Mike Trésor Ndayishimiye

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door mschr »

Prima! Dan kunnen de opvolgers het laatste 5-jarenplan van Wilco uitvoeren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Tiel »

Zico schreef:
zo 19 jan 2020, 10:14
Jota schreef:
zo 19 jan 2020, 08:00
Tiel schreef:
zo 19 jan 2020, 05:18
Juul schreef:
za 18 jan 2020, 23:20
En dat in zijn huurcontract niet is opgenomen dat hij naar NEC terug kan in de winterstop. Het was toch een leerstage omdat hij stilstond in zijn ontwikkeling?
Nee, dat verzin jij. Dat was niet de uitleg. Hij wilde perse weg. Had geen zin in de KKD. Wilde zich niet bewijzen zoals Ali bv wel wilde. Een leerstage van een KKD ploeg naar een Eredivisie ploeg..... :crazy:
Cynische humor of sarcasme is jouw vreemd.
Juul bedoelt het niet geheel serieus behalve het terughalen dan 😉
Kom op jongens een beetje medeleven met Tiel, die al de hele winterstop hoopt dat Mike een slechte 2e seizoenshelft gaat draaien om dan -uiteraard met geheven vingertje- zijn 'gelijk' te halen. En dan scoort Mike gelijk weer in een eredivisietopper...
JIj bent krankzinnig. Het is in het belang van NEC dat hij het zo goed mogelijk doet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door karlo »

Pol schreef:
zo 19 jan 2020, 09:43
Jota schreef:
zo 19 jan 2020, 08:00
Tiel schreef:
zo 19 jan 2020, 05:18
Juul schreef:
za 18 jan 2020, 23:20
En dat in zijn huurcontract niet is opgenomen dat hij naar NEC terug kan in de winterstop. Het was toch een leerstage omdat hij stilstond in zijn ontwikkeling?
Nee, dat verzin jij. Dat was niet de uitleg. Hij wilde perse weg. Had geen zin in de KKD. Wilde zich niet bewijzen zoals Ali bv wel wilde. Een leerstage van een KKD ploeg naar een Eredivisie ploeg..... :crazy:
Cynische humor of sarcasme is jouw vreemd.
Juul bedoelt het niet geheel serieus behalve het terughalen dan 😉
Bovendien klopt het niet wat Tiel zegt. De trainers wilden niet dat hij zich ging bewijzen in de KKD. Ze vonden hem niet goed genoeg.
Klopt ze kozen regelmatig voor Randy ipv Mike
Maar dat deed de gier en Ron de groot ook regelmatig
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door mschr »

Vanaf NEC-Den Bosch (5-0), toen NEC Den Bosch totaal overklaste dankzij aanvallende middenvelder Mike, speelde Mike op het middenveld onder De Gier en De Groot. Waarom het technisch trio dit seizoen bepaalde dat Mike ongeschikt was als aanvallende middenvelder, is en blijft een compleet raadsel.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door karlo »

mschr schreef:
zo 19 jan 2020, 13:52
Vanaf NEC-Den Bosch (5-0), toen NEC Den Bosch totaal overklaste dankzij aanvallende middenvelder Mike, speelde Mike op het middenveld onder De Gier en De Groot. Waarom het technisch trio dit seizoen bepaalde dat Mike ongeschikt was als aanvallende middenvelder, is en blijft een compleet raadsel.
Hadden de gier en de groot dat maar gedaan
Had het er nu heel anders voor gestaan
Jij ziet de geschiedenis te rooskleurig
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
zo 19 jan 2020, 13:52
Vanaf NEC-Den Bosch (5-0), toen NEC Den Bosch totaal overklaste dankzij aanvallende middenvelder Mike, speelde Mike op het middenveld onder De Gier en De Groot. Waarom het technisch trio dit seizoen bepaalde dat Mike ongeschikt was als aanvallende middenvelder, is en blijft een compleet raadsel.
:withstupid: kenners riepen dit al vanaf dag 1 van de voorbereiding, maar hij zou niet genoeg mee verdedigen en geen te weinig creatieve bagage hebben :crazy:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door mschr »

karlo schreef:
zo 19 jan 2020, 13:57
mschr schreef:
zo 19 jan 2020, 13:52
Vanaf NEC-Den Bosch (5-0), toen NEC Den Bosch totaal overklaste dankzij aanvallende middenvelder Mike, speelde Mike op het middenveld onder De Gier en De Groot. Waarom het technisch trio dit seizoen bepaalde dat Mike ongeschikt was als aanvallende middenvelder, is en blijft een compleet raadsel.
Hadden de gier en de groot dat maar gedaan
Had het er nu heel anders voor gestaan
Jij ziet de geschiedenis te rooskleurig
Zie https://www.transfermarkt.nl/mike-tres ... verein/467

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Wessel »

Uit Voetbalprimeur:


'Rechtsbenige Ziyech' getipt bij Ajax: 'Ze kunnen hem zo nemen'
Gepubliceerd: Maandag 20 januari 2020 om 00:01

Van der Vaart tipt Mike Trésor Ndayishimiye bij Ajax. De Belgische middenvelder van Willem ll drukt zijn stempel op het elftal van Adrie Koster en is volgens Van der Vaart al goed genoeg om de stap naar de Nederlandse top te maken.

"Jeetje mina zeg, wat een speler. Het is leuk dat je ineens zo'n speler ziet als je gaat zitten", zegt Van der Vaart bij Studio Voetbal. Ndayishimiye maakte zaterdag tegen AZ een schitterend doelpunt van buiten de zestien. "Dit is gewoon talent. Je moet gewoon je mond houden en er een paar keer naar kijken", zegt Van der Vaart.

"Die jongen heeft zoveel inzicht. Hij doet me denken aan een rechtsbenige Ziyech. Iedere bal gaat ook naar hem. Het doorbewegen, het doorlopen.. Hij is super gevaarlijk. Hij speelt bij Willem ll, maar Ajax kan hem zo nemen. Honderd procent. Als ze hem een beetje rustig brengen."

Of Ndayishimiye met de druk van een topclub om kan gaan weet Van der Vaart niet. "Dat weet je nooit. Wat ik zie is dat hij schijt aan alles heeft. Ik vind het wel lekker als je zo'n speler hebt." Pierre van Hooijdonk noemt PSV als mogelijke bestemming voor Ndayishimiye. "We roepen snel Ajax, maar zou dit geen speler zijn die perfect bij PSV past? Jij zegt rustig brengen, maar daar kan hij gelijk mee."

Ndayishimiye is door Willem ll gehuurd van NEC en heeft een optie tot koop. "Die optie hebben ze volgens mij al gelicht, want ze zijn niet gek in Tilburg. Dat geld hebben ze gebracht naar Nijmegen. Die gaat na dit seizoen natuurlijk weg. Iemand gaat hem ophalen voor geld."


Aldus van der Vaart. Volgens mij heeft hij er net iets meer kijk op dan onze AD. NEC gaat een flink bedrag mislopen, zoveel is wel zeker!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Bottendaal »

Au, au, au, au, auwwww...!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Kanchelskis »

Bottendaal schreef:
ma 20 jan 2020, 01:37
Au, au, au, au, auwwww...!
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:

bbq
Berichten: 1354
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door bbq »

Dat hij hier niet meer wilde spelen ok, maar dat er niemand enige voetbalinzicht heeft bij onze club is wel duidelijk. Het kan toch niet dat hij nu ineens een van de beste AMC van de eredivisie is terwijl hij er bij ons niks van bakte??

Ben zeer benieuwd naar de gelimiteerde transfersom ?
Alles onder de 500k moet tot ontslagen van de verantwoordelijke leiden

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door mschr »

bbq schreef:
ma 20 jan 2020, 09:17

Ben zeer benieuwd naar de gelimiteerde transfersom ?
Alles onder de 500k moet tot ontslagen van de verantwoordelijke leiden
De schattingen lopen uiteen van 2 ton tot 3,5 ton.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Pol »

mschr schreef:
ma 20 jan 2020, 09:20
bbq schreef:
ma 20 jan 2020, 09:17

Ben zeer benieuwd naar de gelimiteerde transfersom ?
Alles onder de 500k moet tot ontslagen van de verantwoordelijke leiden
De schattingen lopen uiteen van 2 ton tot 3,5 ton.
Iets onder de 3 ton. Waarvan een deel naar Anderlecht gaat.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Legendario »

Mag hier een slotje op? Elke keer als ik hier de berichten lees moet ik huilen. :slot:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door WijchenNEC »

Legendario schreef:
ma 20 jan 2020, 09:40
Mag hier een slotje op? Elke keer als ik hier de berichten lees moet ik huilen. :slot:
:withstupid: erg pijnlijk.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door jackkreta »

WijchenNEC schreef:
ma 20 jan 2020, 10:05
Legendario schreef:
ma 20 jan 2020, 09:40
Mag hier een slotje op? Elke keer als ik hier de berichten lees moet ik huilen. :slot:
:withstupid: erg pijnlijk.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door noviomagum »

Pol schreef:
ma 20 jan 2020, 09:21
mschr schreef:
ma 20 jan 2020, 09:20
bbq schreef:
ma 20 jan 2020, 09:17

Ben zeer benieuwd naar de gelimiteerde transfersom ?
Alles onder de 500k moet tot ontslagen van de verantwoordelijke leiden
De schattingen lopen uiteen van 2 ton tot 3,5 ton.
Iets onder de 3 ton. Waarvan een deel naar Anderlecht gaat.
Het belangrijkste is dan de voorverkoop percentage als ie er is want hij blijft niet lang bij Willem ll

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door necmaniacs »

Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

necmaniacs schreef:
ma 20 jan 2020, 11:42
Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt
Dat eerste ben ik met je eens.Talentvolle jongen maar ook zeer timide in de groep.Verdedigde slecht mee maar had duidelijk wel iets waardoor je dacht;'laat maar eens rustig rijpen'.
Hij komt nu heel snel,dat had ik ook niet verwacht.
Wat betreft de sfeer negatief beïnvloeden,ik blijf daarbij,echt onzin.Dat is helemaal op het eind gebeurd toen hij 2 trainingen miste.Echt,ik heb nooit wat aan die jongen gemerkt.NEC heeft geblunderd in dit verhaal en probeert nu de zwarte piet richting Mike te schuiven,ik vind dat unfair.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Demtsjenko »

zuurpruim schreef:
ma 20 jan 2020, 11:57
necmaniacs schreef:
ma 20 jan 2020, 11:42
Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt
Dat eerste ben ik met je eens.Talentvolle jongen maar ook zeer timide in de groep.Verdedigde slecht mee maar had duidelijk wel iets waardoor je dacht;'laat maar eens rustig rijpen'.
Hij komt nu heel snel,dat had ik ook niet verwacht.
Wat betreft de sfeer negatief beïnvloeden,ik blijf daarbij,echt onzin.Dat is helemaal op het eind gebeurd toen hij 2 trainingen miste.Echt,ik heb nooit wat aan die jongen gemerkt.NEC heeft geblunderd in dit verhaal en probeert nu de zwarte piet richting Mike te schuiven,ik vind dat unfair.
heb inderdaad bij de trainingen niets van een negatieve invloed gemerkt... daar was hij te timide voor en had hij ook de status niet voor... bij sabak zag je een beetje hetzelfde: rustig en ietwat verlegen...

Zico
Berichten: 1013
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Zico »

necmaniacs schreef:
ma 20 jan 2020, 11:42
Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt
Dat niemand kan voorspellen hoe goed iemand wordt, is prima en dat verwacht ik ook niet. Wat ik wel verwacht is dat ze hadden ingezien dat deze jongen van waarde kon zijn voor NEC, en wel degelijk een goede nummer 10 had kunnen zijn.

Verder moeten we de zaken niet omdraaien, die jongen wilde hier weg omdat hij hier geen vertrouwen kreeg. Hij gaf half juli nog aan zich volledig te richten op de nummer 10 positie bij NEC. Hij kwam naar NEC puur vanwege de kans op een basisplek, dat ging al niet zo makkelijk. Toen kwam hij er eindelijk in, en toen begon het gewissel en geschuif weer. Groot gelijk dat hij weg wilde. Kan niemand hem kwalijk nemen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door karlo »

necmaniacs schreef:
ma 20 jan 2020, 11:42
Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt
Elke keer dat hij speelde, kon je duidelijk zien dat hij zeker aanvallend bij de betere hoorde,
Hier heeft het trainerstrio en onze directeur geblunderd
Idem dito met oratmangoen, onbeschrijfelijke blunders
Het blijft toch je club.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
ma 20 jan 2020, 12:43
necmaniacs schreef:
ma 20 jan 2020, 11:42
Maar wie zag voor dit seizoen aan Mike dat hij zo goed zou worden? ik heb hem niet heel veel gezien, maar die keren dat ik hem zag, zag ik niet meteen het talent dat ie nu etaleert. als ie dan de sfeer in het team negatief beinvloedt, dan snap ik dat je hem verhuurt
Dat niemand kan voorspellen hoe goed iemand wordt, is prima en dat verwacht ik ook niet. Wat ik wel verwacht is dat ze hadden ingezien dat deze jongen van waarde kon zijn voor NEC, en wel degelijk een goede nummer 10 had kunnen zijn.

Verder moeten we de zaken niet omdraaien, die jongen wilde hier weg omdat hij hier geen vertrouwen kreeg. Hij gaf half juli nog aan zich volledig te richten op de nummer 10 positie bij NEC. Hij kwam naar NEC puur vanwege de kans op een basisplek, dat ging al niet zo makkelijk. Toen kwam hij er eindelijk in, en toen begon het gewissel en geschuif weer. Groot gelijk dat hij weg wilde. Kan niemand hem kwalijk nemen.
Maar dat is het probleem hier.Als je aangeeft dat je hogerop wil denken ze gelijk dat je niet meer gemotiveerd bent.
En ik heb helemaal in het begin het een en ander over Mike geschreven.
En met name dat hij niet werd opgevangen door een Pothuizen/De Gier.Alsof ze het totaal niet in hem zagen zitten.Toen zag ik zijn talent ook niet.Hij liep maar wat rond,begreep de trainingsvormen niet,liep er echt verloren bij.Daar zijn de eerste grote fouten gemaakt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Volgens OG is de afkoopsom voor Willem2 5 ton.Dat valt me dan toch nog niet tegen al zal hij wel voor een miljoen of 5 vertrekken.Maar dat laatste ,als je dat een half jaar geleden had voorspeld was je voor gek verklaard.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door burp »

het is vooral te hopen dat er een doorverkoop percentage bij zit.
Van die 5 ton moet ook nog een deel naar Anderlecht.

Toch blijft het van de zotte dat je beste speler dit seizoen op huurbasis elders furore maakt, terwijl dit gewoon je vaste nummer 10 op weg naar promotie had moeten zijn. Het is echt exemplarisch voor de ambities en de toestand van het huidige NEC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten