NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

Ik ben benieuwd wat mschr van deze kapsels vindt.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nummer 11 »

bertje schreef:
di 15 okt 2019, 16:11
Ik ben benieuwd wat mschr van deze kapsels vindt.. :biggrin:
Jouw Bertje vd Eede avatar lijkt wel de liefdesbaby van de twee :biggrin:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

Kanchelskis schreef:
di 15 okt 2019, 16:10
Afbeelding

Het is de broer van Leen!
Dat verklaart alles. :sjaal:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

Dus vorig jaar waren Wilco-Leen-Jack de 3 musketiers? We hebben wel iets met trio's..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
di 15 okt 2019, 16:59
Dus vorig jaar waren Wilco-Leen-Jack de 3 musketiers? We hebben wel iets met trio's..
Ssst,straks komt Benny-Beaker-Wim weer

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC jeugd

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
di 15 okt 2019, 17:39
bertje schreef:
di 15 okt 2019, 16:59
Dus vorig jaar waren Wilco-Leen-Jack de 3 musketiers? We hebben wel iets met trio's..
Ssst,straks komt Benny-Beaker-Wim weer
?Waarom word ik weer genoemd met deze Wim en Beaker? Maar ik ben geen fan van dit trio nee. Dat klopt. Ik heb wel een cd van het Alpentrio, best puike muziek!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

BennyT schreef:
wo 16 okt 2019, 10:05
zuurpruim schreef:
di 15 okt 2019, 17:39
bertje schreef:
di 15 okt 2019, 16:59
Dus vorig jaar waren Wilco-Leen-Jack de 3 musketiers? We hebben wel iets met trio's..
Ssst,straks komt Benny-Beaker-Wim weer
?Waarom word ik weer genoemd met deze Wim en Beaker? Maar ik ben geen fan van dit trio nee. Dat klopt. Ik heb wel een cd van het Alpentrio, best puike muziek!
Omdat je een en dezelfde persoon bent. Misschien wel meerdere persoonlijkheden, maar oké we accepteren je maar voor de subsidie :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Legendario »

BennyT schreef:
wo 16 okt 2019, 10:05
zuurpruim schreef:
di 15 okt 2019, 17:39
bertje schreef:
di 15 okt 2019, 16:59
Dus vorig jaar waren Wilco-Leen-Jack de 3 musketiers? We hebben wel iets met trio's..
Ssst,straks komt Benny-Beaker-Wim weer
?Waarom word ik weer genoemd met deze Wim en Beaker? Maar ik ben geen fan van dit trio nee. Dat klopt. Ik heb wel een cd van het Alpentrio, best puike muziek!
Ga je nu weer ontkennen dat jij dat bent?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door vak Oost »

Wim en consorten zitten in een ontkennende fase
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:06
https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Op de training qua voetbal gewoon een van de beste,zo niet de beste.Maar ja,die verdomde lengte.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:11
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:06
https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Op de training qua voetbal gewoon een van de beste,zo niet de beste.Maar ja,die verdomde lengte.
1.67? Groot is het niet nee, maar als hij op de training al de beste is dan gaat hij dat tegen de Telstars van deze wereld toch ook zijn? Als hij daadwerkelijk zoveel techniek en voetbalintelligentie heeft ontwijkt hij de fysieke duels of gaat hij ze slim in, want ook in zijn jaarlagen zal hij altijd tegen fysiek sterkere tegenstanders hebben gespeeld.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:26
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:11
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:06
https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Op de training qua voetbal gewoon een van de beste,zo niet de beste.Maar ja,die verdomde lengte.
1.67? Groot is het niet nee, maar als hij op de training al de beste is dan gaat hij dat tegen de Telstars van deze wereld toch ook zijn? Als hij daadwerkelijk zoveel techniek en voetbalintelligentie heeft ontwijkt hij de fysieke duels of gaat hij ze slim in, want ook in zijn jaarlagen zal hij altijd tegen fysiek sterkere tegenstanders hebben gespeeld.
Klopt ook wel.Hij komt er wel,NEC is gewoon voorzichtig met hem.Hij heeft bijna nooit balverlies,als je daar een van Landschoot naast zet voor het fysiek kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:32
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:26
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:11
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:06
https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Op de training qua voetbal gewoon een van de beste,zo niet de beste.Maar ja,die verdomde lengte.
1.67? Groot is het niet nee, maar als hij op de training al de beste is dan gaat hij dat tegen de Telstars van deze wereld toch ook zijn? Als hij daadwerkelijk zoveel techniek en voetbalintelligentie heeft ontwijkt hij de fysieke duels of gaat hij ze slim in, want ook in zijn jaarlagen zal hij altijd tegen fysiek sterkere tegenstanders hebben gespeeld.
Klopt ook wel.Hij komt er wel,NEC is gewoon voorzichtig met hem.Hij heeft bijna nooit balverlies,als je daar een van Landschoot naast zet voor het fysiek kom je een heel eind.
Ik opteer er dan ook niet voor om hem direct in de basis te zetten, maar probeer hem minimaal een keer uit. En dan niet in de 89e minuut, maar ergens rond minuut 60. Allemaal leuk en aardig dat vd Looi-Landschoot-Flemming continu mogen spelen, maar veel toevoegen doen ze niet en allemaal zijn ze gehuurd..

Dat geld wat mij betreft ook voor El Karouani en Sellouf, dat anonieme meehobbelen wat die huurlingen doen vertrouw ik hen ook nog wel toe..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:32
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:26
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 13:11
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 13:06
https://www.gelderlander.nl/nec/bart-va ... ~a96b9cdf/

Toch fijn dat Bartje en Dirkje het goed doen bij de vertegenwoordigende elftallen. Proper mogen ze van mij na het toernooi/winterstop wel laten debuteren, als je komt bovendrijven in zo'n talentvolle lichting moet je toch wel op dat prutsniveau van de KKD mee kunnen zou je zeggen..
Op de training qua voetbal gewoon een van de beste,zo niet de beste.Maar ja,die verdomde lengte.
1.67? Groot is het niet nee, maar als hij op de training al de beste is dan gaat hij dat tegen de Telstars van deze wereld toch ook zijn? Als hij daadwerkelijk zoveel techniek en voetbalintelligentie heeft ontwijkt hij de fysieke duels of gaat hij ze slim in, want ook in zijn jaarlagen zal hij altijd tegen fysiek sterkere tegenstanders hebben gespeeld.
Klopt ook wel.Hij komt er wel,NEC is gewoon voorzichtig met hem.Hij heeft bijna nooit balverlies,als je daar een van Landschoot naast zet voor het fysiek kom je een heel eind.
Landschoot - Proper - Dijkstra

Combinatie van verdedigende controle, techniek, voetballend vermogen en power.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

O19 wint met 1-0 van Ajax O19.

Bij ons geen Proper, maar Ajax miste heel wat spelers i.v.m. WK, toch netjes hoor.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

zuurpruim schreef:
za 09 nov 2019, 18:08
O19 wint met 1-0 van Ajax O19.

Bij ons geen Proper, maar Ajax miste heel wat spelers i.v.m. WK, toch netjes hoor.
Vorige week ook al een knappe 1-3 overwinning bij Sparta uit. Ze hebben de weg naar boven weer gevonden. Zijn er behalve Proper en van Ottele nog potentials?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
za 09 nov 2019, 19:28
zuurpruim schreef:
za 09 nov 2019, 18:08
O19 wint met 1-0 van Ajax O19.

Bij ons geen Proper, maar Ajax miste heel wat spelers i.v.m. WK, toch netjes hoor.
Vorige week ook al een knappe 1-3 overwinning bij Sparta uit. Ze hebben de weg naar boven weer gevonden. Zijn er behalve Proper en van Ottele nog potentials?
Moeilijk,in ieder geval geen spelers die er bovenuit steken maar wel prima spelers.Ze hebben een keeper,Koen van Dijk die wel aardig is.Vd Sluijs,nummer 10.En voor de rest zie ik het niet gebeuren.behalve proper en Van Ottele dan uiteraard.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Ron Delgado »

Syb van Ottele haalde achter alles weg. :tu: :sjaal:
Get up! Stay on the scene.

derealist
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door derealist »

Syb van Ottele haalde achterin alles weg.. Leuk, maar daar ga je het eerste niet mee halen. Syb volg ik al een aantal jaren.. Buiten zijn fantastische trap heeft hij weinig. Vorig seizoen stond hij op het middenveld bij de u19 maar kwam handelingssnelheid tekort. Daarom werd hij veelvuldig gewisseld net na rust. Dat is de reden waarom hij nu centraal achterin speelt.. Maar ook daar kan hij niet overtuigen. Verdedigend komt hij tekort. Kortom is hij een centrale verdediger of een middenvelder.. Ik zie het allebei niet in hem. Wordt de volgende Daan Disveld of Niek Hoogveld.. Een vroegrijper die het tegen beter weten in niet gaat redden.. Al hoop ik het voor het ventje wel..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

derealist schreef:
ma 11 nov 2019, 20:19
Syb van Ottele haalde achterin alles weg.. Leuk, maar daar ga je het eerste niet mee halen. Syb volg ik al een aantal jaren.. Buiten zijn fantastische trap heeft hij weinig. Vorig seizoen stond hij op het middenveld bij de u19 maar kwam handelingssnelheid tekort. Daarom werd hij veelvuldig gewisseld net na rust. Dat is de reden waarom hij nu centraal achterin speelt.. Maar ook daar kan hij niet overtuigen. Verdedigend komt hij tekort. Kortom is hij een centrale verdediger of een middenvelder.. Ik zie het allebei niet in hem. Wordt de volgende Daan Disveld of Niek Hoogveld.. Een vroegrijper die het tegen beter weten in niet gaat redden.. Al hoop ik het voor het ventje wel..
Ik denk dat hij het eerste ook niet gaat halen.Maar dat wijt ik meer aan de ondeskundigheid van iedereen die ook maar iets met het technische beleid bij NEC te maken heeft.
Ik zie hem ook al jaren spelen en ik vind hem wel een controlerende middenvelder.Ik vind hem geen centrale verdediger.
Maar zodra men bij NEC gaat twijfelen weet je al genoeg.
Ik zie deze jongen wel in een BVO spelen en misschien nog eredivisie ook.
Iedereen heeft het altijd over Daan Disveld maar dat vond ik zo logisch als wat.
Een CV van 1m75,daar hadden ze eerder iets mee moeten doen maar niet op die positie.

derealist
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door derealist »

Ach, in de jeugd bij N.E.C gaat het al jarenlang om de korte termijn visie en dat is het behalen van de 1e 8 in de eredivisie. Kortzichtiger kun je niet zijn. Het gaat om het ontwikkelen van je (beste) jeugdspelers die uiteindelijk naar het 1e moeten of die verkocht dienen te worden binnen het betaalde voetbal. Dat is je core business. Daar verdien je geld mee!! Dus dienen je beste spelers te spelen en niet de spelers die het beste zijn voor het resultaat. Maar de 1e 8 is een resultaat waar de HJO en trainers zich op de borst slaan en vertellen hoe goed het allemaal gaat en hoe slecht de andere opleidingen zijn. Ach in het land der blinden is een oog koning maar zoals Johan Cruijff ooit zei: ” Je gaat het pas zien als je het door hebt ”. Dan zie ik liever een Ajax A1 spelen met veelal 16 jarigen die nipt met 1-0 verliezen van onze U19 omdat de eigenlijke A1 van Ajax met zeven basis spelers en 1 voormalige speler (Hoever) Paraguay van de mat spelen. En dat zijn ook nog eens allemaal 1e jaars A spelers.. Wellicht iets om over na te denken..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

derealist schreef:
ma 11 nov 2019, 23:02
Ach, in de jeugd bij N.E.C gaat het al jarenlang om de korte termijn visie en dat is het behalen van de 1e 8 in de eredivisie. Kortzichtiger kun je niet zijn. Het gaat om het ontwikkelen van je (beste) jeugdspelers die uiteindelijk naar het 1e moeten of die verkocht dienen te worden binnen het betaalde voetbal. Dat is je core business. Daar verdien je geld mee!! Dus dienen je beste spelers te spelen en niet de spelers die het beste zijn voor het resultaat. Maar de 1e 8 is een resultaat waar de HJO en trainers zich op de borst slaan en vertellen hoe goed het allemaal gaat en hoe slecht de andere opleidingen zijn. Ach in het land der blinden is een oog koning maar zoals Johan Cruijff ooit zei: ” Je gaat het pas zien als je het door hebt ”. Dan zie ik liever een Ajax A1 spelen met veelal 16 jarigen die nipt met 1-0 verliezen van onze U19 omdat de eigenlijke A1 van Ajax met zeven basis spelers en 1 voormalige speler (Hoever) Paraguay van de mat spelen. En dat zijn ook nog eens allemaal 1e jaars A spelers.. Wellicht iets om over na te denken..
Zeker mee eens.Dit was bij lange na niet het echte Ajax O19.Toch zit er ook een andere kant aan het verhaal aangaande het halen van de kampioenspoule. En die is dat NEC de laatste jaren aantrekkelijker is geworden voor talenten van buitenaf.Zeker bij een Vitesse is er een aardige leegloop aan de gang,die talenten daar krijgen de kans niet en daar doen wij ons voordeel mee.

Maar nu komt het belangrijkste punt waar ik blijkbaar met de meeste hier van mening verschil.
Het is niet zo belangrijk hoeveel jeugdspelers je in de selectie hebt zitten.Die discussie moet je los zien van de resultaten.NEC heeft ALTIJD jeugdspelers in de selectie gehad.Het gaat erom of ze spelen ja of nee.En dan heb je aan de huidige conservatieve trainer Bogers niet de juiste man op de juiste plaats.
Bij NEC staat promotie echt al jaren op nummer een.
Doordat de investeerders hun geld dit jaar in de zak houden wordt er (noodgedwongen) teruggegrepen op de jeugd.

En dat wordt het meest interessante aandachtspunt van de toekomst van NEC.
Houdt men hieraan vast ,ook als er weer gelden beschikbaar komen?
Wat wordt de toekomst van Proper mocht je toch promoveren ?Dat laatste is niet eens uitgesloten in deze uiterst zwakke competitie.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

Maar het is dit seizoen beter dan in jaren, overigens uit noodzaak. Maar Romeny, van Rooij zijn basis, Musaba en Sturing zitten tegen de basis aan, Sellouf, El Karouani, Odenthal (eigenlijk geen eigen jeugd), Haouat, Theunissen, Hoogveld hebben al minuten gemaakt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door De Kletskop »

DR schreef:
di 12 nov 2019, 11:18
Maar het is dit seizoen beter dan in jaren, overigens uit noodzaak. Maar Romeny, van Rooij zijn basis, Musaba en Sturing zitten tegen de basis aan, Sellouf, El Karouani, Odenthal (eigenlijk geen eigen jeugd), Haouat, Theunissen, Hoogveld hebben al minuten gemaakt.
Oeh...hier is Zuurpruim het niet meejeens.
zuurpruim schreef:
zo 03 nov 2019, 17:13

En de weg die ingeslagen is....
Kijk eens naar de opstelling van de afgelopen weken.
Ik zie welgeteld een zelf opgeleide speler en dat is Van Rooij.
En bij gebrek aan beter(Wolters) mag Ole het maar weer eens op links proberen.
Sturing speelt alleen als er geblesseerden zijn of schorsingen.
Musaba zit op de bank evenals Sellouf,Odenthal.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten