Selectie 2020/2021

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
di 26 mei 2020, 11:18
De Kletskop schreef:
di 26 mei 2020, 10:41
Eens, er moet body bij op het middenveld.
Body? Sinds wanneer zijn dikke of lange middenvelders belangrijk? We hebben handelingssnelheid nodig op het middenveld.
:withstupid:

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door RO »

Waarom niet met Sturing proberen net voor de verdediging. Als hij bal heeft gelijk inleveren bij bruin of proper
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Sandertjuh85 »

RO schreef:
di 26 mei 2020, 14:55
Waarom niet met Sturing proberen net voor de verdediging. Als hij bal heeft gelijk inleveren bij bruin of proper
Omdat Sturing niet zo heel goed is. Dan kan je beter Dijkstra houden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door burp »

Schuurman blijft nog een jaar en contract Van Rooij is verlengd tot 2022

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Mcel »

Sandertjuh85 schreef:
di 26 mei 2020, 14:57
RO schreef:
di 26 mei 2020, 14:55
Waarom niet met Sturing proberen net voor de verdediging. Als hij bal heeft gelijk inleveren bij bruin of proper
Omdat Sturing niet zo heel goed is. Dan kan je beter Dijkstra houden.
Beiden niet. Hebben allebei geen contract, dus dan kun je ook bij transfervrije spelers van andere clubs kijken, die geschikter zijn voor die positie.
Of je zet Van Ottele daar neer. Defensieve middenvelder is toch ook één van zijn posities? Bartje werd ook met zijn 18 voor de leeuwen gegooid afgelopen seizoen.
Heb je wel een "piepjong team" met Proper, Bartje, Odenthal, Romeny, Sellouf en misschien nog Musaba. Kan Wilco zich wel weer ergens achter verschuilen...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door JBNMGN »

We zijn er nog niet wat de selectie betreft, maar ze zijn op dit moment aardig bezig. Jeugd een contract geven en laten spelen, want geld voor dure spelers is er (nog) niet en we zullen het nog een jaar of 2 a 3 moeten doen met jeugd en goedkope aanvulling in de hoop op een stunt met promotie.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
di 26 mei 2020, 15:09
Schuurman blijft nog een jaar en contract Van Rooij is verlengd tot 2022
Bartje zoals verwacht.Schuurman waarschijnlijk beloond voor zijn inzet.Een jaar,tja,wat moet je ermee,het zal een goedkope jongen zijn.Benieuwd wat ze met Roefs gaan doen,ik denk o19 en meetrainen met het 1e.Hij moet wel spelen natuurlijk.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
di 26 mei 2020, 11:32
Koolwijk = handelingssnelheid. Vergelijk Koolwijk maar eens met Flemming.
OMG ben het met je eens. Koolwijk is zo traag als dikke stront, maar zijn handelingssnelheid (lees de tijd tussen aannemen en de pass) is hoog en bijzonder effectief. Met Bruijn en Proper heb je twee hele creatieve jongens. Wel goed om wat balans te zoeken.

Schiet me niet meteen af: maar zou simpel Dijkstra zo’n rol niet kunnen vervullen? Ook heb ik al eerder gezegd dat ik denk dat Odenthal de rol van defensieve middenvelder goed zou kunnen invullen

bbq
Berichten: 1291
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door bbq »

Polleke schreef:
di 26 mei 2020, 23:25
mschr schreef:
di 26 mei 2020, 11:32
Koolwijk = handelingssnelheid. Vergelijk Koolwijk maar eens met Flemming.
OMG ben het met je eens. Koolwijk is zo traag als dikke stront, maar zijn handelingssnelheid (lees de tijd tussen aannemen en de pass) is hoog en bijzonder effectief. Met Bruijn en Proper heb je twee hele creatieve jongens. Wel goed om wat balans te zoeken.

Schiet me niet meteen af: maar zou simpel Dijkstra zo’n rol niet kunnen vervullen? Ook heb ik al eerder gezegd dat ik denk dat Odenthal de rol van defensieve middenvelder goed zou kunnen invullen

Als er iemand die gaten niet kan dichtlopen is het Dijkstra. Graag Middenveld Bruijn/Barreto/Proper

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door DJTEEF! »

Polleke schreef:
di 26 mei 2020, 23:25
mschr schreef:
di 26 mei 2020, 11:32
Koolwijk = handelingssnelheid. Vergelijk Koolwijk maar eens met Flemming.
OMG ben het met je eens. Koolwijk is zo traag als dikke stront, maar zijn handelingssnelheid (lees de tijd tussen aannemen en de pass) is hoog en bijzonder effectief. Met Bruijn en Proper heb je twee hele creatieve jongens. Wel goed om wat balans te zoeken.

Schiet me niet meteen af: maar zou simpel Dijkstra zo’n rol niet kunnen vervullen? Ook heb ik al eerder gezegd dat ik denk dat Odenthal de rol van defensieve middenvelder goed zou kunnen invullen
Je bedoelt Mart zo-traag-als-een-slak Dijkstra?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door De Kletskop »

bbq schreef:
wo 27 mei 2020, 07:27
Polleke schreef:
di 26 mei 2020, 23:25
mschr schreef:
di 26 mei 2020, 11:32
Koolwijk = handelingssnelheid. Vergelijk Koolwijk maar eens met Flemming.
OMG ben het met je eens. Koolwijk is zo traag als dikke stront, maar zijn handelingssnelheid (lees de tijd tussen aannemen en de pass) is hoog en bijzonder effectief. Met Bruijn en Proper heb je twee hele creatieve jongens. Wel goed om wat balans te zoeken.

Schiet me niet meteen af: maar zou simpel Dijkstra zo’n rol niet kunnen vervullen? Ook heb ik al eerder gezegd dat ik denk dat Odenthal de rol van defensieve middenvelder goed zou kunnen invullen

Als er iemand die gaten niet kan dichtlopen is het Dijkstra. Graag Middenveld Bruijn/Barreto/Proper
Want Baretto stond bekend om zijn enorme loopvermogen? Laat me niet lachen.
Breinburg zou de ideale man zijn.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Brabander »

Ik lees net dat Breinburg weer vrij gaat komen, dat zou wat mij betreft een ideale speler zijn op het middenveld om de gaten dicht te lopen.
Als die te duur is dan lijkt mij idd Dijkstra een prima optie. Altijd 100% inzet en een prima prof!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door mschr »

Brabander schreef:
wo 27 mei 2020, 09:27
Ik lees net dat Breinburg weer vrij gaat komen, dat zou wat mij betreft een ideale speler zijn op het middenveld om de gaten dicht te lopen.
Als die te duur is dan lijkt mij idd Dijkstra een prima optie. Altijd 100% inzet en een prima prof!
Breinburg halen zou geweldig zijn. Als ze maar niet komen met Hans Mulder van wie het contract bij RKC is verlopen.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
wo 27 mei 2020, 09:37
Brabander schreef:
wo 27 mei 2020, 09:27
Ik lees net dat Breinburg weer vrij gaat komen, dat zou wat mij betreft een ideale speler zijn op het middenveld om de gaten dicht te lopen.
Als die te duur is dan lijkt mij idd Dijkstra een prima optie. Altijd 100% inzet en een prima prof!
Breinburg halen zou geweldig zijn. Als ze maar niet komen met Hans Mulder van wie het contract bij RKC is verlopen.
Als wij Breinburg al zouden willen, lijkt het mij sterk dat hij zelf zou willen komen. Volgens mij hebben wij hem een leuk avontuur door de neus geboord. Die zit toch niet meer te wachten op NEC...
En Hans Mulder heeft maandag zijn contract bij RKC verlengd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door DJTEEF! »

De vraag is of we met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Mcel »

DJTEEF! schreef:
wo 27 mei 2020, 09:53
De vraag is of we met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.
Mijn lievelingsdiscussie! :biggrin:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Bottendaal »

Brabander schreef:
wo 27 mei 2020, 09:27
Ik lees net dat Breinburg weer vrij gaat komen, dat zou wat mij betreft een ideale speler zijn op het middenveld om de gaten dicht te lopen.
Als die te duur is dan lijkt mij idd Dijkstra een prima optie. Altijd 100% inzet en een prima prof!
Waarvoor zit hij?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Demtsjenko »

DJTEEF! schreef:
wo 27 mei 2020, 09:53
De vraag is of we met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.
dat is geen vraag... met spelers als bruijn (als hij komt) en proper moet je de creativiteit richting aanvallers gebruiken. Eén goede controleur moet dan volstaan... met de punt naar achter dus...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:
wo 27 mei 2020, 09:53
De vraag is of we met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.
Ik denk onder leiding van Meijer met de punt omhoog :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door DJTEEF! »

Demtsjenko schreef:
wo 27 mei 2020, 12:17
DJTEEF! schreef:
wo 27 mei 2020, 09:53
De vraag is of we met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.
dat is geen vraag... met spelers als bruijn (als hij komt) en proper moet je de creativiteit richting aanvallers gebruiken. Eén goede controleur moet dan volstaan... met de punt naar achter dus...
Dit is een beetje kort door de bocht.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Demtsjenko »

klopt... ik dacht: laat ik de discussie maar kort houden...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Kanchelskis »

Demtsjenko schreef:
wo 27 mei 2020, 12:40
klopt... ik dacht: laat ik de discussie maar kort houden...
Daar heb je een punt. Bepaal zelf maar naar voren of achter..

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Guido-nec »

"We hebben vol ingezet op de jeugd, daar is Bart één van de levende exponenten van, samen met Dirk Proper, Anthony Musaba, Ayman Sellouf en Ole Romeny. Dan moet je ze wel binnen de club houden, anders leidt je op voor een ander", vertelt Van Schaik aan ForzaNEC. Met de eerder genoemde spelers is Van Schaik ook bezig. "We hoeven niet om de situatie van Anthony heen te draaien. Er is zoveel interesse in grote clubs. Daarom hebben we met de familie en management van hem afgesproken dat we maar eens gaan kijken wat er allemaal op hem afkomt. Als dit soort grote Europese topclubs met zo'n jongen spelen, dan wordt het moeilijk om ons daarin te mengen. Het is wel zo dat transfers horen bij het beleid van NEC, deze bedragen hebben we ook nodig. Wij verwachten dat er binnen enkele weken concrete interesse voor hem zal zijn.


"Verder ligt Ole nog tot 2022 vast. Hij heeft zich goed ontwikkeld en had er vijftien kunnen maken als het seizoen niet voortijdig gestopt was. Met Dirk en Ayman zijn we in gesprek en ik heb vertrouwen dat we ook tot een verlenging komen bij die spelers. Verder heeft Job Schuurman heeft nu een volwaardig A-selectiecontract. Hij heeft er keihard voor gewerkt. We hebben drie keepers nodig voor het eerste elftal, terwijl Robin Roefs er ook aan zit te komen."


Toch zijn er een groot aantal spelers die transfervrij de deur uitlopen, zoals Norbert Alblas, Bas Kuipers, Josef Kvida, Niek Hoogveld, Mart Dijkstra, Frank Sturing, Souffian El Karouani en Randy Wolters. "We moeten een bezuinigingsslag maken en dat moest extra door Corona. Daardoor zijn we niet in staat geweest om elke optie dan ook te lichten. Tot op de dag van vandaag zijn we nog met niemand in gesprek. We hadden een plan om zes, zeven nieuwe spelers aan te trekken, daarvan zouden er twee zijn in bovenstaande rijtje die hun contract zouden verlengen. Dat kunnen we ons niet meer veroorloven nu. We moeten ons houden aan drie, vier nieuwelingen. Dan hebben we weer zestien à zeventien A-selectiespelers. Die nieuwelingen moeten dan wel directe versterkingen zijn voor de basis, zodat we kunnen vasthouden aan onze ambitie van plek vier."


Daarbij kan Jordy Bruijn een belangrijke rol spelen. De afronding van die transfer is volgens Van Schaik slechts een kwestie van tijd. "Met Jordy en SC Heerenveen zijn we nog in gesprek. Ik heb er vertrouwen in dat we dat binnen een week kunnen afronden. Hij is wel het type speler dat we zoeken: een Eredivisiespeler met potentie, ervaring en kwaliteit. Ik ga er vanuit dat die handtekening een dezer dagen gezet wordt."


Verder speelt de naam van Edgar Barreto ook altijd bij NEC, zeker nu zijn contract bij Sampdoria heeft laten ontbinden. Ook hij kan deze week een belletje verwachten van de AD. "Edgar heb ik regelmatig aan de lijn, ook dit seizoen een paar keer. Ik ken zijn ambitie en zijn liefde voor NEC en Nijmegen. Ik heb nu nog geen contact met hem gehad. Maar we moeten maar eens kijken wat hij wil. Hij zit in een bepaalde fase van zijn carrière, is al 35 jaar, is al aan het kijken wat hij na zijn voetbalpensioen kan gaan doen. Als wij daar een rol in kunnen spelen, moeten we eens om tafel gaan. Ik weet hoe belangrijk hij is en ik vind het een geweldige gozer en prof, maar er is meer dan alleen emotie. We zullen hem deze week sowieso een keer spreken."


Inmiddels is de uitgedunde selectie weer vier dagen in de week op de club. "Dat doet de jongens heel goed. Het is ook wel echt nodig. Na dit weekend hebben ze weer even vakantie. Daarna moeten we afwachten wanneer de competitie weer gaat beginnen. De club heeft nu een miljoenenuitdaging voor zich, we worden keihard getroffen door het virus. Het is overleven. We liepen financieel prima op schema voor ons driejarenplan, maar daar komen nu miljoenen bij die we moeten dekken. Met partners, personeel en de gemeente zijn we daar nu hard mee bezig. We doen al concessies in de selectie. Zodra duidelijk is wat er gaat gebeuren, weten we de consequentie voor NEC en wanneer we dan echt kunnen voorbereiden op het nieuwe seizoen."


Op zes juni vindt de zogenaamde 'drive through-dag' plaats, waarbij fans vanuit de auto hun seizoenskaart kunnen verlengen. "We hebben overleg gehad met de gemeente en supporters. Vanuit de boezem van de club wordt de steun duidelijk gemaakt. Dat hebben we nu ook echt nodig. Seizoenskaarten moeten verlengd worden, businessclubleden moeten blijven, wij als personeel doen een loonoffer, de gemeente komt ons tegemoet met de huur. Daarom ben ik juist blij met die dag. Met de supporters samen gaan we er voor zorgen dat het in goede banen wordt geleid. We willen het een unieke dag maken, want de supporters vinden dit belangrijk. Dan gaan we met er zijn alles aan doen om dit veilig te laten gebeuren."

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ZkAhKb7nHQ
NEC

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Kanchelskis »

Dunne selectie met 16 a 17 man. Dan moeten er wel echt spelers staan, al ben je bij blessures of schorsingen behoorlijk kwetsbaar.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Nummer 9 »

Raar dat Kuipers en El Kaourani niet verlengd worden. Vooral dr laatste lijkt me niet duur. Dan heb je dus helemaal niemand meer op linksback. Ik neem aan dat Clein (nog) te kort komt.
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten