Joey van den Berg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

TT schreef:
ma 05 aug 2019, 22:50
zuurpruim schreef:
ma 05 aug 2019, 21:53
En meneer Tiel die hier iemand uitmaakt voor autist.
:pukeface:
Tiel heeft in dit geval wel een punt. Niet over het autist-zijn van Gerd, denk ik, maar wel in wat hij verder beweert. No way dat Dijkstra afgelopen seizoen je slechtste speler was. Ik kan er een paar opnoemen die 100% zeker weten slechter waren.
Totaal oninteressant of het klopt of niet.Ook Tiel heeft zich hier te gedragen. Hij neemt hier iedereen de maat maar kan dus blijkbaar in een discussie iemand als autist betitelen zonder dat daar iets van gezegd wordt.Jammer.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
ma 05 aug 2019, 23:16
TT schreef:
ma 05 aug 2019, 22:50
zuurpruim schreef:
ma 05 aug 2019, 21:53
En meneer Tiel die hier iemand uitmaakt voor autist.
:pukeface:
Tiel heeft in dit geval wel een punt. Niet over het autist-zijn van Gerd, denk ik, maar wel in wat hij verder beweert. No way dat Dijkstra afgelopen seizoen je slechtste speler was. Ik kan er een paar opnoemen die 100% zeker weten slechter waren.
Totaal oninteressant of het klopt of niet.Ook Tiel heeft zich hier te gedragen. Hij neemt hier iedereen de maat maar kan dus blijkbaar in een discussie iemand als autist betitelen zonder dat daar iets van gezegd wordt.Jammer.
Lees eens terug. Ik heb die na a m. Voor Gerd niet verzonnen. Trouwens zelf al tig keer voor autist uitgemaakt. Maak je niet druk om een trol als gerd
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Joey van den Berg

Bericht door flipsen »

Tiel schreef:
ma 05 aug 2019, 23:39
zuurpruim schreef:
ma 05 aug 2019, 23:16
TT schreef:
ma 05 aug 2019, 22:50
zuurpruim schreef:
ma 05 aug 2019, 21:53
En meneer Tiel die hier iemand uitmaakt voor autist.
:pukeface:
Tiel heeft in dit geval wel een punt. Niet over het autist-zijn van Gerd, denk ik, maar wel in wat hij verder beweert. No way dat Dijkstra afgelopen seizoen je slechtste speler was. Ik kan er een paar opnoemen die 100% zeker weten slechter waren.
Totaal oninteressant of het klopt of niet.Ook Tiel heeft zich hier te gedragen. Hij neemt hier iedereen de maat maar kan dus blijkbaar in een discussie iemand als autist betitelen zonder dat daar iets van gezegd wordt.Jammer.
Lees eens terug. Ik heb die na a m. Voor Gerd niet verzonnen. Trouwens zelf al tig keer voor autist uitgemaakt. Maak je niet druk om een trol als gerd
Gerd een trol ?
Risus abundat in ore stultorum

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Nijmegen0413 »

Er is vd Berg verteld dat hij niet veel gaat spelen.
Maar vervolgens mag de duurste speler van NEC, die dus als back-up gaat fungeren, niet vertrekken
Wellicht is het een praatje om hem goed in de markt te zetten, maar gek is het wel.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door jackkreta »

Voorwaarts schreef:
ma 05 aug 2019, 19:55
Gerd schreef:
ma 05 aug 2019, 19:26
Van den Berg (33) mag weg bij NEC: "De club heeft kennelijk andere plannen"
Gepubliceerd: Maandag 5 augustus 2019 om 19:19



Joey van den Berg heeft van NEC te horen gekregen dat hij mag vertrekken uit Nijmegen. De routinier (33) maakt dit seizoen weinig kans op speelminuten.

Dat meldt de Stentor. Van den Berg moest zijn rugnummer 8 al afstaan, weet de Stentor, en kreeg te horen dat jongere spelers voorlopig de voorkeur krijgen op zijn positie. De 33-jarige Van den Berg verdient voor NEC-begrippen een topsalaris in Nijmegen.

Van den Berg laat in een reactie aan de Stentor weten dat hij 'fitter en gretiger dan ooit is'. "Ondanks het teleurstellend verlopen eerste seizoen, vind ik dat ik in de basis hoor bij NEC. Mijn uitgangspunt is nog steeds om het hier te laten slagen. Volgens mij laat ik dat in de voorbereiding ook zien. Maar goed, de club heeft kennelijk andere plannen. Als het hier niet kan, dan ga ik mijn carrière bij een andere club op een positieve manier afsluiten."

Van den Berg kwam vorig jaar zomer over van Reading. Jaap Stam haalde de middenvelder drie jaar geleden op bij sc Heerenveen. Zijn perspectief veranderde toen Stam vertrok uit Engeland.

Van den Berg heeft nog een contract tot 2020 in Nijmegen.
Mss kan Stam hem dan wel gebruiken bij Feyenoord.
Zul je zien dat hij daar wel kan/wil voetballen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10573
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Gijscoman »

Nijmegen0413 schreef:
di 06 aug 2019, 00:02
Er is vd Berg verteld dat hij niet veel gaat spelen.
Maar vervolgens mag de duurste speler van NEC, die dus als back-up gaat fungeren, niet vertrekken
Wellicht is het een praatje om hem goed in de markt te zetten, maar gek is het wel.
Mag hij niet vertrekken of hoeft hij niet te vertrekken? Dat lijkt mij een belangrijk verschil.

VakkieR
Berichten: 392
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door VakkieR »

jackkreta schreef:
di 06 aug 2019, 00:19
Voorwaarts schreef:
ma 05 aug 2019, 19:55
Gerd schreef:
ma 05 aug 2019, 19:26
Van den Berg (33) mag weg bij NEC: "De club heeft kennelijk andere plannen"
Gepubliceerd: Maandag 5 augustus 2019 om 19:19



Joey van den Berg heeft van NEC te horen gekregen dat hij mag vertrekken uit Nijmegen. De routinier (33) maakt dit seizoen weinig kans op speelminuten.

Dat meldt de Stentor. Van den Berg moest zijn rugnummer 8 al afstaan, weet de Stentor, en kreeg te horen dat jongere spelers voorlopig de voorkeur krijgen op zijn positie. De 33-jarige Van den Berg verdient voor NEC-begrippen een topsalaris in Nijmegen.

Van den Berg laat in een reactie aan de Stentor weten dat hij 'fitter en gretiger dan ooit is'. "Ondanks het teleurstellend verlopen eerste seizoen, vind ik dat ik in de basis hoor bij NEC. Mijn uitgangspunt is nog steeds om het hier te laten slagen. Volgens mij laat ik dat in de voorbereiding ook zien. Maar goed, de club heeft kennelijk andere plannen. Als het hier niet kan, dan ga ik mijn carrière bij een andere club op een positieve manier afsluiten."

Van den Berg kwam vorig jaar zomer over van Reading. Jaap Stam haalde de middenvelder drie jaar geleden op bij sc Heerenveen. Zijn perspectief veranderde toen Stam vertrok uit Engeland.

Van den Berg heeft nog een contract tot 2020 in Nijmegen.
Mss kan Stam hem dan wel gebruiken bij Feyenoord.
Zul je zien dat hij daar wel kan/wil voetballen.
[/quote

Willen wél, maar kunnen...

Die jongen is vooral goed in het in problemen brengen van teamgenoten met verkeerde passes, het pakken van onnodige kaarten en de pias uithangen; hij leidt daarbij aan chronische zelfoverschatting.
Nu krijgt hij (gelukkig voor het team) te horen dat de voorkeur aan anderen/jeugd gegeven wordt. Als hij écht gemotiveerd was om wat van dit seizoen te maken, had hij niet lopen janken in de media dat hij weg moet. Hij had ook zijn mond kunnen houden en zich het schompes kunnen werken in de trainingen om de staf te laten inzien dat ze fout zitten met die keuze.

More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door More »

VakkieR schreef:
di 06 aug 2019, 07:51
jackkreta schreef:
di 06 aug 2019, 00:19
Voorwaarts schreef:
ma 05 aug 2019, 19:55
Gerd schreef:
ma 05 aug 2019, 19:26
Van den Berg (33) mag weg bij NEC: "De club heeft kennelijk andere plannen"
Gepubliceerd: Maandag 5 augustus 2019 om 19:19



Joey van den Berg heeft van NEC te horen gekregen dat hij mag vertrekken uit Nijmegen. De routinier (33) maakt dit seizoen weinig kans op speelminuten.

Dat meldt de Stentor. Van den Berg moest zijn rugnummer 8 al afstaan, weet de Stentor, en kreeg te horen dat jongere spelers voorlopig de voorkeur krijgen op zijn positie. De 33-jarige Van den Berg verdient voor NEC-begrippen een topsalaris in Nijmegen.

Van den Berg laat in een reactie aan de Stentor weten dat hij 'fitter en gretiger dan ooit is'. "Ondanks het teleurstellend verlopen eerste seizoen, vind ik dat ik in de basis hoor bij NEC. Mijn uitgangspunt is nog steeds om het hier te laten slagen. Volgens mij laat ik dat in de voorbereiding ook zien. Maar goed, de club heeft kennelijk andere plannen. Als het hier niet kan, dan ga ik mijn carrière bij een andere club op een positieve manier afsluiten."

Van den Berg kwam vorig jaar zomer over van Reading. Jaap Stam haalde de middenvelder drie jaar geleden op bij sc Heerenveen. Zijn perspectief veranderde toen Stam vertrok uit Engeland.

Van den Berg heeft nog een contract tot 2020 in Nijmegen.
Mss kan Stam hem dan wel gebruiken bij Feyenoord.
Zul je zien dat hij daar wel kan/wil voetballen.
[/quote

Willen wél, maar kunnen...

Die jongen is vooral goed in het in problemen brengen van teamgenoten met verkeerde passes, het pakken van onnodige kaarten en de pias uithangen; hij leidt daarbij aan chronische zelfoverschatting.
Nu krijgt hij (gelukkig voor het team) te horen dat de voorkeur aan anderen/jeugd gegeven wordt. Als hij écht gemotiveerd was om wat van dit seizoen te maken, had hij niet lopen janken in de media dat hij weg moet. Hij had ook zijn mond kunnen houden en zich het schompes kunnen werken in de trainingen om de staf te laten inzien dat ze fout zitten met die keuze.
Staat in elk geval weer in het middelpunt van de belangstelling. En wederom niet door zijn goede spel.

Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Ookak »

Je verwacht van hem dat hij zich opstelt als de ideale schoonzoon? :schater:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Joey van den Berg

Bericht door BennyT »

Joey is net zo'n praatjesmaker als Wilco. Veel gelul, niets presteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Wat wordt deze man toch met fluwelen handschoentjes aangepakt.Nog geen paar uur nadat gemeld wordt dat hij mag vertrekken reageert Wilco alweer.
Natuurlijk mag/moet hij vertrekken,de man kost een godsvermogen en dat hij dan fit is lijkt mij niet meer dan de normaalste zaak van de wereld.
Ik denk dat de technische staf open kaart heeft gespeeld en terecht.
De man komt niet meer in de plannen voor en dat zal een hard gelag zijn voor de investeerders,die zijn hun investering nu kwijt.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Joey van den Berg

Bericht door Kanchelskis »

zuurpruim schreef:
di 06 aug 2019, 08:26
Wat wordt deze man toch met fluwelen handschoentjes aangepakt.Nog geen paar uur nadat gemeld wordt dat hij mag vertrekken reageert Wilco alweer.
Natuurlijk mag/moet hij vertrekken,de man kost een godsvermogen en dat hij dan fit is lijkt mij niet meer dan de normaalste zaak van de wereld.
Ik denk dat de technische staf open kaart heeft gespeeld en terecht.
De man komt niet meer in de plannen voor en dat zal een hard gelag zijn voor de investeerders,die zijn hun investering nu kwijt.
Volgens mij maakt Wilco ook gewoon duidelijk dat hij niet transfervrij mag vertrekken, wat eerder wel de wereld in was gebracht. Niet heel gek toch? Ik denk dat de investeerders dat ook wel verwachten, dan wel verlangd hebben van Wilco.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

Kanchelskis schreef:
di 06 aug 2019, 08:47
zuurpruim schreef:
di 06 aug 2019, 08:26
Wat wordt deze man toch met fluwelen handschoentjes aangepakt.Nog geen paar uur nadat gemeld wordt dat hij mag vertrekken reageert Wilco alweer.
Natuurlijk mag/moet hij vertrekken,de man kost een godsvermogen en dat hij dan fit is lijkt mij niet meer dan de normaalste zaak van de wereld.
Ik denk dat de technische staf open kaart heeft gespeeld en terecht.
De man komt niet meer in de plannen voor en dat zal een hard gelag zijn voor de investeerders,die zijn hun investering nu kwijt.
Volgens mij maakt Wilco ook gewoon duidelijk dat hij niet transfervrij mag vertrekken, wat eerder wel de wereld in was gebracht. Niet heel gek toch? Ik denk dat de investeerders dat ook wel verwachten, dan wel verlangd hebben van Wilco.
ALS er al een andere club is die interesse heeft dan doet NEC er goed aan om hem voor elk acceptabel bod te laten gaan. vd Berg is een type speler waarvoor je never nooit niet de hoofdprijs zult beuren en zijn salaris is te hoog voor NEC.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Brabander
Berichten: 1598
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Brabander »

Misschien dat Jaap Stam hem weer op komt halen? Kan Joey populair gaan doen in de Kuip!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door vak Oost »

JBNMGN schreef:
di 06 aug 2019, 08:58
ALS er al een andere club is die interesse heeft dan doet NEC er goed aan om hem voor elk acceptabel bod te laten gaan.
vd Berg is een type speler waarvoor je never nooit niet de hoofdprijs zult beuren en zijn salaris is te hoog voor NEC.
Een acceptabel bod, is dat een rolletje drop en een knaak of moeten we in de miljoenen gaan denken ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13360
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Pol »

Zou jammer zijn als hij vertrekt, denk dat hij voor dit NEC van grote waarde kan zijn

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door DJTEEF! »

Pol schreef:
di 06 aug 2019, 09:47
Zou jammer zijn als hij vertrekt, denk dat hij voor dit NEC van grote waarde kan zijn
Inderdaad. Net als vorig jaar.

Wilco zegt natuurlijk alleen dat Joey niet weg hoeft om zijn onderhandelingspositie te verbeteren. Daar zal geld bij moeten, namelijk.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door gladiator »

Dat is het risico van investeren
Sometimes your win, some you loose
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13360
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Pol »

gladiator schreef:
di 06 aug 2019, 10:07
Dat is het risico van investeren
Sometimes your win, some you loose
Neem niet aan dat NEC of de investeerders/financierders Joey van den Berg ooit als een investering hebben gezien

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

vak Oost schreef:
di 06 aug 2019, 09:45
JBNMGN schreef:
di 06 aug 2019, 08:58
ALS er al een andere club is die interesse heeft dan doet NEC er goed aan om hem voor elk acceptabel bod te laten gaan.
vd Berg is een type speler waarvoor je never nooit niet de hoofdprijs zult beuren en zijn salaris is te hoog voor NEC.
Een acceptabel bod, is dat een rolletje drop en een knaak of moeten we in de miljoenen gaan denken ?
Op de "zeer betrouwbare" site transfermarkt.nl staat hij te boek voor 250000 euro. Maar ik denk dat de helft al voldoende is.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

Pol schreef:
di 06 aug 2019, 10:15
gladiator schreef:
di 06 aug 2019, 10:07
Dat is het risico van investeren
Sometimes your win, some you loose
Neem niet aan dat NEC of de investeerders/financierders Joey van den Berg ooit als een investering hebben gezien
Dat is niet te hopen,
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door bertje »

Pol schreef:
di 06 aug 2019, 10:15
gladiator schreef:
di 06 aug 2019, 10:07
Dat is het risico van investeren
Sometimes your win, some you loose
Neem niet aan dat NEC of de investeerders/financierders Joey van den Berg ooit als een investering hebben gezien
Als investering? De man was 32 toen hij werd aangetrokken, erop verdienen was dus bij voorbaat onmogelijk. Dat er verwacht werd dat hij met zijn mentaliteit wat onverzettelijkheid aan toe zou voegen kan ik begrijpen, maar het blijkt inmiddels toch wel dat hij hier “lekker” wil uitvoetballen en zijn carrière wil afsluiten. Alles waarvoor hij gehaald is blijkt vies tegen te vallen en zelfs een negatieve kant op te slaan, plus hij verdient een godsvermogen. Lozen die gozert, zsm!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Grasmatknuffelaar »

gladiator schreef:
di 06 aug 2019, 10:07
Dat is het risico van investeren
Sometimes your win, some you loose
:schater: :schater: probeer het dan gewoon niet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door vak Oost »

JBNMGN schreef:
di 06 aug 2019, 10:34
vak Oost schreef:
di 06 aug 2019, 09:45
JBNMGN schreef:
di 06 aug 2019, 08:58
ALS er al een andere club is die interesse heeft dan doet NEC er goed aan om hem voor elk acceptabel bod te laten gaan.
vd Berg is een type speler waarvoor je never nooit niet de hoofdprijs zult beuren en zijn salaris is te hoog voor NEC.
Een acceptabel bod, is dat een rolletje drop en een knaak of moeten we in de miljoenen gaan denken ?
Op de "zeer betrouwbare" site transfermarkt.nl staat hij te boek voor 250000 euro. Maar ik denk dat de helft al voldoende is.
Even de helft kado doen is kapitaal vernietiging, daar kunnen ze ook andere leuke dingen voor doen :eek:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1786
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Keezer »

Zon’n domme investering was het op het eerste oog niet wat mij betreft. Geld op hém verdienen hadden ze waarschijnlijk niet verwacht maar ze hadden, net als wij, gehoopt en verwacht dat hij jonge gasten aan de hand zou nemen en ze op die manier beter (lees duurder) zouden worden en wellicht zelfs een kampioenschap zouden realiseren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten