NEC-FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 10:05
Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 08:21
mschr schreef:
za 10 aug 2019, 08:14
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan.
Niet doen dus!
:withstupid: Spelen naar je mogelijkheden. Je moet het simpel houden.
Neen. Het gaat niet om de eindklassering dit jaar. Het gaat om de groei van de spelers en het team. We moeten bouwen aan een team dat goed voetbal speelt. Met countervoetbal eindig je nooit bij de bovenste twee en jaag je iedereen het stadion uit.
Eens maar hoe verklaar je nou dat je zo'n beetje de gehele voorbereiding met 5 man achterin gaat spelen?Alleen om te oefenen?.En dan speel je weer met 3 aanvallers in de eerste wedstrijd van het seizoen en krijg je klop.Er moet gewoon kritisch gekeken worden naar het centrum en Sanniez moet er per direct uit.Dat kan je Bogers enorm kwalijk nemen,nu al.hoe kan een man met zoveel ervaring nu kiezen voor deze speler?en wat is er eigenlijk met Bossaerts aan de hand,die leek mij op de trainingen gewoon fit.terugslag of transfernieuws?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
za 10 aug 2019, 10:54
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 10:05
Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 08:21
mschr schreef:
za 10 aug 2019, 08:14
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan.
Niet doen dus!
:withstupid: Spelen naar je mogelijkheden. Je moet het simpel houden.
Neen. Het gaat niet om de eindklassering dit jaar. Het gaat om de groei van de spelers en het team. We moeten bouwen aan een team dat goed voetbal speelt. Met countervoetbal eindig je nooit bij de bovenste twee en jaag je iedereen het stadion uit.
Eens maar hoe verklaar je nou dat je zo'n beetje de gehele voorbereiding met 5 man achterin gaat spelen?Alleen om te oefenen?.En dan speel je weer met 3 aanvallers in de eerste wedstrijd van het seizoen en krijg je klop.Er moet gewoon kritisch gekeken worden naar het centrum en Sanniez moet er per direct uit.Dat kan je Bogers enorm kwalijk nemen,nu al.hoe kan een man met zoveel ervaring nu kiezen voor deze speler?en wat is er eigenlijk met Bossaerts aan de hand,die leek mij op de trainingen gewoon fit.terugslag of transfernieuws?
De 523 uit de voorbereiding is niet te verklaren. Dat was een schijtidee, een hersenscheet, waanzin.

Eens wb. Sanniez: Die kan gewoon niet voetballen. Ontbinden dat contract.

Wb. het centrum: Odenthal heeft potentie. Bij Kvida heb ik mijn twijfels; die blijft ontzettend onrustig. Neemt niet weg dat als Sanniez en Overtoom gewoon een beetje opletten de 1-1 en 1-2 niet vallen. Alles wat Oversier gehaald heeft is ruk. Wat ben ik blij dat die weg is.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Bernd »

Ik was al bang voor het rituele gebrabbel over systemen en falende spelers. Mensen, de oorzaak van de doorstart van deze ellende is het niveau van de spelers. Die passen bij het niveau van NEC. Bereid je voor op een mindere versie van vorig seizoen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

Ondanks de pijnlijke nederlaag heb ik er wel een goed gevoel over. Ik zag een onwennig, zenuwachtig elftal met potentie en 2 enorme dissonanten. Die vervangen en de rest tijd gunnen en het komt goed.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Ik vrees dat de groep gewoon nog steeds verrot is. Er zijn een aantal spelers die er nog rondlopen die de groep kapot maakt, die geen zicht hebben op speeltijd en er niets voor doen om NEC er weer bovenop te helpen. Broodvoetballers met een klote instelling, daar moet NEC eerst eens vanaf!!!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door flipsen »

Als het zo doorgaat moeten we met de kerst 3 trainers ontslaan
dat gaat een dure grap worden ..
Risus abundat in ore stultorum

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door hupie »

Eindhoven is nog een van de mindere in de KKD. En dat gaat al verkeerd. Met deze ploeg en deze opstelling wordt het een plaats bij de onderste 5. Verschillende spelers zijn van onvoldoende niveau (Saniez, Overtoom en Romeney), of staan op verkeerde plek (Okita, Zjimmy). De 2 nieuwelingen en de jeugdspelers bevallen zeker wel. Zou zelf starten met voorhoede Okita, Musaba en Zjimmy. Voor de rest van het team geen Saniez en Overtoom.
Er moeten echt 2 middenvelders op korte termijn bij.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 07:39
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:46
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Schijnbaar snap je het zelf allemaal niet zo goed.
Volgens jouw redenering zijn gedurende de laatste jaren alleen de successupporters afgehaakt...... :schater:

De Goffert zit tegenwoordig zo lekker vol dat NEC de tribuneverwarming in de winter wel uit kan laten!
6700 man in de vakantie in het derde jaar. Leuk dat jij niet meer komt maar om je boodschap nu al voor de tigste keer te vermelden is zwaar overdreven. Koop lekker een kaart voor die biertempel bij jou. Wij zijn nergens ingetrapt. Wij kopen een kaart voor NEC niet omdat we alleen maar denken kampioen te worden. Maar goed leuk dat jij het grappig vindt allemaal. Zegt genoeg.
Je lult er ook nu weer naast hé.
Misschien minder bier drinken papa?

Jij stelt dat ik het grappig vind dat jullie er weer in zijn getrapt.
Een normaal weldenkend mens ziet dat ik schaterlach ( :schater: )om jouw redenering/aanname dat alleen de successupporters de laatste jaren zijn afgehaakt bij NEC.
Die redenering/aanname slaat gewoon nergens op.

Verder wordt je (waarschijnlijk door onvermogen) gelijk persoonlijk door te zeggen dat ik maar naar Twente (die biertempel) moet gaan.
Maar wat moet ik daar? Ik drink geen alcohol en ze spelen daar niet in het rood-zwart-groen waardoor ik er geen enkele binding mee kan hebben.
Maar goed. De mensen zijn deze onzin van jou wel gewend op dit forum. Zegt dat niet alles?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 11:22
Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 07:39
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:46
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Schijnbaar snap je het zelf allemaal niet zo goed.
Volgens jouw redenering zijn gedurende de laatste jaren alleen de successupporters afgehaakt...... :schater:

De Goffert zit tegenwoordig zo lekker vol dat NEC de tribuneverwarming in de winter wel uit kan laten!
6700 man in de vakantie in het derde jaar. Leuk dat jij niet meer komt maar om je boodschap nu al voor de tigste keer te vermelden is zwaar overdreven. Koop lekker een kaart voor die biertempel bij jou. Wij zijn nergens ingetrapt. Wij kopen een kaart voor NEC niet omdat we alleen maar denken kampioen te worden. Maar goed leuk dat jij het grappig vindt allemaal. Zegt genoeg.
Je lult er ook nu weer naast hé.
Misschien minder bier drinken papa?

Jij stelt dat ik het grappig vind dat jullie er weer in zijn getrapt.
Een normaal weldenkend mens ziet dat ik schaterlach ( :schater: )om jouw redenering/aanname dat alleen de successupporters de laatste jaren zijn afgehaakt bij NEC.
Die redenering/aanname slaat gewoon nergens op.

Verder wordt je (waarschijnlijk door onvermogen) gelijk persoonlijk door te zeggen dat ik maar naar Twente (die biertempel) moet gaan.
Maar wat moet ik daar? Ik drink geen alcohol en ze spelen daar niet in het rood-zwart-groen waardoor ik er geen enkele binding mee kan hebben.
Maar goed. De mensen zijn deze onzin van jou wel gewend op dit forum. Zegt dat niet alles?
Tja ik dacht als je niet naar de Goffert komt.....

Maar als je afhaakt vanwege de mindere prestaties, wat ben je dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert. Zou niet weten waarom, ik reageer op het moment dat ik vol met emoties zit
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface: hier heb je gelijk in, maar ook dat was de emotie

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe! jij hoeft me helemaal niet te bedanken
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt. ik trap nergens in, beslis elk jaar weer opnieuw zelf dat ik mijn seizoenkaart weer verleng. Soms tegen beter weten in maar het blijft mijn cluppie
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:30
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Volgens jouw redenering zijn alleen de successupporters afgehaakt.
Hoe dom kun je zijn?
Dat klopt toch ook? Alleen de die hards blijven supporter, want dat ben je voor het leven. Die meelopertjes die alleen een seizoenkaart kopen als NEC in de ED speelt en dan nog bij de top5 die kunnen beter gewoon wegblijven. Ik zit liever in een stadion met 6500 supporters die een NEC hart hebben dan met 12000 man waarvan de helft alleen maar komt om te kunnen zeggen: die wedstrijd, ja daar was ik ook bij !
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
za 10 aug 2019, 12:08
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:30
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Volgens jouw redenering zijn alleen de successupporters afgehaakt.
Hoe dom kun je zijn?
Dat klopt toch ook? Alleen de die hards blijven supporter, want dat ben je voor het leven. Die meelopertjes die alleen een seizoenkaart kopen als NEC in de ED speelt en dan nog bij de top5 die kunnen beter gewoon wegblijven. Ik zit liever in een stadion met 6500 supporters die een NEC hart hebben dan met 12000 man waarvan de helft alleen maar komt om te kunnen zeggen: die wedstrijd, ja daar was ik ook bij !
Jaja ,dat weten we nu wel dat jij zo denkt. Je valt in herhaling

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door zuurpruim »

Bernd schreef:
za 10 aug 2019, 11:09
Ik was al bang voor het rituele gebrabbel over systemen en falende spelers. Mensen, de oorzaak van de doorstart van deze ellende is het niveau van de spelers. Die passen bij het niveau van NEC. Bereid je voor op een mindere versie van vorig seizoen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Gijscoman »

Nu heb ik het voordeel dat ik de tweede seizoenshelft vorig jaar gemist heb en dus al langer heb kunnen bijkomen van vorig seizoen, maar ik ben niet zo negatief als sommigen.
Allereerst doen we het altijd slecht tegen Eindhoven. Ook in het Brood-jaar verloren we uit tegen Eindhoven en hadden we de openingswedstrijd thuis moeten verliezen. Toen had de scheids echter heel erg geholpen, waardoor we toch wonnen. Deze keer zit dat niet mee. De scheids was slecht en liet Eindhoven de wedstrijd kapot trappen. Zeker Van Landschoot's spel werd daardoor snel minder. Begin tweede helft kreeg hij volgens mij een flinke klap in zijn rug, waar hij lang pijn aan had, en vanaf dat moment ging bijna alles mis bij hem.
Natuurlijk zit nog niet alles goed. Zo was Sanniez verdedigend belabberd. Kvida was ook meermaals woedend op hem en op de wijze waarop Odenthal in de problemen gebracht werd door Sanniez. Kvida is duidelijk de leider in de verdediging. Zijn eigen spel was redelijk, maar niet indrukwekkend. Odenthal vond ik echter wel indrukwekkend. Goed aan de bal, dominant in de verdediging. Soms nog slippertjes uit onervarenheid, maar ook daar reageert hij volwassen op.

Verder gingen de aanvallers soms te ver door met hun acties. Desondanks wil ik daar niet te negatief om doen. Laat ze maar opportunistisch en speels spelen. Dan gebeurt er nog eens wat. En ik vermoed dat zeker Sjimmie en Musaba tijdens het seizoen ook ervarener zullen worden en dan steeds vaker net op tijd wel kunnen afspelen. Maar ze proberen het ipv inspiratieloos en laf af te wachten.

Daaruit haal ik ook mijn hoop. Dit is een jong team, maar er zit meer lijn in het spel dan vorig jaar en er is meer enthousiasme en inzet zichtbaar. Met de nu door blessure afwezige Dijkstra en Van Rooij ipv Overtoom en Sanniez heb je verder een beter team, dus ik hoop dat dat snel gebeurt. Met al die jonge jongens zal je echter nogal eens te maken krijgen met onervarenheid. Bij tegenslagen zullen de kopjes iets sneller hangen. Maar er zit potentie in die jongens. Laat ze de eerste seizoenshelft veel spelen, ervaring opdoen, met tegenslagen omgaan en groeien. Pak wat punten zodat je nog enige aansluiting hebt met de play-off-plaatsen. En naarmate het jaar vordert zal het steeds beter gaan en zullen de resultaten ook steeds beter worden.

Ten slotte vond ik El Karouani erg sterk invallen op het middenveld. Ik zou niet raar opkijken als die na verloop van tijd op het middenveld een basisplaats weet te veroveren. Beter en aanweziger dan Overtoom was hij in ieder geval!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 11:30
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 11:22
Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 07:39
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:46
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52


Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Schijnbaar snap je het zelf allemaal niet zo goed.
Volgens jouw redenering zijn gedurende de laatste jaren alleen de successupporters afgehaakt...... :schater:

De Goffert zit tegenwoordig zo lekker vol dat NEC de tribuneverwarming in de winter wel uit kan laten!
6700 man in de vakantie in het derde jaar. Leuk dat jij niet meer komt maar om je boodschap nu al voor de tigste keer te vermelden is zwaar overdreven. Koop lekker een kaart voor die biertempel bij jou. Wij zijn nergens ingetrapt. Wij kopen een kaart voor NEC niet omdat we alleen maar denken kampioen te worden. Maar goed leuk dat jij het grappig vindt allemaal. Zegt genoeg.
Je lult er ook nu weer naast hé.
Misschien minder bier drinken papa?

Jij stelt dat ik het grappig vind dat jullie er weer in zijn getrapt.
Een normaal weldenkend mens ziet dat ik schaterlach ( :schater: )om jouw redenering/aanname dat alleen de successupporters de laatste jaren zijn afgehaakt bij NEC.
Die redenering/aanname slaat gewoon nergens op.

Verder wordt je (waarschijnlijk door onvermogen) gelijk persoonlijk door te zeggen dat ik maar naar Twente (die biertempel) moet gaan.
Maar wat moet ik daar? Ik drink geen alcohol en ze spelen daar niet in het rood-zwart-groen waardoor ik er geen enkele binding mee kan hebben.
Maar goed. De mensen zijn deze onzin van jou wel gewend op dit forum. Zegt dat niet alles?
Tja ik dacht als je niet naar de Goffert komt.....

Maar als je afhaakt vanwege de mindere prestaties, wat ben je dan?
Maar serieus..... waar zeg ik dat mensen alleen afhaken door de mindere prestaties? Nergens!
Een antwoord op jouw vraag ('Wat ben je dan?') is dus ook niet relevant in deze.

Je reageert altijd alleen met een wedervraag zonder je standpunt te onderbouwen.
Jouw forumgehalte is op dit moment een grote aannameshow en een aaneenreiging van lose kreten.

Ik zal je gewoon een aantal redenen geven waarom mensen tegenwoordig af kunnen haken bij NEC.

- Mensen kunnen afhaken doordat ze het niet eens zijn met het gevoerde beleid.
- Mensen kunnen afhaken omdat ze zich niet meer kunnen identificeren met de club.
- Mensen kunnen afhaken doordat ze het niveau van het voorgeschotelde spelbeeld zat zijn.
Ook hier op het forum roepen mensen continue dat het spel niet om aan te gluren is.
Nou, dan zijn er ook mensen die uiteindelijk wedstrijden gaan overslaan en zelfs helemaal niet meer komen.

Jij kan je dat misschien niet voorstellen, maar het is wel de realiteit.
Dat staat helemaal los van het gevoel wat mensen voor NEC hebben.

zie het als een ex-vrouw waar je jarenlang een fijne tijd mee beleefd hebt.
Je wil er niet meer bij zijn omdat je liefde bekoeld is doordat het spelbeeld in bed onaangenaam is, ze continue te veel geld uitgeeft of je je kapot ergert aan haar gedrag.
Ondanks dat je niet meer met haar omgaat heeft ze altijd een bijzondere plek in je hart omdat ze je ook een mooie tijd gegeven heeft.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Brabander »

1ste wedstrijd in het seizoen. Prima sfeertje, ook de Hazenkamp goed gevuld.
Helaas waren er nog veel zakenmannen op vakantie en/of op zakenreis want de hoofdtribune was aardig leeg.
Prima inzet van NEC, met een beetje een goede middenvelder erbij komt er ook wat meer lijn in het spel en pakken we toch nog wel een periodetiteltje!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

eniesee12 schreef:
za 10 aug 2019, 12:31
JBNMGN schreef:
za 10 aug 2019, 12:08
Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:30
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Volgens jouw redenering zijn alleen de successupporters afgehaakt.
Hoe dom kun je zijn?
Dat klopt toch ook? Alleen de die hards blijven supporter, want dat ben je voor het leven. Die meelopertjes die alleen een seizoenkaart kopen als NEC in de ED speelt en dan nog bij de top5 die kunnen beter gewoon wegblijven. Ik zit liever in een stadion met 6500 supporters die een NEC hart hebben dan met 12000 man waarvan de helft alleen maar komt om te kunnen zeggen: die wedstrijd, ja daar was ik ook bij !
Jaja ,dat weten we nu wel dat jij zo denkt. Je valt in herhaling
jij ook, dus gewoon *** dicht houden
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

Brabander schreef:
za 10 aug 2019, 13:19
1ste wedstrijd in het seizoen. Prima sfeertje, ook de Hazenkamp goed gevuld.
Helaas waren er nog veel zakenmannen op vakantie en/of op zakenreis want de hoofdtribune was aardig leeg.
Prima inzet van NEC, met een beetje een goede middenvelder erbij komt er ook wat meer lijn in het spel en pakken we toch nog wel een periodetiteltje!
waar was jij? Ze hebben gewoon bagger gespeeld, Eindhoven was de baas in de Goffert en dat mag NOOIT gebeuren, zij speelden kort op de man en wij net als afgelopen seizoen geven de tegenstander alle ruimte om het spel te maken. Bal afjagen 0,0 kansen creeeren zeer matig 2e helft maar 1 echte kans.
Kortom: terecht verloren. De trainer(s) zullen nog veel werk hebben om het voetbal in deze ploeg in te krijgen.
En veel werk om gasten als Musaba af te leren te proberen 225 man voorbij te spelen, wat een gepruts!
Er moet een trainer komen die in staat is strijd en inzet in de ploeg te krijgen en niet mooie trucjes die toch mislukken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Juul »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 11:03

De 523 uit de voorbereiding is niet te verklaren. Dat was een schijtidee, een hersenscheet, waanzin.
Misschien om in ieder geval achterin eens de tent dicht te gooien? Thuis tegen een gehavend FC Eindhoven kreeg je er weer twee om de oren.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 11:03
...Odenthal heeft potentie. Bij Kvida heb ik mijn twijfels; die blijft ontzettend onrustig.
Daarom bijvoorbeeld?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
za 10 aug 2019, 14:12
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 11:03

De 523 uit de voorbereiding is niet te verklaren. Dat was een schijtidee, een hersenscheet, waanzin.
Misschien om in ieder geval achterin eens de tent dicht te gooien? Thuis tegen een gehavend FC Eindhoven kreeg je er weer twee om de oren.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 11:03
...Odenthal heeft potentie. Bij Kvida heb ik mijn twijfels; die blijft ontzettend onrustig.
Daarom bijvoorbeeld?
Juul. Blijf lekker in je waanideeën geloven, maar vermoei mij er niet mee. Jij snapt echt helemaal geen kut van voetbal. Discussiëren met jou is dan ook zinloos.

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door WijchenNEC »

Wel heel veel respect voor het spandoek voorafgaand aan de wedstrijd, schitterend!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Juul »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 14:46
Juul. Blijf lekker in je waanideeën geloven, maar vermoei mij er niet mee. Jij snapt echt helemaal geen kut van voetbal. Discussiëren met jou is dan ook zinloos.
Discussiëren is sowieso niet je grootste hobby. Bij elke vorm van tegenspraak begin je geirriteerd te schelden, inhoudelijk wil het maar niet lukken. Maar goed, ik begrijp dus dat 4-3-3 met deze selectie de beste optie is en de 1-2 het optimale resultaat is tegen een club als FC Eindhoven.
Misschien kun je van Gaal uitleggen dat hij met Oranje in Brazilië er ook geen kut van snapte.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Rotturdam »

Wil je in de top meedraaien moet je in de thuiswedstrijden zo min mogelijk puntverlies pakken, nu ga je gelijk al onderuit tegen het matige Eindhoven met voetbal wat we vorig jaar ook al gezien hebben.
De 3 blijven maar zitten op de bank en doen niets om het elftal bij te sturen

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Gijscoman »

Rotturdam schreef:
za 10 aug 2019, 16:50
Wil je in de top meedraaien moet je in de thuiswedstrijden zo min mogelijk puntverlies pakken, nu ga je gelijk al onderuit tegen het matige Eindhoven met voetbal wat we vorig jaar ook al gezien hebben.
De 3 blijven maar zitten op de bank en doen niets om het elftal bij te sturen
Dat laatste wil ik wel enigszins tegenspreken. Ik heb Bogers toch echt wel zien coachen en zien staan. Maar het klopt dat het triumviraat meer zit dan de meeste coaches. Toch lijkt het me te gemakkelijk om daar het probleem te zien. De enige fout die de trainers gemaakt hebben is Sanniez opstellen ipv Van Rooij (Overtoom was begrijpelijk gezien de blessure van Dijkstra en het tekort aan degelijke middenvelders). Dat ze veel zitten is bijzaken tot hoofdzaken verheffen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 16:54
Rotturdam schreef:
za 10 aug 2019, 16:50
Wil je in de top meedraaien moet je in de thuiswedstrijden zo min mogelijk puntverlies pakken, nu ga je gelijk al onderuit tegen het matige Eindhoven met voetbal wat we vorig jaar ook al gezien hebben.
De 3 blijven maar zitten op de bank en doen niets om het elftal bij te sturen
Dat laatste wil ik wel enigszins tegenspreken. Ik heb Bogers toch echt wel zien coachen en zien staan. Maar het klopt dat het triumviraat meer zit dan de meeste coaches. Toch lijkt het me te gemakkelijk om daar het probleem te zien. De enige fout die de trainers gemaakt hebben is Sanniez opstellen ipv Van Rooij (Overtoom was begrijpelijk gezien de blessure van Dijkstra en het tekort aan degelijke middenvelders). Dat ze veel zitten is bijzaken tot hoofdzaken verheffen.
Triumviraat=elite
DTH= volksforum

Graag aanpassing vocabulaire,vriendelijk dank

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: H-Zenkamp, JBNMGN, K0kkieniesee, wouter en 42 gasten