Mike Trésor Ndayishimiye

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door karlo »

JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Waarom?
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Tim Janssen »

slim vind ik het niet maar goed

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Nijmegen0413 »

Jorrit77 schreef:
ma 02 sep 2019, 23:58
Jota schreef:
ma 02 sep 2019, 23:50
Jorrit77 schreef:
ma 02 sep 2019, 23:45
Kan die van Schaik niet ff opdonderen Iemand zonder verstand van zaken maakt de club kapot. Hoe is zoiets mogelijk.
Het onderhandelen is een zwak punt van hem. Ik vind echter de aangetrokken spelers allemaal goed. Vorig jaar vond ik Darri, Wolters en vd Eijden al overbodige aankopen. Terwijl we toen nog flink investeerde. Vd Berg, Sanniez en Overtoom zijn gewoon tegengevallen.
Maar hoeveel spelers er om het minst of geringste terug worden gezet naar het tweede is opvallend. Van Schaik krijgt vrij spel om zonder voetbalverstand(dat geeft hij zelf toe) de hele club naar de klote te helpen. Geef zo'n speler vertrouwen, alleen met jeugdspelers redden wij het niet. Spelers die dit seizoen het verschil hadden kunnen gaan maken, worden zonder pardon geloosd. Wanbeleid! Waardeloze kerel die van Schaik!
Welke spelers die het verschil konden maken worden dan geloosd?
Ik kan alleen Tresor bedenken.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Balletje mayo »

"Naar Willem II gaan is voor mij een stap omhoog", zegt de Belg op het clubkanaal van Willem II. "Ik ben erg blij dat de club het vertrouwen in mij heeft en me naar Tilburg wilde halen. Wat ik dit seizoen aan wedstrijden van Willem II gezien heb, ziet er erg goed uit. 4-3-3, aanvallend, ik denk dat ik goed bij deze club en de speelwijze pas."

Ndayishimiye werd vorige week nog uit de selectie van NEC gezet. Het zou eerst vanwege de transferperikelen zijn, maar het bleek later om een disciplinaire straf te gaan. Ndayishimiye was zonder toestemming weggebleven van een training. Afgelopen vrijdag tegen Telstar zat hij ook niet bij de selectie.

Wat een lamlul, maar wat ik erger vindt is dat zelfs willem2 nu een stap omhoog is. Altijd pijnlijk om te lezen waar NEC nu staat!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Tim Janssen »

hij zegt niks verkeerd het is gewoon een feit

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door jsentani »

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er een koopprijs is afgesproken waarmee NEC de verliezen van komend seizoen mee afdekt en geen problemen/zorgen heeft om de licentie te behouden voor 2020/21. Plus dat er een doorverkoop percentage is afgesproken zodat we er in de toekomst ook nog leuk aan verdienen. Als dat de deal is dan is het voor ons jammer omdat we een zeer goede speler verliezen maar financieel prima. Ben benieuwd of we nog meer details horen binnenkort.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Tiel »

Balletje mayo schreef:
di 03 sep 2019, 01:30
"Naar Willem II gaan is voor mij een stap omhoog", zegt de Belg op het clubkanaal van Willem II. "Ik ben erg blij dat de club het vertrouwen in mij heeft en me naar Tilburg wilde halen. Wat ik dit seizoen aan wedstrijden van Willem II gezien heb, ziet er erg goed uit. 4-3-3, aanvallend, ik denk dat ik goed bij deze club en de speelwijze pas."

Ndayishimiye werd vorige week nog uit de selectie van NEC gezet. Het zou eerst vanwege de transferperikelen zijn, maar het bleek later om een disciplinaire straf te gaan. Ndayishimiye was zonder toestemming weggebleven van een training. Afgelopen vrijdag tegen Telstar zat hij ook niet bij de selectie.

Wat een lamlul, maar wat ik erger vindt is dat zelfs willem2 nu een stap omhoog is. Altijd pijnlijk om te lezen waar NEC nu staat!
Het zou wel heel gek zijn als W2 nu geen stap omhoog was he.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door BennyT »

JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Mee eens, de trainers zetten een hard beleid uit en kunnen een 19 jarige Belgje niet eens motiveren..Het ligt niet alleen aan dit menneke, maar ook aan de club. Hij is de zoveelste speler die het laat afweten de afgelopen jaren. Zoveel spelers al teruggezet en uitgekotst door NEC, dit moet met iets interns te maken hebben. Hij is een talent en nu al kapot gemaakt door NEC dat hij maar kiest voor W2...slechte zaak!

Mcel
Berichten: 3949
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Mcel »

BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 06:57
JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Mee eens, de trainers zetten een hard beleid uit en kunnen een 19 jarige Belgje niet eens motiveren..Het ligt niet alleen aan dit menneke, maar ook aan de club. Hij is de zoveelste speler die het laat afweten de afgelopen jaren. Zoveel spelers al teruggezet en uitgekotst door NEC, dit moet met iets interns te maken hebben. Hij is een talent en nu al kapot gemaakt door NEC dat hij maar kiest voor W2...slechte zaak!
Van de nummer 6 van de KKD naar de nummer 5 van de ED. Waarom is dit voor beide partijen een afgang? Wat een onzin.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Harry Bierdop »

Speelt waarschijnlijk binnenkort de pannen van het dak, Willem II licht optie tot koop en verkoopt hem direct door aan pak hem beet Gladbach of Brugge voor 8M. Bij NEC zitten dit soort spelers op de bank of krijgen helemaal geen kans.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door BennyT »

Mcel schreef:
di 03 sep 2019, 07:55
BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 06:57
JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Mee eens, de trainers zetten een hard beleid uit en kunnen een 19 jarige Belgje niet eens motiveren..Het ligt niet alleen aan dit menneke, maar ook aan de club. Hij is de zoveelste speler die het laat afweten de afgelopen jaren. Zoveel spelers al teruggezet en uitgekotst door NEC, dit moet met iets interns te maken hebben. Hij is een talent en nu al kapot gemaakt door NEC dat hij maar kiest voor W2...slechte zaak!
Van de nummer 6 van de KKD naar de nummer 5 van de ED. Waarom is dit voor beide partijen een afgang? Wat een onzin.
W2 heeft voor zijn positie al 4 anderen...daarom slecht voor hem. Het jong komt niet aan spelen toe..wilde perse weg uit Nijmegen. Slecht voor NEC, zie hierboven!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door BennyT »

Harry Bierdop schreef:
di 03 sep 2019, 09:06
Speelt waarschijnlijk binnenkort de pannen van het dak, Willem II licht optie tot koop en verkoopt hem direct door aan pak hem beet Gladbach of Brugge voor 8M. Bij NEC zitten dit soort spelers op de bank of krijgen helemaal geen kans.
Hij is veels te licht voor de Bundesliga. wordt ie omver gelopen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Polleke »

Mcel schreef:
di 03 sep 2019, 07:55
BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 06:57
JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Mee eens, de trainers zetten een hard beleid uit en kunnen een 19 jarige Belgje niet eens motiveren..Het ligt niet alleen aan dit menneke, maar ook aan de club. Hij is de zoveelste speler die het laat afweten de afgelopen jaren. Zoveel spelers al teruggezet en uitgekotst door NEC, dit moet met iets interns te maken hebben. Hij is een talent en nu al kapot gemaakt door NEC dat hij maar kiest voor W2...slechte zaak!
Van de nummer 6 van de KKD naar de nummer 5 van de ED. Waarom is dit voor beide partijen een afgang? Wat een onzin.
Het is een afgang omdat dit een echt talent is, dat niet voor niks ook gevolgd wordt door Jong Bayern. En het is tevens een speler die op meerdere posities kan spelen. Een jong talent dat nu naar Willem II gaat met zelfs een een koopoptie. Ik had hem liever bij NEC gezien als ik eerlijk ben. Dit zijn juist de spelers die je moet koesteren.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door BennyT »

Polleke schreef:
di 03 sep 2019, 09:08
Mcel schreef:
di 03 sep 2019, 07:55
BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 06:57
JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Mee eens, de trainers zetten een hard beleid uit en kunnen een 19 jarige Belgje niet eens motiveren..Het ligt niet alleen aan dit menneke, maar ook aan de club. Hij is de zoveelste speler die het laat afweten de afgelopen jaren. Zoveel spelers al teruggezet en uitgekotst door NEC, dit moet met iets interns te maken hebben. Hij is een talent en nu al kapot gemaakt door NEC dat hij maar kiest voor W2...slechte zaak!
Van de nummer 6 van de KKD naar de nummer 5 van de ED. Waarom is dit voor beide partijen een afgang? Wat een onzin.
Het is een afgang omdat dit een echt talent is, dat niet voor niks ook gevolgd wordt door Jong Bayern. En het is tevens een speler die op meerdere posities kan spelen. Een jong talent dat nu naar Willem II gaat met zelfs een een koopoptie. Ik had hem liever bij NEC gezien als ik eerlijk ben. Dit zijn juist de spelers die je moet koesteren.
Wij allemaal, andere kant..als de speler niet meer wil is het klaar...

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Brabander »

Jammer dat hij weggaat bij ons, het lijkt mij een speler die wel de juiste keuze's maakt in zijn carrière. Eerder waren er al grote clubs van naam die hem wilde hebben, toen koos hij voor NEC.
Nu kon hij naar Bayern maar gaat hij naar Willem2. Ik kan me best voorstellen dat hij het bij ons heeft gezien en het idee heeft dat hij klaar is voor de eredivisie. Ik gun hem het beste en hoop dat hij het goed gaat doen bij Willem2.
Daarnaast hoop ik wel dat er een goede doorverkoop clausule is afgesproken zodat wij er ook nog wat aan kunnen gaan verdienen!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Juul »

BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 09:18
Wij allemaal, andere kant..als de speler niet meer wil is het klaar...
Als een speler niet meer wil, dan straf je hem disciplinair twee weken en daarna dient hij zich weer te melden. Tenzij hij zich structureel misdraagt, maar daar is bij Mike geen sprake van.

Net als je denkt dat er met juist beleid weer opgebouwd wordt, krijg je zo'n domper. Het is een onbegrijpelijke actie van Van Schaick en van Het Trio. De zero tolerance policy kan ik waarderen, maar net voor het sluiten van de transferwindow voor een paar grijpstuivers een van de weinige spelers met een individuele actie en smaakmaker wegsturen is vergeten dat de competitie nog lang duurt en er ook supporters bestaan.
Het Waarom is mij niet helemaal duidelijk.
Laatst gewijzigd door Juul op di 03 sep 2019, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
di 03 sep 2019, 09:45
BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 09:18
Wij allemaal, andere kant..als de speler niet meer wil is het klaar...
Als een speler niet meer wil, dan straf je hem disciplinair twee weken en daarna dient hij zich weer te melden. Tenzij hij zich structureel misdraagt, maar daar is bij Mike geen sprake van.

Net als je denkt dat er met juist beleid weer opgebouwd wordt, krijg je zo'n domper. Het is een onbegrijpelijke actie van Van Schaick en van Het Trio. De zero tolerance policy kan ik waarderen, maar net voor het sluiten van de transferwindow voor een paar grijpstuivers een van de weinige spelers met een individuele actie en smaakmaker wegsturen is ook vergeten dat de competitie nog lang duurt en er ook supporters bestaan.
Het Waarom is mij niet helemaal duidelijk.
Mike; 'misdragen,spuugincident', was weer van harte welkom volgens Wilco als er niks tussen kwam.

Bossaerts; geen enkele kans op terugkeer bij de selectie,waren volgens mij geen problemen mee.

Leg dat maar eens uit Wilco.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10369
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Gijscoman »

Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:45
Mcel schreef:
ma 02 sep 2019, 23:43
Waarom zou het geen goede deal van Van Schaik kunnen zijn? Als ze nu een bedrag hebben vastgesteld voor straks, dan is dat hoger dan wat ze nu voor hem zouden kunnen krijgen.
Beide partijen gaan ervan uit dat hij straks in juni beter is dan nu.
Wanneer een speler tegenwoordig goed genoeg is voor W2 dan is hij een sterspeler bij NEC!
Probleem is echter dat er genoeg mensen hier zeggen dat hij hier geen vaste basisspeler is en zal zijn. Op de vleugels is de concurrentie groter geworden dan vorig jaar (Wolters is eindelijk fit en Musaba lijkt doorgebroken, terwijl Okita er nog is en inmiddels ook op links speelt) en voor 10 verdedigt hij te weinig mee. Als hij dan niet met een plaats op de bank kan omgaan, dan wordt het lastig.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Polleke »

zuurpruim schreef:
di 03 sep 2019, 09:53
Juul schreef:
di 03 sep 2019, 09:45
BennyT schreef:
di 03 sep 2019, 09:18
Wij allemaal, andere kant..als de speler niet meer wil is het klaar...
Als een speler niet meer wil, dan straf je hem disciplinair twee weken en daarna dient hij zich weer te melden. Tenzij hij zich structureel misdraagt, maar daar is bij Mike geen sprake van.

Net als je denkt dat er met juist beleid weer opgebouwd wordt, krijg je zo'n domper. Het is een onbegrijpelijke actie van Van Schaick en van Het Trio. De zero tolerance policy kan ik waarderen, maar net voor het sluiten van de transferwindow voor een paar grijpstuivers een van de weinige spelers met een individuele actie en smaakmaker wegsturen is ook vergeten dat de competitie nog lang duurt en er ook supporters bestaan.
Het Waarom is mij niet helemaal duidelijk.
Mike; 'misdragen,spuugincident', was weer van harte welkom volgens Wilco als er niks tussen kwam.

Bossaerts; geen enkele kans op terugkeer bij de selectie,waren volgens mij geen problemen mee.

Leg dat maar eens uit Wilco.
Beste Zure Pruim.

Mike: vertegenwoordigt transferwaarde
Bossaerts: niet

Gr je maatje Wilco

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:
di 03 sep 2019, 09:53
Mike; 'misdragen,spuugincident', was weer van harte welkom volgens Wilco als er niks tussen kwam.

Bossaerts; geen enkele kans op terugkeer bij de selectie,waren volgens mij geen problemen mee.

Leg dat maar eens uit Wilco.
Bossaerts terugzetten snap ik op puur op voetbaltechnisch gebied. De jongen schijnt een grootverdiener te zijn, maar voegt niets toe aan NEC. Sturing en Odental zijn hem al voorbij gestreefd.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Juul »

Gijscoman schreef:
di 03 sep 2019, 09:56

Probleem is echter dat er genoeg mensen hier zeggen dat hij hier geen vaste basisspeler is en zal zijn. Op de vleugels is de concurrentie groter geworden dan vorig jaar (Wolters is eindelijk fit en Musaba lijkt doorgebroken, terwijl Okita er nog is...
Ja je hebt gelijk, NEC is een van de weinige clubs op deze aardbol waar vleugelaanvallers nooit geblesseerd, geschorst of uit vorm raken. Gelukkig maar want er moeten nog 34 wedstrijden in de KKD worden gespeeld en een paar KNVK-bekerduels.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10369
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Gijscoman »

Juul schreef:
di 03 sep 2019, 10:03
Gijscoman schreef:
di 03 sep 2019, 09:56

Probleem is echter dat er genoeg mensen hier zeggen dat hij hier geen vaste basisspeler is en zal zijn. Op de vleugels is de concurrentie groter geworden dan vorig jaar (Wolters is eindelijk fit en Musaba lijkt doorgebroken, terwijl Okita er nog is...
Ja je hebt gelijk, NEC is een van de weinige clubs op deze aardbol waar vleugelaanvallers nooit geblesseerd, geschorst of uit vorm raken. Gelukkig maar want er moeten nog 34 wedstrijden in de KKD worden gespeeld en een paar KNVK-bekerduels.
Ik zeg niet dat hij nooit in de basis zal spelen, maar dat een vaste basisplaats geen zekerheid is.

En als hij niet kan wachten op de bank, zal hij ook niet presteren wanneer hij door een blessure wel mag komen opdraven. Verder hebben we best wat aardige jeugdspelers die in geval van nood kunnen spelen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
di 03 sep 2019, 09:58
zuurpruim schreef:
di 03 sep 2019, 09:53
Mike; 'misdragen,spuugincident', was weer van harte welkom volgens Wilco als er niks tussen kwam.

Bossaerts; geen enkele kans op terugkeer bij de selectie,waren volgens mij geen problemen mee.

Leg dat maar eens uit Wilco.
Bossaerts terugzetten snap ik op puur op voetbaltechnisch gebied. De jongen schijnt een grootverdiener te zijn, maar voegt niets toe aan NEC. Sturing en Odental zijn hem al voorbij gestreefd.
Sturing beter dan Bossaerts? :lol:
Waarom hangt hij dan al jaren tegen de selectie aan en stelt geen trainer hem als basisspeler op?
Zowel Sturing als Hoogveld zijn gewogen en te licht bevonden.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
di 03 sep 2019, 10:08
Juul schreef:
di 03 sep 2019, 09:58
zuurpruim schreef:
di 03 sep 2019, 09:53
Mike; 'misdragen,spuugincident', was weer van harte welkom volgens Wilco als er niks tussen kwam.

Bossaerts; geen enkele kans op terugkeer bij de selectie,waren volgens mij geen problemen mee.

Leg dat maar eens uit Wilco.
Bossaerts terugzetten snap ik op puur op voetbaltechnisch gebied. De jongen schijnt een grootverdiener te zijn, maar voegt niets toe aan NEC. Sturing en Odental zijn hem al voorbij gestreefd.
Sturing beter dan Bossaerts? :lol:
Waarom hangt hij dan al jaren tegen de selectie aan en stelt geen trainer hem als basisspeler op?
Zowel Sturing als Hoogveld zijn gewogen en te licht bevonden.
Odenthal is het talent, Sturing en Hoogveld komen ver daarachter...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door JBNMGN »

karlo schreef:
di 03 sep 2019, 00:09
JBNMGN schreef:
di 03 sep 2019, 00:00
Hij is verhuurd aan WII, wat een afgang voor hem en voor NEC.
Waarom?
Omdat het Bayern zou worden en mogelijk nog andere buitenlandse clubs en dan afzakken naar WII? Vindt ik wel een afgang voor hem.
En voor NEC financieel een afgang. OK ze hoeven een jaar lang zijn salaris (geheel of gedeeltelijk) niet te betalen en zij hebben een optie tot koop, maar dat bedrag zal beduidend lager zijn dan dat ze van Bayern gebeurd zouden hebben.
En die optie tot koop is ook gewoon dom want dat betekent dan toch dat WII het recht heeft tot koop, of kan NEC hem dan toch nog verkopen aan een andere club die meer betaald?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten