NEC-FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

Mcel schreef:
za 10 aug 2019, 00:20
Pol schreef:
za 10 aug 2019, 00:16
DR schreef:
za 10 aug 2019, 00:14
Mcel schreef:
za 10 aug 2019, 00:01
Nummer 11 schreef:
vr 09 aug 2019, 23:58
El Karouani is toch een linksback? Waarom werd die op het middenveld geposteerd?
Inderdaad vreemd... Op 10 nota bene... Zouden de trainers hem voor Sellouf hebben aangezien?
Hij speelde in de o19 als middenvelder. Is eigenlijk als noodoplossing als linksback geprobeerd omdat we alleen Labylle daar hadden.
Dan lijkt me nu rechtsback een ideale positie
Zullen we daar Bartje maar gewoon neerzetten de volgende wedstrijd?
Wie? Maar ok uiteraard.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door harold »

Kutzooi!!!
En weet je wat nog erger is???
Boeiuhhhh!!!

Balbezit
Berichten: 38
Lid geworden op: za 03 aug 2019, 23:00
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Balbezit »

gladiator schreef:
vr 09 aug 2019, 22:34
Bar en boos. Nog slechter dan de start van het vorige seizoen.
Die nr. 26 dat kan toch niet
Wij hebben wel grotere problemen dan deze 18 jarige jongen die gewoon een goede partij speelde.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Henkiepenkie »

Gerd schreef:
za 10 aug 2019, 00:00
Henkiepenkie schreef:
vr 09 aug 2019, 23:10
nessaja schreef:
vr 09 aug 2019, 23:07
Henkiepenkie schreef:
vr 09 aug 2019, 23:00
Zit er secondelijm op de stoelen van de coaches in de dugout?
Ja echt ongelooflijk, zelfs bij de wissels is er niet 1 van kwik, kwek of kwak van zijn stoel gekomen, iedereen moest op de hurken op audiëntie komen bij de neefjes
Ongelooflijk inderdaad. Lekker signaal geeft dat af naar de spelers toe. 3 coaches die te lui zijn om met hun reet van een stoel af te komen.
Als je het moet hebben van springende coaches langs de lijn, dan kunnen ze met dit materiaal rustig blijven zitten. Deze selectie mist net als vorig seizoen kwaliteit. Na drie wedstrijden ( Eindhoven, Ajax, Roda) staan we stijf onderaan met 0 punten.
Dat is weer het andere uiterste. Ik heb niemand actief zien coachen. Dat kan ook op een normale manier. Deze heren kwamen niet van hun stoel af. Dat stoort mij.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door jsentani »

Henkiepenkie schreef:
za 10 aug 2019, 00:57
Gerd schreef:
za 10 aug 2019, 00:00
Henkiepenkie schreef:
vr 09 aug 2019, 23:10
nessaja schreef:
vr 09 aug 2019, 23:07
Henkiepenkie schreef:
vr 09 aug 2019, 23:00
Zit er secondelijm op de stoelen van de coaches in de dugout?
Ja echt ongelooflijk, zelfs bij de wissels is er niet 1 van kwik, kwek of kwak van zijn stoel gekomen, iedereen moest op de hurken op audiëntie komen bij de neefjes
Ongelooflijk inderdaad. Lekker signaal geeft dat af naar de spelers toe. 3 coaches die te lui zijn om met hun reet van een stoel af te komen.
Als je het moet hebben van springende coaches langs de lijn, dan kunnen ze met dit materiaal rustig blijven zitten. Deze selectie mist net als vorig seizoen kwaliteit. Na drie wedstrijden ( Eindhoven, Ajax, Roda) staan we stijf onderaan met 0 punten.
Dat is weer het andere uiterste. Ik heb niemand actief zien coachen. Dat kan ook op een normale manier. Deze heren kwamen niet van hun stoel af. Dat stoort mij.
Ronnie deed dat wel afgelopen seizoen en direct gingen de resultaten omhoog. Continue meedenken, aanwijzingen geven.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Koen »

Mcel schreef:
za 10 aug 2019, 00:18
DR schreef:
za 10 aug 2019, 00:12
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:51
DR schreef:
vr 09 aug 2019, 23:35
gladiator schreef:
vr 09 aug 2019, 22:34
Bar en boos. Nog slechter dan de start van het vorige seizoen.
Die nr. 26 dat kan toch niet
Bullshit. Odenthal speelde als enige een berepartij. De spelers die door de mand vielen waren voornamelijk voorin te vinden. Romey kwam niet in het spel voor en lag alleen op de grond. Okita is uit vorm, alles sprong van zijn voet. Musaba begon sterk maar zakte ook ver weg en sjimmy lag aan de ketting bij de nr 6. Maar de baas op het veld was Branco vd Boomen. Alle ballen bij eindhoven gingen naar hem. Dan zet je toch een bewaker op hem die hem sloopt????? Maar NEC liet hem gewoon voetballen.
He? Zeker geen berepartij. Vond hem echt de minste jeugdspeler.
Wat deed hij verkeerd dan. Ik zag hem degelijk en rustig spelen, regelmatig goede openingen creëerden en passes afgeven. Ik zag hem in een vrijwel kansloze situatie tegen 3 eindhoven spelers toch de bal winnen en direct erop de aanval opbouwen. Ik zag hem vrijwel alle kopduels winnen. En dat voor een jongen van 19 die voor het eerst in de basis staat. Die mag zelfs van mij wat foutjes maken.
:tu: Een verademing, die jongen. Die komt er wel. Jammer dat Overtoom niet doorhad dat hij met Vd Boomen mee moest, toen Odenthal aan het doordekken was. Werd daardoor 1-1.
:withstupid:
En Sanniez moest ook ‘knijpen’, maar ook dat gebeurde niet / te laat...

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Volgens jouw redenering zijn alleen de successupporters afgehaakt.
Hoe dom kun je zijn?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Napoleon »

Wat een schijt elftal zeg.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Schijnbaar snap je het zelf allemaal niet zo goed.
Volgens jouw redenering zijn gedurende de laatste jaren alleen de successupporters afgehaakt...... :schater:

De Goffert zit tegenwoordig zo lekker vol dat NEC de tribuneverwarming in de winter wel uit kan laten!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door BertNEC »

Na een aardig begin zeer teleurstellend.
Wat we missen is iemand die de wedstrijd kan lezen ( zie van den Boomen bij eindhoven, echt een prima speler).
We liepen vooral in de 2e helft als een kip zonder kop over het veld; voorin vooral voor eigen gewin en op het middenveld
kan Overtoom echt niet; totaal geen tempo en al zijn passes kwamen in de man waardoor de snelheid eruit ging. Jellert begon
aardig maar zakte ver weg en Tresor is geen 10. Branderhorst maakte ook geen goede indruk en de afstemming in de verdediging......

Voor de rest;kan iemand de ballenjongens beter instrueren......... en de coaches mogen een wat actievere......indruk maken
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

BertNEC schreef:
za 10 aug 2019, 05:46
Na een aardig begin zeer teleurstellend.
Wat we missen is iemand die de wedstrijd kan lezen ( zie van den Boomen bij eindhoven, echt een prima speler).
We liepen vooral in de 2e helft als een kip zonder kop over het veld; voorin vooral voor eigen gewin en op het middenveld
kan Overtoom echt niet; totaal geen tempo en al zijn passes kwamen in de man waardoor de snelheid eruit ging. Jellert begon
aardig maar zakte ver weg en Tresor is geen 10. Branderhorst maakte ook geen goede indruk en de afstemming in de verdediging......

Voor de rest;kan iemand de ballenjongens beter instrueren......... en de coaches mogen een wat actievere......indruk maken
Kortom een klote elftal...wederom. Je mag blijven hopen, maar ik denk datde toon voor het seizoen nu al gezet is. Dit is het mensen, meer wordt het niet. Het was ook wel te verwachten, maar toch blijf je hopen op iets wonderlijks. Helaas het mag niet zo zijn..En inderdaad die trainers, dat kan echt niet!!! Het leken verdomme wel 3 zoutzakken..

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.

In het eerste half uur lukte dat ook vrij aardig, maar bij de tegengoal gaat het fout omdat Odenthal te enthousiast doorstapt en de usual suspects (Overtoom en Sanniez) ontzettend staan te tukken. Daarna is het matig: het vertrouwen is kennelijk broos. In de aanloop naar de penalty gebeurt ongeveer hetzelfde: Kvida stapt te enthousiast door en Sanniez staat weer (of nog steeds) te tukken.

De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan. Maar het is wel de weg naar goed voetbal en punten later in het seizoen. Een paar spelers erbij halen/ vervangen en gewoon zo doorgaan.

Het lijkt me op basis van vorig seizoen en gister duidelijk dat we niet verder kunnen met Sanniez en Overtoom. Ik schrijf Romeny nog niet af, maar gister was het een 2 (voor de moeite).

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Jeffry74 schreef:
za 10 aug 2019, 01:46
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:06
Jeffry74 schreef:
vr 09 aug 2019, 22:52
JBNMGN schreef:
vr 09 aug 2019, 22:17
Gewoon weer heerlijk kut voetbal met spelers die er geen reet van snappen, geen inzet en zeker geen strijd tonen, die zich op alle fronten laten af troeven door een gedreven tegenstander en die zich met gemak van de mat laten spelen zonder noemenswaardige scorings kansen te creeeren.
Kortom: we gaan weer een waardeloos seizoen tegemoet. Of je dat na 1 wedstrijd al kunt zeggen?
JA ZEKER, want als dit zooitje ongeregeld samen gesmolten moet worden tot een voetballend team dan heb je meer nodig dan het trio GestBoMeij.

O ja en die scheids? Kapot schoppen de mafketel! Maar daar heeft het verlies niets mee te maken!
Ten eerste denk ik dat je voortaan beter een nachtje kan slapen voordat je reageert.
De scheids kapot schoppen? Dat is nogal een achterlijke uitspraak!! :pukeface:

Verder wil ik je namens NEC bedanken voor je geld (seizoenskaart) en houdoe!
Je bent er ook dit jaar weer met je bolle ogen in getrapt.
Vent lul niet zo dom, waar ingetrapt? Je koopt een kaart omdat je supporter bent. Je koopt niet alleen een kaart als het goed gaat. Wanneer snap jij dat nu eens?
Schijnbaar snap je het zelf allemaal niet zo goed.
Volgens jouw redenering zijn gedurende de laatste jaren alleen de successupporters afgehaakt...... :schater:

De Goffert zit tegenwoordig zo lekker vol dat NEC de tribuneverwarming in de winter wel uit kan laten!
6700 man in de vakantie in het derde jaar. Leuk dat jij niet meer komt maar om je boodschap nu al voor de tigste keer te vermelden is zwaar overdreven. Koop lekker een kaart voor die biertempel bij jou. Wij zijn nergens ingetrapt. Wij kopen een kaart voor NEC niet omdat we alleen maar denken kampioen te worden. Maar goed leuk dat jij het grappig vindt allemaal. Zegt genoeg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan.
Niet doen dus!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
za 10 aug 2019, 08:14
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan.
Niet doen dus!
:withstupid: Spelen naar je mogelijkheden. Je moet het simpel houden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Gerher »

Ik verwacht er niet teveel van de komende jaren, maar het NEC na de 1-1 was beschamend. Van hetzelfde niveau als die hopeloze scheidsrechter. Het was echt heel slecht, met spelers als een Romeny en een Overtoom bijvoorbeeld als negatieve uitschieters. Ik weet wel dat ik mijn verwachtingen verder naar beneden ga bijstellen. Om er iets van te maken moeten er in ieder geval nog een 9 en 10 bij. Ik heb het iemand al eens een keer zien vermelden, maar zo’n Venema huren zou inderdaad briljant zijn. Daarmee zeg ik denk ik genoeg over toekomstig gouden schoen-winnaar Romeny en Emmen-bankzitter Braken. Btw, wat een heerlijke voetballer die Van den Boomen. Zo een zou,ik graag bij ons zien.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door noviomagum »

De jeugd komt nog te kort , dat hebben ze gisteren wel bewezen , odenthal kan misschien nog wel doorgroeien maar romeney kan gewoon echt niet , leuk tegen Overasseltse boys

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door gladiator »

Gerher schreef:
za 10 aug 2019, 08:39
Ik verwacht er niet teveel van de komende jaren, maar het NEC na de 1-1 was beschamend. Van hetzelfde niveau als die hopeloze scheidsrechter. Het was echt heel slecht, met spelers als een Romeny en een Overtoom bijvoorbeeld als negatieve uitschieters. Ik weet wel dat ik mijn verwachtingen verder naar beneden ga bijstellen. Om er iets van te maken moeten er in ieder geval nog een 9 en 10 bij. Ik heb het iemand al eens een keer zien vermelden, maar zo’n Venema huren zou inderdaad briljant zijn. Daarmee zeg ik denk ik genoeg over toekomstig gouden schoen-winnaar Romeny en Emmen-bankzitter Braken. Btw, wat een heerlijke voetballer die Van den Boomen. Zo een zou,ik graag bij ons zien.
Tuurlijk is branco een goede speler, maar die mist behoorlijk wat snelheid. Onbegrijpelijk hoe vrij hij steeds stond. Tja als je zo slecht gedekt wordt is het niet moeilijk om te voetballen. Die overtoom deed helemaal niks terwijl je ziet dat letterlijk elke bal wordt ingeleverd bij vd boomen. Beetje zoals Brian Smeets vorig jaar die jongen spelen tegen nec hun beste wedstrijden.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
za 10 aug 2019, 09:31
Gerher schreef:
za 10 aug 2019, 08:39
Ik verwacht er niet teveel van de komende jaren, maar het NEC na de 1-1 was beschamend. Van hetzelfde niveau als die hopeloze scheidsrechter. Het was echt heel slecht, met spelers als een Romeny en een Overtoom bijvoorbeeld als negatieve uitschieters. Ik weet wel dat ik mijn verwachtingen verder naar beneden ga bijstellen. Om er iets van te maken moeten er in ieder geval nog een 9 en 10 bij. Ik heb het iemand al eens een keer zien vermelden, maar zo’n Venema huren zou inderdaad briljant zijn. Daarmee zeg ik denk ik genoeg over toekomstig gouden schoen-winnaar Romeny en Emmen-bankzitter Braken. Btw, wat een heerlijke voetballer die Van den Boomen. Zo een zou,ik graag bij ons zien.
Tuurlijk is branco een goede speler, maar die mist behoorlijk wat snelheid. Onbegrijpelijk hoe vrij hij steeds stond. Tja als je zo slecht gedekt wordt is het niet moeilijk om te voetballen. Die overtoom deed helemaal niks terwijl je ziet dat letterlijk elke bal wordt ingeleverd bij vd boomen. Beetje zoals Brian Smeets vorig jaar die jongen spelen tegen nec hun beste wedstrijden.
Toch geweest? Ik dacht dat ze eerst moesten presteren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DR »

gladiator schreef:
za 10 aug 2019, 09:31
Gerher schreef:
za 10 aug 2019, 08:39
Ik verwacht er niet teveel van de komende jaren, maar het NEC na de 1-1 was beschamend. Van hetzelfde niveau als die hopeloze scheidsrechter. Het was echt heel slecht, met spelers als een Romeny en een Overtoom bijvoorbeeld als negatieve uitschieters. Ik weet wel dat ik mijn verwachtingen verder naar beneden ga bijstellen. Om er iets van te maken moeten er in ieder geval nog een 9 en 10 bij. Ik heb het iemand al eens een keer zien vermelden, maar zo’n Venema huren zou inderdaad briljant zijn. Daarmee zeg ik denk ik genoeg over toekomstig gouden schoen-winnaar Romeny en Emmen-bankzitter Braken. Btw, wat een heerlijke voetballer die Van den Boomen. Zo een zou,ik graag bij ons zien.
Tuurlijk is branco een goede speler, maar die mist behoorlijk wat snelheid. Onbegrijpelijk hoe vrij hij steeds stond. Tja als je zo slecht gedekt wordt is het niet moeilijk om te voetballen. Die overtoom deed helemaal niks terwijl je ziet dat letterlijk elke bal wordt ingeleverd bij vd boomen. Beetje zoals Brian Smeets vorig jaar die jongen spelen tegen nec hun beste wedstrijden.
Exact, je zag het vanaf minuut 1. Als Eindhoven balbezit had, maakt niet uit wie, ging de bal direct naar vd Boomen. Die dirigeerde het spel. Als je dit als NEC nog niet uit de televisiebeelden had kunnen halen, had je dit na 5 minuten al gezien. Vervolgens zet je een sloper op vd Boomen en Eindhoven heeft geen opbouw meer. Helaas gebeurde dit niet en was het genant om te zien hoe frank en vrij vd Boomen het spel mocht verdelen. Aan de andere kant hadden ze wel goed opgelet. Sjimmy had continu die nr 6 in zijn nek en kwam niet in het stuk voor.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door noviomagum »

gladiator schreef:
za 10 aug 2019, 09:31
Gerher schreef:
za 10 aug 2019, 08:39
Ik verwacht er niet teveel van de komende jaren, maar het NEC na de 1-1 was beschamend. Van hetzelfde niveau als die hopeloze scheidsrechter. Het was echt heel slecht, met spelers als een Romeny en een Overtoom bijvoorbeeld als negatieve uitschieters. Ik weet wel dat ik mijn verwachtingen verder naar beneden ga bijstellen. Om er iets van te maken moeten er in ieder geval nog een 9 en 10 bij. Ik heb het iemand al eens een keer zien vermelden, maar zo’n Venema huren zou inderdaad briljant zijn. Daarmee zeg ik denk ik genoeg over toekomstig gouden schoen-winnaar Romeny en Emmen-bankzitter Braken. Btw, wat een heerlijke voetballer die Van den Boomen. Zo een zou,ik graag bij ons zien.
Tuurlijk is branco een goede speler, maar die mist behoorlijk wat snelheid. Onbegrijpelijk hoe vrij hij steeds stond. Tja als je zo slecht gedekt wordt is het niet moeilijk om te voetballen. Die overtoom deed helemaal niks terwijl je ziet dat letterlijk elke bal wordt ingeleverd bij vd boomen. Beetje zoals Brian Smeets vorig jaar die jongen spelen tegen nec hun beste wedstrijden.
Het gaat niet om snelheid het gaat om voetbal inzicht , een wedstrijd kunnen lezen beste man van het veld gisteren , sjimmie op 10 is geen succes

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Keezer »

Ik vond Overtoom ook écht heel slecht. En vorig seizoen ook. Ik erger me er zo aan dat hij bij balverlies steeds achter z’n man aan rent in een sukkeldrafje zonder in te grijpen. Dit gaat ‘m niet meer worden. Dan opteer ik nog eerder voor vd Berg.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
za 10 aug 2019, 08:21
mschr schreef:
za 10 aug 2019, 08:14
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
Nu de teleurstelling gezakt is, mijn gedachten (voor wat ze waard zijn).

Ik zie in elk geval hoe we willen voetballen: we willen redelijk hoog druk zetten en positiespel spelen. Dat is winst ten opzichte van vorig jaar.
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 07:38
De manier waarop we proberen te voetballen is gewoon moeilijk/ heeft tijd nodig. Als je het niet helemaal goed uitvoert, loop je namelijk tegen goedkope tegengoals aan.
Niet doen dus!
:withstupid: Spelen naar je mogelijkheden. Je moet het simpel houden.
Neen. Het gaat niet om de eindklassering dit jaar. Het gaat om de groei van de spelers en het team. We moeten bouwen aan een team dat goed voetbal speelt. Met countervoetbal eindig je nooit bij de bovenste twee en jaag je iedereen het stadion uit.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Juul »

mschr schreef:
za 10 aug 2019, 08:14
Vorig seizoen wilden De Gier en Pothuizen dat ook. Wat voor zin heeft het om een systeem te kiezen dat de spelersgroep niet kan uitvoeren? We hebben drie snelle aanvallers. Vergeet het drukzetten en dominant voetbal. Kies voor een gesloten verdediging en de counter.
Ja mee eens. Daarom had ik toch graag 5-3-2 of anders 4-4-2 gezien. Omdat je met drie middenvelders (waarvan er een Overtoom heet en een andere een aanvallende rol heeft) en deze verdediging zelfs tegen matige clubs onnodig tegengoals krijgt. Dat bleek gisteren wel.
Ik snap ook niet dat je in de voorbereiding 5-3-2 erin slijpt om uiteindelijk te beginnen met hetzelfde systeem waarmee De Gier gefaald heeft.
Bovendien... als het puur gaat om verdedigende capaciteiten op het middenveld en de keuze is tussen Dijkstra en Overtoom kies je natuurlijk altijd voor Dijkstra. Dat is zelfs de enige reden om hem op te stellen. Of was hij geblesseerd?
Een reden om Overtoom op te stellen kan ik niet verzinnen.

Een wake-up call voor heel NEC. DIt systeem met deze spelers gaat niet, of er moeten in elke linie een versterking komen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

DR schreef:
za 10 aug 2019, 00:12
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 23:51
DR schreef:
vr 09 aug 2019, 23:35
gladiator schreef:
vr 09 aug 2019, 22:34
Bar en boos. Nog slechter dan de start van het vorige seizoen.
Die nr. 26 dat kan toch niet
Bullshit. Odenthal speelde als enige een berepartij. De spelers die door de mand vielen waren voornamelijk voorin te vinden. Romey kwam niet in het spel voor en lag alleen op de grond. Okita is uit vorm, alles sprong van zijn voet. Musaba begon sterk maar zakte ook ver weg en sjimmy lag aan de ketting bij de nr 6. Maar de baas op het veld was Branco vd Boomen. Alle ballen bij eindhoven gingen naar hem. Dan zet je toch een bewaker op hem die hem sloopt????? Maar NEC liet hem gewoon voetballen.
He? Zeker geen berepartij. Vond hem echt de minste jeugdspeler.
Wat deed hij verkeerd dan. Ik zag hem degelijk en rustig spelen, regelmatig goede openingen creëerden en passes afgeven. Ik zag hem in een vrijwel kansloze situatie tegen 3 eindhoven spelers toch de bal winnen en direct erop de aanval opbouwen. Ik zag hem vrijwel alle kopduels winnen. En dat voor een jongen van 19 die voor het eerst in de basis staat. Die mag zelfs van mij wat foutjes maken.
:withstupid: enige lichtpuntje was odenthal.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjan, dennistd, Kwillems, n23, necnmgn, pjottr en 37 gasten