NEC-ALMERE CITY

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door flipsen »

Klaar..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Napoleon »

Goed uitgespeeld door Almere. Verdiend verloren.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door gladiator »

Pas allemaal prima in de plannen van van schaijk
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door NecvakkieK »

Wat stond het vanavond weer lachwekkend te verdedigen zeg, werkelijk elke bal voor de goal was levensgevaarlijk. We hebben gewoon echt een hele matige selectie enigste positieve is het debuut van Proper.
Laatst gewijzigd door NecvakkieK op vr 13 dec 2019, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

nessaja
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door nessaja »

NecvakkieK schreef:
vr 13 dec 2019, 21:58
Wat stond het vanavond weer lachwekkend te verdedigen zeg, werkelijk elke bal voor de goal was levensgevaarlijk. We hebben gewoon echt een hele matige selectie enigste positieve is het debuut van Pröpper.
Heb jij een Arnhemmer zien debuteren hier?

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door NecvakkieK »

nessaja schreef:
vr 13 dec 2019, 21:59
NecvakkieK schreef:
vr 13 dec 2019, 21:58
Wat stond het vanavond weer lachwekkend te verdedigen zeg, werkelijk elke bal voor de goal was levensgevaarlijk. We hebben gewoon echt een hele matige selectie enigste positieve is het debuut van Pröpper.
Heb jij een Arnhemmer zien debuteren hier?
Was al aangepast hoor
:wink:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door zuurpruim »

Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn hier die beweren dat we die NC makkelijk gaan halen.
Dit is een elftal wat best een serie neer kan zetten en dan vervolgens als een kaartenhuis in elkaar zakt,iedere keer weer.
Maar hadden we anders verwacht,ik niet.
De totaal onkundige technische leiding,een hoofdtrainer die geen hoofdtrainer wil zijn,de 3e keeper van Willem2 die welgeteld een seizoen ergens meer dan 20 wedstrijden heeft gekeept en ook nog eens het zelfvertrouwen heeft van Kalle Johnsson.
Als je nu nog niet inziet dat dit een selectie is van lek me reet dan begrijp je helemaal niets van voetbal.
Alleen een kwaliteitsinjectie in de winterstop kan dit seizoen nog redden,een nieuwe trainer kan ook niks met dit zooitje.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door gladiator »

zuurpruim schreef:
vr 13 dec 2019, 22:09
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn hier die beweren dat we die NC makkelijk gaan halen.
Dit is een elftal wat best een serie neer kan zetten en dan vervolgens als een kaartenhuis in elkaar zakt,iedere keer weer.
Maar hadden we anders verwacht,ik niet.
De totaal onkundige technische leiding,een hoofdtrainer die geen hoofdtrainer wil zijn,de 3e keeper van Willem2 die welgeteld een seizoen ergens meer dan 20 wedstrijden heeft gekeept en ook nog eens het zelfvertrouwen heeft van Kalle Johnsson.
Als je nu nog niet inziet dat dit een selectie is van lek me reet dan begrijp je helemaal niets van voetbal.
Alleen een kwaliteitsinjectie in de winterstop kan dit seizoen nog redden,een nieuwe trainer kan ook niks met dit zooitje.
Inderdaad zeg het zuurpruim
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Midas »

Ondertussen is Mike Tresor matchwinner bij Willem 2,de nr 3 van de eredivisie.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door gladiator »

Midas schreef:
vr 13 dec 2019, 22:17
Ondertussen is Mike Tresor matchwinner bij Willem 2,de nr 3 van de eredivisie.
Pas op midas dat mag je niet zeggen op het forum.
Sommige supporters zijn zo blind van clubliefde dat ze geen kritische noot kunnen verdragen.
NEC is terminaal ziek, stekker eruit en de patiënt is overleden
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2649
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Dirk Eijlander »

Nijmegen0413 schreef:
vr 13 dec 2019, 20:37
Dirk Eijlander schreef:
vr 13 dec 2019, 20:23
Nijmegen0413 schreef:
vr 13 dec 2019, 20:00
Iemand een goed werkende livestream?
Zit ziek thuis. :pukeface:
http://www.rojadire.com/soccer/nec-nijm ... 1415047601
Beterschap!
Dank.
De stream doet het echter niet bij mij.
Was maar goed ook, je was er alleen maar misselijker van geworden :pukeface:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Keizerstad1994 »

Vooropgesteld dat ik de afgelopen anderhalve maand echt slechtere wedstrijden heb gezien in De Goffert als vanavond die we toch wonnen, was dit wel een heel symptomatische. Het is echt overal op het veld op z'n zachts gezegd 'net-niet'. Achterin niet doortastend genoeg, op het middenveld niet fel, dynamisch en creatief genoeg en voorin niet klinisch genoeg, want we moeten er vandaag gewoon 5 maken. Maar dan kom ik weer bij mijn stokpaardje, en dat is visie. Het niet hebben van serieuze voetbalkennis in de organisatie leidt dat je met net-niet voetballers als Dijkstra, VD Looi, Overtoom, Van Landschoot, Flemming, Wolters en Velikonja zit (en dan is voor sommige de kwalificatie net-niet nog aan de lichte kant, maargoed).

Aan de ene kant maak ik me wel zorgen, want ik vraag me af hoe we met teruglopende toeschouwersaantallen uit dit dal moeten komen. Maar aan de andere kant zie ik ook best mogelijkheden. Komende zomer lopen wat contracten af (waaronder die van Bogers gelukkig) en kunnen we hopelijk wat doen. Want met wat er overblijft in combinatie met een trainer met een visie en een goede TD die drie a vier echte versterkingen weet te halen kan je flinke stappen maken. Gooi er ook nog wat eigen jeugd bij in de vorm van Van Rooij, Proper en Musaba en je kan ook nog het publiek meekrijgen. Maargoed, dat is op dit moment niet meer dan een stip aan de horizon. Een nieuw seizoen zonder technische knowhow in de organisatie is wat mij betreft totaal geen optie, dan is de club praktisch hersendood.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door bertje »

valkhof schreef:
vr 13 dec 2019, 21:02
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 20:46
JBNMGN schreef:
vr 13 dec 2019, 20:44
Tjonge tjonge tjonge wat hebben wij toch een mega kutploeg en een nog ergere kut trainers trio.
We zijn gewoon veel beter hoor, we krijgen alleen 2 ongelooflijke goals tegen..
hou toch op, het is dramatisch. als je zoveel beter bent sta je niet niet 0-2 achter maar ja lekker bashen op jbmng
Dan zal je wel niet in het stadion hebben gezeten. Met Smits ipv Brandhout hadden we gewonnen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 22:38
valkhof schreef:
vr 13 dec 2019, 21:02
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 20:46
JBNMGN schreef:
vr 13 dec 2019, 20:44
Tjonge tjonge tjonge wat hebben wij toch een mega kutploeg en een nog ergere kut trainers trio.
We zijn gewoon veel beter hoor, we krijgen alleen 2 ongelooflijke goals tegen..
hou toch op, het is dramatisch. als je zoveel beter bent sta je niet niet 0-2 achter maar ja lekker bashen op jbmng
Dan zal je wel niet in het stadion hebben gezeten. Met Smits ipv Brandhout hadden we gewonnen..
Of gewoon een 100% pingel mee bij een 0-0 stand.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 22:38
valkhof schreef:
vr 13 dec 2019, 21:02
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 20:46
JBNMGN schreef:
vr 13 dec 2019, 20:44
Tjonge tjonge tjonge wat hebben wij toch een mega kutploeg en een nog ergere kut trainers trio.
We zijn gewoon veel beter hoor, we krijgen alleen 2 ongelooflijke goals tegen..
hou toch op, het is dramatisch. als je zoveel beter bent sta je niet niet 0-2 achter maar ja lekker bashen op jbmng
Dan zal je wel niet in het stadion hebben gezeten. Met Smits ipv Brandhout hadden we gewonnen..
Zeker. En dik.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
vr 13 dec 2019, 22:25
Midas schreef:
vr 13 dec 2019, 22:17
Ondertussen is Mike Tresor matchwinner bij Willem 2,de nr 3 van de eredivisie.
Pas op midas dat mag je niet zeggen op het forum.
Sommige supporters zijn zo blind van clubliefde dat ze geen kritische noot kunnen verdragen.
NEC is terminaal ziek, stekker eruit en de patiënt is overleden
Mag je best zeggen, maar hij wilde niet spelen dus had hij het hier toch niet gedaan. Het vertrek van Limbombe vergeten? Die wilde ook niet en liep dus gewoon weg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door jetipo »

Keizerstad1994 schreef:
vr 13 dec 2019, 22:37
Vooropgesteld dat ik de afgelopen anderhalve maand echt slechtere wedstrijden heb gezien in De Goffert als vanavond die we toch wonnen, was dit wel een heel symptomatische. Het is echt overal op het veld op z'n zachts gezegd 'net-niet'. Achterin niet doortastend genoeg, op het middenveld niet fel, dynamisch en creatief genoeg en voorin niet klinisch genoeg, want we moeten er vandaag gewoon 5 maken. Maar dan kom ik weer bij mijn stokpaardje, en dat is visie. Het niet hebben van serieuze voetbalkennis in de organisatie leidt dat je met net-niet voetballers als Dijkstra, VD Looi, Overtoom, Van Landschoot, Flemming, Wolters en Velikonja zit (en dan is voor sommige de kwalificatie net-niet nog aan de lichte kant, maargoed).

Aan de ene kant maak ik me wel zorgen, want ik vraag me af hoe we met teruglopende toeschouwersaantallen uit dit dal moeten komen. Maar aan de andere kant zie ik ook best mogelijkheden. Komende zomer lopen wat contracten af (waaronder die van Bogers gelukkig) en kunnen we hopelijk wat doen. Want met wat er overblijft in combinatie met een trainer met een visie en een goede TD die drie a vier echte versterkingen weet te halen kan je flinke stappen maken. Gooi er ook nog wat eigen jeugd bij in de vorm van Van Rooij, Proper en Musaba en je kan ook nog het publiek meekrijgen. Maargoed, dat is op dit moment niet meer dan een stip aan de horizon. Een nieuw seizoen zonder technische knowhow in de organisatie is wat mij betreft totaal geen optie, dan is de club praktisch hersendood.
:withstupid:

Ik begreep ook nooit waarom sommigen zeiden dat nec na dit seizoen moet promoveren of dit seizoen moet inzetten op promotie. Dan maak je dezelfde fout als de afgelopen jaren. Overleven is het credo en dan in het nieuwe seizoen inderdaad als eerste technische knowhow binnenhalen. Liefst nog eerder.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Midas »

Dijkstra is prima voor ons ALS hij een creatieve voetballer naast zich heeft. Het ging oprecht goed met Overtoom op het veld.

Daarom is het zo zonde dat Sabak buitengesloten wordt. Schijnbaar moeilijke jongen net als Mike, we zien dat ze kunnen renderen maar er zit gewoon iets fout bij ons dat we daar niet mee om kunnen gaan. Is het de staf, is het 't proces? Wilde hij echt niet spelen? Is dat überhaupt waar en hoe kan 't zover komen? (https://www.destentor.nl/sport/hoekman- ... oogle.com/)
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
vr 13 dec 2019, 22:09
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn hier die beweren dat we die NC makkelijk gaan halen.
Dit is een elftal wat best een serie neer kan zetten en dan vervolgens als een kaartenhuis in elkaar zakt,iedere keer weer.
Maar hadden we anders verwacht,ik niet.
De totaal onkundige technische leiding,een hoofdtrainer die geen hoofdtrainer wil zijn,de 3e keeper van Willem2 die welgeteld een seizoen ergens meer dan 20 wedstrijden heeft gekeept en ook nog eens het zelfvertrouwen heeft van Kalle Johnsson.
Als je nu nog niet inziet dat dit een selectie is van lek me reet dan begrijp je helemaal niets van voetbal.
Alleen een kwaliteitsinjectie in de winterstop kan dit seizoen nog redden,een nieuwe trainer kan ook niks met dit zooitje.
We staan nog steeds op een NC plaats. Terwijl je denkt dat het niet slechter kan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

bbq
Berichten: 1355
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door bbq »

Tiel schreef:
vr 13 dec 2019, 22:39
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 22:38
valkhof schreef:
vr 13 dec 2019, 21:02
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 20:46
JBNMGN schreef:
vr 13 dec 2019, 20:44
Tjonge tjonge tjonge wat hebben wij toch een mega kutploeg en een nog ergere kut trainers trio.
We zijn gewoon veel beter hoor, we krijgen alleen 2 ongelooflijke goals tegen..
hou toch op, het is dramatisch. als je zoveel beter bent sta je niet niet 0-2 achter maar ja lekker bashen op jbmng
Dan zal je wel niet in het stadion hebben gezeten. Met Smits ipv Brandhout hadden we gewonnen..
Of gewoon een 100% pingel mee bij een 0-0 stand.

Was erbuiten

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Tiel »

bbq schreef:
vr 13 dec 2019, 22:49
Tiel schreef:
vr 13 dec 2019, 22:39
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 22:38
valkhof schreef:
vr 13 dec 2019, 21:02
bertje schreef:
vr 13 dec 2019, 20:46
JBNMGN schreef:
vr 13 dec 2019, 20:44
Tjonge tjonge tjonge wat hebben wij toch een mega kutploeg en een nog ergere kut trainers trio.
We zijn gewoon veel beter hoor, we krijgen alleen 2 ongelooflijke goals tegen..
hou toch op, het is dramatisch. als je zoveel beter bent sta je niet niet 0-2 achter maar ja lekker bashen op jbmng
Dan zal je wel niet in het stadion hebben gezeten. Met Smits ipv Brandhout hadden we gewonnen..
Of gewoon een 100% pingel mee bij een 0-0 stand.

Was erbuiten
Nee hoor, zit er 15 meter vandaan. Jij zat Heerenveen WIllem II te kijken thuis.
Laatst gewijzigd door Tiel op vr 13 dec 2019, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Keizerstad1994 »

Midas schreef:
vr 13 dec 2019, 22:44
Dijkstra is prima voor ons ALS hij een creatieve voetballer naast zich heeft. Het ging oprecht goed met Overtoom op het veld.

Daarom is het zo zonde dat Sabak buitengesloten wordt. Schijnbaar moeilijke jongen net als Mike, we zien dat ze kunnen renderen maar er zit gewoon iets fout bij ons dat we daar niet mee om kunnen gaan. Is het de staf, is het 't proces? Wilde hij echt niet spelen? Is dat überhaupt waar en hoe kan 't zover komen?
Kijk, het is niet zo dat Dijkstra echt slecht speelt. Maar echt veel toevoegen doet hij ook niet. Af en toe nuttig maar ook niet de dynamiek, handelingssnelheid en inzicht om echt van toegevoegde waarde te zijn. Wat dat betreft vond ik een type speler als Breinburg echt een stuk beter. Die heeft wel het loopvermogen en kan daarbij redelijk voetballen.

En ondanks dat ik persoonlijk nooit zo anti-Overtoom ben geweest, is het voor mij na vanavond wel klaar met hem. Hij speelde tot zijn blessure best aardig, maar we moeten gewoon concluderen dat hij fysiek niet in staat is om op langere termijn een rol van betekenis bij een club als NEC te spelen. Buiten het feit dat hij loopvermogen mist (praktisch ondenkbaar in het huidige voetbal) is hij ook nog behoorlijk blessuregevoelig. Dit was alweer zijn 2e blessure sinds augustus terwijl hij pak m beet drie keer in de basis is gestart en nog wat invalbeurtjes meepikte. Dat kan niet, en ook vorig jaar een aantal keer geblesseerd.

Overigens beviel Proper mij wel, gaat ook nog niet alles goed maar heeft wel het lef om de voetballende oplossing te zoeken. Plus hij gaf die mega-irritante Loen een schop onder z'n kont.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:
vr 13 dec 2019, 22:51
Midas schreef:
vr 13 dec 2019, 22:44
Dijkstra is prima voor ons ALS hij een creatieve voetballer naast zich heeft. Het ging oprecht goed met Overtoom op het veld.

Daarom is het zo zonde dat Sabak buitengesloten wordt. Schijnbaar moeilijke jongen net als Mike, we zien dat ze kunnen renderen maar er zit gewoon iets fout bij ons dat we daar niet mee om kunnen gaan. Is het de staf, is het 't proces? Wilde hij echt niet spelen? Is dat überhaupt waar en hoe kan 't zover komen?
Kijk, het is niet zo dat Dijkstra echt slecht speelt. Maar echt veel toevoegen doet hij ook niet. Af en toe nuttig maar ook niet de dynamiek, handelingssnelheid en inzicht om echt van toegevoegde waarde te zijn. Wat dat betreft vond ik een type speler als Breinburg echt een stuk beter. Die heeft wel het loopvermogen en kan daarbij redelijk voetballen.

En ondanks dat ik persoonlijk nooit zo anti-Overtoom ben geweest, is het voor mij na vanavond wel klaar met hem. Hij speelde tot zijn blessure best aardig, maar we moeten gewoon concluderen dat hij fysiek niet in staat is om op langere termijn een rol van betekenis bij een club als NEC te spelen. Buiten het feit dat hij loopvermogen mist (praktisch ondenkbaar in het huidige voetbal) is hij ook nog behoorlijk blessuregevoelig. Dit was alweer zijn 2e blessure sinds augustus terwijl hij pak m beet drie keer in de basis is gestart en nog wat invalbeurtjes meepikte. Dat kan niet, en ook vorig jaar een aantal keer geblesseerd.

Overigens beviel Proper mij wel, gaat ook nog niet alles goed maar heeft wel het lef om de voetballende oplossing te zoeken. Plus hij gaf die mega-irritante Loen een schop onder z'n kont.
Een soort Okita dus.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door pjottr »

zuurpruim schreef:
vr 13 dec 2019, 22:09
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn hier die beweren dat we die NC makkelijk gaan halen.
Dit is een elftal wat best een serie neer kan zetten en dan vervolgens als een kaartenhuis in elkaar zakt,iedere keer weer.
Maar hadden we anders verwacht,ik niet.
De totaal onkundige technische leiding,een hoofdtrainer die geen hoofdtrainer wil zijn,de 3e keeper van Willem2 die welgeteld een seizoen ergens meer dan 20 wedstrijden heeft gekeept en ook nog eens het zelfvertrouwen heeft van Kalle Johnsson.
Als je nu nog niet inziet dat dit een selectie is van lek me reet dan begrijp je helemaal niets van voetbal.
Alleen een kwaliteitsinjectie in de winterstop kan dit seizoen nog redden,een nieuwe trainer kan ook niks met dit zooitje.
:withstupid: het is gewoon erremoe troef

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-ALMERE CITY

Bericht door Mcel »

flipsen schreef:
vr 13 dec 2019, 21:09
Mcel schreef:
vr 13 dec 2019, 21:03
flipsen schreef:
vr 13 dec 2019, 20:54
gladiator schreef:
vr 13 dec 2019, 20:45
En dan scoort Mike tresor weeeeer heeerlijk
En een mooie goal ook nog , halen die gozer oh nee wacht..
Blijven we dit nou nog een half jaar aanhoren bij elke goal en goed optreden van Mike? Ik ben er nu al moe van. Hij speelt hier niet meer en komt ook niet meer terug. Klaar.
Is toch de miskleun van het jaar of mag je dat niet zeggen ..
Ja, dat mag je zeggen. Maar als 100 mensen het 10x zeggen, kun je het 1000x lezen. Ik weet het nu wel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 42 gasten