NEC- Kowet

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door BertNEC »

Keizerstad1994 schreef:
vr 23 okt 2020, 21:11
Blij met de punten, maar we maken het onszelf weer zo onnodig lastig. Eerste 25-30 minuten vond ik eigenlijk vrij sterk van onze kant. Go Ahead is een hele lastige en vervelende tegenstander (Graafschap wint er niet van en Cambuur verliest zelfs), maar de ploeg ging zeer gecontroleerd en niet te gehaast op zoek naar de voorsprong, die er uiteindelijk ook terecht kwam. Daarna kakte het in het laatste kwartier van de eerste helft wat in, zonder dat GAE erg gevaarlijk werd (alleen die cornerbal waar overduidelijk een overtreding werd gemaakt). Na rust komen we weer heel goed uit de kleedkamer, snel op 2-0 en ik had na een minuut of 55,60 wel echt het gevoel dat dit een redelijk probleemloze avond ging worden, want de Eagles kregen aanvallend eigenlijk amper een poot aan de grond. Wat er na ongeveer een uur gebeurd vind ik moeilijk te plaatsen. Zij gaan vol op de aanval en NEC laat dit gebeuren, in plaats van actief op zoek naar de 3-0 werd er passief achterover geleund met een air van dat counteren we wel ff uit. Nou, niet dus. Krijgt allemaal flankballen, afstandsschoten en standaardsituaties om je oren, en dan geven we die 2-1 ook wel weer goedkoop weg uit een corner (het zal eens niet). Daarna is het gewoon knokken en heb je godzijdank een hele goede keeper die de punten voor je pakt. Wel goed dat je deze over de streep trekt, nu nog zorgen dat je dat in wedstrijden zoals die van Jong PSV ook doet en het kan ook nog echt wat worden.
Grotendeels mee eens. NEC speelde grote gedeeltes goed voetbal maar in het laatste halfuur liep het te ver naar achteren. Ga dan met 2 snelle spelers voorin spelen. angst is altijd een slechte raadgever en Alblas................. een 9.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Boer Janssen »

Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 19:44
vak Oost schreef:
vr 23 okt 2020, 19:35
Mogen we ook weer een beetje vermaakt worden meneertje Meijer
Ik wil drie punten. Meer maakt me niet uit. Als op een saaie manier een kutpartij tegen een onmachtige tegenstander dood te laten bloeden drie punten oplevert ben ik tevreden.
Ben jij dan tevreden? Nou, ik niet. In de 70ste minuut kon ik het echt niet meer uithouden, ging de TV uit en ben ik maar een flink eind gaan fietsen. Dat luchtte zowaar op. Blij met de 3 punten maar man man man....hier kijk je niet voor je lol naar! :angryfire:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Tiel »

Boer Janssen schreef:
vr 23 okt 2020, 21:43
Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 19:44
vak Oost schreef:
vr 23 okt 2020, 19:35
Mogen we ook weer een beetje vermaakt worden meneertje Meijer
Ik wil drie punten. Meer maakt me niet uit. Als op een saaie manier een kutpartij tegen een onmachtige tegenstander dood te laten bloeden drie punten oplevert ben ik tevreden.
Ben jij dan tevreden? Nou, ik niet. In de 70ste minuut kon ik het echt niet meer uithouden, ging de TV uit en ben ik maar een flink eind gaan fietsen. Dat luchtte zowaar op. Blij met de 3 punten maar man man man....hier kijk je niet voor je lol naar! :angryfire:
:crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Gijscoman »

Strooper schreef:
vr 23 okt 2020, 20:40
Die 4-4-2 mag ook wel weer de koelkast in wat mij betreft.
Maar we gingen juist met Barreto voor Ondaan 433 spelen. En toen kwam het tegendoelpunt. En ook met de dubbele wissel daarna (Van der Sluijs voor Bruijn; Fase voor Tavsan) bleef het 433, omdat Van der Sluijs op 10 speelde.

Met 442 was het niet indrukwekkend, maar kwamen we niet in de problemen, terwijl in alle rust onze kansen konden afwachten en die ook kregen. Met 433 kon GAE gemakkelijk in het spel komen.

Juist 442 werkt.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Gijscoman »

Boer Janssen schreef:
vr 23 okt 2020, 21:43
Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 19:44
vak Oost schreef:
vr 23 okt 2020, 19:35
Mogen we ook weer een beetje vermaakt worden meneertje Meijer
Ik wil drie punten. Meer maakt me niet uit. Als op een saaie manier een kutpartij tegen een onmachtige tegenstander dood te laten bloeden drie punten oplevert ben ik tevreden.
Ben jij dan tevreden? Nou, ik niet. In de 70ste minuut kon ik het echt niet meer uithouden, ging de TV uit en ben ik maar een flink eind gaan fietsen. Dat luchtte zowaar op. Blij met de 3 punten maar man man man....hier kijk je niet voor je lol naar! :angryfire:
Ja; ik ben tevreden. Tot de eerste wissel had men de wedstrijd volledig onder controle. De aanvallers konden zonder veel inspanning eens de zoveel tijd voor gevaar zorgen (en deden het m.i. ook best aardig, met name Okita en Janga). Dat was saai, maar prima.

Na de wissel zakte het in. Dat lag niet aan Barreto die gewoon aardig inviel en verdedigend nuttig werk leverde, maar aan de wisseling van systeem. Dat is het enige waar ik niet tevreden over ben. 433 werkt niet. Zowel aanvallend als verdedigend wordt het dan zwakker.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 23:07
Strooper schreef:
vr 23 okt 2020, 20:40
Die 4-4-2 mag ook wel weer de koelkast in wat mij betreft.
Maar we gingen juist met Barreto voor Ondaan 433 spelen. En toen kwam het tegendoelpunt. En ook met de dubbele wissel daarna (Van der Sluijs voor Bruijn; Fase voor Tavsan) bleef het 433, omdat Van der Sluijs op 10 speelde.

Met 442 was het niet indrukwekkend, maar kwamen we niet in de problemen, terwijl in alle rust onze kansen konden afwachten en die ook kregen. Met 433 kon GAE gemakkelijk in het spel komen.

Juist 442 werkt.
We gingen 451 spelen (of eigenlijk 4231)

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Voorwaarts »

Legendario schreef:
vr 23 okt 2020, 21:09
Voorwaarts schreef:
vr 23 okt 2020, 20:58
DR schreef:
vr 23 okt 2020, 20:36
karlo schreef:
vr 23 okt 2020, 20:32
Wat een jankerd die van wonderen
Heeft ons wel eens ooit de eredivisie ingeschoten.....
En toen ging ie naar de geelzwarten.
Net als vdWeerden trouwens.
Van Wonderen ging niet naar de geelzwarten. Ging wel naar een andere club die in het geelzwart speelde.
:crazy: :crazy:
Roda vvv Dortmund zijn ook geelzwarten.
Brakkestein.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Legendario »

Voorwaarts schreef:
vr 23 okt 2020, 23:32
Legendario schreef:
vr 23 okt 2020, 21:09
Voorwaarts schreef:
vr 23 okt 2020, 20:58
DR schreef:
vr 23 okt 2020, 20:36
karlo schreef:
vr 23 okt 2020, 20:32
Wat een jankerd die van wonderen
Heeft ons wel eens ooit de eredivisie ingeschoten.....
En toen ging ie naar de geelzwarten.
Net als vdWeerden trouwens.
Van Wonderen ging niet naar de geelzwarten. Ging wel naar een andere club die in het geelzwart speelde.
:crazy: :crazy:
Roda vvv Dortmund zijn ook geelzwarten.
Brakkestein.
Maar dat zijn niet geelzwarten. Daar kun je maar een club mee bedoelen. Al zou die titel natuurlijk eigenlijk aan Brakkestein toe moeten komen, omdat grote spelers als Mark Ariaans daar ooit speelden.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Gerard Lopez »

Ik heb gehoord dat Adrie Bogers de hele wedstrijd op tv met een stijve piemel heeft gekeken....dit is precies het voetbal waar hij van houdt :tu:
When Wilco talks, people listen!

Forzaa
Berichten: 41
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 20:21
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Forzaa »

Keizerstad1994 schreef:
vr 23 okt 2020, 21:11
Blij met de punten, maar we maken het onszelf weer zo onnodig lastig. Eerste 25-30 minuten vond ik eigenlijk vrij sterk van onze kant. Go Ahead is een hele lastige en vervelende tegenstander (Graafschap wint er niet van en Cambuur verliest zelfs), maar de ploeg ging zeer gecontroleerd en niet te gehaast op zoek naar de voorsprong, die er uiteindelijk ook terecht kwam. Daarna kakte het in het laatste kwartier van de eerste helft wat in, zonder dat GAE erg gevaarlijk werd (alleen die cornerbal waar overduidelijk een overtreding werd gemaakt). Na rust komen we weer heel goed uit de kleedkamer, snel op 2-0 en ik had na een minuut of 55,60 wel echt het gevoel dat dit een redelijk probleemloze avond ging worden, want de Eagles kregen aanvallend eigenlijk amper een poot aan de grond. Wat er na ongeveer een uur gebeurd vind ik moeilijk te plaatsen. Zij gaan vol op de aanval en NEC laat dit gebeuren, in plaats van actief op zoek naar de 3-0 werd er passief achterover geleund met een air van dat counteren we wel ff uit. Nou, niet dus. Krijgt allemaal flankballen, afstandsschoten en standaardsituaties om je oren, en dan geven we die 2-1 ook wel weer goedkoop weg uit een corner (het zal eens niet). Daarna is het gewoon knokken en heb je godzijdank een hele goede keeper die de punten voor je pakt. Wel goed dat je deze over de streep trekt, nu nog zorgen dat je dat in wedstrijden zoals die van Jong PSV ook doet en het kan ook nog echt wat worden.
Vind vooral dit een erg belangrijke. Afgelopen seizoenen te vaak gezien dat je dit soort potjes uiteindelijk toch nog uit handen geeft. Als ons dit vaker lukt dan gaan we nog erg ver komen dit seizoen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Demtsjenko »

Even een nachtje over geslapen en toch tevreden. Ook omdat go ahead tot nu toe heel weinig heeft weggegeven als je kijkt naar het aantal doelpunten tegen. Prima resultaat dus...

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC- Kowet

Bericht door BennyT »

Demtsjenko schreef:
za 24 okt 2020, 07:29
Even een nachtje over geslapen en toch tevreden. Ook omdat go ahead tot nu toe heel weinig heeft weggegeven als je kijkt naar het aantal doelpunten tegen. Prima resultaat dus...
Zeker, lekkere 3 punten dit. Ik zag meer voetbal en die Ondaan sticht wel veel onrust voorin. Geweldige speler vind ik dat. Rens was middelmaat, komt toch echt tekort als alles een tempo sneller gaat. Dan ziet hij eruit als een ouwe man. Verder Alblas weer geweldig en mijn favoriet Bukusu extreem degelijk. Okita weer onfortuinlijk.. Meijer prima gedaan dit keer.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door De Kletskop »

Demtsjenko schreef:
za 24 okt 2020, 07:29
Even een nachtje over geslapen en toch tevreden. Ook omdat go ahead tot nu toe heel weinig heeft weggegeven als je kijkt naar het aantal doelpunten tegen. Prima resultaat dus...
Ik heb er ook een nachtje over geslapen, blij met de punten, maar o wat een oogpijn nog. Het is niet dat ik
Tikki takka verwacht, maar o wat een kinderlijk foutenfestival van 2 kanten was het.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door pjottr »

Het eerste wat ik zie is beaker die vindt dat Meier het prima heeft gedaan gisteren. :brancard:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door mschr »

Ik heb er ook een nacht over geslapen en blijf van mening dat Kuipers dingen deed die ik hem vorig seizoen nimmer zag doen.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door illestyl »

We hadden totaal geen controle op het middenveld door die 4 aanvallers.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Napoleon »

De Kletskop schreef:
za 24 okt 2020, 08:13
Demtsjenko schreef:
za 24 okt 2020, 07:29
Even een nachtje over geslapen en toch tevreden. Ook omdat go ahead tot nu toe heel weinig heeft weggegeven als je kijkt naar het aantal doelpunten tegen. Prima resultaat dus...
Ik heb er ook een nachtje over geslapen, blij met de punten, maar o wat een oogpijn nog. Het is niet dat ik
Tikki takka verwacht, maar o wat een kinderlijk foutenfestival van 2 kanten was het.
:withstupid:
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door mschr »

illestyl schreef:
za 24 okt 2020, 11:54
We hadden totaal geen controle op het middenveld door die 4 aanvallers.
Meejeens.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
za 24 okt 2020, 09:25
Ik heb er ook een nacht over geslapen en blijf van mening dat Kuipers dingen deed die ik hem vorig seizoen nimmer zag doen.
Hij heeft nu een keeper achter zich staan die leiding geeft en de verdediging organiseert.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Mark Ariaans »

Legendario schreef:
vr 23 okt 2020, 23:46
Maar dat zijn niet geelzwarten. Daar kun je maar een club mee bedoelen. Al zou die titel natuurlijk eigenlijk aan Brakkestein toe moeten komen, omdat grote spelers als Mark Ariaans daar ooit speelden.
Alleen in de jeugd, he. De reeks kampioenschappen waar ik niet bij betrokken was is indrukwekkend.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Boer Janssen »

Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 23:11
Boer Janssen schreef:
vr 23 okt 2020, 21:43
Gijscoman schreef:
vr 23 okt 2020, 19:44
vak Oost schreef:
vr 23 okt 2020, 19:35
Mogen we ook weer een beetje vermaakt worden meneertje Meijer
Ik wil drie punten. Meer maakt me niet uit. Als op een saaie manier een kutpartij tegen een onmachtige tegenstander dood te laten bloeden drie punten oplevert ben ik tevreden.
Ben jij dan tevreden? Nou, ik niet. In de 70ste minuut kon ik het echt niet meer uithouden, ging de TV uit en ben ik maar een flink eind gaan fietsen. Dat luchtte zowaar op. Blij met de 3 punten maar man man man....hier kijk je niet voor je lol naar! :angryfire:
Ja; ik ben tevreden. Tot de eerste wissel had men de wedstrijd volledig onder controle. De aanvallers konden zonder veel inspanning eens de zoveel tijd voor gevaar zorgen (en deden het m.i. ook best aardig, met name Okita en Janga). Dat was saai, maar prima.

Na de wissel zakte het in. Dat lag niet aan Barreto die gewoon aardig inviel en verdedigend nuttig werk leverde, maar aan de wisseling van systeem. Dat is het enige waar ik niet tevreden over ben. 433 werkt niet. Zowel aanvallend als verdedigend wordt het dan zwakker.
Dan heb je sterkere zenuwen dan ik. Je hebt ook meer zicht op het spelletje, dat geef ik grif toe. Ik ben een simpele supporter en het enige dat ik, naast de punten, wil is dat ik rustig op mijn stoel kan zitten zonder me doorlopend te hoeven ergeren aan alwéér een pass die niet aankomt, wéér een bal die na het veroveren meteen weer knullig ingeleverd wordt en alwéér een blinde dribbel die in het niets eindigt. Gewoon een beetje overtuigend voetbal.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door JBNMGN »

Zag ik het goed lag HET spandoek op de hele Hazenkamp tribune, dat "oude" doek dat jaren geleden werd gebruik of was dit een nieuwe.
Als het die oude was zal die wel gestonken hebben :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door Gerard Lopez »

We missen Rome nie
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door JBNMGN »

Gerard Lopez schreef:
zo 25 okt 2020, 01:39
We missen Rome nie
Klopt helemaal, en hoe doet hij het nu (niet) bij WII?
Jammer, het schijnt een talentje te zijn (ikzelf heb dat nooit echt zo gezien) maar het kwam er bij NEC niet uit en tot nu toe bij WII ook niet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC- Kowet

Bericht door JBNMGN »

JBNMGN schreef:
za 24 okt 2020, 16:45
Zag ik het goed lag HET spandoek op de hele Hazenkamp tribune, dat "oude" doek dat jaren geleden werd gebruik of was dit een nieuwe.
Als het die oude was zal die wel gestonken hebben :biggrin:
Er hing nog een spandoek voor Frans, welke Frans is dat, is hij van de HKN?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten