NEC-RKC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gerard Lopez »

Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
When Wilco talks, people listen!

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door n23 »

Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 22:37
Gijscoman schreef:
za 22 aug 2020, 20:57
Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 19:52
Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.
Het gaat natuurlijk ook niet om absolute stilte. Men snapt echt wel dat publiek niet muisstil zal zijn. En men deed het ook prima. Soms een kreet, maar ik was blij om te zien dat iedereen wel begrip had. En het is ook mooi om te zien dat men toch alternatieven vindt om lawaai te maken ter vervanging van geschreeuw. Alleen het zingen na de wedstrijd moeten we mee uitkijken. Verder weet ik niet of het handig is om 'Al mot ik krupe' op te zetten alsof het normaal is, omdat dat juist bijna instinctief tot meezingen aanzet. Zeker als je op het refrein de muziek zachter zet. Het voelde ongemakkelijk om niet mee te zingen en tegelijkertijd ook niet juist om wel mee te zingen.
Haha, ja dat stil zetten. Mijn oplossing was om het hele nummer met mijn zoon maar mee te praten. Als je dat nu allemaal doet toch nog een leuk effect. Ja het einde was wel echt spontaan ingehouden enthousiasme wat eruit kwam bij de meesten. Op vak F toch wel een aantal jongeren die het allemaal wat minder belangrijk vonden en de discussie met stewart aangingen. Ongelofelijk maar die hebben we er ook tussen. Het was een bijzondere ervaring. Zolang we maar kunnen blijven spelen en geen quarantaine van spelers-elftallen gaan krijgen (ook al is dat bijna een illusie) maar zoveel mogelijk gaan genieten.
Was in ieder geval goed om te zien dat die lui, na niet te luisteren naar de eerste vraag van de steward om op hun plek te gaan zitten, van letterlijk iedereen die in de buurt zat op hun flikker kregen.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door illestyl »

Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Nijmegen0413 »

jallah schreef:
za 22 aug 2020, 16:58
Beuningen schreef:
za 22 aug 2020, 16:45
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Fase vond ik juist heel goed spelen. Er moet juist wel een lb erbij. El k kan leuk meeballen vooral in de aanval maar als rkc aanviel was El k vaak te laat terug.
fase speelde goed idd.. barreto bruijn stond ook goed.. verdediging stond goed.. romeny en sellouf in mijn ogen de minste van het veld.. proper redelijk onzichtbaar.. janga liet een paar keer zien aardig te kunnen ballen!
Fase goed?
En wat heeft Janga gedaan waaruit bleek dat die goed kan voetballen?
Ik vind het allemaal nogal onbeholpen (wat logisch is).

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Nijmegen0413 »

n23 schreef:
zo 23 aug 2020, 08:32
Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 22:37
Gijscoman schreef:
za 22 aug 2020, 20:57
Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 19:52
Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.
Het gaat natuurlijk ook niet om absolute stilte. Men snapt echt wel dat publiek niet muisstil zal zijn. En men deed het ook prima. Soms een kreet, maar ik was blij om te zien dat iedereen wel begrip had. En het is ook mooi om te zien dat men toch alternatieven vindt om lawaai te maken ter vervanging van geschreeuw. Alleen het zingen na de wedstrijd moeten we mee uitkijken. Verder weet ik niet of het handig is om 'Al mot ik krupe' op te zetten alsof het normaal is, omdat dat juist bijna instinctief tot meezingen aanzet. Zeker als je op het refrein de muziek zachter zet. Het voelde ongemakkelijk om niet mee te zingen en tegelijkertijd ook niet juist om wel mee te zingen.
Haha, ja dat stil zetten. Mijn oplossing was om het hele nummer met mijn zoon maar mee te praten. Als je dat nu allemaal doet toch nog een leuk effect. Ja het einde was wel echt spontaan ingehouden enthousiasme wat eruit kwam bij de meesten. Op vak F toch wel een aantal jongeren die het allemaal wat minder belangrijk vonden en de discussie met stewart aangingen. Ongelofelijk maar die hebben we er ook tussen. Het was een bijzondere ervaring. Zolang we maar kunnen blijven spelen en geen quarantaine van spelers-elftallen gaan krijgen (ook al is dat bijna een illusie) maar zoveel mogelijk gaan genieten.
Was in ieder geval goed om te zien dat die lui, na niet te luisteren naar de eerste vraag van de steward om op hun plek te gaan zitten, van letterlijk iedereen die in de buurt zat op hun flikker kregen.
Viel mij inderdaad ook op, top!

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Nijmegen0413 »

Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 19:52
Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.
Compleet met je eens.
De spelvreugde spat er vanaf.
Een verademing is het als je ziet hoeveel ballen er vooruit gespeeld worden i.p.v. breed en/of terug.

Natuurlijk gaat nog lang niet alles goed, maar ik vind dat er een mooie ploeg staat.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gerard Lopez »

illestyl schreef:
zo 23 aug 2020, 13:05
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?
Je mocht toch alleen een kaartje kopen via een seizoenkaart?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Tiel »

Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 16:54
illestyl schreef:
zo 23 aug 2020, 13:05
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?
Je mocht toch alleen een kaartje kopen via een seizoenkaart?
Ja en bij risico wedstrijden is dat ook zo en toch zitten er mensen van andere clubs. Dus welke regels? Je lijkt wel zo'n gekkie uit Den Haag die roept dat hulpverleners niet 1,5 mtr uit elkaar staan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
zo 23 aug 2020, 16:58
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 16:54
illestyl schreef:
zo 23 aug 2020, 13:05
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?
Je mocht toch alleen een kaartje kopen via een seizoenkaart?
Ja en bij risico wedstrijden is dat ook zo en toch zitten er mensen van andere clubs. Dus welke regels? Je lijkt wel zo'n gekkie uit Den Haag die roept dat hulpverleners niet 1,5 mtr uit elkaar staan.
Ik vind het gewoon raar dat we, nu we zo op de regeltjes moeten letten, een trainer van een concurrent binnen laten komen terwijl hij geen seizoenkaart heeft. En dan is het sportief nog eens nadelig ook dat hij ons kan bekijken. Had voorkomen moeten worden.
Maar ik mag echt letterlijk niks van jou zeggen of je zit er alweer bovenop he.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Tiel »

Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 17:10
Tiel schreef:
zo 23 aug 2020, 16:58
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 16:54
illestyl schreef:
zo 23 aug 2020, 13:05
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?
Je mocht toch alleen een kaartje kopen via een seizoenkaart?
Ja en bij risico wedstrijden is dat ook zo en toch zitten er mensen van andere clubs. Dus welke regels? Je lijkt wel zo'n gekkie uit Den Haag die roept dat hulpverleners niet 1,5 mtr uit elkaar staan.
Ik vind het gewoon raar dat we, nu we zo op de regeltjes moeten letten, een trainer van een concurrent binnen laten komen terwijl hij geen seizoenkaart heeft. En dan is het sportief nog eens nadelig ook dat hij ons kan bekijken. Had voorkomen moeten worden.
Maar ik mag echt letterlijk niks van jou zeggen of je zit er alweer bovenop he.
Jij mag alles zeggen, net zoals ik dat mag. Het is niet gek het is dood normaal. Zelfs als we zonder publiek hadden gespeeld had hij er gezeten. Zo ga je als clubs met elkaar om.

Zal ik je nog eens een geheimpje vertellen? Hij heeft niet eens betaald voor zijn kaartje, wedden?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
zo 23 aug 2020, 17:17
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 17:10
Tiel schreef:
zo 23 aug 2020, 16:58
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 16:54
illestyl schreef:
zo 23 aug 2020, 13:05
Gerard Lopez schreef:
zo 23 aug 2020, 06:55
Henk de Jong heeft een seizoenkaart bij NEC!

Dat moet wel, want hij was in het stadion. Anders zeer opmerkelijk dat NEC de tegenstander (Cambuur) helpt en de eigen regels daar nog voor overtreedt ook!
Welkom bij NEC Henk, geniet van je seizoenkaart en bedankt voor de steun! :sjaal:
Welke regels?
Je mocht toch alleen een kaartje kopen via een seizoenkaart?
Ja en bij risico wedstrijden is dat ook zo en toch zitten er mensen van andere clubs. Dus welke regels? Je lijkt wel zo'n gekkie uit Den Haag die roept dat hulpverleners niet 1,5 mtr uit elkaar staan.
Ik vind het gewoon raar dat we, nu we zo op de regeltjes moeten letten, een trainer van een concurrent binnen laten komen terwijl hij geen seizoenkaart heeft. En dan is het sportief nog eens nadelig ook dat hij ons kan bekijken. Had voorkomen moeten worden.
Maar ik mag echt letterlijk niks van jou zeggen of je zit er alweer bovenop he.
Jij mag alles zeggen, net zoals ik dat mag. Het is niet gek het is dood normaal. Zelfs als we zonder publiek hadden gespeeld had hij er gezeten. Zo ga je als clubs met elkaar om.

Zal ik je nog eens een geheimpje vertellen? Hij heeft niet eens betaald voor zijn kaartje, wedden?
Dat geloof ik meteen. En ik heb ook vernomen dat hij een grote tas mee had waar bammetjes in zaten, gemaakt door zijn vrouw.
When Wilco talks, people listen!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Mcel »

Mcel schreef:
do 20 aug 2020, 11:04
BennyT schreef:
do 20 aug 2020, 10:44
Tiel schreef:
do 20 aug 2020, 10:24
Mcel schreef:
do 20 aug 2020, 09:57
---------------------------Alblas-----------------------
Van Rooij -- Van Eijden -- Bukusu -- El Karouani
-------------Barreto -------------Bruijn---------------
---Fase----------Janga----Romeny-------Vd Sluijs--
4-2-4, weer eens wat anders.
Hele rare opstelling dit. totaal niet het middenveld voor. Tenzij de Wolf een loopwonder is..
Demtsjenko schreef:
do 20 aug 2020, 10:35
Heb met mijn jeugdteams vaak 4-2-4 gespeeld. Dat vraagt wel dat er heel veel over het middenveld gekanteld wordt. Barreto heeft nog behoorlijk wat loopvermogen voor een routinier, maar dat zie ik hem toch niet doen...

Ook gebruik je 4-2-4 vaak om de tegenstander op eigen helft meteen vast te zetten. Als je naar de wedstrijden tot nu toe kijkt zie je dat Meijer juist de tegenstander wil opvangen zo’n 10 meter voor de middellijn. 4-2-4 zal hij dus niet overwegen...
Proper is geen 10. Die speelt op die positie alleen breed en terug. Dat kunnen Romeny en Vd Sluijs ook als ze zich even laten zakken. De diepe ballen kwamen van de verdedigers en van Barreto en Bruijn. Voorin kwamen we juist stootkracht tekort en ik denk dat Romeny zich beter gaat voelen met een aanspeelpunt bij hem in de buurt.

Ik denk ook niet dat Meijer dit gaat doen, maar het zou wel mijn idee zijn. Vd Sluijs is links en kan ook op 10. Zo kun je tijdens de wedstrijd nog variëren. Maar ongetwijfeld gaat Proper gewoon spelen morgen, omdat Meijer het ziet als voorbereiding op Cambuur, waarbij de andere ploeg het spel mag maken. Geen gek idee voor volgende week. Maar ik schat RKC toch een stukje lager in dan Cambuur.

Tegen het gros van de KKD-tegenstanders moet je gewoon wel zo aanvallend spelen. Uitgaan van eigen kracht.
Ik quoot mezelf niet graag, maar denk dat ik nu Meijer toch maar eens tipgeld ga vragen... :biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten