
Kijk, zo lossen we wereldproblemen op, de burgeroorlogen in in de voormalige Sovjetrepublieken, de hongersnoden in de wereld, genocides, het gelijkspel tegen Helmond Sport....
Bij die laatste verbleken de eersten!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Polleke »

Het moeilijke aan democratie is dat mensen soms kiezen voor de weg die niet de juiste is. Door emotie, dat ze witheet zijn etc. Ooit kozen de Duitsers Hitler. En veel dictators van nu zijn democratisch gekozen, de president van Wit-Rusland, Turkije, Rusland. De verkiezingen erna waren nooit democratisch, maar die eerste keer dat ze aan de macht kwamen wel.

Brexit is ook een goed voorbeeld. Engeland is van nature zeer conservatief. Toen de 'industrie, mijnen en visserij' daar naar de klote ging: is er niet ingegrepen. Geen innovatie, zoals de rest van Europa wel deed. De bevolking was in die gebieden woest op de regering. Dan krijg je een referendum en dan gaat het niet meer over het onderwerp: maar wel het simpele: regering straffen. Schotland is minder conservatief, daar was er wel innovatie en de progressieve gedachte: dus daar stemde een duidelijke meerderheid tegen het verlaten van de EU.

En dan de grootste democratie van de wereld (zo noemen ze zichzelf dan). Sinds de eerste president Bush is er geen Republikeinse president geweest die de eerste keer meteen gekozen werd met de meerderheid van de stemmen. Clinton won, tweemaal. Bush junior won niet, Gore had veel meer stemmen (maar door dat systeem daar won hij alsnog). Hillary versloeg Trump ook, maar ook hij kreeg meer 'kiesmannen'.

De EU is ook geen democratie. En zelfs in Nederland hebben we grote problemen. Ik zag een tweet langskomen van Wilders van de week dat de PVV 0 burgemeesters heeft in Nederland, en de PVDA (als kleine partij) heel veel.

Iemand zei ooit: Democratie is de ergste vorm van regering, muv van alle andere vormen van regering.

Ik blijf erbij dat we in een gevaarlijke fase zitten. Als we religie, of het nu de streng Islam of streng Christelijk is, ons beleid laten bepalen. Als we daar bang voor zijn. Dan gaan we straks alles verliezen waar vrijheid voor staat.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Nummer 9 »

Polleke schreef:
ma 16 nov 2020, 21:51
Het moeilijke aan democratie is dat mensen soms kiezen voor de weg die niet de juiste is. Door emotie, dat ze witheet zijn etc. Ooit kozen de Duitsers Hitler. En veel dictators van nu zijn democratisch gekozen, de president van Wit-Rusland, Turkije, Rusland. De verkiezingen erna waren nooit democratisch, maar die eerste keer dat ze aan de macht kwamen wel.

Brexit is ook een goed voorbeeld. Engeland is van nature zeer conservatief. Toen de 'industrie, mijnen en visserij' daar naar de klote ging: is er niet ingegrepen. Geen innovatie, zoals de rest van Europa wel deed. De bevolking was in die gebieden woest op de regering. Dan krijg je een referendum en dan gaat het niet meer over het onderwerp: maar wel het simpele: regering straffen. Schotland is minder conservatief, daar was er wel innovatie en de progressieve gedachte: dus daar stemde een duidelijke meerderheid tegen het verlaten van de EU.

En dan de grootste democratie van de wereld (zo noemen ze zichzelf dan). Sinds de eerste president Bush is er geen Republikeinse president geweest die de eerste keer meteen gekozen werd met de meerderheid van de stemmen. Clinton won, tweemaal. Bush junior won niet, Gore had veel meer stemmen (maar door dat systeem daar won hij alsnog). Hillary versloeg Trump ook, maar ook hij kreeg meer 'kiesmannen'.

De EU is ook geen democratie. En zelfs in Nederland hebben we grote problemen. Ik zag een tweet langskomen van Wilders van de week dat de PVV 0 burgemeesters heeft in Nederland, en de PVDA (als kleine partij) heel veel.

Iemand zei ooit: Democratie is de ergste vorm van regering, muv van alle andere vormen van regering.

Ik blijf erbij dat we in een gevaarlijke fase zitten. Als we religie, of het nu de streng Islam of streng Christelijk is, ons beleid laten bepalen. Als we daar bang voor zijn. Dan gaan we straks alles verliezen waar vrijheid voor staat.
Ook eens met jou. Ik vind het eng dat steeds meer partijen polariseren in plaats van verbinden, hetzelfde zie je in de media. De verzuiling lijkt weer helemaal terug te komen. Laten we er nu iets samen van maken en de tolerantie terug laten komen in plaats van aan alle kanten de grootste schreeuwers aan het woord te laten.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door mschr »

Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
Afbeelding

Idem voor de gebruikers, als je nu ziet wie er allemaal social media gebruikt.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door mschr »

Vroeger gingen zulke mensen punniken, breien en haken in hun vrije tijd en dan kreeg je allerlei fraaie mutsen, truien en wanten van Sinterklaas. Tegenwoordig gaan ze hun hersencelletjes pijnigen en gaan ze nadenken en dan krijg je bagger.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
di 17 nov 2020, 08:46
Vroeger gingen zulke mensen punniken, breien en haken in hun vrije tijd en dan kreeg je allerlei
fraaie mutsen, truien en wanten van Sinterklaas.
Tegenwoordig gaan ze hun hersencelletjes pijnigen en gaan ze nadenken en dan krijg je bagger.
:withstupid: internet stewards en een internet diploma zou een remedie kunnen zijn.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32915
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Politiek

Bericht door BennyT »

bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven? Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door vak Oost »

BennyT schreef:
di 17 nov 2020, 11:35
bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven?
Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.
Ja en weg met alle sociale media trollen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Polleke »

vak Oost schreef:
di 17 nov 2020, 12:15
BennyT schreef:
di 17 nov 2020, 11:35
bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven?
Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.
Ja en weg met alle sociale media trollen.
Het gaat niet alleen om de trollen. Sociale Media laat mensen, anoniem snel en zonder kennis reageren. Het is alsof je in de kroeg zit. Dan vind je voor elk wereldprobleem een één zin oplossing.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door jackkreta »

BennyT schreef:
di 17 nov 2020, 11:35
bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven? Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.
Flipsen zou adviseren: lees de Volkskrant.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Politiek

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
di 17 nov 2020, 16:29
BennyT schreef:
di 17 nov 2020, 11:35
bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven? Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.
Flipsen zou adviseren: lees de Volkskrant.
Jack, Jack , Jack je weet toch dat je voor het ware en echte nieuws bij de Televaag moet wezen en niet bij de azijnbode .... :biggrin:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
di 17 nov 2020, 17:05
jackkreta schreef:
di 17 nov 2020, 16:29
BennyT schreef:
di 17 nov 2020, 11:35
bertje schreef:
di 17 nov 2020, 10:17
De Kletskop schreef:
di 17 nov 2020, 09:31
mschr schreef:
di 17 nov 2020, 07:14
Komt door de sociale media. Die zullen aangepakt moeten worden.
:withstupid:
:withstupid:
Weg met alle sociale media, die zijn knettergek aan het worden. Waar zijn de tijden van de eerlijke kranten gebleven? Eerlijke en objectieve journalistiek dat is wat ik mis in dit land.
Flipsen zou adviseren: lees de Volkskrant.
Jack, Jack , Jack je weet toch dat je voor het ware en echte nieuws bij de Televaag moet wezen en niet bij de azijnbode .... :biggrin:
:withstupid: :biggrin: :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten