FC Dordrecht-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:
vr 20 sep 2019, 22:13
jetipo schreef:
vr 20 sep 2019, 22:04
zuurpruim schreef:
vr 20 sep 2019, 22:02
jetipo schreef:
vr 20 sep 2019, 21:59
noviomagum schreef:
vr 20 sep 2019, 21:57
Ons cluppie is godverdomme een zinkend schip geworden , nacompetitie kunnen we ook op ons buik gaan schrijven het wordt alsmaar slechter en slechter
Is ook helemaal niet de insteek dit seizoen. Overleven, meer niet. Dat wordt iedere wedstrijd duidelijker. Schrijf dit seizoen maar af, kansloos als je verliest van Dordt... Intentie is uitzingen.
Ja en dan?Volgend jaar weer?Supporters pikken dit niet meer.Prima,jeugd inpassen maar daar horen wel bepaalde prestaties bij.De eerste 5 met deze groep is een utopie
En dan? Geen idee. Maar het lijkt me uitermate duidelijk gezien het spel dat denken aan promotie geen issue is.
Gezien het spel niet nee, maar gezien het spelersmateriaal zijn wij een van de 10 ploegen in de KKD die aan promotie mogen denken. We zijn niks minder dan een Almere, Eindhoven of GAE en die denken ook aan promotie (niet rekenen erop, maar denken eraan).
Je moet altijd voor het hoogst haalbare gaan en niet zomaar je erbij neerleggen dat het niet gaat lukken.

Met andere woorden: ik ben teleurgesteld in de trainers die er niks van weten te maken tot dusver.
Nee oneens.Dit materiaal is ook gewoon kut.Gewoon realistisch kijken,De Graafschap was ook gewoon heel erg matig.Drama van een verdediging,inclusief keeper.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door jetipo »

Het zure is dat je met een heel ander idee de avond inging. Ergens verwacht je toch dat NEC van zo'n ploeg wint. En dan de domper... :angryfire:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Tiel »

Jomano schreef:
vr 20 sep 2019, 22:15
Tiel schreef:
vr 20 sep 2019, 22:14
Jomano schreef:
vr 20 sep 2019, 22:12
Tiel schreef:
vr 20 sep 2019, 22:10
TheRealTricolores schreef:
vr 20 sep 2019, 22:07
zuurpruim schreef:
vr 20 sep 2019, 21:56


lekker,geld op de tegenstander van je club zetten :pukeface:
Hey zuurpruim. Zoals ik zei, had liever verloren. Maar kom al 20 jaar bij nec, en in deze situatie kon je bijna je huis op zetten dat NEC de eerst winst van Dordrecht zou worden. Dat is gewoon gegarandeerd
Onzin, we verloren in Den Bosch toch ook niet. In Amsterdam en Kerkrade toch ook niet?
Klopt. Met meer geluk dan wijsheid.
Dus is er niets gegarandeerd. En is het dus niet zo dat NEC altijd voor de eerste punten zorgt, een groot broodje aap verhaal.
Klopt. niet altijd, maar wel verrektes vaak.
1 op de 4.... En het is al eens uitgezocht dat dat NEC niet vaker overkomt dan andere. Kijk NEC heeft al jaren enorm slechte uit resultaten. Dat zul je ook mee moeten nemen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door gladiator »

Ondanks dat je de nederlaag voelde aankomen zou ik nooit inzetten op verlies van nec.
De slechtste raadgever is ook om in te zetten op je favoriete club omdat je emotioneel betrokken bent.

Bestaat er een odd waarop je kan inzetten welke trainer er het eerst sneuvelt?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Gerher »

Dit leidt nergens toe. Een overname zie ik er niet van komen dus zullen de stadiondeuren uiteindelijk vroeg of laat wel definitief dicht gaan.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door burp »

Maar Achahbar heeft in ieder geval niet gescoord.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door gladiator »

Gerher schreef:
vr 20 sep 2019, 22:22
Dit leidt nergens toe. Een overname zie ik er niet van komen dus zullen de stadiondeuren uiteindelijk vroeg of laat wel definitief dicht gaan.
En Marcel.. ..die bereid zijn hema imperium uit tot in het midden oosten
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door zuurpruim »

gladiator schreef:
vr 20 sep 2019, 22:24
Gerher schreef:
vr 20 sep 2019, 22:22
Dit leidt nergens toe. Een overname zie ik er niet van komen dus zullen de stadiondeuren uiteindelijk vroeg of laat wel definitief dicht gaan.
En Marcel.. ..die bereid zijn hema imperium uit tot in het midden oosten
Kan wolters volgend jaar mooi gaan voetballen bij Al-Hema

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Curva »

burp schreef:
vr 20 sep 2019, 22:22
Maar Achahbar heeft in ieder geval niet gescoord.
:withstupid: nog een lichtpuntje

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door mschr »

Er zijn nog twee lichtpuntjes. sanniez en Overtoom speelden niet.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2431
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door TheRealTricolores »

Tiel schreef:
vr 20 sep 2019, 22:14
Jomano schreef:
vr 20 sep 2019, 22:12
Tiel schreef:
vr 20 sep 2019, 22:10
TheRealTricolores schreef:
vr 20 sep 2019, 22:07
zuurpruim schreef:
vr 20 sep 2019, 21:56
TheRealTricolores schreef:
vr 20 sep 2019, 21:55


Ik had 10euro op Dordrecht gezet. Odds waren 3.64, en Dord stondstijf onderaan. Dan weet je wel hoe laat het is al NEC komt he 😉 kan niet missen.

#als de nood hoog is, is NEC nabij"
lekker,geld op de tegenstander van je club zetten :pukeface:
Hey zuurpruim. Zoals ik zei, had liever verloren. Maar kom al 20 jaar bij nec, en in deze situatie kon je bijna je huis op zetten dat NEC de eerst winst van Dordrecht zou worden. Dat is gewoon gegarandeerd
Onzin, we verloren in Den Bosch toch ook niet. In Amsterdam en Kerkrade toch ook niet?
Klopt. Met meer geluk dan wijsheid.
Dus is er niets gegarandeerd. En is het dus niet zo dat NEC altijd voor de eerste punten zorgt, een groot broodje aap verhaal.
Ik heb het zoooo vaak meegemaakt. Als een club zonder overwinning was, en NEC kwam. Raak...
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Tiel »

Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Tiel »

Er heeft maar een ploeg de lakens uitgedeeld en dat waren wij...............

https://www.foxsports.nl/video/3122741/ ... ie-punten/
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door pjottr »

hebben die naar graafschap - eindhoven zitten kijken :crazy2:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vr 20 sep 2019, 18:35
3 tientjes op winst van NEC gezet,Tielemans zou trots zijn :sjaal: :sjaal:
Je had het geld beter aan bier kunnen besteden :wink:
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
vr 20 sep 2019, 22:59
zuurpruim schreef:
vr 20 sep 2019, 18:35
3 tientjes op winst van NEC gezet,Tielemans zou trots zijn :sjaal: :sjaal:
Je had het geld beter aan bier kunnen besteden :wink:
Daar ben ik alsnog mee bezig

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Wessel »

Drie trainers waarvan er 2 een tegenovergestelde spelopvatting hebben.

-Gesthuizen,: De man van het aanvallende voetbal, hoog druk zetten, de tegenstander terugdringen.

-Boogers: Voorstander van compact voetbal waarbij de snelle omschakeling van verdediging naar aanval, het counter element belangrijk is.

Vanavond werd volgens het systeem van Gesthuizen gespeeld. Resultaat, een wedstrijd waarbij NEC de bovenliggende partij was en de tegenstander ver terugdrong. Nadeel van dit systeem: De tegenstander wordt zover teruggedrongen dat er een haast ondoordringbare muur ontstaat. Met deze manier van spelen maak je voor jezelf het creëren van kansen moeilijk. De ruimtes zijn klein, de tegenstander kan je vrij gemakkelijk opvangen. Bovendien loop je het risico tegen een gevaarlijke counter op te lopen die in een aantal gevallen nog slechts met een overtreding is af te stoppen.

Het systeem Boogers heeft door zijn meer verdedigend uitgangspunt de bijna tegenovergestelde werking. Verdedigend geef je weinig weg, aanvallend heb je alle ruimte en kun je de snelheid van je aanvallers volop uitspelen. Met Okita en Musaba heeft NEC hiervoor geschikte spelers. Vergelijking van het Gesthuizen en Boogers systeem lijkt in het voordeel van het Boogers systeem te wijzen. In de periode dat Boogers hoofdrainer was bleek dit systeem zeer effectief te zijn. Het is in de praktijk een solide basis voor resultaten. Misschien is het dan verstandig toch maar meer voor het Boogers systeem te kiezen?
Je zou denken van wel!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Wessel schreef:
vr 20 sep 2019, 23:43
Drie trainers waarvan er 2 een tegenovergestelde spelopvatting hebben.

-Gesthuizen,: De man van het aanvallende voetbal, hoog druk zetten, de tegenstander terugdringen.

-Boogers: Voorstander van compact voetbal waarbij de snelle omschakeling van verdediging naar aanval, het counter element belangrijk is.

Vanavond werd volgens het systeem van Gesthuizen gespeeld. Resultaat, een wedstrijd waarbij NEC de bovenliggende partij was en de tegenstander ver terugdrong. Nadeel van dit systeem: De tegenstander wordt zover teruggedrongen dat er een haast ondoordringbare muur ontstaat. Met deze manier van spelen maak je voor jezelf het creëren van kansen moeilijk. De ruimtes zijn klein, de tegenstander kan je vrij gemakkelijk opvangen. Bovendien loop je het risico tegen een gevaarlijke counter op te lopen die in een aantal gevallen nog slechts met een overtreding is af te stoppen.

Het systeem Boogers heeft door zijn meer verdedigend uitgangspunt de bijna tegenovergestelde werking. Verdedigend geef je weinig weg, aanvallend heb je alle ruimte en kun je de snelheid van je aanvallers volop uitspelen. Met Okita en Musaba heeft NEC hiervoor geschikte spelers. Vergelijking van het Gesthuizen en Boogers systeem lijkt in het voordeel van het Boogers systeem te wijzen. In de periode dat Boogers hoofdrainer was bleek dit systeem zeer effectief te zijn. Het is in de praktijk een solide basis voor resultaten. Misschien is het dan verstandig toch maar meer voor het Boogers systeem te kiezen?
Je zou denken van wel!
Wie is Boogers? Marco Boogers?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Balletje mayo »

Tiel schreef:
vr 20 sep 2019, 22:50
Er heeft maar een ploeg de lakens uitgedeeld en dat waren wij...............

https://www.foxsports.nl/video/3122741/ ... ie-punten/
Nou.. net eens aandachtig zitten luisteren, maar deze man neem ik nu ook niet meer serieus.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Wessel »

@Lopez

Toevallig verre familie van Miguel? :-)

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door bertje »

Tsja, als dit het niveau voor de rest van het seizoen gaat zijn:

Romeny ipv Velikonja
Proper ipv Flemming
Van Ottele ipv Dijkstra/van de Looi
Roefs ipv Branderhorst

Dan ga ik liever naar (waarschijnlijk) falende eigen jeugdspelers kijken dan naar (zeker) falende “ervaren” spelers. Heb je ook nog kans dat een van die gasten de redding van de club gaat zijn Mbt transfersom. De enige die me nog enigszins positief opviel was Bartje..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Jota »

bertje schreef:
za 21 sep 2019, 06:26
Tsja, als dit het niveau voor de rest van het seizoen gaat zijn:

Romeny ipv Velikonja
Proper ipv Flemming
Van Ottele ipv Dijkstra/van de Looi
Roefs ipv Branderhorst

Dan ga ik liever naar (waarschijnlijk) falende eigen jeugdspelers kijken dan naar (zeker) falende “ervaren” spelers. Heb je ook nog kans dat een van die gasten de redding van de club gaat zijn Mbt transfersom. De enige die me nog enigszins positief opviel was Bartje..
Dat zou ik ook zeggen. Ware het niet dat ook eigen jeugd na 2 matige wedstrijden al wordt uitgefloten. We hebben een publiek dat nogal negatief is.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door Jota »

Eigenlijk ook kenmerkend is dat vd Looi zegt dat plan was om via flanken voorzetten te geven. In de zin daarna geeft hij aan dat in het moderne voetbal zelden uit voorzetten via de flank wordt gescoord en dat met name diepgang en dynamiek belangrijk zijn. Ik denk dat vd Looi maar de trainer moet worden.
Ik vind daar wel de kern van het probleem liggen: de tactiek van de trainers ( = Bogers) wordt gewoon niet gepruimd.
Gesthuizen geeft ook aan dat ze het zelf niet meer wisten. Er stonden drie verdedigers opgesteld bij Dordt en daarom was er geen ruimte. En wij hadden twee centrale verdedigers tegenover 2 centrale aanvallers.
Wanneer je dat zegt dan ben je gewoon tactisch overklast door Coach Dordrecht.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door mschr »

bertje schreef:
za 21 sep 2019, 06:26
Tsja, als dit het niveau voor de rest van het seizoen gaat zijn:

Romeny ipv Velikonja
Proper ipv Flemming
Van Ottele ipv Dijkstra/van de Looi
Roefs ipv Branderhorst

Dan ga ik liever naar (waarschijnlijk) falende eigen jeugdspelers kijken dan naar (zeker) falende “ervaren” spelers. Heb je ook nog kans dat een van die gasten de redding van de club gaat zijn Mbt transfersom. De enige die me nog enigszins positief opviel was Bartje..
De rapportcijfers van De Gelderlander zijn niet mals. Vd Looi krijgt een 4. Brandhout, Flemming en Wolters een 4,5. Dijkstra, Jellert, Velikonja, Musaba, en Okita een 5. Sturing en Kvida een 5,5 en Bartje en Buzz een 6.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Dordrecht-NEC

Bericht door DJTEEF! »

Ik zou tegen Go Ahead beginnen met van de Looi, van Landschoot en Dijkstra op het middenveld en Okita, Flemming en Musaba voorin. Tegen mindere ploegen zou ik Dijkstra vervangen door Sabak of Proper.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten