de Graafschap - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door jackkreta »

Wessel schreef:
do 24 sep 2020, 01:57
Ik vond die manier van penalties nemen van Almere wel leuk. Niet met alle spelers vlak voor de goal gaan staan, waardoor de ruimte om de bal te koppen wel erg klein wordt, maar op een zekere afstand van het doel en dan inkomen. Dat is voor de tegenstander veel onvoorspelbaarder en veel moeilijker te verdedigen. Op die manier kun je ook afgeslagen ballen veroveren en in tweede instantie gevaarlijk worden. Je kunt ook nog een tussenvariant toepassen waarbij een paar spelers zich als bliksemafleider vlak voor het doel opstellen en de overige spelers verder van het doel af. Van mij mag NEC eens op alternatieve corners gaan trainen. Ik denk dat er op deze manier veel meer gevaar te creëren valt!
Inderdaad bijzondere manier van penalties nemen. :biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Ik heb een joetje gezet op winst :sjaal:
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
do 24 sep 2020, 10:22
Ik heb een joetje gezet op winst :sjaal:
Quotering?
Risus abundat in ore stultorum

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door SuperSub »

flipsen schreef:
do 24 sep 2020, 10:42
vak Oost schreef:
do 24 sep 2020, 10:22
Ik heb een joetje gezet op winst :sjaal:
Quotering?
1 = 1.8 / X = 4.0 / 2 = 4.0

Vier maal een joetje bij winst dus

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door pjottr »

Apart dat de quotering voor een 3 gelijk is aan een 2.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Wessel »

jackkreta schreef:
do 24 sep 2020, 07:58
Wessel schreef:
do 24 sep 2020, 01:57
Ik vond die manier van penalties nemen van Almere wel leuk. Niet met alle spelers vlak voor de goal gaan staan, waardoor de ruimte om de bal te koppen wel erg klein wordt, maar op een zekere afstand van het doel en dan inkomen. Dat is voor de tegenstander veel onvoorspelbaarder en veel moeilijker te verdedigen. Op die manier kun je ook afgeslagen ballen veroveren en in tweede instantie gevaarlijk worden. Je kunt ook nog een tussenvariant toepassen waarbij een paar spelers zich als bliksemafleider vlak voor het doel opstellen en de overige spelers verder van het doel af. Van mij mag NEC eens op alternatieve corners gaan trainen. Ik denk dat er op deze manier veel meer gevaar te creëren valt!
Inderdaad bijzondere manier van penalties nemen. :biggrin:
Haha, het gaat idd over corners natuurlijk :-)

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Boer Janssen »

Wessel schreef:
do 24 sep 2020, 18:43
jackkreta schreef:
do 24 sep 2020, 07:58
Wessel schreef:
do 24 sep 2020, 01:57
Ik vond die manier van penalties nemen van Almere wel leuk. Niet met alle spelers vlak voor de goal gaan staan, waardoor de ruimte om de bal te koppen wel erg klein wordt, maar op een zekere afstand van het doel en dan inkomen. Dat is voor de tegenstander veel onvoorspelbaarder en veel moeilijker te verdedigen. Op die manier kun je ook afgeslagen ballen veroveren en in tweede instantie gevaarlijk worden. Je kunt ook nog een tussenvariant toepassen waarbij een paar spelers zich als bliksemafleider vlak voor het doel opstellen en de overige spelers verder van het doel af. Van mij mag NEC eens op alternatieve corners gaan trainen. Ik denk dat er op deze manier veel meer gevaar te creëren valt!
Inderdaad bijzondere manier van penalties nemen. :biggrin:
Haha, het gaat idd over corners natuurlijk :-)
Echt waar joh?

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door BennyT »

Mijn honden zijn weer stil, dus een 0-0 lijkt mij op zijn plaats.
Puntje meenemen is een mooi streven.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Naast Seuntjes lijkt ook Verbeek te ontbreken.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Dirk Eijlander »

Stefannec schreef:
wo 23 sep 2020, 04:17
Dirk Eijlander schreef:
di 22 sep 2020, 17:17
Stefannec schreef:
di 22 sep 2020, 16:15
Dirk Eijlander schreef:
di 22 sep 2020, 14:56
Stefannec schreef:
di 22 sep 2020, 10:59
Dirk Eijlander schreef:
ma 21 sep 2020, 21:22


Hoop eigenlijk dat ze Sellouf morgen nog een keer laten testen, vals-positief komt zeker voor bij getesten zonder klachten, was bv bij ado ook zo.
Een PCR test geeft geen Vals positief.
Wat wel kan is dat er maar heel weinig virus materiaal is en dat het lichaam het snel opgeruimd heeft waardoor de 2de test kort erna een negatief geeft als uitslag.
Ging er beetje vanuit dat je in dat situaties dan vals positief zou zijn, maar je hebt gelijk, heb het net opgezocht. Wat jij zegt kan dus blijkbaar zeker, dus ik zou hoe dan ook ik zeker nog een keer laten testen.
Vals positief bestaat in dit geval niet vals negatief kan dan weer wel.
Bedoel met:" wat jij zegt kan dus blijkbaar zeker", gewoon wat jij zei (schreef), dat het lichaam kleine hoeveelheden virus soms snel kan opruimen.
Ok
En zo is gebleken, nu negatief en weer bij de selectie. Bron: OG
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door TT »

Ik hoop dat Tutuarima de vorm van de afgelopen speelronde meeneemt. Zag zojuist de eerste vijf goals van Jong AZ tegen de Superboeren....bij drie doelpunten ging hij in de fout.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door mschr »

TT schreef:
vr 25 sep 2020, 14:15
Ik hoop dat Tutuarima de vorm van de afgelopen speelronde meeneemt. Zag zojuist de eerste vijf goals van Jong AZ tegen de Superboeren....bij drie doelpunten ging hij in de fout.
Hij kwam tegen een overmacht aan Jong AZ-ers te spelen. Van meeverdedigen hebben ze bij De Graafschap niet gehoord.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door TT »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 15:38
TT schreef:
vr 25 sep 2020, 14:15
Ik hoop dat Tutuarima de vorm van de afgelopen speelronde meeneemt. Zag zojuist de eerste vijf goals van Jong AZ tegen de Superboeren....bij drie doelpunten ging hij in de fout.
Hij kwam tegen een overmacht aan Jong AZ-ers te spelen. Van meeverdedigen hebben ze bij De Graafschap niet gehoord.
Nee hoor. Één keer liep hij net zo lang te dralen tot de bal hem ontfutseld werd. Bij de treffer daarna (voorzet van links) liep zijn man kinderlijk eenvoudig bij hem weg om vogelvrij binnen te koppen. Bij de derde treffer moest hij kiezen, da's waar.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Boer Janssen »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 15:38
TT schreef:
vr 25 sep 2020, 14:15
Ik hoop dat Tutuarima de vorm van de afgelopen speelronde meeneemt. Zag zojuist de eerste vijf goals van Jong AZ tegen de Superboeren....bij drie doelpunten ging hij in de fout.
Hij kwam tegen een overmacht aan Jong AZ-ers te spelen. Van meeverdedigen hebben ze bij De Graafschap niet gehoord.
Dan moeten ze die traditie dus maar even voortzetten. Het zal overigens een behoorlijk fysieke pot worden , denk ik, met een bijzonder getergd De Graafschap. Daarom blij met Bukusu achterin. Wat Barreto betreft: ik zie hem regelmatig duels ontwijken of in ieder geval er minder stevig in gaan dan zou moeten. Ik krijg de indruk dat hij vooral niet geblesseerd wil raken. En dan vraag ik me af of hij wel de juiste man is in een te verwachten vechtpot tegen De Graafschap. Als ik Meijer was zou overwegen Syb van Ottele a.s. zondag zijn plek in te laten nemen. Syb is ook veel groter en steviger dan Dirk. Dan kunnen Edje en Proper het weer overnemen tegen de kleinere ploegen waarin we waarschijnlijk weer meer aan mooi voetbal toekomen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door mschr »

Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 16:07
Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.
Ik neem aan dat je refereert aan het gegeven dat Barreto waarschijnlijk niet meedoet, omdat hij geblesseerd is?

Van Ottele lijkt dan idd zijn vervanger.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 16:07
Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.
Ligt eraan hoe je wil spelen. Als Proper in vorm is moet hij zich makkelijk onder die druk van die lompe boeren kunnen spelen. In de huidige vorm zou ik echter ook altijd voor van Ottele gaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Juul »

jetipo schreef:
vr 25 sep 2020, 16:33
mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 16:07
Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.
Ik neem aan dat je refereert aan het gegeven dat Barreto waarschijnlijk niet meedoet, omdat hij geblesseerd is?

Van Ottele lijkt dan idd zijn vervanger.
Op die positie zal Van Ottele Lieftink tegenkomen en dat zou een reden kunnen zijn om een meer verdedigend ingestelde speler met wedstrijdritme (Odenthal dus) neer te zetten. Tegen Roda kreeg Lieftink wel heel veel ruimte.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door mschr »

Iemand op het middenveld zetten die de eerste de beste bal tegen de rug van een medespeler schiet, is niet heel verstandig.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Boer Janssen »

bertje schreef:
vr 25 sep 2020, 17:05
mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 16:07
Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.
Ligt eraan hoe je wil spelen. Als Proper in vorm is moet hij zich makkelijk onder die druk van die lompe boeren kunnen spelen. In de huidige vorm zou ik echter ook altijd voor van Ottele gaan.
Lompe boeren? Ik zou willen dat we er daar een paar van in onze selectie hadden. Graafschap is nog steeds promotiekandidaat en ze hebben veel kwaliteit in hun gelederen. Zeker voor KKD niveau.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Juul »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 17:17
Iemand op het middenveld zetten die de eerste de beste bal tegen de rug van een medespeler schiet, is niet heel verstandig.
Da's waar, Odenthal kan niks anders dan ballen tegen de rug van medespelers schieten. Toch fijn dat er kenners zijn die dit soort scherpe analyses met de onnozele rest willen delen.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Dirk Eijlander »

Juul schreef:
vr 25 sep 2020, 17:15
jetipo schreef:
vr 25 sep 2020, 16:33
mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 16:07
Syb zal waarschijnlijk spelen. Hij is de vaste vervanger als Barreto gewisseld wordt.
Ik neem aan dat je refereert aan het gegeven dat Barreto waarschijnlijk niet meedoet, omdat hij geblesseerd is?

Van Ottele lijkt dan idd zijn vervanger.
Op die positie zal Van Ottele Lieftink tegenkomen en dat zou een reden kunnen zijn om een meer verdedigend ingestelde speler met wedstrijdritme (Odenthal dus) neer te zetten. Tegen Roda kreeg Lieftink wel heel veel ruimte.
Ik snap je beredenering, maar Syb is natuurlijk ook verdedigend ingesteld en heeft redelijk wat wedstrijdritme en heeft zeker op die positie toch wat meer plussen. Dat je Proper niet tegenover Lieftink moet zetten lijkt me duidelijk, maar om Mschr tegen te spreken, Proper speelde echter toen Barreto niet speelde tegen Volendam.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door mschr »

Juul schreef:
vr 25 sep 2020, 17:28
mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 17:17
Iemand op het middenveld zetten die de eerste de beste bal tegen de rug van een medespeler schiet, is niet heel verstandig.
Da's waar, Odenthal kan niks anders dan ballen tegen de rug van medespelers schieten. Toch fijn dat er kenners zijn die dit soort scherpe analyses met de onnozele rest willen delen.
Okee, hij passt ook weleens naar vrijstaande tegenstanders in het NEC-strafschopgebied. Ook dat accepteer ik niet van middenvelders. Nogmaals, een verdediger heeft te weinig handelingssnelheid om te kunnen presteren op het middenveld. Een verdediger die de bal om de haverklap inlevert, al helemaal niet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door Juul »

mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 17:35
Juul schreef:
vr 25 sep 2020, 17:28
mschr schreef:
vr 25 sep 2020, 17:17
Iemand op het middenveld zetten die de eerste de beste bal tegen de rug van een medespeler schiet, is niet heel verstandig.
Da's waar, Odenthal kan niks anders dan ballen tegen de rug van medespelers schieten. Toch fijn dat er kenners zijn die dit soort scherpe analyses met de onnozele rest willen delen.
Okee, hij passt ook weleens naar vrijstaande tegenstanders in het NEC-strafschopgebied. Ook dat accepteer ik niet van middenvelders. Nogmaals, een verdediger heeft te weinig handelingssnelheid om te kunnen presteren op het middenveld. Een verdediger die de bal om de haverklap inlevert, al helemaal niet.
Ik dacht dat Odenthal eerder al (bij FC Utrecht) controlerende middenvelder had gespeeld. Ik heb dat ergens gelezen, kan het niet meer terugvinden.
Van Ottele in de basis vind ik prima hoor. Het weinige dat ik van hem gezien heb zag er veelbelovend uit. Ik hoorde twee jaar geleden al goede verhalen. Nu mag hij het laten zien.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: de Graafschap - N.E.C.

Bericht door mschr »

Zeker. Syb is goed. Ik maak me geen zorgen als Barreto niet fit is en Syb speelt. Dat maak ik me trouwens ook niet, als Proper speelt. We zijn gezegend met puike middenvelders.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, Elwood, Patjeg024, Tyson, uefacup en 31 gasten