Sven Braken

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
do 29 aug 2019, 16:53
zuurpruim schreef:
do 29 aug 2019, 16:41
Legendario schreef:
do 29 aug 2019, 16:35
SuperSub schreef:
do 29 aug 2019, 16:32
JBNMGN schreef:
do 29 aug 2019, 16:10
Naar aanleiding van zijn uitspraak om hier te willen blijven zou ik als NEC zijnde zeggen: OK je speelt gewoon tot einde seizoen hier, PUNT!
Als hij niet wil en moeilijk gaat doen dan op non actief zonder poen, leert hij meteen wat verantwoording is ook goed voor zijn prille gezinnetje!

Ik ben helemaal klaar met van die gastjes die "misschien" een transfer tegemoet zien en daarom er met hun kop niet bij zijn om goed te kunnen presteren of bang zijn om geblesseerd te raken, stelletje mietjes!
Dat gaat dus niet, aangezien hij een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan.
Met een kleine aantekening: volgens Gesthuizen zijn de clubs akkoord. Dat betekent dat er dus wel onderhandeld is.
Tuurlijk anders laten ze hem nu niet vertrekken.Die club heeft aangegeven het bedrag te willen betalen dus dan is het nog wat meneer Braken zelf in gedachten heeft.Zo'n 3e divisieclub in spanje zal echt niet meer betalen dan wat hij nu heeft lijkt mij.
Als die club aangeeft de clausule te willen betalen hoeft NEC juist niet te onderhandelen... Daarnaast had Cartagena hem van het lijstje afgehaald omdat ze niks of slechts iets symbolisch voor hen wilden betalen. Die maken echt geen anderhalve ton over ineens.
Nee maar Braken en de desbetreffende club moeten het natuurlijk wel eens worden.En als Braken teveel noten op zijn zeng heeft begint het geouwehoer van voor af aan.Ik vind het vreemd dat zijn zaakwaarnemer zegt dat hij vandaag en morgen niets verwacht.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Vespared »

Braken was toch een “stunt” van Oversier om hem weg te halen bij Almere? Wie is nu achteraf de grootste loser Braken of Oversier? Hoe kun je zo opportuun een club laten LIJDEN!!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Keizerstad1994 »

Enige minpunt is de timing, maar voor de rest is dit (hopelijk) goed nieuws. Buiten dat ik het persoonlijk wel gehad heb met Sven en zijn halfjaarlijkse transfergezeik erger ik me ook geregeld aan hem tijdens de wedstrijden. Lijkt hard te werken en van links naar rechts te lopen maar zelden effectief, beetje een kip zonder kop. Verder niet echt een aanspeelpunt en wint veels te weinig duels. Oh ja, en dan ook nog die omhalen....

Hopelijk komt het rond. Zoniet zou ik hem naar het tweede gooien. Op een gegeven moment is het ook wel genoeg met zijn wens om te vertrekken om vervolgens alsnog te blijven.

Boere lijkt me idd een goede optie, maar aangezien hij voor Twente-begrippen een fors salaris schijnt te hebben (daarom willen ze ook van hem af) vraag ik me af in hoeverre hij haalbaar is. Zou voor Boere zelf wel een goede kans zijn om zich weer te laten zien en wie weet wordt Twente zo richting het einde van de transferperiode ook wat behulpzaam.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nummer 9 »

Vespared schreef:
do 29 aug 2019, 19:31
Braken was toch een “stunt” van Oversier om hem weg te halen bij Almere? Wie is nu achteraf de grootste loser Braken of Oversier? Hoe kun je zo opportuun een club laten LIJDEN!!!!
Je kunt Oversier van veel de schuld geven, maar dit is enorme onzin. Braken is een van de weinige spelers die we gehaald hebben onder Oversier die naar behoren heeft gepresteerd en niet gratis de deur uithoeft.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door gladiator »

Sven "ik blijf het maar proberen" Braken
De zoveelste speler die echt alles onderneemt om nec te verlaten.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door VakkieR »

zuurpruim schreef:
do 29 aug 2019, 19:19
Legendario schreef:
do 29 aug 2019, 16:53
zuurpruim schreef:
do 29 aug 2019, 16:41
Legendario schreef:
do 29 aug 2019, 16:35
SuperSub schreef:
do 29 aug 2019, 16:32
JBNMGN schreef:
do 29 aug 2019, 16:10
Naar aanleiding van zijn uitspraak om hier te willen blijven zou ik als NEC zijnde zeggen: OK je speelt gewoon tot einde seizoen hier, PUNT!
Als hij niet wil en moeilijk gaat doen dan op non actief zonder poen, leert hij meteen wat verantwoording is ook goed voor zijn prille gezinnetje!

Ik ben helemaal klaar met van die gastjes die "misschien" een transfer tegemoet zien en daarom er met hun kop niet bij zijn om goed te kunnen presteren of bang zijn om geblesseerd te raken, stelletje mietjes!
Dat gaat dus niet, aangezien hij een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan.
Met een kleine aantekening: volgens Gesthuizen zijn de clubs akkoord. Dat betekent dat er dus wel onderhandeld is.
Tuurlijk anders laten ze hem nu niet vertrekken.Die club heeft aangegeven het bedrag te willen betalen dus dan is het nog wat meneer Braken zelf in gedachten heeft.Zo'n 3e divisieclub in spanje zal echt niet meer betalen dan wat hij nu heeft lijkt mij.
Als die club aangeeft de clausule te willen betalen hoeft NEC juist niet te onderhandelen... Daarnaast had Cartagena hem van het lijstje afgehaald omdat ze niks of slechts iets symbolisch voor hen wilden betalen. Die maken echt geen anderhalve ton over ineens.
Nee maar Braken en de desbetreffende club moeten het natuurlijk wel eens worden.En als Braken teveel noten op zijn zeng heeft begint het geouwehoer van voor af aan.Ik vind het vreemd dat zijn zaakwaarnemer zegt dat hij vandaag en morgen niets verwacht.
Morgen niets? Israël vanwege de sabbat 🤔?

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Vespared »

Nummer 9 schreef:
do 29 aug 2019, 19:38
Vespared schreef:
do 29 aug 2019, 19:31
Braken was toch een “stunt” van Oversier om hem weg te halen bij Almere? Wie is nu achteraf de grootste loser Braken of Oversier? Hoe kun je zo opportuun een club laten LIJDEN!!!!
Je kunt Oversier van veel de schuld geven, maar dit is enorme onzin. Braken is een van de weinige spelers die we gehaald hebben onder Oversier die naar behoren heeft gepresteerd en niet gratis de deur uithoeft.
Braken heeft maar bitter weinig gepresteerd. Als je door de zinnen heen leest moet ook jij opmerken dat hij geen teamplayer is integendeel, hij heeft het zover geschopt dat hij langzaam maar zeker wordt uitgekotst. Inderdaad om met jouw woorden te spreken een van de weinige spelers...........

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Janssen »

Jammer dat we nu te laat zijn om Venema van Utrecht te halen...
Nu moeten we wachten op AZ of Druijf te halen valt. Minder kans naar mijn mening....

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Janssen »

Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 20:18
Jammer dat we nu te laat zijn om Venema van Utrecht te halen...
Nu moeten we wachten op AZ of Druijf te halen valt. Minder kans naar mijn mening....
Nee dat kunnen we definitief vergeten. Druif kopt zojuist de 1-2 binnen tegen Antwerp. Die is te goed voor ons geworden (was ie al).

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door zuurpruim »

Als die gast zijn doelpunt gewoon normaal viert ligt AZ er uit.Wat een mafketel hahaha!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door OAFFERE »

Livorno Italië serie B

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door zuurpruim »

OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Mooi zo,succes en de groeten.hopelijk hebben ze daar een goede grasmat want dat wordt lastig tegen die italiaanse verdedigers.
Ciao Sven! :bye: :bye:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Hahahha, dan ligt die echt alleen maar op de grond.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
do 29 aug 2019, 23:33
OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Hahahha, dan ligt die echt alleen maar op de grond.
:lol:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Legendario »

OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Leuke stad, prachtige streek. Ik zou het doen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door De Kletskop »

OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Logische keuze. Als ie daar op zijn kont ligt ligt ie in de zon, beetje bijbruinen meteen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

:biggrin: Hopelijk voetballen ze niet in witte broeken, lijkt het net alsof hij een spastische darm heeft..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 07:51
:biggrin: Hopelijk voetballen ze niet in witte broeken, lijkt het net alsof hij een spastische darm heeft..
Idd zeg. Dubbel bijbruinen :eek:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Curva »

Nijmegen0413 schreef:
do 29 aug 2019, 23:33
OAFFERE schreef:
do 29 aug 2019, 23:08
Livorno Italië serie B
Hahahha, dan ligt die echt alleen maar op de grond.
wees niet bang, daar lopen al enkele aardige voetballers in de spits, dat wordt voornamelijk de bank warmhouden, alhoewel dat daar alleen van november tot februari nodig is.
Wel een (voor ons) nostalgisch stadion hebben ze daar

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
do 29 aug 2019, 19:13
Als braken vertrekt, onze andere aanvallers en middenvelders teruggezet zijn naar het tweede, met welk elftal moeten we de nacompetitie zien te halen?
Die halen we dankzij ons K*T bestuur niet meer. Geen kampioen schap geen 2e plaats en ook geen nacompetitie.
Spelers gratis de deur uit laten lopen, spelers naar de beloften sturen en vooral geen ballen om te zeggen: jij dient je contract uit, je bent op dit moment te belangrijk voor ons en je dient je contract uit.
Het beleid is er niet naar dat je mag spreken van mogelijkheden om te promoveren.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door JBNMGN »

Vespared schreef:
do 29 aug 2019, 19:31
Braken was toch een “stunt” van Oversier om hem weg te halen bij Almere? Wie is nu achteraf de grootste loser Braken of Oversier? Hoe kun je zo opportuun een club laten LIJDEN!!!!
Daarom is Oversier ook weg! Maar wel veel te laat, hij heeft bijgedragen aan de financiele rotzooi waar we nu mee te maken hebben.
Het is wel lekker om spelers naar NEC te halen voor een veel te hoog salaris wat ze elders nooit zouden beuren. En met die nalatenschap hebben we nu te maken plus het beleid dat nu ingezet is, met onder andere het meer dan belachelijke idee om 3 trainers aan te stellen. Voor het salaris van die 3 had je ook 1 goede trainer kunnen halen.
Laatst gewijzigd door JBNMGN op za 31 aug 2019, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Sven Braken

Bericht door Juul »

JBNMGN schreef:
vr 30 aug 2019, 13:15
...Spelers gratis de deur uit laten lopen, spelers naar de beloften sturen en vooral geen ballen om te zeggen: jij dient je contract uit, je bent op dit moment te belangrijk voor ons en je dient je contract uit...
Wees blij dat er een speler als Darri gratis de deur uit is gelopen. NEC wil schoon schip maken en stuurt daarom spelers naar Jong, maar ik begrijp dat jij Bosschaers en Joey er graag bij hebt dit seizoen?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door jetipo »

JBNMGN schreef:
vr 30 aug 2019, 13:15
mschr schreef:
do 29 aug 2019, 19:13
Als braken vertrekt, onze andere aanvallers en middenvelders teruggezet zijn naar het tweede, met welk elftal moeten we de nacompetitie zien te halen?
Die halen we dankzij ons K*T bestuur niet meer. Geen kampioen schap geen 2e plaats en ook geen nacompetitie.
Spelers gratis de deur uit laten lopen, spelers naar de beloften sturen en vooral geen ballen om te zeggen: jij dient je contract uit, je bent op dit moment te belangrijk voor ons en je dient je contract uit.
Het beleid is er niet naar dat je mag spreken van mogelijkheden om te promoveren.
Volgens mij is het nog niet voor iedereen duidelijk dat promoveren dit seizoen geen prioriteit heeft. Opruimen, saneren, reorganiseren, bezuinigen, etc., om de aangerichte schade van de afgelopen seizoenen te herstellen. Maw: overleven. Dat is waar het dit seizoen om draait en als je spelers die absoluut weg willen, gaat verplichten zich te houden aan het contract (hoe terecht dat ook zou zijn) en dat je ze opdraagt te moeten blijven, gooi je uiteraard de knuppel in het hoenderhok. Investeerders doen ook weer structureel iets als de troep is opgeruimd. Hopelijk dien zij dan op een gezonde basis iets en niet meer zoals voorheen (bemoeienis en zo).

Zoals, ik dacht Bottendaal, al zei: tijdens zo'n grondige aanpak als nu bij NEC nodig is, zal de rotzooi misschien eerst veel groter worden, voordat deze daadwerkelijk opgeruimd kan worden.

Sommigen hier blijven zo in het verleden hangen en zien het nu niet meer, lijkt wel. Dat heeft niks met het door anderen genoemde gelatenheid te maken, het is realisme. NEC zit zwaar in de problemen en men doet er bij NEC alles aan om daar uit te komen.
Laatst gewijzigd door jetipo op vr 30 aug 2019, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Sven Braken

Bericht door Kanchelskis »

JBNMGN schreef:
vr 30 aug 2019, 13:18
Vespared schreef:
do 29 aug 2019, 19:31
Braken was toch een “stunt” van Oversier om hem weg te halen bij Almere? Wie is nu achteraf de grootste loser Braken of Oversier? Hoe kun je zo opportuun een club laten LIJDEN!!!!
Daarom is Oversier ook weg! Maar wel veel te laat, hij heeft bijgedragen aan de financiele rotzooi waar we nu mee te maken hebben.
Het is wel lekker om spelers naar NEC te halen voor een veel te hoog salaris wat ze elders nooit zouden beuren. En met die nalatenschap hebben we nu te maken plus het beleid dat nu ingezet is, met onder andere het meer dan belachelijke idee om 2 trainers aan te stellen. Voor het salaris van die 3 had je ook 1 goede trainer kunnen halen.
Het is eigenlijk best schrijnend dat de komst van bepaalde namen werd neergezet als: NEC heeft een goed verhaal. En andersom zou die speler in het verhaal van NEC passen, dat verhaaltje kwakte Oversier neer.

Maar NEC had gewoon een betere portemonnee..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door mschr »

Juul schreef:
vr 30 aug 2019, 13:34
JBNMGN schreef:
vr 30 aug 2019, 13:15
...Spelers gratis de deur uit laten lopen, spelers naar de beloften sturen en vooral geen ballen om te zeggen: jij dient je contract uit, je bent op dit moment te belangrijk voor ons en je dient je contract uit...
Wees blij dat er een speler als Darri gratis de deur uit is gelopen. NEC wil schoon schip maken en stuurt daarom spelers naar Jong, maar ik begrijp dat jij Bosschaers en Joey er graag bij hebt dit seizoen?
Hun liever dan Overtoom.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten