Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
do 28 mei 2020, 18:23
luuk74 schreef:
do 28 mei 2020, 17:06
zuurpruim schreef:
do 28 mei 2020, 16:37
BennyT schreef:
do 28 mei 2020, 16:03
Demtsjenko schreef:
do 28 mei 2020, 15:20
4 jaar... dat vind ik een behoorlijke tijd...
Heb hem altijd wel goed gevonden, maar geen drager van het elftal of bepalende speler. Eerder een harde dienende werker met een mooi schot in de benen.
Ook jij vergeet soms,zoals zovelen in wat voor een kneuzen-competitie we spelen.Een fitte Barreto zal een enorme meerwaarde zijn.
Net zoals van den berg die op z'n 32ste naar nec kwam vanuit de championship. Van den Berg speelde nog bijna elke wedstrijd dat seizoen ervoor bij reading en kon het ook niet waarmaken hier. Baretto is nog een paar jaar ouder en heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met het aantrekken van zo'n speler. Als een voorbeeldfunctie etc. kan hij best z'n steentje bijdragen, ik denk echter dat je voetballend niet te hoge verwachtingen moet hebben.
Nu speelde Barreto wel op een veel hoger niveau dan Joey, die alleen maar ballen over zich heen en weer zag gaan. Maar al is het maar als mentor in de kleedkamer en jeugdtrainer. Als hij zich voor een KKD salaris wil laten strikken, prima.
Precies ruim 2 ton voor Joey,dat betaal je niet meer voor een veteraan.En NEC kan hem prima helpen met zijn evt trainerscarrière.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
do 28 mei 2020, 18:30
bertje schreef:
do 28 mei 2020, 18:23
luuk74 schreef:
do 28 mei 2020, 17:06
zuurpruim schreef:
do 28 mei 2020, 16:37
BennyT schreef:
do 28 mei 2020, 16:03
Demtsjenko schreef:
do 28 mei 2020, 15:20
4 jaar... dat vind ik een behoorlijke tijd...
Heb hem altijd wel goed gevonden, maar geen drager van het elftal of bepalende speler. Eerder een harde dienende werker met een mooi schot in de benen.
Ook jij vergeet soms,zoals zovelen in wat voor een kneuzen-competitie we spelen.Een fitte Barreto zal een enorme meerwaarde zijn.
Net zoals van den berg die op z'n 32ste naar nec kwam vanuit de championship. Van den Berg speelde nog bijna elke wedstrijd dat seizoen ervoor bij reading en kon het ook niet waarmaken hier. Baretto is nog een paar jaar ouder en heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met het aantrekken van zo'n speler. Als een voorbeeldfunctie etc. kan hij best z'n steentje bijdragen, ik denk echter dat je voetballend niet te hoge verwachtingen moet hebben.
Nu speelde Barreto wel op een veel hoger niveau dan Joey, die alleen maar ballen over zich heen en weer zag gaan. Maar al is het maar als mentor in de kleedkamer en jeugdtrainer. Als hij zich voor een KKD salaris wil laten strikken, prima.
Precies ruim 2 ton voor Joey,dat betaal je niet meer voor een veteraan.En NEC kan hem prima helpen met zijn evt trainerscarrière.
Ja, itt Joey zal Barreto zich niet ik wel iets professioneler opstellen gok ik (aangezien dat ook niet zo gek moeilijk is) en heeft hij wel clubbinding.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mcel »

bertje schreef:
do 28 mei 2020, 18:45
zuurpruim schreef:
do 28 mei 2020, 18:30
bertje schreef:
do 28 mei 2020, 18:23
luuk74 schreef:
do 28 mei 2020, 17:06
zuurpruim schreef:
do 28 mei 2020, 16:37
BennyT schreef:
do 28 mei 2020, 16:03

Heb hem altijd wel goed gevonden, maar geen drager van het elftal of bepalende speler. Eerder een harde dienende werker met een mooi schot in de benen.
Ook jij vergeet soms,zoals zovelen in wat voor een kneuzen-competitie we spelen.Een fitte Barreto zal een enorme meerwaarde zijn.
Net zoals van den berg die op z'n 32ste naar nec kwam vanuit de championship. Van den Berg speelde nog bijna elke wedstrijd dat seizoen ervoor bij reading en kon het ook niet waarmaken hier. Baretto is nog een paar jaar ouder en heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met het aantrekken van zo'n speler. Als een voorbeeldfunctie etc. kan hij best z'n steentje bijdragen, ik denk echter dat je voetballend niet te hoge verwachtingen moet hebben.
Nu speelde Barreto wel op een veel hoger niveau dan Joey, die alleen maar ballen over zich heen en weer zag gaan. Maar al is het maar als mentor in de kleedkamer en jeugdtrainer. Als hij zich voor een KKD salaris wil laten strikken, prima.
Precies ruim 2 ton voor Joey,dat betaal je niet meer voor een veteraan.En NEC kan hem prima helpen met zijn evt trainerscarrière.
Ja, itt Joey zal Barreto zich niet ik wel iets professioneler opstellen gok ik (aangezien dat ook niet zo gek moeilijk is) en heeft hij wel clubbinding.
Van onze flierefluitende Jack en Potje mocht Joey zelf ook lekker flierefluiten. Met een echte trainer had hij iets meer moeten presteren.
Barreto heeft zelf aangegeven (schijnt) hier te willen terugkomen. Die zal er de kantjes niet van af lopen. Gewoon gaan praten met hem. Kan zeker een meerwaarde zijn. Desnoods alleen op de training.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Ruud Boymans is transfervrij. Wel 31, dus véél te oud volgens sommigen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Brabander »

Alles leuk en aardig maar dit soort spelers moet je toch echt niet meer in je, toch al zeer dunne selectie, willen hebben?
Die fout hebben we al heel vaak gemaakt.
Uiteraard mag hij van mij aansluiten bij de trainersstaf, de man heeft veel ervaring en kan de jongeren een hoop leren.
Maar laten we aub ons karige budget besteden aan fitte spelers die willen gaan slagen in de eredivisie of hogerop.
Niet een speler die het nog een jaartje wil gaan proberen om dan toch tot de conclusie dat het lichaam het niet meer kan opbrengen.
Dat heeft ons vorig seizoen al een keepersprobleem opgeleverd :angryfire:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

jackkreta schreef:
vr 29 mei 2020, 08:50
Ruud Boymans is transfervrij. Wel 31, dus véél te oud volgens sommigen.
Als we het dan over de fysieke staat van Barreto hebben, Boymans is volgens mij nog steeds zo blessuregevoelig als het maar zijn kan. Doelpunten scoren kan die wel, maar hij speelt al jaren niet meer op een beetje niveau.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

Brabander schreef:
vr 29 mei 2020, 08:59
Alles leuk en aardig maar dit soort spelers moet je toch echt niet meer in je, toch al zeer dunne selectie, willen hebben?
Die fout hebben we al heel vaak gemaakt.
Uiteraard mag hij van mij aansluiten bij de trainersstaf, de man heeft veel ervaring en kan de jongeren een hoop leren.
Maar laten we aub ons karige budget besteden aan fitte spelers die willen gaan slagen in de eredivisie of hogerop.
Niet een speler die het nog een jaartje wil gaan proberen om dan toch tot de conclusie dat het lichaam het niet meer kan opbrengen.
Dat heeft ons vorig seizoen al een keepersprobleem opgeleverd :angryfire:
Volgens mij zat dat bij die keepert voornamelijk tussen de oren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Brabander schreef:
vr 29 mei 2020, 08:59
Alles leuk en aardig maar dit soort spelers moet je toch echt niet meer in je, toch al zeer dunne selectie, willen hebben?
Die fout hebben we al heel vaak gemaakt.
Uiteraard mag hij van mij aansluiten bij de trainersstaf, de man heeft veel ervaring en kan de jongeren een hoop leren.
Maar laten we aub ons karige budget besteden aan fitte spelers die willen gaan slagen in de eredivisie of hogerop.
Niet een speler die het nog een jaartje wil gaan proberen om dan toch tot de conclusie dat het lichaam het niet meer kan opbrengen.
Dat heeft ons vorig seizoen al een keepersprobleem opgeleverd :angryfire:
maar dat is op dit moment weer de vraag.Is ons budget nog steeds zo karig?Ik waag het te betwijfelen.Wilco wil spelen voor plek 4,5 en stelt dat we door corona met miljoenen geraakt worden.Alle aflopende contracten worden niet verlengd.Dat is dus een veel slechter scenario dan vorig seizoen.Waarom je dan voor plek 4 gaat.En Wilco is ,getuige vorig seizoen,altijd zeer behoudend.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Nakamura is gratis op te halen!
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

vak Oost schreef:
vr 29 mei 2020, 10:08
Nakamura is gratis op te halen!
Hikaru?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Gijscoman schreef:
vr 29 mei 2020, 11:55
vak Oost schreef:
vr 29 mei 2020, 10:08
Nakamura is gratis op te halen!
Hikaru?
Heeft tie ooit tegen NEC gescoord ? Zo ja dan halen !
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Ibi is contractloos...
Aardige voor ons ( :biggrin: )

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gladiator »

Bottendaal schreef:
vr 29 mei 2020, 20:20
Ibi is contractloos...
Aardige voor ons ( :biggrin: )
Ja doen...... Affalay, boymans, baretto wordt het weer gezellig druk bij het cwz
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:
vr 29 mei 2020, 10:08
Nakamura is gratis op te halen!
Die van Twente?
Lekkere buitenspeler is dat!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Dario vd Buijs gaat transfervrij vertrekken bij Heracles.
Lijkt me een goeie voor ons.
Linksbenig, sterk in de opbouw, eredivisie ervaring, bewezen op KKD niveau en talentvol.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

gladiator schreef:
vr 29 mei 2020, 21:06
Bottendaal schreef:
vr 29 mei 2020, 20:20
Ibi is contractloos...
Aardige voor ons ( :biggrin: )
Ja doen...... Affalay, boymans, baretto wordt het weer gezellig druk bij het cwz
:wink:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

Bottendaal schreef:
vr 29 mei 2020, 21:41
gladiator schreef:
vr 29 mei 2020, 21:06
Bottendaal schreef:
vr 29 mei 2020, 20:20
Ibi is contractloos...
Aardige voor ons ( :biggrin: )
Ja doen...... Affalay, boymans, baretto wordt het weer gezellig druk bij het cwz
:wink:
Het zijn bij NEC meestal de jonkies de geblesseerd raken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

Wat voor paspoorten heeft Baretto in de la liggen ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

pjottr schreef:
vr 29 mei 2020, 21:50
Wat voor paspoorten heeft Baretto in de la liggen ?
Ook een Italiaans paspoort.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

pjottr schreef:
vr 29 mei 2020, 21:50
Wat voor paspoorten heeft Baretto in de la liggen ?
Volgens mij heeft hij ook een Italiaans paspoort. Dus geen duur buiten-EU salaris.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

Dat beantwoordt mijn vraag :tu:

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Guido-nec »

Dit weekend wordt Jordy Bruijn dus gepresenteerd 👍🏼
NEC

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

Bron ?

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Guido-nec »

pjottr schreef:
vr 29 mei 2020, 22:53
Bron ?
https://youtu.be/eJxORMBLr3o

Hij zegt het niet letterlijk, maar laat wel heel duidelijk blijken dat Bruijn dit weekend ergens in de stad wordt gepresenteerd. (Vanaf 25:25) “Dat we dit weekend onze supporters blij kunnen maken met een speler die goed bij ons past, eerder bij ons succesvol is geweest en van eredivisie niveau is”

Ook interessant stukje over de stadionplannen. Binnen 2 jaar willen ze de schop erin gaan zetten dus. Verder gaan ze heel misschien toch nog 1 aflopend contract verlengen. Musaba wordt nog even benoemd. Stukje over het trainerstrio van vorig jaar en nog even over mogelijkheid van een overname in de toekomst. Zeker het kijken/luisteren waard.
NEC

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Guido-nec schreef:
vr 29 mei 2020, 22:55
pjottr schreef:
vr 29 mei 2020, 22:53
Bron ?
https://youtu.be/eJxORMBLr3o

Hij zegt het niet letterlijk, maar laat wel heel duidelijk blijken dat Bruijn dit weekend ergens in de stad wordt gepresenteerd. (Vanaf 25:25) “Dat we dit weekend onze supporters blij kunnen maken met een speler die goed bij ons past, eerder bij ons succesvol is geweest en van eredivisie niveau is”

Ook interessant stukje over de stadionplannen. Binnen 2 jaar willen ze de schop erin gaan zetten dus. Verder gaan ze heel misschien toch nog 1 aflopend contract verlengen. Musaba wordt nog even benoemd. Stukje over het trainerstrio van vorig jaar en nog even over mogelijkheid van een overname in de toekomst. Zeker het kijken/luisteren waard.
Wat een verademing is die van Oijen tov van Schaik zeg.
Geeft gewoon normaal en concreet antwoord, geen algemene verkooppraatjes, draait er niet om heen.
Meijer wordt hoofdcoach, De Groot wordt assistent en Bruijn wordt gepresenteerd...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten