Jonathan Okita

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Afgelopen seizoen was niet goed. Het kende geen enkel hoogtepunt, maar ook weinig dieptepunten. Het seizoen ervoor was vol met dieptepunten. Ik noem een NEC - TOP Oss.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
za 27 jun 2020, 19:44
Afgelopen seizoen was niet goed. Het kende geen enkel hoogtepunt, maar ook weinig dieptepunten. Het seizoen ervoor was vol met dieptepunten. Ik noem een NEC - TOP Oss.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Polleke »

Als de trainer hem zo in de etalage zet... dan is er denk ik weinig vertrouwen in hem.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door gladiator »

1 goede wedstrijd afgelopen jaar tegen ik meen Telstar thuis. Toen was hij echt ongrijpbaar
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Brabander »

Ik heb toch het idee dat hij niet goed gebruikt wordt bij NEC. Het is en blijft een goede en snelle speler.
Alleen werd hij vorig jaar steeds op een andere positie neergezet en zaten er geen vastigheden in het team.
Deze jongen kan, mits hij vastigheden en vertrouwen krijgt, veel voor de club betekenen en ook hem, over een jaar voor een goed bedrag verkopen!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door karlo »

Brabander schreef:
zo 28 jun 2020, 09:17
Ik heb toch het idee dat hij niet goed gebruikt wordt bij NEC. Het is en blijft een goede en snelle speler.
Alleen werd hij vorig jaar steeds op een andere positie neergezet en zaten er geen vastigheden in het team.
Deze jongen kan, mits hij vastigheden en vertrouwen krijgt, veel voor de club betekenen en ook hem, over een jaar voor een goed bedrag verkopen!
:withstupid:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

gladiator schreef:
za 27 jun 2020, 23:39
1 goede wedstrijd afgelopen jaar tegen ik meen Telstar thuis. Toen was hij echt ongrijpbaar
Hij scoorde een mooi doelpunt, maar was invaller in de 70ste minuut. Hij heeft afgelopen seizoen geen goeie wedstrijd gespeeld.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Brabander schreef:
zo 28 jun 2020, 09:17
Ik heb toch het idee dat hij niet goed gebruikt wordt bij NEC. Het is en blijft een goede en snelle speler.
Alleen werd hij vorig jaar steeds op een andere positie neergezet en zaten er geen vastigheden in het team.
Deze jongen kan, mits hij vastigheden en vertrouwen krijgt, veel voor de club betekenen en ook hem, over een jaar voor een goed bedrag verkopen!
Linksbuiten of rechtsbuiten. Wat maakt het uit? Normaal gesproken wisselen de links- en rechtsbuiten regelmatig van positie tijdens de wedstrijd. Als hij soms als midvoor werd opgesteld, zou ik je kritiek kunnen begrijpen. De man heeft geen goeie mentaliteit en bakt er niks van tijdens belangrijke wedstrijden. En afgelopen seizoen bakte hij er ook weinig van tijdens minder belangrijke wedstrijden. Tel daarbij op dat hij tijdens een achterstand demonstratief treuzelt als ie gewisseld wordt na een wanprestatie en je weet dat iedereen, de technische staf incluis, het met hem gehad heeft.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:
za 27 jun 2020, 13:49
Forlán schreef:
za 27 jun 2020, 12:55
Juul schreef:
za 27 jun 2020, 12:44
JBNMGN schreef:
za 27 jun 2020, 11:04
Okita is jammer genoeg een speler van schaarse geniale momenten maar zo ongemotiveerd als een slak die tegen de 7 heuvelen weg op moet.
In een 4-4-2 zul je meer aan Okita hebben naar mijn idee. Hij is niet ongemotiveerd maar wordt moedeloos om elke bal bij de eigen cornervlag op te halen om 20 seconden later bij de andere cornervlag aanwezig geacht te zijn. Dat 4-3-3 onder Bogers haalde het gif uit een speler als Okita.
Helemaal eens.

In topic over romeny dacht ik dat ook hij beter in een 4-4-2 terecht zou kunnen... Met wat voetbal erachter zou je toch met beiden (gemotiveerd) 4-4-2 en om de prijzen moeten kunnen spelen?

Maar als ze hem zo in de etalage zetten, ben ik bang dat Okita de volgende ndashimineye wordt...
-----------Romeny - Okita--------------
---------------------?-------------------
-----------De Wolf- Proper---------------
-----------------Bruijn--------------------
-Kuipers - ? - Van Eijden - van Rooij-
----------------Alblas--------------------

Als je een creatieve 10 haalt en een sterke linker centrale verdediger, dan zie ik dit wel zitten
Tavlan? Bv in plaats van Okita.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door bertje »

mschr schreef:
zo 28 jun 2020, 09:23
Brabander schreef:
zo 28 jun 2020, 09:17
Ik heb toch het idee dat hij niet goed gebruikt wordt bij NEC. Het is en blijft een goede en snelle speler.
Alleen werd hij vorig jaar steeds op een andere positie neergezet en zaten er geen vastigheden in het team.
Deze jongen kan, mits hij vastigheden en vertrouwen krijgt, veel voor de club betekenen en ook hem, over een jaar voor een goed bedrag verkopen!
Linksbuiten of rechtsbuiten. Wat maakt het uit? Normaal gesproken wisselen de links- en rechtsbuiten regelmatig van positie tijdens de wedstrijd. Als hij soms als midvoor werd opgesteld, zou ik je kritiek kunnen begrijpen. De man heeft geen goeie mentaliteit en bakt er niks van tijdens belangrijke wedstrijden. En afgelopen seizoen bakte hij er ook weinig van tijdens minder belangrijke wedstrijden. Tel daarbij op dat hij tijdens een achterstand demonstratief treuzelt als ie gewisseld wordt na een wanprestatie en je weet dat iedereen, de technische staf incluis, het met hem gehad heeft.
:withstupid: Hier mogen de wmb het verlies pakken hoor. Dat hij flegmatiek is is nog tot daaraantoe, maar er regelmatig opzichtig met de pet naar gooien vind ik weer van een andere orde.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jonathan Okita

Bericht door flipsen »

Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door burp »

heeft in mei al expliciet aangegeven dat hij weg wil.

Nou we kennen nog hoe dat ging bij MVV.
Wilco zal nog wel eens een lesje werkweigering kunnen krijgen als hij dat bij Mike al zo noemde.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Demtsjenko »

En toch... 21 goals in 64 wedstrijden als buitenspeler is helemaal niet slecht.. en dan nog de nodige assists...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

burp schreef:
vr 03 jul 2020, 16:10
heeft in mei al expliciet aangegeven dat hij weg wil.

Nou we kennen nog hoe dat ging bij MVV.
Wilco zal nog wel eens een lesje werkweigering kunnen krijgen als hij dat bij Mike al zo noemde.
Verhuren aan Willem II! Dat zal hem leren! Maar wat ziet Nantes in hem? Hebben ze daar Jules de Corte en Stevie Wonder als scouts?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
vr 03 jul 2020, 16:39
burp schreef:
vr 03 jul 2020, 16:10
heeft in mei al expliciet aangegeven dat hij weg wil.

Nou we kennen nog hoe dat ging bij MVV.
Wilco zal nog wel eens een lesje werkweigering kunnen krijgen als hij dat bij Mike al zo noemde.
Verhuren aan Willem II! Dat zal hem leren! Maar wat ziet Nantes in hem? Hebben ze daar Jules de Corte en Stevie Wonder als scouts?
:biggrin: Hij was/is wat wispelturig. Overigens goede instelling van Meijer.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Polleke »

Meijer kwam btw weer goed en duidelijk over 👍

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
vr 03 jul 2020, 18:17
mschr schreef:
vr 03 jul 2020, 16:39
burp schreef:
vr 03 jul 2020, 16:10
heeft in mei al expliciet aangegeven dat hij weg wil.

Nou we kennen nog hoe dat ging bij MVV.
Wilco zal nog wel eens een lesje werkweigering kunnen krijgen als hij dat bij Mike al zo noemde.
Verhuren aan Willem II! Dat zal hem leren! Maar wat ziet Nantes in hem? Hebben ze daar Jules de Corte en Stevie Wonder als scouts?
:biggrin: Hij was/is wat wispelturig. Overigens goede instelling van Meijer.
En als hij het dan goed doet bij zijn volgende club is het gewoon weer slecht. Zo ging het bij Sjimmie ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Super-Simr »

Na het vertrek van Musaba met afstand onze beste aanvaller.

Maar ja, het zal ons supporters wel weer lukken om hem weg te nuilen...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Jota »

Super-Simr schreef:
vr 03 jul 2020, 19:19
Na het vertrek van Musaba met afstand onze beste aanvaller.

Maar ja, het zal ons supporters wel weer lukken om hem weg te nuilen...
Ik ben het met je eens dat hem uitjouwen niet helpt. Ik denk dat Okita de beste aanvaller kan zijn maar hij heeft duidelijk een mentaal / motivatie probleem.
Hij wil weg en ik denk dat uiteindelijk dit de beste optie is ondanks zijn kwaliteiten

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Tiel »

Super-Simr schreef:
vr 03 jul 2020, 19:19
Na het vertrek van Musaba met afstand onze beste aanvaller.

Maar ja, het zal ons supporters wel weer lukken om hem weg te nuilen...
Weg nuilen? Als er een speler is die de hand boven het hoofd wordt gehouden is hij het wel.

En nog wil hij weg. Kijk naar zijn kop bij dat interview. Toen hij tegen alle regels in stond te demonstreren en dus zijn medespelers in gevaar bracht had hij meer plezier.
Laatst gewijzigd door Tiel op vr 03 jul 2020, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door karlo »

Super-Simr schreef:
vr 03 jul 2020, 19:19
Na het vertrek van Musaba met afstand onze beste aanvaller.

Maar ja, het zal ons supporters wel weer lukken om hem weg te nuilen...
:withstupid:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Gerard Lopez »

Raar trouwens dat Okita in dat item bij Fox Sports zegt dat hij naar Frankrijk wil "omdat ik daar vandaan kom" en toen ging ik op wiki kijken en hij heeft werkelijk alleen in Belgie en Duitsland gespeeld, inclusief de pupillen. En is ook niet in Frankrijk geboren, maar in Duitsland.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Nummer 9 »

De beste aanvaller ben je als je op mentaliteit en talent goed scoort, anders ben je alleen de meest talentvolle aanvaller. Ik denk dat Romeny op dit moment gewoon de beste aanvaller is.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Gijscoman »

Gerard Lopez schreef:
vr 03 jul 2020, 23:37
Raar trouwens dat Okita in dat item bij Fox Sports zegt dat hij naar Frankrijk wil "omdat ik daar vandaan kom" en toen ging ik op wiki kijken en hij heeft werkelijk alleen in Belgie en Duitsland gespeeld, inclusief de pupillen. En is ook niet in Frankrijk geboren, maar in Duitsland.
Van z'n 5e tot z'n 15e nabij Parijs gewoond. Daarna naar Brussel verhuisd. Maar belangrijke vormende jaren dus in Frankrijk gezeten, terwijl hij nauwelijks herinneringen aan Duitsland zal hebben. Daar heeft hij ook nooit gespeeld

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Legendario »

Gerard Lopez schreef:
vr 03 jul 2020, 23:37
Raar trouwens dat Okita in dat item bij Fox Sports zegt dat hij naar Frankrijk wil "omdat ik daar vandaan kom" en toen ging ik op wiki kijken en hij heeft werkelijk alleen in Belgie en Duitsland gespeeld, inclusief de pupillen. En is ook niet in Frankrijk geboren, maar in Duitsland.
Misschien denkt hij aanspraak te kunnen maken op een grachtenpand in Parijs?

:director: Is een grapje, lieve mensen!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten