NEC-FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Mcel schreef:
do 08 aug 2019, 21:24
Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 19:28
noviomagum schreef:
do 08 aug 2019, 16:45
Nijmegen0413 schreef:
do 08 aug 2019, 15:51
Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 14:56
noviomagum schreef:
do 08 aug 2019, 14:28

Liever niet maar van landschoot schijnt verdienstelijk op 10 te hebben gespeeld laatst , en aangezien de trainers in het begin al aangaven van sjimmie op 10 geen optie is , lijkt het me sterk dat ie er ook werkelijk op 10 begint , landschoot Dijkstra Overtoom liever 2 van de 3 niet maar het is nu ff niet anders , voorin okita braken sjimmie
Een speler die de hele week niet kan trainen omdat hij vader wordt? Laat maar zitten.
:withstupid:
Dus als je 2/3 trainingen mist hoor je niet in de basis? Als het nu om een blessure gaat zou ik zeggen oké , maar nu wordt ie gestraft omdat ie vader is geworden
Nee omdat hij te moe is om te komen trainen. Hij kiest er zelf voor. Sven ik had een hoge pet van je op maar je laat nu je team in de steek. 90 per dag werken en dat gaat niet want hij is vader geworden. Werkelijk om te kotsen. Volgende week weer niet? Er komen meer slapeloze nachten hoor, dat heb je met een baby.

Zonder baby trouwens ook als je NEC supporter bent.
Onzin. Zelf vader? Weet jij hoe de bevalling is verlopen? Ik kan me voorstellen dat z'n hoofd ergens anders naar staat. Waarom meteen oordelen over een situatie die je niet kent? In de kortzichtige macho-voetbalcultuur mogen spelers geen leven buiten het voetbal hebben blijkbaar...
90 minuten werken op een dag geen 8 uur he! Je moet er niets bijverzinnen, hij heeft 2 nachtjes slecht geslapen volgens eigen zeggen. Ik heb nieuws voor hem, dat blijft voorlopig effe zo. Hij is voor het eerst vader geworden deze week. Hij zou tot op het bot gemotiveerd moeten zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Mcel »

Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 21:27
Mcel schreef:
do 08 aug 2019, 21:24
Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 19:28
noviomagum schreef:
do 08 aug 2019, 16:45
Nijmegen0413 schreef:
do 08 aug 2019, 15:51
Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 14:56

Een speler die de hele week niet kan trainen omdat hij vader wordt? Laat maar zitten.
:withstupid:
Dus als je 2/3 trainingen mist hoor je niet in de basis? Als het nu om een blessure gaat zou ik zeggen oké , maar nu wordt ie gestraft omdat ie vader is geworden
Nee omdat hij te moe is om te komen trainen. Hij kiest er zelf voor. Sven ik had een hoge pet van je op maar je laat nu je team in de steek. 90 per dag werken en dat gaat niet want hij is vader geworden. Werkelijk om te kotsen. Volgende week weer niet? Er komen meer slapeloze nachten hoor, dat heb je met een baby.

Zonder baby trouwens ook als je NEC supporter bent.
Onzin. Zelf vader? Weet jij hoe de bevalling is verlopen? Ik kan me voorstellen dat z'n hoofd ergens anders naar staat. Waarom meteen oordelen over een situatie die je niet kent? In de kortzichtige macho-voetbalcultuur mogen spelers geen leven buiten het voetbal hebben blijkbaar...
90 minuten werken op een dag geen 8 uur he!
Tja, toen bij mij de oudste werd geboren was mijn werk en alles wat daarmee te maken had heeeel ver weg. Ik bivakkeerde bij wijze van spreken een week op de slaapkamer. Soms is voetbal maar een bijzaak. Ook voor spelers ja... Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Mcel »

De Kletskop schreef:
do 08 aug 2019, 21:37
Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.
Eens. Dan staat hij er inderdaad naast morgen. En terecht. Maar om hem dat te verwijten en om die reden hem er een maandlang naast te zetten vind ik complete onzin.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Mcel schreef:
do 08 aug 2019, 21:39
De Kletskop schreef:
do 08 aug 2019, 21:37
Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.
Eens. Dan staat hij er inderdaad naast morgen. En terecht. Maar om hem dat te verwijten en om die reden hem er een maandlang naast te zetten vind ik complete onzin.
Nouja je bent prof.
Als ik een beurs zou hebben zou ik ook niet thuis kunnen en willen blijven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
do 08 aug 2019, 21:37
Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.
En dus ook niet op de bank te gaan zitten. Hij had vandaag gewoon moeten trainen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Mcel schreef:
do 08 aug 2019, 21:39
De Kletskop schreef:
do 08 aug 2019, 21:37
Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.
Eens. Dan staat hij er inderdaad naast morgen. En terecht. Maar om hem dat te verwijten en om die reden hem er een maandlang naast te zetten vind ik complete onzin.
Nou. Hij moet Romeny er nu maar uit zien te spelen, vind ik.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Mcel »

DJTEEF! schreef:
do 08 aug 2019, 22:28
Mcel schreef:
do 08 aug 2019, 21:39
De Kletskop schreef:
do 08 aug 2019, 21:37
Dat zal niemand ontkennen. Maar dan hoor je niet te spelen.
Eens. Dan staat hij er inderdaad naast morgen. En terecht. Maar om hem dat te verwijten en om die reden hem er een maandlang naast te zetten vind ik complete onzin.
Nou. Hij moet Romeny er nu maar uit zien te spelen, vind ik.
Yup, dat bedoel ik dus: als Romeny morgen goed speelt mag hij blijven staan en staat Braken met 1-0 achter.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

NIJMEGEN - NEC begint het seizoen met enkele grote namen buiten de basis. Joey van den Berg en Randy Wolters zijn gepasseerd.
Thuis tegen FC Eindhoven krijgen de jonge Cas Odenthal en Josef Kvida centraal achterin de voorkeur, waardoor Van den Berg buiten de boot valt. Rens van Eijden is nog niet fit en Mathias Bossaerts begint op de bank, omdat de Belg een deel van de voorbereiding ontbrak door blessures.

In de voorhoede beginnen Anthony Musaba en Jonathan Okita als vleugelspitsen. Dit betekent dat Randy Wolters (foto) zijn basisplaats kwijt is. Mart Dijkstra en Sven Braken ontbraken donderdag op de training. Braken is net vader geworden. Als hij vrijdag niet kan spelen, wordt hij vervangen door Ole Romeny.

Angstgegner
FC Eindhoven is een ware angstgegner van NEC. Vorig jaar werd in De Goffert met 1-0 verloren. En uit werd het 3-2, net als het seizoen daarvoor. In het kampioensjaar 2015 werd in Eindhoven zelfs met 3-0 verloren. Ernie Brandts (foto), die in 2016/17 nog assistent was bij NEC, is nu hoofdtrainer van Eindhoven.

Vermoedelijke opstelling NEC: Branderhorst; Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Overtoom, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken (Romeny), Okita.

Waarom zou Braken niet kunnen spelen, zijn vrouw heeft een baby gebaard, niet hij.
vd Berg en Wolters gepasseerd, waarom? Voldeden ze niet op de training of zijn hun vervangers stukken beter?
v Eijden nog niet fit? Langdurige en vooral dure kwestie.
Bossaerts op de bank omdat hij een deel van de voorbereiding heeft gemist. Heeft hij de afgelopen weken niet mee getraind dan? Zo ja, SPELEN!
Dijkstra ontbrak op de training?

Begint het gezeik en gedoe nu al bij de eerste wedstrijd? Wordt een lekker seizoen weer zo!

Gewoon de beste spelers opstellen, helemaal fit of niet, vader geworden of niet. Of denken ze bij NEC dat Romeny er wel een paar inschiet?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 20:28
Juul schreef:
do 08 aug 2019, 20:18
Tiel schreef:
do 08 aug 2019, 19:58
Spelen omdat een collega de boel in de steek laat.
Dus jij mag rustig roepen dat Braken zijn club in de steek laat omdat hij bij zijn vrouw en kind wilt zijn, en als ik zeg dat Rens NEC opzadelt met zijn blessureleed (want al jaren niet blessurevrij geweest) mag ik mezelf geen NEC-supporter noemen.
Zijn kind is van dinsdag op woensdag geboren. Kan hij dan op donderdag geen 90 minuten trainen? De reden ook nog eens, meneer is te moe.....Een normale werknemer is al weer aan het werk als hij geen vrije dagen heeft. Een blessure is geen keuze, Sven maakt een keuze.

Verder geef je aan het echt niet te begrijpen als je Sven met Rens vergelijkt. Zie jij Leiwa, Gentenaar en vande Berg ook gewoon als drie dezelfde NEC spelers?

Rens heeft trouwens niet zichzelf een contract gegeven. Dus hij zadelt niemand ergens mee op. Nogmaals vorig jaar om deze tijd stond hij in de basis.
Hij hoeft niet eens mee te trainen maar hij kan toch verdomme nog an toe wel vrijdag avond 90 minuten spelen?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Napoleon »

Met sjimmie en overtoom in de basis wordt het middenveld totaal overlopen. Ik hoop dat de trainers hier wat op hebben verzonnen. Verder lees ik Sanniez op de rechtsback positie? Is Van Rooij er dan nog echt niet klaar voor?

Ik teken voor een gelijkspel!
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door mschr »

noviomagum schreef:
do 08 aug 2019, 13:22
Rare opstelling 424 als het zo is , gaan we jack kopiëren?
Meejeens. Veels te aanvallend. En met Overtoom op het middenveld speel je eigenlijk een 414.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Bottendaal »

JBNMGN schreef:
do 08 aug 2019, 23:05
NIJMEGEN - NEC begint het seizoen met enkele grote namen buiten de basis. Joey van den Berg en Randy Wolters zijn gepasseerd.
Thuis tegen FC Eindhoven krijgen de jonge Cas Odenthal en Josef Kvida centraal achterin de voorkeur, waardoor Van den Berg buiten de boot valt. Rens van Eijden is nog niet fit en Mathias Bossaerts begint op de bank, omdat de Belg een deel van de voorbereiding ontbrak door blessures.

In de voorhoede beginnen Anthony Musaba en Jonathan Okita als vleugelspitsen. Dit betekent dat Randy Wolters (foto) zijn basisplaats kwijt is. Mart Dijkstra en Sven Braken ontbraken donderdag op de training. Braken is net vader geworden. Als hij vrijdag niet kan spelen, wordt hij vervangen door Ole Romeny.

Angstgegner
FC Eindhoven is een ware angstgegner van NEC. Vorig jaar werd in De Goffert met 1-0 verloren. En uit werd het 3-2, net als het seizoen daarvoor. In het kampioensjaar 2015 werd in Eindhoven zelfs met 3-0 verloren. Ernie Brandts (foto), die in 2016/17 nog assistent was bij NEC, is nu hoofdtrainer van Eindhoven.

Vermoedelijke opstelling NEC: Branderhorst; Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Overtoom, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken (Romeny), Okita.

Waarom zou Braken niet kunnen spelen, zijn vrouw heeft een baby gebaard, niet hij.
vd Berg en Wolters gepasseerd, waarom? Voldeden ze niet op de training of zijn hun vervangers stukken beter?
v Eijden nog niet fit? Langdurige en vooral dure kwestie.
Bossaerts op de bank omdat hij een deel van de voorbereiding heeft gemist. Heeft hij de afgelopen weken niet mee getraind dan? Zo ja, SPELEN!
Dijkstra ontbrak op de training?

Begint het gezeik en gedoe nu al bij de eerste wedstrijd? Wordt een lekker seizoen weer zo!

Gewoon de beste spelers opstellen, helemaal fit of niet, vader geworden of niet. Of denken ze bij NEC dat Romeny er wel een paar inschiet?
Manmanman, nuilen om het nuilen.

Speelt Braken dan wordt er genuild dat hij te moe is om te trainen, dus zeker geen wedstrijd mag spelen. Speelt hij niet wordt er genuild dat hij makkelijk een wedstrijd zou moeten kunnen spelen...

Spelen Wolters en vd Berg dan is het een schande omdat ze vorig jaar niets gebracht hebben, spelen ze niet dan wordt er genuild waarom ze niet spelen...

Nuilen om een speler die niet fit is, alsof hij of wie dan ook daar iets opzettelijk aan fout doet. En dan zijn dure contract erbij halen, alsof dat enig causaal verband bevat...

Speelt Bossaerts wordt er genuild dat hij niet genoeg minuten heeft gemaakt in de voorbereiding en niet gewend is aan medespelers/team/tactiek. Speelt hij niet wordt er genuild dat hij moet spelen.

Ja, Dijkstra ontbrak op de training...

De eerste wedstrijd is nog niet eens begonnen of het ongefundeerde genuil breekt al weer los, gaat een lekker seizoen worden zo...

Lekker nuilen dat de besten moeten spelen, en als ze niet fit genoeg blijken dan kun je achteraf weer lekker nuilen dat ze nooit opgesteld hadden moeten worden, want niet fit genoeg...
en vooral nuilen op eigen jeugd die nog jong zijn en nog geen vertrouwen hebben gekregen, want die hebben nog niks laten zien, dus die kunnen er sowieso geen klote van...


Ik heb alvast zin in het komende seizoen met alle nuilende medesupporters. :director:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Napoleon schreef:
vr 09 aug 2019, 00:03
Met sjimmie en overtoom in de basis wordt het middenveld totaal overlopen. Ik hoop dat de trainers hier wat op hebben verzonnen. Verder lees ik Sanniez op de rechtsback positie? Is Van Rooij er dan nog echt niet klaar voor?

Ik teken voor een gelijkspel!
Je middenveld wordt niet overlopen omdat je een verkeerde opstelling hanteert; het wordt overlopen als de afstanden niet kloppen. Het heeft vooral te maken met goede afspraken, discipline en een beetje met loopvermogen en niet alleen van de middenvelders, maar van het hele team. Onder de Gier ontbrak het aan afspraken (de Gier snapte er niets van), discipline (je speelt zoals je traint) en loopvermogen (Overtoom, Achahbar en van den Berg op het middenveld kan niet).

Ik ben vooral benieuwd hoe we tot kansen willen komen: dmv positiespel, dmv pressie of dmv de counter (laag pressen).

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:
vr 09 aug 2019, 08:10
Napoleon schreef:
vr 09 aug 2019, 00:03
Met sjimmie en overtoom in de basis wordt het middenveld totaal overlopen. Ik hoop dat de trainers hier wat op hebben verzonnen. Verder lees ik Sanniez op de rechtsback positie? Is Van Rooij er dan nog echt niet klaar voor?

Ik teken voor een gelijkspel!
Je middenveld wordt niet overlopen omdat je een verkeerde opstelling hanteert; het wordt overlopen als de afstanden niet kloppen. Het heeft vooral te maken met goede afspraken, discipline en een beetje met loopvermogen en niet alleen van de middenvelders, maar van het hele team. Onder de Gier ontbrak het aan afspraken (de Gier snapte er niets van), discipline (je speelt zoals je traint) en loopvermogen (Overtoom, Achahbar en van den Berg op het middenveld kan niet).

Ik ben vooral benieuwd hoe we tot kansen willen komen: dmv positiespel, dmv pressie of dmv de counter (laag pressen).
:withstupid: ben al lang blij dat er maar 1 van het trio vd Berg, Overtoom of Dijkstra speelt

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Jota schreef:
vr 09 aug 2019, 08:56
DJTEEF! schreef:
vr 09 aug 2019, 08:10
Napoleon schreef:
vr 09 aug 2019, 00:03
Met sjimmie en overtoom in de basis wordt het middenveld totaal overlopen. Ik hoop dat de trainers hier wat op hebben verzonnen. Verder lees ik Sanniez op de rechtsback positie? Is Van Rooij er dan nog echt niet klaar voor?

Ik teken voor een gelijkspel!
Je middenveld wordt niet overlopen omdat je een verkeerde opstelling hanteert; het wordt overlopen als de afstanden niet kloppen. Het heeft vooral te maken met goede afspraken, discipline en een beetje met loopvermogen en niet alleen van de middenvelders, maar van het hele team. Onder de Gier ontbrak het aan afspraken (de Gier snapte er niets van), discipline (je speelt zoals je traint) en loopvermogen (Overtoom, Achahbar en van den Berg op het middenveld kan niet).

Ik ben vooral benieuwd hoe we tot kansen willen komen: dmv positiespel, dmv pressie of dmv de counter (laag pressen).
:withstupid: ben al lang blij dat er maar 1 van het trio vd Berg, Overtoom of Dijkstra speelt
Ik ook. Meer dan 1 kan niet. Misschien dat Overtoom vlak voor de verdediging met de punt naar achter niet eens zo slecht uitpakt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Bottendaal schreef:
vr 09 aug 2019, 00:30
JBNMGN schreef:
do 08 aug 2019, 23:05
NIJMEGEN - NEC begint het seizoen met enkele grote namen buiten de basis. Joey van den Berg en Randy Wolters zijn gepasseerd.
Thuis tegen FC Eindhoven krijgen de jonge Cas Odenthal en Josef Kvida centraal achterin de voorkeur, waardoor Van den Berg buiten de boot valt. Rens van Eijden is nog niet fit en Mathias Bossaerts begint op de bank, omdat de Belg een deel van de voorbereiding ontbrak door blessures.

In de voorhoede beginnen Anthony Musaba en Jonathan Okita als vleugelspitsen. Dit betekent dat Randy Wolters (foto) zijn basisplaats kwijt is. Mart Dijkstra en Sven Braken ontbraken donderdag op de training. Braken is net vader geworden. Als hij vrijdag niet kan spelen, wordt hij vervangen door Ole Romeny.

Angstgegner
FC Eindhoven is een ware angstgegner van NEC. Vorig jaar werd in De Goffert met 1-0 verloren. En uit werd het 3-2, net als het seizoen daarvoor. In het kampioensjaar 2015 werd in Eindhoven zelfs met 3-0 verloren. Ernie Brandts (foto), die in 2016/17 nog assistent was bij NEC, is nu hoofdtrainer van Eindhoven.

Vermoedelijke opstelling NEC: Branderhorst; Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Overtoom, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken (Romeny), Okita.

Waarom zou Braken niet kunnen spelen, zijn vrouw heeft een baby gebaard, niet hij.
vd Berg en Wolters gepasseerd, waarom? Voldeden ze niet op de training of zijn hun vervangers stukken beter?
v Eijden nog niet fit? Langdurige en vooral dure kwestie.
Bossaerts op de bank omdat hij een deel van de voorbereiding heeft gemist. Heeft hij de afgelopen weken niet mee getraind dan? Zo ja, SPELEN!
Dijkstra ontbrak op de training?

Begint het gezeik en gedoe nu al bij de eerste wedstrijd? Wordt een lekker seizoen weer zo!

Gewoon de beste spelers opstellen, helemaal fit of niet, vader geworden of niet. Of denken ze bij NEC dat Romeny er wel een paar inschiet?
Manmanman, nuilen om het nuilen.

Speelt Braken dan wordt er genuild dat hij te moe is om te trainen, dus zeker geen wedstrijd mag spelen. Speelt hij niet wordt er genuild dat hij makkelijk een wedstrijd zou moeten kunnen spelen...

Spelen Wolters en vd Berg dan is het een schande omdat ze vorig jaar niets gebracht hebben, spelen ze niet dan wordt er genuild waarom ze niet spelen...

Nuilen om een speler die niet fit is, alsof hij of wie dan ook daar iets opzettelijk aan fout doet. En dan zijn dure contract erbij halen, alsof dat enig causaal verband bevat...

Speelt Bossaerts wordt er genuild dat hij niet genoeg minuten heeft gemaakt in de voorbereiding en niet gewend is aan medespelers/team/tactiek. Speelt hij niet wordt er genuild dat hij moet spelen.

Ja, Dijkstra ontbrak op de training...

De eerste wedstrijd is nog niet eens begonnen of het ongefundeerde genuil breekt al weer los, gaat een lekker seizoen worden zo...

Lekker nuilen dat de besten moeten spelen, en als ze niet fit genoeg blijken dan kun je achteraf weer lekker nuilen dat ze nooit opgesteld hadden moeten worden, want niet fit genoeg...
en vooral nuilen op eigen jeugd die nog jong zijn en nog geen vertrouwen hebben gekregen, want die hebben nog niks laten zien, dus die kunnen er sowieso geen klote van...


Ik heb alvast zin in het komende seizoen met alle nuilende medesupporters. :director:
:withstupid: wat een post weer JB. om moe van te worden.
Allemaal vragen waar je zelf het antwoord op kunt geven, of al eens op hebt gegeven.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
vr 09 aug 2019, 09:02
:withstupid: wat een post weer JB. om moe van te worden.
Allemaal vragen waar je zelf het antwoord op kunt geven, of al eens op hebt gegeven.
Wedstrijd spanning doet rare dingen met een mensch :crazy:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Nou mensen, de dag van de waarheid!! De dag des oordeels! Waar staan we, hoe goed zijn we nu eigenlijk, kansen op promotie?? We gaan het vanavond allemaal zien! Heerlijk weer een nieuw seizoen nuilen en huilen. Of toch weer op de banken voor ons NEC???

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DR »

Volgens de Gelderlander deze ochtend speelt niet Kuipers maar El Kaourani. Kuipers zou op de bank beginnen. Met hem, Odenthal, Musaba en Romeny starten we dan met 4 jeugdspelers. Hoewel Odenthal natuurlijk maar 1 jaar NEC jeugd heeft gespeeld. Bij Utrecht was hij overigens jeugdinternational, geen idee waarom hij daar weggegaan is uiteindelijk.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:21
Nou mensen, de dag van de waarheid!! De dag des oordeels! Waar staan we, hoe goed zijn we nu eigenlijk, kansen op promotie?? We gaan het vanavond allemaal zien! Heerlijk weer een nieuw seizoen nuilen en huilen. Of toch weer op de banken voor ons NEC???
Je weet dat dat allemaal niet van vanavond afhangt met de jonge groep die we hebben die nog niet compleet is?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 10:47
BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:21
Nou mensen, de dag van de waarheid!! De dag des oordeels! Waar staan we, hoe goed zijn we nu eigenlijk, kansen op promotie?? We gaan het vanavond allemaal zien! Heerlijk weer een nieuw seizoen nuilen en huilen. Of toch weer op de banken voor ons NEC???
Je weet dat dat allemaal niet van vanavond afhangt met de jonge groep die we hebben die nog niet compleet is?
Vanavond is wel heeeel belangrijk. Begin je met winst, geeft zeker een jonge groep veel zelfvertrouwen. Begin je met een gelijkspel of verlies, meteen de druk op de groep en staf!!! Dus vanavond bepaalt veel voor de komende periode!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:56
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 10:47
BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:21
Nou mensen, de dag van de waarheid!! De dag des oordeels! Waar staan we, hoe goed zijn we nu eigenlijk, kansen op promotie?? We gaan het vanavond allemaal zien! Heerlijk weer een nieuw seizoen nuilen en huilen. Of toch weer op de banken voor ons NEC???
Je weet dat dat allemaal niet van vanavond afhangt met de jonge groep die we hebben die nog niet compleet is?
Vanavond is wel heeeel belangrijk. Begin je met winst, geeft zeker een jonge groep veel zelfvertrouwen. Begin je met een gelijkspel of verlies, meteen de druk op de groep en staf!!! Dus vanavond bepaalt veel voor de komende periode!
Neen als je deze groep druk oplegt na een eerste nederlaag ben je NIE WIES.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 11:06
BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:56
Tiel schreef:
vr 09 aug 2019, 10:47
BennyT schreef:
vr 09 aug 2019, 10:21
Nou mensen, de dag van de waarheid!! De dag des oordeels! Waar staan we, hoe goed zijn we nu eigenlijk, kansen op promotie?? We gaan het vanavond allemaal zien! Heerlijk weer een nieuw seizoen nuilen en huilen. Of toch weer op de banken voor ons NEC???
Je weet dat dat allemaal niet van vanavond afhangt met de jonge groep die we hebben die nog niet compleet is?
Vanavond is wel heeeel belangrijk. Begin je met winst, geeft zeker een jonge groep veel zelfvertrouwen. Begin je met een gelijkspel of verlies, meteen de druk op de groep en staf!!! Dus vanavond bepaalt veel voor de komende periode!
Neen als je deze groep druk oplegt na een eerste nederlaag ben je NIE WIES.
:withstupid:

De komende 4-5 wedstrijden gaan we het startniveau zien van onze jonge talenten en het team als geheel. Ik hoop dat dat redelijk is, maar als het een beetje tegenvalt is er ook nog geen man overboord, want we kunnen ook een stijle groeicurve hebben.

Ik ga pas over een wedstrijd of 4-5 iets concluderen over ons startniveau en pas rond de winterstop iets over onze groeicurve. In de winstherstel kunnen we dan verder door proberen te selecteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door zuurpruim »

Ben vooral benieuwd naar Sanniez/van Rooij.Als bartje nou niet speelt dan vrees ik toch met grote vreze.En met Braken bekruipt mij al helemaal geen lekker gevoel.Ik heb sterk het gevoel dat dit NEC weleens heel goed uit kan komen.Maar dan moet Romeny het wel gelijk waarmaken.Dan zou hij er zomaar eens in kunnen blijven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cupfighter, NEC024, T.I.G.O. en 85 gasten