Jellert van Landschoot

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door SuperSub »

Tiel schreef:
di 16 jul 2019, 16:25
zuurpruim schreef:
di 16 jul 2019, 15:56
SuperSub schreef:
di 16 jul 2019, 14:49
zuurpruim schreef:
di 16 jul 2019, 11:25
Niks ten nadele van deze jongen maar het geeft een beetje aan hoe de voetbalwereld in elkaar steekt.

'Ik was kamergenoot van Limbombe,hij was lovend over NEC".
:schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
NEC en LImbombe hebben elkaar nog net niet letterlijk de tent uitgeslagen.
Man,man,man, dat gelul,zeg dan niks.
Je doet je naam wel wéér eer aan zeg :zzz:. NEC heeft hem de kans geboden en dit heeft hem veel goeds gedaan. Limbombe heeft hier voetballend twee hele sterke seizoenen gehad, waarna hij voor een speler die van NEC komt een hele mooie transfer heeft gemaakt.

Dat er gezeik is geweest op bestuurlijk niveau staat hier toch geheel los van.
Je weet overduidelijk niet wat er gebeurt is,reageer dan ook niet. Limbombe heeft samen met zijn zaakwaarnemers alles gedaan om hier weg te komen met grote onenigheid tot gevolg.Uiteindelijk moet een club dan altijd inbinden,de spelers hebben alle macht,helaas. Limbombe is een naar mannetje met een entourage om zich heen die je liever niet tegen je hebt.
Dus? Dan kan hij nog steeds wel een geweldige tijd gehad hebben in het seizoen die hij wel speelde. Ook bij een geweldige club kun je perse weg willen als je hoger op wilt. De manier waarop is niet netjes. Maar daar gaat het hier toch helemaal niet over. Het gaat erom of hij NEC een goed club voor hem vond om zicht te ontwikkelen. Ik heb het eerder gezegd, je slaat door.
:withstupid:

Dit is precies mijn punt. Netjes is de manier waarop zijn transfer is geforceerd natuurlijk niet, maar dat zeg ik ook niet. Hij heeft zich gewoon goed ontwikkeld bij een club die hem een tweede kans heeft gegeven nadat hij bij Genk op het tweede plan was beland. Dus volkomen logisch dat hij NEC aanbeveelt.

ps. Die bijdehante 'reageer dan ook niet' is echt een zielig zwaktebod.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Juul »

Wereldgoal!

Fijn spelertje hoor, Kevin de Bruijne 2.0

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

Nou,ik weet het niet.Een paar keer onnodig balverlies.Vond het weer geen hele sterke pot van hem.het is vooral een loopwonder,voetballend gezien valt hij me nog tegen.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Henkiepenkie »

Ik zie zeker potentie. Harde werker. Maar aan zijn passing moet inderdaad nog behoorlijk gewerkt worden. En hij heeft soms de neiging om teveel te willen lopen met de bal.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:41
Nou,ik weet het niet.Een paar keer onnodig balverlies.Vond het weer geen hele sterke pot van hem.het is vooral een loopwonder,voetballend gezien valt hij me nog tegen.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door noviomagum »

Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 22:45
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:41
Nou,ik weet het niet.Een paar keer onnodig balverlies.Vond het weer geen hele sterke pot van hem.het is vooral een loopwonder,voetballend gezien valt hij me nog tegen.
:withstupid:
:withstupid: wilt teveel ook gewoon bal afpakken en inleveren

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door necnmgn »

noviomagum schreef:
vr 30 aug 2019, 22:49
Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 22:45
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:41
Nou,ik weet het niet.Een paar keer onnodig balverlies.Vond het weer geen hele sterke pot van hem.het is vooral een loopwonder,voetballend gezien valt hij me nog tegen.
:withstupid:
:withstupid: wilt teveel ook gewoon bal afpakken en inleveren
Hij deed me vandaag denken aan Lorenzo Davids in de eerste wedstrijden hier.. rennen, vliegen en veel balverlies. Zijn loopvermogen is wel geweldig overigens, moet alleen echt rustiger aan de bal worden

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

necnmgn schreef:
vr 30 aug 2019, 22:58
noviomagum schreef:
vr 30 aug 2019, 22:49
Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 22:45
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:41
Nou,ik weet het niet.Een paar keer onnodig balverlies.Vond het weer geen hele sterke pot van hem.het is vooral een loopwonder,voetballend gezien valt hij me nog tegen.
:withstupid:
:withstupid: wilt teveel ook gewoon bal afpakken en inleveren
Hij deed me vandaag denken aan Lorenzo Davids in de eerste wedstrijden hier.. rennen, vliegen en veel balverlies. Zijn loopvermogen is wel geweldig overigens, moet alleen echt rustiger aan de bal worden
Hij moet eigenlijk helemaal niet aan de bal komen. Noviomagum heeft gelijk,sober gaan spelen,bal afpakken en inleveren.en het is ook duidelijk dat hij totaal ongeschikt is voor de 10 positie.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Nijmegen0413 »

Speelde slecht.
Weinig betrokken bij de aanval, voegde verdedigend niks toe en bracht eigenlijk alleen maar onrust.
Hopen dat er nog een nummer 10 komt.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door DJTEEF! »

Het is niet eerlijk om van Landschoot af te rekenen op wedstrijden waarin hij niet op zijn eigen positie staat.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Gerard Lopez »

Wat mij betreft moet hij altijd spelen. Er kwam gelijk veel meer energie in ons team toen hij erin kwam. Van de Looi en Dijkstra zijn teveel van hetzelfde, en Flemming valt gewoon nog tegen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Jota »

Gerard Lopez schreef:
di 17 sep 2019, 02:02
Wat mij betreft moet hij altijd spelen. Er kwam gelijk veel meer energie in ons team toen hij erin kwam. Van de Looi en Dijkstra zijn teveel van hetzelfde, en Flemming valt gewoon nog tegen.
:withstupid: en ondanks het goede spel van Van Dijkstra zou ik toch met het volgende middenveld starten:
Vd Looi- van Landschoot
Flemming

En ik hoop dan dat Flemming het gaat laten zien, aangezien we geen echte aanvallende middenvelder hebben.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door DJTEEF! »

Jota schreef:
di 17 sep 2019, 07:17
Gerard Lopez schreef:
di 17 sep 2019, 02:02
Wat mij betreft moet hij altijd spelen. Er kwam gelijk veel meer energie in ons team toen hij erin kwam. Van de Looi en Dijkstra zijn teveel van hetzelfde, en Flemming valt gewoon nog tegen.
:withstupid: en ondanks het goede spel van Van Dijkstra zou ik toch met het volgende middenveld starten:
Vd Looi- van Landschoot
Flemming

En ik hoop dan dat Flemming het gaat laten zien, aangezien we geen echte aanvallende middenvelder hebben.
Ik zou spelen van van de Looi, van Landschoot en Dijkstra. Flemming mag het op de training en in invalbeurten laten zien.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
di 17 sep 2019, 02:02
Wat mij betreft moet hij altijd spelen. Er kwam gelijk veel meer energie in ons team toen hij erin kwam. Van de Looi en Dijkstra zijn teveel van hetzelfde, en Flemming valt gewoon nog tegen.
van tegenvallen is geen sprake bij Flemming. Tegenvallen wil zeggen dat het er wel inzit, maar nog niet uitkomt. Bij Flemming zit het er niet in. Hij is niet aanspeelbaar, hij verovert de bal niet, mist elke vorm van passing. Je kunt net zo goed Overtoom opstellen als aanvallende middenvelder. Flemming moeten we uitproberen als aanspeelpunt voorin. Hij heeft het figuur ervoor.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door NEC4EVER »

Gerard Lopez schreef:
di 17 sep 2019, 02:02
Wat mij betreft moet hij altijd spelen. Er kwam gelijk veel meer energie in ons team toen hij erin kwam. Van de Looi en Dijkstra zijn teveel van hetzelfde, en Flemming valt gewoon nog tegen.
:withstupid: ben al gecharmeerd van hem sinds de voorbereiding, zou hem altijd opstellen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

Speelde vanavond mee bij Jong. Dat beloofd erg weinig voor zijn toekomst bij ons ben ik bang.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 23 sep 2019, 22:18
Speelde vanavond mee bij Jong. Dat beloofd erg weinig voor zijn toekomst bij ons ben ik bang.
Geldt toch wel vaker voor spelers die reserve hebben gestaan bij het eerste? Om wedstrijdritme te houden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

Mcel schreef:
ma 23 sep 2019, 22:44
zuurpruim schreef:
ma 23 sep 2019, 22:18
Speelde vanavond mee bij Jong. Dat beloofd erg weinig voor zijn toekomst bij ons ben ik bang.
Geldt toch wel vaker voor spelers die reserve hebben gestaan bij het eerste? Om wedstrijdritme te houden.
Klopt maar vindt het wel erg snel.Net als ik het snel vond gaan toen hij ernaast kwam te staan.ik denk dat er weinig vertrouwen is in deze jongen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
di 24 sep 2019, 02:43
Mcel schreef:
ma 23 sep 2019, 22:44
zuurpruim schreef:
ma 23 sep 2019, 22:18
Speelde vanavond mee bij Jong. Dat beloofd erg weinig voor zijn toekomst bij ons ben ik bang.
Geldt toch wel vaker voor spelers die reserve hebben gestaan bij het eerste? Om wedstrijdritme te houden.
Klopt maar vindt het wel erg snel.Net als ik het snel vond gaan toen hij ernaast kwam te staan.ik denk dat er weinig vertrouwen is in deze jongen.
Tsja, ondanks dat Dijkstra het au momente wel goed doet durf ik toch wel te stellen dat je aan Jellert (veel) meer zult hebben..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door BertNEC »

Brengt enorm veel energie. Vd Looi eruit, hij erin
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door necnmgn »

BertNEC schreef:
za 28 sep 2019, 06:27
Brengt enorm veel energie. Vd Looi eruit, hij erin
Lijkt me de enige juiste keuze inderdaad!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

Vd Looi was de eerste 2 wedstrijden de man.Speelde nu matig en van landschoot moet er weer in.Weten we nog hoe die aan de bal is?Dan zou ik hem voor Dijkstra brengen maar die speelt nu gewoon degelijk. Jellert loopt veel dicht maar vindt hem voetballend echt heel matig.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door mschr »

NEC ging veel beter spelen, toen hij erin kwam. Vanaf dat moment konden we de Eagles bij de keel grijpen. Jellert moet in de basis. Flemming moet banken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
za 28 sep 2019, 09:46
NEC ging veel beter spelen, toen hij erin kwam. Vanaf dat moment konden we de Eagles bij de keel grijpen. Jellert moet in de basis. Flemming moet banken.
Van Landschoot,vd Looi,Dijkstra,3 controleurs in de KKD,prima.Dat zijn samen denk ik 4 goals in een seizoen.
wat heb jij toch met een middenveld wat nooit scoort?
Alle drie hebben geen steekpass in hun assortiment dus de aanvoer naar de spits zal zeer beperkt zijn.
Laat Flemming nou maar staan,misschien krijgt hij meer vertrouwen na gisteren.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jellert van Landschoot

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
za 28 sep 2019, 09:54
mschr schreef:
za 28 sep 2019, 09:46
NEC ging veel beter spelen, toen hij erin kwam. Vanaf dat moment konden we de Eagles bij de keel grijpen. Jellert moet in de basis. Flemming moet banken.
Van Landschoot,vd Looi,Dijkstra,3 controleurs in de KKD,prima.Dat zijn samen denk ik 4 goals in een seizoen.
wat heb jij toch met een middenveld wat nooit scoort?
Alle drie hebben geen steekpass in hun assortiment dus de aanvoer naar de spits zal zeer beperkt zijn.
Laat Flemming nou maar staan,misschien krijgt hij meer vertrouwen na gisteren.
4 middenvelders. Sabak moet op 10.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marcelinho04 en 37 gasten