Josef Kvida

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Wilkinson »

Niet een verdediger voor de geschiedenisboeken van NEC, maar, ondanks zijn soms blinde acties en slechte positionering, naar mijn mening wel iemand die er altijd vol voor ging en niet ongeïnteresseerd over het veld wandelde. Overigens wel een prima beslissing om niet te verlengen denk ik. Veel succes in Cyprus!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door burp »

Wilkinson schreef:
wo 05 aug 2020, 10:49
Niet een verdediger voor de geschiedenisboeken van NEC, maar, ondanks zijn soms blinde acties en slechte positionering, naar mijn mening wel iemand die er altijd vol voor ging en niet ongeïnteresseerd over het veld wandelde. Overigens wel een prima beslissing om niet te verlengen denk ik. Veel succes in Cyprus!
:withstupid:
Helemaal mee eens.
Prima instelling en inzet. Voetballend echter een twee keer slechtere versie van Golla, en dat was al geen topper.
Cyprus lijkt me ook een juiste bestemming, contract voor 3 jaar ook.
Hopelijk krijgt hij wel z'n geld want die club heeft een reputatie.

https://pafosfc.com.cy/archives/4478

Vannuilekumphuile
Berichten: 895
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Vannuilekumphuile »

Klasse instelling en chique hoe hij afscheid neemt. Jammer dat hij is vertrokken maar alle succes voor deze aardige kerel.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Nijmegen0413 »

Wilkinson schreef:
wo 05 aug 2020, 10:49
Niet een verdediger voor de geschiedenisboeken van NEC, maar, ondanks zijn soms blinde acties en slechte positionering, naar mijn mening wel iemand die er altijd vol voor ging en niet ongeïnteresseerd over het veld wandelde. Overigens wel een prima beslissing om niet te verlengen denk ik. Veel succes in Cyprus!
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten