Volendam - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Demtsjenko »

NEC bracht te weinig... taktiek klopte ook voor geen meter... het idee was nog wel aardig: laat jellert bij balbezit tegenstander alles afjagen... die wordt toch niet moe... tot zover de taktiek bij balbezit tegenstander...

Jammer dat het trio niet heeft nagedacht over wat te doen als je dan per ongeluk de bal op het middenveld wel verovert... doordat jager jellert de tegenstander heeft opgejaagd staan zij vrij ver terug. Dat betekent dat er geen ruimte is voor musaba en okita...

Als je al wilt afjagen moet je dat met meer spelers doen, maar als je met snelle buitenspelers wilt spelen en gebruik maken van hun snelheid, moet je de tegenstander laten komen en niet afjagen...

Van landschoot deed dit ook zo consequent dat het duidelijk een opdracht was van het trio... het zal aan mij liggen, maar ik snap het niet...
Laatst gewijzigd door Demtsjenko op vr 29 nov 2019, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door karlo »

Jorrit77 schreef:
vr 29 nov 2019, 21:55
Tiel schreef:
vr 29 nov 2019, 21:51
Demtsjenko schreef:
vr 29 nov 2019, 21:50
En weer een kutgoal... onvoorstelbaar...
:withstupid: 3 aangeraakte ballen. Zo vlogen ze in het begin van het seizoen er iedere week in. We zijn terug bij af.
Dat zijn er zeker. Het waren een aantal leuke weken. Op de ranglijst leek het telkens meer dan dat het werkelijk was. Het voelde ook niet alsof we sterker werden. Maar we pakten de punten. Het begon met het Rens effect. Momenteel is daar niks meer van over. Idd terug bij af. Om te janken, vandaag en afgelopen maandag ook al.
:withstupid:

Iedereen die hier een overwinning had verwacht
Heeft geen verstand van voetbal,
Het voetbal van nec lijkt namelijk al weken nergens op
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Tiel »

Glorie-NEC schreef:
vr 29 nov 2019, 21:54
Het is treurig dat er steeds vaker momenten zijn waarop ik mijzelf besef hoe ver we als club afgezakt zijn. Ik begrijp dat je vanuit een defensieve instelling, met weinig middelen, nog wat resultaat kan behalen, maar man, man, man, wat is dit broos.

Er is op dit moment geen enkel perspectief op meer dan 'hopen op een periodetitel of eindigen bij de eerste negen'. Hoe heeft het zo ver kunnen komen in een decennium van wanbeleid en misplaatste trots.
Tja jij hebt dus stront in je oren en ogen gehad de afgelopen maanden?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
vr 29 nov 2019, 21:57
Jorrit77 schreef:
vr 29 nov 2019, 21:55
Tiel schreef:
vr 29 nov 2019, 21:51
Demtsjenko schreef:
vr 29 nov 2019, 21:50
En weer een kutgoal... onvoorstelbaar...
:withstupid: 3 aangeraakte ballen. Zo vlogen ze in het begin van het seizoen er iedere week in. We zijn terug bij af.
Dat zijn er zeker. Het waren een aantal leuke weken. Op de ranglijst leek het telkens meer dan dat het werkelijk was. Het voelde ook niet alsof we sterker werden. Maar we pakten de punten. Het begon met het Rens effect. Momenteel is daar niks meer van over. Idd terug bij af. Om te janken, vandaag en afgelopen maandag ook al.
:withstupid:

Iedereen die hier een overwinning had verwacht
Heeft geen verstand van voetbal,
Het voetbal van nec lijkt namelijk al weken nergens op
Zegt het helder licht om 22.00 uur. 10 minuten NA de wedstrijd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

Als de trainers van de clubs in de KKD deze wedstrijd analyseren is het wel duidelijk waar onze pijnpunten liggen.Behalve ons dramatische middenveld is de opbouw van achteruit zo mogelijk nog slechter.
En als ze voorin dan ook nog eens van alle kanten falen dan is het een kansloze missie.
Okita en Musaba waren de slechtste van het veld.

Er moet worden ingegrepen nu.
Sellouf maar op 10 ,kijken wat dat gaat brengen.
Wolters maar weer een kans geven want van de zijkanten komt 0,0.
Velikonja i.p.v. de non spits Flemming.
Al heeft die laatste natuurlijk geen normale bal gehad.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door burp »

Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Sellouf in de basis, dan zal de tegenstander niet alleen maar 3 man bij Musaba en Okita hoeven te zetten.

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:04
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!
Lekker laten zitten en in godsnaam aan het einde van het seizoen bedanken voor bewezen diensten,dan is het gratis.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
vr 29 nov 2019, 21:54
In ieder geval wel een leerzame wedstrijd. Musaba is vooral een wapen als invaller. Flemming in de spits is niks; op het middenveld deed hij het beter. Romeny is beter in de spits dan Flemming. Drie verdedigend ingestelde middenvelders werkt echt niet meer.

Ik zou het voortaan zo proberen:
Jellert - Flemming/Sellouf - Dijkstra
Okita - Romeny - Wolters

En dan standaard Musaba erin voor Wolters rond de 60e of 70e minuut.
Zeker het proberen waard.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
vr 29 nov 2019, 21:56
Wolters? Zijn invalbeurt tegen NAC alweer vergeten? Gewoon terug naar de oude vertrouwde opstelling.
Met die oude ,vertrouwde nietszeggende middenvelders van ons,prima idee!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Volendam - NEC

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Sellouf in de basis, dan zal de tegenstander niet alleen maar 3 man bij Musaba en Okita hoeven te zetten.
Mee eens, en Velikonja in de basis om de simpele reden dat hij de enige centrumspits is die we hebben. Romeny kan overal spelen in de aanval maar op elke plek komt hij tekort. Velikonja is een beperkte voetballer, weet ik ook, maar kan wel een goal maken en heeft dat bij diverse clubs laten zien. Misschien is deze nederlaag ook wel nuttig zodat er eindelijk eens ingegrepen wordt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
vr 29 nov 2019, 22:05
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:04
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!
Lekker laten zitten en in godsnaam aan het einde van het seizoen bedanken voor bewezen diensten,dan is het gratis.
Gewoon weer in de normale functie zetten.

Nieuwe spelers hoeft echt niet deze winter, maar een echte hoofdtrainer zou een directe versterking zijn.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7241
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik heb het echt he-le-maal gehad met dat visieloze gedoe van Bogers of wie van de drie er ook aan de touwtjes trekt. Verschrikkelijk zeg, totaal geen lijn in te ontdekken, zowel aanvallend als verdedigend. En dan zie je dat Volendam, die echt veel minder middelen hebben dan wij, gewoon prima voetbal spelen. Bijzonder ergerlijk. Maargoed, een gebrek aan voetbalkennis in de top leidt tot een gebrek aan voetbalkwaliteit op het veld. Het beste wat de investeerders kunnen doen is voor pak m beet anderhalve ton een serieuze TD binnenhalen.

Ohja, en als ik nog een keer naar een middenveld met VD Looi, Dijkstra en Van Landschoot moet kijken spring ik echt van de 16e etage van het Erasmusgebouw. Wat een aanklacht tegen het voetbal is dat zeg. Alle drie aan het eind van het seizoen lekker laten lopen.
'Justice knows every mans number'

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
vr 29 nov 2019, 22:09
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Sellouf in de basis, dan zal de tegenstander niet alleen maar 3 man bij Musaba en Okita hoeven te zetten.
Mee eens, en Velikonja in de basis om de simpele reden dat hij de enige centrumspits is die we hebben. Romeny kan overal spelen in de aanval maar op elke plek komt hij tekort. Velikonja is een beperkte voetballer, weet ik ook, maar kan wel een goal maken en heeft dat bij diverse clubs laten zien. Misschien is deze nederlaag ook wel nuttig zodat er eindelijk eens ingegrepen wordt.
Sellouf verdiend een kans, Velikonja heeft die al om zeep geholpen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:10
zuurpruim schreef:
vr 29 nov 2019, 22:05
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:04
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!
Lekker laten zitten en in godsnaam aan het einde van het seizoen bedanken voor bewezen diensten,dan is het gratis.
Gewoon weer in de normale functie zetten.

Nieuwe spelers hoeft echt niet deze winter, maar een echte hoofdtrainer zou een directe versterking zijn.
Het contract van Bogers loopt af.Na zijn oncollegiale gedrag jegens Lijnders is het wat mij betreft over en uit.Een eventuele nieuwe trainer moet geen assistent hebben die hij niet kan vertrouwen.Meijer laten zitten,Gesthuizen terug naar de jeugd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:10
zuurpruim schreef:
vr 29 nov 2019, 22:05
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:04
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!
Lekker laten zitten en in godsnaam aan het einde van het seizoen bedanken voor bewezen diensten,dan is het gratis.
Gewoon weer in de normale functie zetten.

Nieuwe spelers hoeft echt niet deze winter, maar een echte hoofdtrainer zou een directe versterking zijn.
Ik denk dat er met dit ideeën loze middenveld weinig valt te halen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door DJTEEF! »

Keizerstad1994 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:14
Ik heb het echt he-le-maal gehad met dat visieloze gedoe van Bogers of wie van de drie er ook aan de touwtjes trekt. Verschrikkelijk zeg, totaal geen lijn in te ontdekken, zowel aanvallend als verdedigend. En dan zie je dat Volendam, die echt veel minder middelen hebben dan wij, gewoon prima voetbal spelen. Bijzonder ergerlijk. Maargoed, een gebrek aan voetbalkennis in de top leidt tot een gebrek aan voetbalkwaliteit op het veld. Het beste wat de investeerders kunnen doen is voor pak m beet anderhalve ton een serieuze TD binnenhalen.

Ohja, en als ik nog een keer naar een middenveld met VD Looi, Dijkstra en Van Landschoot moet kijken spring ik echt van de 16e etage van het Erasmusgebouw. Wat een aanklacht tegen het voetbal is dat zeg. Alle drie aan het eind van het seizoen lekker laten lopen.
Ik had Jonk graag hier gezien.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Volendam - NEC

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:16
Sellouf verdiend een kans, Velikonja heeft die al om zeep geholpen.
Maar dat geldt voor meer spelers die niets laten zien. Flemming heb ik nauwelijks iets goeds zien doen bv. Velikonja is een one trick pony, maar nog altijd liever dan een no trick pony.

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
vr 29 nov 2019, 22:20
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:16
Sellouf verdiend een kans, Velikonja heeft die al om zeep geholpen.
Maar dat geldt voor meer spelers die niets laten zien. Flemming heb ik nauwelijks iets goeds zien doen bv. Velikonja is een one trick pony, maar nog altijd liever dan een no trick pony.
Flemming heeft duelkracht, als enige.
Misschien op het middenveld?
Verder is Romeny veruit je beste optie in de spits, althans vind ik.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door DJTEEF! »

Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:26
Juul schreef:
vr 29 nov 2019, 22:20
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:16
Sellouf verdiend een kans, Velikonja heeft die al om zeep geholpen.
Maar dat geldt voor meer spelers die niets laten zien. Flemming heb ik nauwelijks iets goeds zien doen bv. Velikonja is een one trick pony, maar nog altijd liever dan een no trick pony.
Flemming heeft duelkracht, als enige.
Misschien op het middenveld?
Verder is Romeny veruit je beste optie in de spits, althans vind ik.
Ik ben het met je eens.

Velikonja kan er helemaal geen kut van.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

Echt alles op alles zetten om Bruijn te halen in de winterstop.
Dat zal heel moeilijk worden maar het is DE oplossing voor heel veel problemen op ons middenveld.
Vandaag weer eens in de basis,na een half uur bij 1-2 gewisseld en alsnog gewonnen.

Die jongen heeft het daar natuurlijk helemaal gehad.

Hier voetbalt hij een half jaar iedere week en is hij de koning.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9682
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
vr 29 nov 2019, 22:18
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:10
zuurpruim schreef:
vr 29 nov 2019, 22:05
Nijmegen0413 schreef:
vr 29 nov 2019, 22:04
burp schreef:
vr 29 nov 2019, 22:03
Goed, tijd voor een echte trainer.
Dit is ook uitgewerkt. Ook geen wonder met een opgewaardeerde assistent geflankeerd door twee opgewaardeerde jeugdtrainers.
Ah, idd het ligt aan de trainer.
Nu je het zegt!
Lekker laten zitten en in godsnaam aan het einde van het seizoen bedanken voor bewezen diensten,dan is het gratis.
Gewoon weer in de normale functie zetten.

Nieuwe spelers hoeft echt niet deze winter, maar een echte hoofdtrainer zou een directe versterking zijn.
Het contract van Bogers loopt af.Na zijn oncollegiale gedrag jegens Lijnders is het wat mij betreft over en uit.Een eventuele nieuwe trainer moet geen assistent hebben die hij niet kan vertrouwen.Meijer laten zitten,Gesthuizen terug naar de jeugd.
Als we nou ook al onze enige overgebleven cultuurbewaker eruit gaan gooien dan is er helemaal niks meer van ons cluppie over.....Bogers mot blievuh!
When Wilco talks, people listen!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Volendam - NEC

Bericht door Juul »

DJTEEF! schreef:
vr 29 nov 2019, 22:29

Velikonja kan er helemaal geen kut van.
en toch kopte hij uit een onmogelijke hoek een goal. Dat is wat geen enkele andere aanvaller van NEC kan. Romeny al helemaal niet. Velikonja kan meer dan helemaal geen kut maar dan moet je hem: 1) bedienen en 2) opstellen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Volendam - NEC

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
vr 29 nov 2019, 22:34
DJTEEF! schreef:
vr 29 nov 2019, 22:29

Velikonja kan er helemaal geen kut van.
en toch kopte hij uit een onmogelijke hoek een goal. Dat is wat geen enkele andere aanvaller van NEC kan. Romeny al helemaal niet. Velikonja kan meer dan helemaal geen kut maar dan moet je hem: 1) bedienen en 2) opstellen.
Maar dat geldt voor iedere spits.Er is nul aanvoer.
Sabak,Mike Tresor,alles was beter geweest dan deze 3 eenheidsworsten.

Plaats reactie