Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Johnvdb
Berichten: 438
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Johnvdb »

BennyT schreef:
vr 21 feb 2020, 13:06
burp schreef:
vr 21 feb 2020, 12:57
bertje schreef:
vr 21 feb 2020, 12:51
Gerard Lopez schreef:
vr 21 feb 2020, 01:23
Ik hoef geen Ron Jans. Het is een racist en met 3 zwarte spelers in onze selectie lijkt me dat niet handig.
Adrie Bogers is geen racist. Althans, dat weten we natuurlijk nooit zeker want hij praat niet, maar Adrie is niet zo hip om met hiphop nummers "nigga" mee te zingen dus daarmee lopen we geen enkel risico. Alle reden om zijn contract te verlengen!
:withstupid: Ik wil sowieso a3, zonder cultuurbewaker mogen ze de club wel opdoeken. Dat is nog erger dan RampenBallsport Nimwegen..
welke cultuur bewaakt hij eigenlijk?
Ach A3 is cult geworden, niemand weet waarom...van mij en Ria mag hij gewoon weg na dit seizoen. Wij zullen er geen traan om laten, het wordt tijd voor een echte trainer..
En van Wim en Beaker ????

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

burp schreef:
vr 21 feb 2020, 12:47
flipsen schreef:
vr 21 feb 2020, 11:54
Gerard Lopez schreef:
vr 21 feb 2020, 01:23
Ik hoef geen Ron Jans. Het is een racist en met 3 zwarte spelers in onze selectie lijkt me dat niet handig.
Adrie Bogers is geen racist. Althans, dat weten we natuurlijk nooit zeker want hij praat niet, maar Adrie is niet zo hip om met hiphop nummers "nigga" mee te zingen dus daarmee lopen we geen enkel risico. Alle reden om zijn contract te verlengen!
Als je meezingt met een nummer waar nigga in voorkomt dan ben je nog geen racist hoor , er lopen teveel mensen die te pas en te onpas de racisme kaart spelen..
is eigenlijk gewoon racistisch dat Afro-Amerikanen dat wel mee mogen zingen en anderen niet, is zelfs een direct onderscheid op huidskleur. Blijft een rare hypocriete samenleving in de VS.
Het ging niet om meezingen met een rapliedje. Het ging erom dat ie de slavernij aanhaalde om zijn spelersgroep op te peppen. Het ging erom dat ie zich gedroeg als een racistische redneck die probeert niet-racistisch over te komen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:04
burp schreef:
vr 21 feb 2020, 12:47
flipsen schreef:
vr 21 feb 2020, 11:54
Gerard Lopez schreef:
vr 21 feb 2020, 01:23
Ik hoef geen Ron Jans. Het is een racist en met 3 zwarte spelers in onze selectie lijkt me dat niet handig.
Adrie Bogers is geen racist. Althans, dat weten we natuurlijk nooit zeker want hij praat niet, maar Adrie is niet zo hip om met hiphop nummers "nigga" mee te zingen dus daarmee lopen we geen enkel risico. Alle reden om zijn contract te verlengen!
Als je meezingt met een nummer waar nigga in voorkomt dan ben je nog geen racist hoor , er lopen teveel mensen die te pas en te onpas de racisme kaart spelen..
is eigenlijk gewoon racistisch dat Afro-Amerikanen dat wel mee mogen zingen en anderen niet, is zelfs een direct onderscheid op huidskleur. Blijft een rare hypocriete samenleving in de VS.
Het ging niet om meezingen met een rapliedje. Het ging erom dat ie de slavernij aanhaalde om zijn spelersgroep op te peppen. Het ging erom dat ie zich gedroeg als een racistische redneck die probeert niet-racistisch over te komen.
Hyballa gedroeg zich vaker als een narcistische randdebiel zonder normbesef toen hij zijn eigen spelers uitschold voor kankerlijer, maar dat mag allemaal wel van onze professor zonder normbesef? Want iemand hier uitschelden voor kankerlijer staat gelijk aan iemand nigger noemen in de VS.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:20
Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.
En spelers dus ook uitschelden voor kankerlijer?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:20
Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.
En daar alles en iedereen uitschelden voor kankerlijer?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

bertje schreef:
vr 21 feb 2020, 15:48
mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:20
Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.
En daar alles en iedereen uitschelden voor kankerlijer?
Dan heeft ie mijn zegen. Dat domme getrommel hangt me de keel uit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 16:29
bertje schreef:
vr 21 feb 2020, 15:48
mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:20
Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.
En daar alles en iedereen uitschelden voor kankerlijer?
Dan heeft ie mijn zegen. Dat domme getrommel hangt me de keel uit.
IK neem aan dat de meeste nu wel klaar zijn met je act Mschr. Je gaat een klein beetje te ver nu.

Zoiets als dit schrijft bv stukjes voor de supportersvereniging. Zum kotsen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 16:29
bertje schreef:
vr 21 feb 2020, 15:48
mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 15:20
Zolang hij spelers beter maakt en miljoenen aan geld verdient voor de club, mag hij zich narcistisch gedragen en als eerste naar 080 rennen na een overwinning van NEC.
En daar alles en iedereen uitschelden voor kankerlijer?
Dan heeft ie mijn zegen. Dat domme getrommel hangt me de keel uit.
Vind je het zelf dan niet een heel klein beetje hypocriet om Jans volledig af te rekenen op een vergelijkbare casus?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Jans heeft weinig gepresteerd. Hyballa veel.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 17:15
Jans heeft weinig gepresteerd. Hyballa veel.
:crazy:
Buiten het feit dat dit natuurlijk omgekeerd is vind jij het dus dat iemand geen fatsoensnormen hoeft te hebben als er maar resultaten worden gehaald?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Macht post niet zijn eigen mening, maar de inverse van de mening van de meerderheid.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 17:15
Jans heeft weinig gepresteerd. Hyballa veel.
Klopt.Hyballa is van de vier keer dat hij als hoofdcoach werkzaam was ook vier keer ontslagen.Dat kunnen weinig trainers zeggen.Een prestatie van formaat.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Hij maakt overal spelers beter en verdient daarmee bakken geld voor zijn clubs. De laatste trainer die dat deed bij NEC, heette Wiel Coerver.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 20:57
Hij maakt overal spelers beter en verdient daarmee bakken geld voor zijn clubs. De laatste trainer die dat deed bij NEC, heette Wiel Coerver.
En dankzij hem degradeerde we wat misschien nog wel meer heeft gekost. Ik durf er ook wel geld op in te zetten dat Kadioglu en Grot ook zonder hem wel waren doorgebroken. Grot kan er namelijk nog steeds geen reet van en Kadioglu was zelfs onder A3 nog door gebroken en is vooral een rastalent.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Heumen »

Ron Jans :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: ja graag

bbq
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bbq »

Nog een paar maanden dit treurige lied uit zingen en dan de volledige voorraad bezemwagens van de DAR door de Goffert heen. Van dit technische en beleidmakende onderdeel van de club wil ik niks terug zien volgend jaar.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

bbq schreef:
vr 21 feb 2020, 22:17
Nog een paar maanden dit treurige lied uit zingen en dan de volledige voorraad bezemwagens van de DAR door de Goffert heen. Van dit technische en beleidmakende onderdeel van de club wil ik niks terug zien volgend jaar.
Ja en over een jaar mogen die nieuwe allemaal ook weer oprotten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

bertje schreef:
vr 21 feb 2020, 21:13
mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 20:57
Hij maakt overal spelers beter en verdient daarmee bakken geld voor zijn clubs. De laatste trainer die dat deed bij NEC, heette Wiel Coerver.
En dankzij hem degradeerde we wat misschien nog wel meer heeft gekost. Ik durf er ook wel geld op in te zetten dat Kadioglu en Grot ook zonder hem wel waren doorgebroken. Grot kan er namelijk nog steeds geen reet van en Kadioglu was zelfs onder A3 nog door gebroken en is vooral een rastalent.
Kadioglu is niet beter geworden in het jaartje Bogers. Grot was nimmer doorgebroken zonder Hyballa. Onder Faber speelde Grot een paar potjes, maar toen kon niemand bevroeden dat in deze speler een toekomstige topscorer van NEC zou schuilen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
vr 21 feb 2020, 22:19
bbq schreef:
vr 21 feb 2020, 22:17
Nog een paar maanden dit treurige lied uit zingen en dan de volledige voorraad bezemwagens van de DAR door de Goffert heen. Van dit technische en beleidmakende onderdeel van de club wil ik niks terug zien volgend jaar.
Ja en over een jaar mogen die nieuwe allemaal ook weer oprotten.
Oja heel goed argument om gewoon met de huidige kneuzen door te gaan. :tu: :brancard:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Jamaar, De Gier hebben we eruit gekickt. We hebben Lijnders eruit gekickt. We hebben Hyballa eruit gekickt. En zie wat de drie daarna hebben gepresteerd. De Gier doeT het goed bij de Eagles die een zwakkere selectie hebben dan wij. Lijnders wint de Champions league en Hyballa haalt Europees voetbal met een klein Slowaaks voetbalclubje.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
vr 21 feb 2020, 22:39
Jamaar, De Gier hebben we eruit gekickt. We hebben Lijnders eruit gekickt. We hebben Hyballa eruit gekickt. En zie wat de drie daarna hebben gepresteerd. De Gier doeT het goed bij de Eagles die een zwakkere selectie hebben dan wij. Lijnders wint de Champions league en Hyballa haalt Europees voetbal met een klein Slowaaks voetbalclubje.
Je hebt gelijk. We moeten met Bogers en Gesthuizen verlengen. Anders speelt Bogers over 3 jaar Europa League met RKC en Gesthuizen in de Eredivisie met Oss.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Gewoon een fake diplomaatje bestellen via aliexpress en we kunne er neer zetten wie we willen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Dat dit seizoen niets wordt, was me al lang duidelijk. Wat me zorgen baart is dat er nog steeds geen TD is aangetrokken.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
za 22 feb 2020, 01:09
Dat dit seizoen niets wordt, was me al lang duidelijk. Wat me zorgen baart is dat er nog steeds geen TD is aangetrokken.
:withstupid:
Wat zit Wilco hele dagen te doen? Lullen kan hij, maar voor de rest is er nog níets zichtbaars gebeurd sinds zijn aanstelling. Kost ‘m meer dan een JAAR om een TD te vinden. En trainer is ‘m ook al niet gelukt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten