Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
zo 01 dec 2019, 12:34
Een goede TD en een goede hoofdtrainer moeten de belangrijkste aanwinsten worden voor het volgende seizoen. Ik denk dat iedereen, inclusief Wilco (en de investeerders), daar wel van doordrongen is.
Misschien dat Wilco daarvan doordrongen is maar de investeerders?
Ophof,Oversier,De Kruiff,allemaal onervaren en blijkbaar kneedbaar.
Ze willen helemaal geen type Vloet om maar iemand te noemen.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Vespared »

Een twee sporenbeleid is voor Wilco veel te veel gevraagd. Een eredivisie waardige selectie op poten zetten en het verbouwen en uitbreiden van het stadion. Zolang Wilco aan het bewind is zijn we nog geen millimeter opgeschoten met de selectie. Integendeel, er waait een frisse wind, maar daar hebben we het wel mee gehad. Laat Wilco aub nooit met het stadion beginnen, maar eis eerst een eredivisie waardige selectie. Met andere woorden eerst de artiesten en dan pas de schouwburg. Wilco begint nu de promotie aspiraties uit te smeren over drie jaar (!!!!!!), wat ben je dan een onvoorstelbare prutser om daarmee te durven aankomen! Misschien is de termijn van drie jaar wel bedoeld om hem in ieder geval voor die tijd in het zadel te houden. Tegen Volendam kwamen we in alles tekort.
Wilco is louter een topverkoper, hij is in staat om de paus een tweepersoonsbed aan te smeren, maar verder helaas, helaas. Onze commissarissen waar is jullie geluid? Is dit beleid? Is dit de toekomst die ook jullie voor ogen hebben? NEC is ook van ons, de supporters.......

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
zo 01 dec 2019, 12:05
Vandaag op fox interview met foeke Booij.
De selectie van Cambuur is samengesteld voor nul euro.
De samenwerking tussen Henk en jong en foeke Booij heeft geleid tot de koppositie in de kkd.
Dan is het toch overduidelijk dat hier bij nec echt de verkeerde mensen zitten
Samengesteld voor 0 euro? Dan worden ze gediskwalificeerd. Je mag geen amateurs opstellen.

Hebben wij veel spelers gekocht?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Vespared schreef:
zo 01 dec 2019, 13:11
Een twee sporenbeleid is voor Wilco veel te veel gevraagd. Een eredivisie waardige selectie op poten zetten en het verbouwen en uitbreiden van het stadion. Zolang Wilco aan het bewind is zijn we nog geen millimeter opgeschoten met de selectie. Integendeel, er waait een frisse wind, maar daar hebben we het wel mee gehad. Laat Wilco aub nooit met het stadion beginnen, maar eis eerst een eredivisie waardige selectie. Met andere woorden eerst de artiesten en dan pas de schouwburg. Wilco begint nu de promotie aspiraties uit te smeren over drie jaar (!!!!!!), wat ben je dan een onvoorstelbare prutser om daarmee te durven aankomen! Misschien is de termijn van drie jaar wel bedoeld om hem in ieder geval voor die tijd in het zadel te houden. Tegen Volendam kwamen we in alles tekort.
Wilco is louter een topverkoper, hij is in staat om de paus een tweepersoonsbed aan te smeren, maar verder helaas, helaas. Onze commissarissen waar is jullie geluid? Is dit beleid? Is dit de toekomst die ook jullie voor ogen hebben? NEC is ook van ons, de supporters.......
Wilco kan je het niet kwalijk nemen.Hij komt er mee weg.En de supporters haken of af of geloven het allemaal wel.NEC is in comateuze toestand,al jaren en ik zie dat niet snel veranderen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gerard Lopez »

Zico schreef:
zo 01 dec 2019, 11:20
Tiel schreef:
zo 01 dec 2019, 11:06
Zico schreef:
zo 01 dec 2019, 11:02
Tiel schreef:
zo 01 dec 2019, 10:58
Zico schreef:
zo 01 dec 2019, 10:47
Wat mij betreft is de lulkoek wel op. In de auto op weg naar Nijmegen, verzint hij weer even een nieuw meerjarenplannetjes, Ff denken, dit jaar eerste 9, dan eerste 5 en dan promoveren. Dat klinkt best leuk, zullen ze wel weer slikken in Nijmegen. En dat doen ze ook want iedereen is lamgeslagen en de club aan het doodbloeden.

Maar kan Wilco mij misschien ook even uitleggen waarom wij over 2,5 jaar opeens weer topfavoriet zijn om te promoveren?

Ieder jaar in KKD betekent achteruitgang in financiën, seizoenskaarten etc etc. Het stadiondossier zit muurvast, de investeerders hebben de club nog even overeind gehouden maar hebben geen zin meer in hun favorietje speeltje. Laten ons achter met een stadion waar jaren niet in is geïnvesteerd (omdat alles in de selectie moest), waardoor het lijkt alsog we in een stadion van 100 jaar oud spelen, terwijl het nog geen 20 jaar oud is. Over twee jaar hebben wij geen nieuw stadion, dus hoe gaan we opeens dan promoveren? Willen die talenten waar Wilco het over heeft nog wel spelen op een klote veld in een half lege Goffert? En wat heb je aan talenten als je daar omheen geen kwaliteit kan aantrekken?

Ik denk dat we voor het salaris van Wilco twee oud spelers kunnen aantrekken als AD en TD, mannen als Cees Lok, Danny Hesp, Carlos Aalbers. Laat die het maar proberen. Als oud voetballers beseffen die bv wel het belang van het winnen van een periodetitel ipv dat psuedo intellectuele management gelul over processen.
Waarom moet hij jou iets uitleggen wat hij niet zegt maar jij er zelf van maakt?
ga jij lekker bij moeder de vrouw lopen mierenneuken
Touche :jestera:

En dan heb ik het niets eens erover dat het allemaal gebaseerd is op jouw "gedachte" ipv feiten.
Nou vooruit dan, speciaal voor Tiel omdat je het blijkbaar nodig hebt om het punt te begrijpen..........Op basis van wat denkt van Schaik te kunnen promoveren nadat we dit jaar bij de eerste 9 moeten eindigen, volgend jaar bij de eerste 5? Nog twee jaar KKD met alle achtertuitgang die dat betekent, moeten we wel opeens weer kunnen promoveren. Waar is dat op gebaseerd?
Exact. Loze kreten van Wilco, gebaseerd op een vingertje nat maken en in de lucht houden. Klinkt wel leuk, eerste 9, eerste 5, promotie. Niks rekening houden met het feit dat de gedegradeerde teams van het jaar ervoor per definitie altijd nog favorieten zijn boven jou om weer terug te promoveren. Hoe langer je KKD speelt, hoe moeilijker het wordt. Het is eerder zo: eerste 9, eerste 12, eerste 15 en hopen op een zeer verrassende periodetitel.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door bertje »

Wilco is gewoon een typische gladde commerciële jongen die welbespraakt is en zo simpel zijn straatjes schoonveegt. Het was namelijk de schuld van Oversier, de gemeente, de investeerders, Fenerbaçe, maar hand in eigen boezem heb ik niet/nauwelijks gezien. En ja, het is prettig dat de club niet in brand staat en supporters wekelijks de bus staan op te wachten, maar ik zie geen enkel perspectief waarom het beter zou moeten gaan. En zeker niet hoe Wilco met zijn gladde praatjes daarvoor moet gaan zorgen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 11:08
Wilco is gewoon een typische gladde commerciële jongen die welbespraakt is en zo simpel zijn straatjes schoonveegt. Het was namelijk de schuld van Oversier, de gemeente, de investeerders, Fenerbaçe, maar hand in eigen boezem heb ik niet/nauwelijks gezien. En ja, het is prettig dat de club niet in brand staat en supporters wekelijks de bus staan op te wachten, maar ik zie geen enkel perspectief waarom het beter zou moeten gaan. En zeker niet hoe Wilco met zijn gladde praatjes daarvoor moet gaan zorgen..
Waarvan akte.

Het gaat er vooral om of de investeerders het licht gezien hebben.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
ma 02 dec 2019, 12:12
bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 11:08
Wilco is gewoon een typische gladde commerciële jongen die welbespraakt is en zo simpel zijn straatjes schoonveegt. Het was namelijk de schuld van Oversier, de gemeente, de investeerders, Fenerbaçe, maar hand in eigen boezem heb ik niet/nauwelijks gezien. En ja, het is prettig dat de club niet in brand staat en supporters wekelijks de bus staan op te wachten, maar ik zie geen enkel perspectief waarom het beter zou moeten gaan. En zeker niet hoe Wilco met zijn gladde praatjes daarvoor moet gaan zorgen..
Waarvan akte.

Het gaat er vooral om of de investeerders het licht gezien hebben.
Dat zal het altijd blijven in de huidige constructie. Het beste zou dan een directeur zijn dan ook tegen de heertjes in durft te gaan en ze afremt als ze weer eens doorslaan. Dan moet je wel een ervaren vent er neer zetten en een die de financiën op orde houdt, want anders nemen ze hem niet serieus.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door burp »

bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 12:44
DJTEEF! schreef:
ma 02 dec 2019, 12:12
bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 11:08
Wilco is gewoon een typische gladde commerciële jongen die welbespraakt is en zo simpel zijn straatjes schoonveegt. Het was namelijk de schuld van Oversier, de gemeente, de investeerders, Fenerbaçe, maar hand in eigen boezem heb ik niet/nauwelijks gezien. En ja, het is prettig dat de club niet in brand staat en supporters wekelijks de bus staan op te wachten, maar ik zie geen enkel perspectief waarom het beter zou moeten gaan. En zeker niet hoe Wilco met zijn gladde praatjes daarvoor moet gaan zorgen..
Waarvan akte.

Het gaat er vooral om of de investeerders het licht gezien hebben.
Dat zal het altijd blijven in de huidige constructie. Het beste zou dan een directeur zijn dan ook tegen de heertjes in durft te gaan en ze afremt als ze weer eens doorslaan. Dan moet je wel een ervaren vent er neer zetten en een die de financiën op orde houdt, want anders nemen ze hem niet serieus.
Dat is toch precies waar Van Schaik voor is aangenomen?
Een zwaargewicht directeur, weliswaar met een prijskaartje, maar juist voor dat soort taken.
En dat blijkt dus ook totaal geen effect te hebben.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door bertje »

burp schreef:
ma 02 dec 2019, 12:51
bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 12:44
DJTEEF! schreef:
ma 02 dec 2019, 12:12
bertje schreef:
ma 02 dec 2019, 11:08
Wilco is gewoon een typische gladde commerciële jongen die welbespraakt is en zo simpel zijn straatjes schoonveegt. Het was namelijk de schuld van Oversier, de gemeente, de investeerders, Fenerbaçe, maar hand in eigen boezem heb ik niet/nauwelijks gezien. En ja, het is prettig dat de club niet in brand staat en supporters wekelijks de bus staan op te wachten, maar ik zie geen enkel perspectief waarom het beter zou moeten gaan. En zeker niet hoe Wilco met zijn gladde praatjes daarvoor moet gaan zorgen..
Waarvan akte.

Het gaat er vooral om of de investeerders het licht gezien hebben.
Dat zal het altijd blijven in de huidige constructie. Het beste zou dan een directeur zijn dan ook tegen de heertjes in durft te gaan en ze afremt als ze weer eens doorslaan. Dan moet je wel een ervaren vent er neer zetten en een die de financiën op orde houdt, want anders nemen ze hem niet serieus.
Dat is toch precies waar Van Schaik voor is aangenomen?
Een zwaargewicht directeur, weliswaar met een prijskaartje, maar juist voor dat soort taken.
En dat blijkt dus ook totaal geen effect te hebben.
Een verkeerd type zwaargewicht. Ik vind sowieso dat bij een type club als NEC, dat altijd in geldproblemen zit, nooit een AD moet hebben met een commerciële achtergrond. Die gaan namelijk de onverantwoorde risico's nemen die 10x zo hard terugkaatsen als het niet lukt. Want hij mag inderdaad niet die spelers van Oversier hebben binnengehaald, hij moet als AD wel de clubfinanciën bewaken. Dan had hij, ondanks druk van Oversier & investeerders nee moeten zeggen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Juul »

Het lijkt me voor Van Schaik nu prioriteit no.1 om te investeren in mensen met voetbal know-how. Voor de RvC en de scouting. Over een half jaar lopen er een stuk of 15 contracten af en dan is het van belang wie het nieuwe NEC gaat samenstellen. Zou een Jeffrey Kooistra niet los te weken zijn bv?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
do 05 dec 2019, 14:27
Het lijkt me voor Van Schaik nu prioriteit no.1 om te investeren in mensen met voetbal know-how. Voor de RvC en de scouting. Over een half jaar lopen er een stuk of 15 contracten af en dan is het van belang wie het nieuwe NEC gaat samenstellen. Zou een Jeffrey Kooistra niet los te weken zijn bv?
Een TD en een nieuwe hoofdscout moeten de eerste twee aanwinsten worden, inderdaad. Anders zitten we weer jaren met poep.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
do 05 dec 2019, 14:27
Het lijkt me voor Van Schaik nu prioriteit no.1 om te investeren in mensen met voetbal know-how. Voor de RvC en de scouting. Over een half jaar lopen er een stuk of 15 contracten af en dan is het van belang wie het nieuwe NEC gaat samenstellen. Zou een Jeffrey Kooistra niet los te weken zijn bv?
Maar dan maken we weer de bekende fout. NEC heeft enorm behoefte aan een sterke ervaren TD.
Sorry maar Kooistra voldoet totaal niet aan dat profiel.Jaren geleden bij Omniworld in een vergelijkbare functie,daarna een lijst aan werkzaamheden van scout tot assistent tot trainer van Alverna.
Weer zo'n iemand met ongetwijfeld de beste bedoelingen maar daar hebben we er al genoeg van gehad.

Van Wonderen,Vloet,Wijnker,dat soort gasten moet je hebben.Maar het zou mij niks verbazen als van Schaik het gewoon nog een jaar gaat doen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:
do 05 dec 2019, 15:32
Maar dan maken we weer de bekende fout. NEC heeft enorm behoefte aan een sterke ervaren TD.
Sorry maar Kooistra voldoet totaal niet aan dat profiel.
Dat schreef ik toch ook niet? Kooistra als scout bedoelde ik, dat is hij toch bij Excelsior?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
do 05 dec 2019, 15:32
Juul schreef:
do 05 dec 2019, 14:27
Het lijkt me voor Van Schaik nu prioriteit no.1 om te investeren in mensen met voetbal know-how. Voor de RvC en de scouting. Over een half jaar lopen er een stuk of 15 contracten af en dan is het van belang wie het nieuwe NEC gaat samenstellen. Zou een Jeffrey Kooistra niet los te weken zijn bv?
Maar dan maken we weer de bekende fout. NEC heeft enorm behoefte aan een sterke ervaren TD.
Sorry maar Kooistra voldoet totaal niet aan dat profiel.Jaren geleden bij Omniworld in een vergelijkbare functie,daarna een lijst aan werkzaamheden van scout tot assistent tot trainer van Alverna.
Weer zo'n iemand met ongetwijfeld de beste bedoelingen maar daar hebben we er al genoeg van gehad.

Van Wonderen,Vloet,Wijnker,dat soort gasten moet je hebben.Maar het zou mij niks verbazen als van Schaik het gewoon nog een jaar gaat doen.
:withstupid: he Zuurpruim we zijn het een keer eens.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Wilco,trek je conclusies en stop met het technisch beleid.

Na het jarenlang analyseren en adoreren van Ten Hag en de lucky shots Bruijn en Druiff(waarvan ik me afvraag of ze echt uit jou koker komen) dacht je die lijn dit jaar te kunnen continueren.

Niets is minder waar.

De selectie is een onvoorstelbare puinhoop,geen enkele creativiteit.
De nummer 10 die je haalde is geen nummer 10 en ook geen spits.
De spits die je haalde wordt door het Trio al genegeerd.
De controleur van Groningen zit op de bank inmiddels.
De hardloper is een hardloper.

Je onvermogen je ego opzij te zetten en Sabak een kans te geven,in ieder geval met hem te gaan praten.
Je leugens omtrent Bossaerts die ik niet hoog heb zitten maar waarvan ik inmiddels zijn kant van het verhaal hoger aansla dan dat van jou.
De deal met Willem2 die ons allemaal hoofdpijn gaat bezorgen of al heeft bezorgd.

Stop ermee!

Ga in de winterstop niet opnieuw bedelen bij de investeerders en maak je woorden eens een keer waar om Boekhoorn niet iedere keer als pinautomaat te gebruiken.

Ga met het stadiondossier aan de gang,zoek nog 30 amateurclubs voor partnerships,zet NEC maatschappelijk nog nadrukkelijker op de kaart,laat je nog vaker inhuren voor lezingen.

Maar het technisch beleid?

Nee.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
do 05 dec 2019, 15:32
Van Wonderen,Vloet,Wijnker,dat soort gasten moet je hebben.Maar het zou mij niks verbazen als van Schaik het gewoon nog een jaar gaat doen.
Ik ben het met je eens, komende zomer is echt het moment dat je een omslag zal moeten maken. Er lopen volgens mij aardig wat contracten af, zowel in de selectie als in de staf, dus wat dat betreft is het een mooie kans om met gericht beleid een stap vooruit proberen te zetten. Want als we doorgaan op de huidige voet is NEC echt ten dode opgeschreven. Geen visie buiten het veld, geen visie op het veld, teruglopende toeschouwersaantallen, dat gaan wij echt niet nog een paar jaar volhouden.

En laat Van Schaik aub niet aankomen met het argument 'er is financieel geen ruimtevoor een TD'. Dan maak je maar ruimte. Een club als NEC die zich geen fatsoenlijke TD en trainer kan veroorloven, het is eigenlijk betaald voetbal onwaardig.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
vr 06 dec 2019, 23:13
Wilco,trek je conclusies en stop met het technisch beleid.

Na het jarenlang analyseren en adoreren van Ten Hag en de lucky shots Bruijn en Druiff(waarvan ik me afvraag of ze echt uit jou koker komen) dacht je die lijn dit jaar te kunnen continueren.

Niets is minder waar.

De selectie is een onvoorstelbare puinhoop,geen enkele creativiteit.
De nummer 10 die je haalde is geen nummer 10 en ook geen spits.
De spits die je haalde wordt door het Trio al genegeerd.
De controleur van Groningen zit op de bank inmiddels.
De hardloper is een hardloper.

Je onvermogen je ego opzij te zetten en Sabak een kans te geven,in ieder geval met hem te gaan praten.
Je leugens omtrent Bossaerts die ik niet hoog heb zitten maar waarvan ik inmiddels zijn kant van het verhaal hoger aansla dan dat van jou.
De deal met Willem2 die ons allemaal hoofdpijn gaat bezorgen of al heeft bezorgd.

Stop ermee!

Ga in de winterstop niet opnieuw bedelen bij de investeerders en maak je woorden eens een keer waar om Boekhoorn niet iedere keer als pinautomaat te gebruiken.

Ga met het stadiondossier aan de gang,zoek nog 30 amateurclubs voor partnerships,zet NEC maatschappelijk nog nadrukkelijker op de kaart,laat je nog vaker inhuren voor lezingen.

Maar het technisch beleid?

Nee.
Denk je echt dat dit allemaal Wilco’s ideeën zijn?
Sabak en Ndayishimiye zijn door Adrie afgeschreven (voor de 10).
De selectie is niet in evenwicht, maar er is/was wel creativiteit, alleen wil Adrie daar niet mee werken.

En wat je zegt over de gehaalde spits, 10/spits en controleur: zijn in de basis prima voetballers, maar waarom komt dat er niet uit? Heeft óók zeker te maken met hoe er gevoetbald moet worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Keizerstad1994 schreef:
vr 06 dec 2019, 23:18
zuurpruim schreef:
do 05 dec 2019, 15:32
Van Wonderen,Vloet,Wijnker,dat soort gasten moet je hebben.Maar het zou mij niks verbazen als van Schaik het gewoon nog een jaar gaat doen.
Ik ben het met je eens, komende zomer is echt het moment dat je een omslag zal moeten maken. Er lopen volgens mij aardig wat contracten af, zowel in de selectie als in de staf, dus wat dat betreft is het een mooie kans om met gericht beleid een stap vooruit proberen te zetten. Want als we doorgaan op de huidige voet is NEC echt ten dode opgeschreven. Geen visie buiten het veld, geen visie op het veld, teruglopende toeschouwersaantallen, dat gaan wij echt niet nog een paar jaar volhouden.

En laat Van Schaik aub niet aankomen met het argument 'er is financieel geen ruimtevoor een TD'. Dan maak je maar ruimte. Een club als NEC die zich geen fatsoenlijke TD en trainer kan veroorloven, het is eigenlijk betaald voetbal onwaardig.
het grote probleem zijn de investeerders.Die willen weten waar hun centen naartoe gaan en invloed als ze denken dat het misgaat.Er is de afgelopen jaren geen ervaren TD aangesteld,dat is niet voor niets.Een ervaren TD betaald zichzelf terug,kijk naar van Leeuwen bij Twente.Maar dat is een eigenzinnig persoon,die laat zich niet de wet voorschrijven door Jackie Bongers.Je weet wel,de man die onlangs nog beweerde geen enkele invloed op het technische deel te hebben uitgeoefend.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
za 07 dec 2019, 00:38
Keizerstad1994 schreef:
vr 06 dec 2019, 23:18
zuurpruim schreef:
do 05 dec 2019, 15:32
Van Wonderen,Vloet,Wijnker,dat soort gasten moet je hebben.Maar het zou mij niks verbazen als van Schaik het gewoon nog een jaar gaat doen.
Ik ben het met je eens, komende zomer is echt het moment dat je een omslag zal moeten maken. Er lopen volgens mij aardig wat contracten af, zowel in de selectie als in de staf, dus wat dat betreft is het een mooie kans om met gericht beleid een stap vooruit proberen te zetten. Want als we doorgaan op de huidige voet is NEC echt ten dode opgeschreven. Geen visie buiten het veld, geen visie op het veld, teruglopende toeschouwersaantallen, dat gaan wij echt niet nog een paar jaar volhouden.

En laat Van Schaik aub niet aankomen met het argument 'er is financieel geen ruimtevoor een TD'. Dan maak je maar ruimte. Een club als NEC die zich geen fatsoenlijke TD en trainer kan veroorloven, het is eigenlijk betaald voetbal onwaardig.
het grote probleem zijn de investeerders.Die willen weten waar hun centen naartoe gaan en invloed als ze denken dat het misgaat.Er is de afgelopen jaren geen ervaren TD aangesteld,dat is niet voor niets.Een ervaren TD betaald zichzelf terug,kijk naar van Leeuwen bij Twente.Maar dat is een eigenzinnig persoon,die laat zich niet de wet voorschrijven door Jackie Bongers.Je weet wel,de man die onlangs nog beweerde geen enkele invloed op het technische deel te hebben uitgeoefend.
Is die Tedje familie van je ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

In de Jarda podcast had van Gelder het over ‘goed nieuws over een maand of 2’: ik ben benieuwd waar hij op doelde.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Legendario »

DJTEEF! schreef:
za 07 dec 2019, 09:54
In de Jarda podcast had van Gelder het over ‘goed nieuws over een maand of 2’: ik ben benieuwd waar hij op doelde.
Het stadion misschien?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Polleke »

Legendario schreef:
za 07 dec 2019, 09:57
DJTEEF! schreef:
za 07 dec 2019, 09:54
In de Jarda podcast had van Gelder het over ‘goed nieuws over een maand of 2’: ik ben benieuwd waar hij op doelde.
Het stadion misschien?
Hij zou aanschuiven weer bij de Jarda Podcast. Misschien kunnen ze hem dat die kritische vragen stellen?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Nijmegen0413 »

Legendario schreef:
za 07 dec 2019, 09:57
DJTEEF! schreef:
za 07 dec 2019, 09:54
In de Jarda podcast had van Gelder het over ‘goed nieuws over een maand of 2’: ik ben benieuwd waar hij op doelde.
Het stadion misschien?
Had denk ik te maken met het feit dat de investeerders de te korte weer hebben gedicht.
Zou er in ieder geval niet te veel van verwachten.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
za 07 dec 2019, 09:54
In de Jarda podcast had van Gelder het over ‘goed nieuws over een maand of 2’: ik ben benieuwd waar hij op doelde.
Misschien doelde hij op het vertrek van van Schaik..
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Reinier en 18 gasten