Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

burp schreef:
di 21 jul 2020, 14:58
Rick ten Voorde was op proef bij MVV
Yoeri Loen loopt mee bij TOP Oss
Christian Santos uit de Segunda A gedegradeerd met La Coruna
Dennis Gentenaar blijft toch in de zandbak keeperstrainer en hondenredder
Heinloth miste wel heel pijnlijk in de laatste minuut promotie met Ingolstadt. Kon hij niks aan doen overigens.
Joshua Smits is al snel eerste doelman geworden bij de nog ongeslagen koploper van Noorwegen Bodø/Glimt
Er is nog een laatste strohalm voor Santos en zijn club. Eén wedstrijd uit de laatste speelronde kon niet gespeeld worden: Deportivo tegen Fuenlabrada. Bij die laatste club waren coronabesmettingen vastgesteld. Maar volgens de regels dienen alle wedstrijden in de laatste speelrondes tegelijk gespeeld te worden. Dus Deportivo eist nu dat al die wedstrijden opnieuw gespeeld worden. Of dat ze niet degraderen, daar gaan ze ook akkoord mee. Gaat niet gebeuren denk ik. Fuenlabrada zou bij winst in de play offs voor promotie terecht komen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
voor geen goud dat ik hem hier terug zou willen zien..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
Goed nieuws! Mijn Darri-shirt is meer waard geworden.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
do 23 jul 2020, 19:43
burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
Goed nieuws! Mijn Darri-shirt is meer waard geworden.
Waarom koop je in godsvredesnaam een Darri shirt ??
Risus abundat in ore stultorum

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Poort5 »

flipsen schreef:
do 23 jul 2020, 20:12
mschr schreef:
do 23 jul 2020, 19:43
burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
Goed nieuws! Mijn Darri-shirt is meer waard geworden.
Waarom koop je in godsvredesnaam een Darri shirt ??
Vooruitziende blik, Mschr wist dat ging gebeuren. Op zeker!

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Nimma1 »

Nuytinck wint van Ronaldo en co!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

flipsen schreef:
do 23 jul 2020, 20:12
mschr schreef:
do 23 jul 2020, 19:43
burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
Goed nieuws! Mijn Darri-shirt is meer waard geworden.
Waarom koop je in godsvredesnaam een Darri shirt ??
Het was het Darri-shirt of dit... https://matchwornshirt.com/shirt/3

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
vr 24 jul 2020, 00:42
flipsen schreef:
do 23 jul 2020, 20:12
mschr schreef:
do 23 jul 2020, 19:43
burp schreef:
do 23 jul 2020, 18:05
het kan verkeren, uitgekotst worden in Nijmegen met een contractonbinding tot besluit, een zeer behoorlijk seizoen draaien in de Turkse eerste divisie en nu voor 3 jaar bij een (gevallen) topclub tekenen.
Nog niet officieel bevestigd maar de media staan er al vol van dat Brahim Darri Fatih Karagümrük verruilt voor Fenerbahçe.
Goed nieuws! Mijn Darri-shirt is meer waard geworden.
Waarom koop je in godsvredesnaam een Darri shirt ??
Het was het Darri-shirt of dit... https://matchwornshirt.com/shirt/3
Ik snap nu je keuze..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Bram Nuytinck miste sinds de hervatting van de Serie A nog geen wedstrijd bij Udinese. De dertigjarige verdediger kende een moeilijke start van het seizoen, maar is nu al maanden een vaste waarde. Donderdag pakte Nuytinck met Udinese drie zeer belangrijke punten door Juventus te verslaan. Het verwachte titelfeest van De Oude Dame werd daardoor uitgesteld.
De meeste voetballiefhebbers in Italië gingen er vooraf al vanuit dat Juventus op bezoek bij Udinese de negende titel op rij zou pakken, zeker na de droge knal van Matthijs de Ligt die de 0-1 betekende in de Dacia Arena. Maar Udinese vocht terug, kwam via Ilja Nestorovski op gelijke hoogte en sloeg in de extra tijd toe via Seko Fofana: 2-1. Gevolg is dat Udinese bijna veilig is in de Serie A en Juventus nog even moet wachten op het kampioenschap.
'Dit zijn heel belangrijke punten voor ons', begint Nuytinck over de overwinning. 'Ik dacht vooraf eigenlijk ook al dat we het konden. Sinds de hervatting van de competitie spelen wij best aardig voetbal. We wonnen uit bij AS Roma en speelden gelijk tegen Lazio. Tegen Atalanta en Napoli ging het ook best goed, maar soms hadden we pech. Ik had best een goed gevoel over de wedstrijd tegen Juventus, hoe gek het ook klinkt. Dat zij kampioen konden worden, was voor ons een extra motivatie. Maar het belangrijkste waren echt de drie punten om onderin weg te blijven.'
We stonden achter, maar we werden niet kapotgespeeld
Het plan van Udinese kwam goed tot uiting. 'We wilden hetzelfde spelen als tegen andere grote ploegen. Onze kracht is inzakken en compact spelen, een beetje op de Italiaanse manier. We hebben de kwaliteiten om dan met verzorgd voetbal tot kansen te komen. Bij vlagen ging dat redelijk, aan de andere kant weet je ook dat het enorm lastig is. Juventus heeft zo veel kwaliteiten, zij kunnen uit het niets een goal maken. Maar ze kregen nauwelijks kansen, tot Matthijs de bal oppikte en goed binnen schoot. 0-1 achter bij rust, dat is natuurlijk balen, maar het ging niet heel slecht. We werden niet kapotgespeeld. We zeiden in de rust tegen elkaar dat we door moesten gaan, sterk verdedigen en zorgen dat we in de wedstrijd blijven. Als we zouden scoren, zou de hele wedstrijd kunnen omslaan.'
Dat gebeurde ook, want na de rake kopbal van Nestorovski zat Udinese weer helemaal in de wedstrijd. Waar de kansenverhouding in de eerste helft nog in het voordeel was van Juventus, ging het na rust meer gelijk op. Het leek in een gelijkspel te eindigen, tot Fofana het op aangeven van Rodrigo Becão op een lopen zetten. De Ligt werd geklopt en de aanvaller zette Udinese in de extra tijd op 2-1. Juventus droop beteuterd af, terwijl Nuytinck, Hidde ter Avest, Marvin Zeegelaar en William Troost-Ekong de zege vierden.

Voor Nuytinck was het de eerste zege op Juventus tijdens zijn periode in Italië. De voorgaande zes ontmoetingen gingen allemaal verloren. Het betekende ook dat de Nederlander voor het eerst won van Cristiano Ronaldo. Donderdag stond hij voor de derde keer tegenover de Portugees. 'Echt een topper', is Nuytinck vol lof. 'Daar hoef ik eigenlijk weinig over te zeggen. Hij kan uit het niets een wedstrijd beslissen, zo veel kwaliteiten heeft hij. Maar ook iemand als Paulo Dybala, die kan zó goed voetballen. Hij heeft zo'n goede techniek, dat zijn echte topvoetballers. Ze weten precies wanneer ze wat moeten doen. Het is wel leuk om jezelf met dat niveau te meten. Van elk klein kansje, kunnen zij een grote kans maken.'
Door de zege staat Udinese op de vijftiende plek met 39 punten. Lecce, dat de achttiende plek bezet en bij deze stand zou degraderen, heeft met nog drie wedstrijden te gaan zeven punten minder. Dat kan niet meer misgaan voor Udinese, zou je denken. 'Maar in het voetbal weet je het nooit. Het staat allemaal dicht bij elkaar. Zondag spelen we tegen Cagliari, die deden lang mee om Europees voetbal. Maar als wij van ze winnen, komen we in punten gelijk. Het kan gek lopen. We zijn nog niet helemaal veilig, maar tegen Juve hebben we wel een enorme stap gezet.'

© Pro Shots
Het enthousiasme is hoorbaar bij Nuytinck. De verdediger zit goed in zijn vel bij Udinese. Dat was aan het begin van het seizoen wel anders. Trainer Igor Tudor hield de Nederlander in de eerste tien wedstrijden op de bank en werd vervolgens ontslagen. 'Het is een heel raar jaar voor mij. Onder Tudor heb ik het moeilijk gehad. We lagen elkaar totaal niet en hij gunde me geen minuut. Ik speel hier nu drie jaar en ineens deed ik niet meer mee. Dat was een raar moment in mijn carrière, maar ik heb er wel van geleerd. Ik verwachtte het niet en daardoor ging ik alleen maar harder werken.'
Nuytinck kende Tudor al wel. In zijn eerste jaar in Italië maakte de Kroaat het seizoen af na het ontslag van Massimo Oddo, maar Udinese besloot vervolgens om niet met hem verder te gaan. Toen Davide Nicola vorig seizoen het veld moest ruimen, kwam de clubleiding toch weer bij Tudor uit. 'Ik was op dat moment geblesseerd, maar toen ik weer fit was, klikte het niet. Na de vakantie was het helemaal klaar tussen ons. Er is veel gebeurd en ik voelde heel weinig respect van hem naar mij toe. Het was een gekke situatie, want voordat hij terugkwam zat ik juist lekker in mijn vel. Je weet dat dit in het voetbal kan gebeuren, er zijn veel verschillende persoonlijkheden. Op zo'n moment moet je rustig aandoen en hard blijven werken. Dat heb ik gedaan.'
Het gaf Nuytinck veel vertrouwen dat opvolger Luca Gotti in zijn eerste wedstrijd meteen weer een beroep op hem. Sindsdien stond de verdediger in alle wedstrijden in de basis. De wedstrijd tegen Juventus was voor Nuytinck de negende in vier weken. 'De trainer rouleert veel, maar ik heb alles gespeeld. Dat voelt heel goed. Als we het nu goed afronden, is het uiteindelijk wel een goed seizoen geweest. Het klinkt misschien raar om dat over mezelf te zeggen, maar ik speel dit seizoen vrij stabiel. Het gaat lekker en dat geeft veel vertrouwen. Negen wedstrijden in vier weken is wel pittig, maar het is ook wel fijn. Om de drie dagen voetballen en daar ligt telkens de focus op. Fysiek gaat het goed, ik ben niet moe. Dan is het alleen maar extra lekker om zo'n overwinning op Juventus te mogen vieren.'
We hebben na het seizoen echt even tijd nodig om het koppie leeg te maken
Toch kijkt Nuytinck er ook naar uit om na het seizoen even de batterijen op te laden. 'Ik merk ook op de club dat we echt even tijd nodig hebben om het koppie leeg te maken. We spelen met veel druk, want eigenlijk zijn we te goed om onderin te spelen. We lieten te veel punten liggen. Ik merk ook bij mezelf dat ik er na het seizoen even uit moet. Het is de afgelopen weken alleen maar voetbal geweest, continu in de focus van wedstrijden. En ik wil presteren, dan merk je hoe belangrijk dat is. We ontbijten, lunchen en dineren op de club, zitten ook veel in hotels in aanloop naar wedstrijden. Mijn vriendin woont in Amsterdam, ik heb haar zeker al een maand niet meer gezien. Hopelijk sluiten we het seizoen goed af. Het zou lekker zijn om daarna even twee weken de hoofden leeg te maken.'
Nuytinck ligt nog tot medio 2021 vast bij Udinese. Over de toekomst valt nog weinig te zeggen. 'We zijn met de club in gesprek over een nieuw contract, maar ik weet niet wat er in de zomer gaat gebeuren. Ik ben hier gelukkig, draai een stabiel seizoen en speel nu alles. Ik wacht het af. We hebben al met de club besproken dat we eerst het seizoen willen afsluiten en dan verder kijken. De situatie is door corona ook heel anders. Op internet zie ik dat Nederlandse club nu beginnen met trainen, terwijl wij nog vol in de competitie zitten. Het is vreemd dat het zo langs elkaar heen loopt, maar aan de andere kant kan het ook niet anders in deze gekke tijd.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jetipo »

@jackkreta: Dankjewel voor het delen. Mooi om te lezen. :tu:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Nou hier wel :lol:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Tiel »

Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Nimma1 »

Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Natuurlijk ook niet zo gek als je van een van de beste clubs van de wereld komt.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

Nimma1 schreef:
zo 02 aug 2020, 18:23
Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Natuurlijk ook niet zo gek als je van een van de beste clubs van de wereld komt.
En gewend bent dat spelers het snel oppikken, ik sluit ook echt niet uit dat hij daar een succes zou worden..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Het manco is dat ze bij nec zijn kennis en kunde niet op waarde schatten.
En dat hij totaal niet gesteund werd door zijn beide assistenten,
Die nu allebei bij de amateurs werken.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

karlo schreef:
zo 02 aug 2020, 19:52
Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Het manco is dat ze bij nec zijn kennis en kunde niet op waarde schatten.
En dat hij totaal niet gesteund werd door zijn beide assistenten,
Die nu allebei bij de amateurs werken.
Heeft A3 een nieuwe club dan?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
zo 02 aug 2020, 19:52
Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Het manco is dat ze bij nec zijn kennis en kunde niet op waarde schatten.
En dat hij totaal niet gesteund werd door zijn beide assistenten,
Die nu allebei bij de amateurs werken.
Nee, de spelers begrepen de oefenstof niet, tenminste niet allemaal volgens Ferdi.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

karlo schreef:
zo 02 aug 2020, 19:52
Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Het manco is dat ze bij nec zijn kennis en kunde niet op waarde schatten.
En dat hij totaal niet gesteund werd door zijn beide assistenten,
Die nu allebei bij de amateurs werken.
De zoete wraak van Van Schaik die z'n doorgedramde trainer zag mislukken.
Laatst gewijzigd door burp op ma 03 aug 2020, 11:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Sandertjuh85 »

karlo schreef:
zo 02 aug 2020, 19:52
Tiel schreef:
zo 02 aug 2020, 17:59
Zijn enige manco was dat hij zijn werkwijze niet aan het niveau van de spelers kon aanpassen.
Het manco is dat ze bij nec zijn kennis en kunde niet op waarde schatten.
En dat hij totaal niet gesteund werd door zijn beide assistenten,
Die nu allebei bij de amateurs werken.
Hij speelde met Golla en vd Pavert als centrum verdedigers 45 meter van het goal af. 2 spelers die de 100 meter niet binnen 25 seconde liepen.
Als je zoiets bedenkt mag je echt geen ander excuus meer verzinnen voor slechte resultaten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Dat deed ie misschien 1 of 2 wedstrijden, maar daarna speelden we beton- en toevalsvoetbal om maar kampioen te worden. Onverstandig. Hij had moeten kiezen voor zijn visie van gegenpressing. Hij had dan 3,5 maand de tijd gehad om zijn spelersgroep dat aan te leren. Met als gevolg dat we dan met twee vingers in de neus de nacompetitie hadden gewonnen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door karlo »

mschr schreef:
zo 02 aug 2020, 22:35
Dat deed ie misschien 1 of 2 wedstrijden, maar daarna speelden we beton- en toevalsvoetbal om maar kampioen te worden. Onverstandig. Hij had moeten kiezen voor zijn visie van gegenpressing. Hij had dan 3,5 maand de tijd gehad om zijn spelersgroep dat aan te leren. Met als gevolg dat we dan met twee vingers in de neus de nacompetitie hadden gewonnen.
:withstupid:
En dat kwam omdat hij door die amateurs niet gesteund werd,
Eeuwig zonde
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Hemlein van Kaiserslautern naar SV Meppen
Dumic moet weg bij FC Utrecht
Dyrestam van Xanti naar Sarpsborg
Stef Nijland van De Graafschap naar DVS '33 in de derde divisie.
Genoa heeft zich zonder Lasse Schone die op de bank zat veilig gespeeld
Nuytinck staat met een knieblessure tot september aan de kant bij Udinese.
Terug als voetballer: Kristjan Gauti Emilsson. Heeft z'n eerste officiële minuten gemaakt voor FH in de competitie
https://fotbolti.net/news/02-08-2020/en ... -fh-lidinu
Annas Achahbar heeft met Sepsi OSK de Roemeense bekerfinale verloren van FCSB
Jur Driessen die net van jong NEC naar Duno was gegaan, is nu naar NK Fužinar op het tweede niveau in Slovenië.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten