FC Eindhoven-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Voorwaarts »

Mcel schreef:
za 21 dec 2019, 15:41
mschr schreef:
za 21 dec 2019, 14:41
Mcel schreef:
za 21 dec 2019, 14:11
mschr schreef:
za 21 dec 2019, 13:52
Het zegt dat onze opbouw beroerd was en onze middenvelders amper in de opbouw betrokken waren.
Waar zie ik de prachtige pass van Rens op Okita? Dijkstra heeft geen terugspeelbal op Rens en Kvida gegeven? Van Rooij is echt de enige die Ole heeft bereikt?
Sorry, maar ik neem dit plaatje met een korreltje zout en doe het met mijn eigen waarneming en beleving.
De dikte van een pijl geeft aan het aandeel van pass in totaal aantal passes. Passes van Rens op Okita waren zeldzaam. Passes van Rens op Kvida waren veelvoorkomend.
Hmm... Oké... Ik vind het gevaarlijk om hier eigen conclusies uit te trekken. Je ziet ook veel passes tussen Musaba en Flemming. Maar daar kun je niet uit opmaken of dit een pass achteruit was van Musaba of dat het een 1-2-tje vooruit was. En als Rens en Kvida elkaar 10x de bal toespelen, waarna de bal naar Okita gaat die scoort, dan hoor je mij niet klagen. En ook staat Overtoom prominent in dit plaatje, terwijl hij meer dan de helft van de wedstrijd niet heeft gespeeld.
Wahtever: ik hou het erop dat ze met de huidige driehoek op het middenveld een betere bezetting hebben dan met de vorige driehoek.
Statistieken liegen niet.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 15:48
harold schreef:
za 21 dec 2019, 15:46
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 11:49
Gertmalen44 schreef:
za 21 dec 2019, 10:55
Gijscoman schreef:
za 21 dec 2019, 10:47
Jbeekman18 schreef:
za 21 dec 2019, 10:18
Niemand gaat t hebben over hoe goed Romeny was gister? Wat heb ik genoten zeg. Kappend en draaidend door de verdediging. Heeft er volgens mij al 7 in liggen dit seizoen. Goed bezig jeugd!
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar mooi om te horen. Sowieso vind ik hem al beter, de laatste tijd. Meer in dienst van het team en waardoor zijn acties, ook de vreemdere/wat meer virtuoze, vaak slagen. Die gaat gewoon uitgroeien tot onze vaste spits!
Geloof me, die speelt niet lang meer voor NEC.
Als ik zo al je berichten zie, begin ik me af te vragen of je niet soms de zaakwaarnemer bent van Ole.
Of zijn vader. Maar prima hoor, fan zijn van Ole.. :tu:
Nee. Gert is de buurman of familie van onze Belgische wereldverdediger die nu weg is. Verder gewoon fan van Ole geworden.
Nee toch? Vrijwel al zijn berichten gaan over Ole. En naast die Belg woonde the Boss. Of zouden we allebei zijn buren hier hebben gehad?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Mcel »

Voorwaarts schreef:
za 21 dec 2019, 17:22
Mcel schreef:
za 21 dec 2019, 15:41
mschr schreef:
za 21 dec 2019, 14:41
Mcel schreef:
za 21 dec 2019, 14:11
mschr schreef:
za 21 dec 2019, 13:52
Het zegt dat onze opbouw beroerd was en onze middenvelders amper in de opbouw betrokken waren.
Waar zie ik de prachtige pass van Rens op Okita? Dijkstra heeft geen terugspeelbal op Rens en Kvida gegeven? Van Rooij is echt de enige die Ole heeft bereikt?
Sorry, maar ik neem dit plaatje met een korreltje zout en doe het met mijn eigen waarneming en beleving.
De dikte van een pijl geeft aan het aandeel van pass in totaal aantal passes. Passes van Rens op Okita waren zeldzaam. Passes van Rens op Kvida waren veelvoorkomend.
Hmm... Oké... Ik vind het gevaarlijk om hier eigen conclusies uit te trekken. Je ziet ook veel passes tussen Musaba en Flemming. Maar daar kun je niet uit opmaken of dit een pass achteruit was van Musaba of dat het een 1-2-tje vooruit was. En als Rens en Kvida elkaar 10x de bal toespelen, waarna de bal naar Okita gaat die scoort, dan hoor je mij niet klagen. En ook staat Overtoom prominent in dit plaatje, terwijl hij meer dan de helft van de wedstrijd niet heeft gespeeld.
Wahtever: ik hou het erop dat ze met de huidige driehoek op het middenveld een betere bezetting hebben dan met de vorige driehoek.
Statistieken liegen niet.
Op zich niet, maar ze vertellen ook bepaald niet het hele verhaal.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 17:30
Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 15:48
harold schreef:
za 21 dec 2019, 15:46
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 11:49
Gertmalen44 schreef:
za 21 dec 2019, 10:55
Gijscoman schreef:
za 21 dec 2019, 10:47


Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar mooi om te horen. Sowieso vind ik hem al beter, de laatste tijd. Meer in dienst van het team en waardoor zijn acties, ook de vreemdere/wat meer virtuoze, vaak slagen. Die gaat gewoon uitgroeien tot onze vaste spits!
Geloof me, die speelt niet lang meer voor NEC.
Als ik zo al je berichten zie, begin ik me af te vragen of je niet soms de zaakwaarnemer bent van Ole.
Of zijn vader. Maar prima hoor, fan zijn van Ole.. :tu:
Nee. Gert is de buurman of familie van onze Belgische wereldverdediger die nu weg is. Verder gewoon fan van Ole geworden.
Nee toch? Vrijwel al zijn berichten gaan over Ole. En naast die Belg woonde the Boss. Of zouden we allebei zijn buren hier hebben gehad?
Tja nu maak je mij aan het twijfelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 17:40
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 17:30
Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 15:48
harold schreef:
za 21 dec 2019, 15:46
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 11:49
Gertmalen44 schreef:
za 21 dec 2019, 10:55


Geloof me, die speelt niet lang meer voor NEC.
Als ik zo al je berichten zie, begin ik me af te vragen of je niet soms de zaakwaarnemer bent van Ole.
Of zijn vader. Maar prima hoor, fan zijn van Ole.. :tu:
Nee. Gert is de buurman of familie van onze Belgische wereldverdediger die nu weg is. Verder gewoon fan van Ole geworden.
Nee toch? Vrijwel al zijn berichten gaan over Ole. En naast die Belg woonde the Boss. Of zouden we allebei zijn buren hier hebben gehad?
Tja nu maak je mij aan het twijfelen.
Dat me dat ooit nog zou lukken... :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Eindhoven-NEC

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 17:42
Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 17:40
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 17:30
Tiel schreef:
za 21 dec 2019, 15:48
harold schreef:
za 21 dec 2019, 15:46
Legendario schreef:
za 21 dec 2019, 11:49


Als ik zo al je berichten zie, begin ik me af te vragen of je niet soms de zaakwaarnemer bent van Ole.
Of zijn vader. Maar prima hoor, fan zijn van Ole.. :tu:
Nee. Gert is de buurman of familie van onze Belgische wereldverdediger die nu weg is. Verder gewoon fan van Ole geworden.
Nee toch? Vrijwel al zijn berichten gaan over Ole. En naast die Belg woonde the Boss. Of zouden we allebei zijn buren hier hebben gehad?
Tja nu maak je mij aan het twijfelen.
Dat me dat ooit nog zou lukken... :wink:
Zeg kutjong..... :biggrin: :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Patjeg024 en 26 gasten